Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Polo poprvé naživo. Technika golfu v menším balení! (+videa)

Nový Volkswagen Polo jsme si poprvé prohlédli v rámci prezentace v Berlíně. Výrazně narostl a dostal prvky, o kterých si může konkurence nechat zdát.
Zpět na článek
17. 6. 2017 20:00
17. 6. 2017 20:05
17. 6. 2017 20:17
17. 6. 2017 20:23
17. 6. 2017 20:37
17. 6. 2017 20:47
17. 6. 2017 20:59
17. 6. 2017 21:08
17. 6. 2017 21:31
17. 6. 2017 21:40
17. 6. 2017 21:02
17. 6. 2017 22:10
17. 6. 2017 20:46
17. 6. 2017 21:11
17. 6. 2017 21:56
17. 6. 2017 22:58
17. 6. 2017 23:28
18. 6. 2017 09:04
18. 6. 2017 10:55
18. 6. 2017 12:05
18. 6. 2017 18:21
18. 6. 2017 19:31
18. 6. 2017 20:25
18. 6. 2017 23:01
19. 6. 2017 09:19
19. 6. 2017 16:28
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2017 18:34
Už žádné poloauto?
Takže přístrojová deska je okolo toho dekoru měkčená, a výplně dveří také?...Polo se mi začíná líbit čím dál víc. R-Line v oranžové vypadá moc pěkně.

BTW překvapilo mě, že na volkswagen.cz už píšou "předprodej zahájen"...opravdu? neměly by tedy být známé ceny?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
17. 6. 2017 19:30
Re: Už žádné poloauto?
GTI a R-line vypadá dobře, naopak interiér beats nic moc.
Zezadu je to dokonalé, ale zepředu by to možná nějaký ten facelift sneslo už teď. ;-)
Avatar - praděda7
17. 6. 2017 19:44
Re: Už žádné poloauto?
Souhlas! Mám ale neblahé tušení, že Polo teď začne Golfu "užírat" z krajíce... :-!
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 19:51
Re: Už žádné poloauto?
ono celkovo male auta uz nahanaju nizsiu strednu... a vobec by som sa nedivil keby aj nove rio uz bralo zakaznikov ceedu .. k comu je dobre ze male auta sa snazia byt skoro takisto velkymi ako ich "papierovo" vacsi surodenci dodnes netusim ... ale raz na to pridem >:D

zober si aky bol kedysi velky rozmerovy rozdiel aj medzi ibizou a leonom.. to si normalne videl ze leon je o hodne vacsie auto ako ibiza .. ale dnes? ibiza je defakto tiez skoro uz zhodna rozmerovo s leonom... a dizajnom je zhodna uz uplne... proste v tomto je to uz take zvlastne ze sa vyrabaju coraz podobnejsie vozy s coraz podobnejsimi rozmermi .. takouto sablonou za 10 rokov aj male auto bude mat velkost passatu a nerozoznas ho od surodenca.... a na brozure budes mat napisane ze si si kupil originalny superkompakt .. ironia jak mraky ;-)

ono este za tymi starsimi geneaciami pola ktore mali vlastnu tvar a ozaj vyzerali ako polo( a netuzili byt este golfom ) nam este raz bude smutno... a osobne sa mi najviac paci asi ta generacia 6N1 z druhej polovice 90tych rokov .. je as najpolovitejsia a najlegendarenejsia... a ma kasnou najkrajsie proporcie :yes:
Avatar - praděda7
17. 6. 2017 22:50
Re: Už žádné poloauto?
Jeden z důvodů proč se malá auta zvětšují je ten, že se tím často vytvoří prostor pro nový model pod nimi. Zkrátka marketingový tah... ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2017 20:01
Re: Už žádné poloauto?
To může, než přijde G8,, ale to nebude trvat dlouho... ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 19:36
Re: Už žádné poloauto?
na tejto realnej foto vyzera prekvapivo lepsie ako na tych umelych ofiko "fotkach" aj ked ten predok je kusok tupo zaobleny a la tigi ... a musim povedat ze mne sa toto nove polo paci viac ako kusok vacsi goflik aj ked mi ho promina vo vysledku uz viac ako nejake tie starsie pola ... je to taky polomix.. to bocne zadne okienko je genmi fakt este polo... ale proporcne kasna ma uz tvar golfu.. tu uz tvar predoslych generacii pola marne hladam.... proste je to taky pologolfik ... ale uznavam ze slusi mu to... len to chce 4 valce... kupovat takuto paradu v trojvalci za tazke tisice si popravde ani neviem predstavit ... takze tu asi 4 valcove gti bude fakt ok ale ten predavenejsi zaklad uz vyslovene potrebuje motoricky upsining aby to malo aj po motorickej stranke uz istu adekvatnu formu :yes: auto inak nakoniec bude asi fakt nazivo pekne ... sice kusok uz bude viac zmensenym golfikom ako zvacsenym polom ale tento dizajnovy smer vw sa mi celkom paci.. a aj arteona na treti pohlad uz tiez zacinam mat coraz radsej :yes: .. akurat na toho sucasneho tigiho si asi nikdy nezvyknem.... ten mi akosi stale nereze .. neviem... je taky ozaj "tupy" a vizualne "malo sebavedomy" voci nejakemu tucsonu alebo sportagu ktore tento segment stale zvladaju lepsie ( ale maju tu aj viac skusenosti to je pravda kedze vw ten prvotny nastup SUV prespal )
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2017 20:51
Re: Už žádné poloauto?
Vzpomeň si, co jsi psal tak dva roky zpátky o turbomotorech, a pak se podívej, co ti stojí před domem. Třeba budeš za pár let spokojeně jezdit s tříválcem. >:-[] 1.0 TSI jsem nejel, ale určitě bych ho bral v úvahu a vyzkoušel ho.

S Tiguanem celkem souhlasím, velmi usedlý design. Nevadí mi, ale taková Ateca je jiná liga a hodně se teď vytáhl také Peugeot.
Avatar - miromen
17. 6. 2017 21:02
Re: Už žádné poloauto?
Krabice koncernu nejdou vubec, až na Seata, kdy Ateca se i mě dost zamlouva. Souhlas i s tim Peugeotem, kdy jsem zatim viděl pouze novou 3008 a tohle se frantikum važně povedlo.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 21:52
Re: Už žádné poloauto?
zase ma strasis co? ;-) ... s tym polom je to kusok specificke... nikto mi nemusi verit ale je uz v poradi tretie v rodine ( jedno co som mal po priatelkinom otcovi uz to ma za sebou r.96 a jedno od tety este mame r.99 ) ... takze aj ked spociatku som ho obchadzal a znazil sa mu akosi nenapadne vyhnut a skusal vsetko mozne ine od yarisa az po rio tak akysi vnutorny hlas mi stale vravel aby som si aj to polo predsa len este skusil a sam vidis ako to nakoniec dopadlo ;-)
Avatar - miromen
17. 6. 2017 20:00
Polo
Tak i po shlednuti videa beze změn. Školnim hodnocenim, čista 3, kdy to kazi hlavně předni čast. Při pohledu na tu uvodni fotku Pola v bile barvě, jsem si vybavil efkovy model Astry. Beats interier je hoden značky a je docela komicky, to by se mi jako mlademu moc nezamlouvalo. Každopadně si s exterierem za mě lepe poradili ve špaňělsku. Hlavně jsem zvědav jak nove koncernove novinky budou jezdit a vubec jak budou celkově odladěne. Hlavně u Pola bych si dokazal předsatavit značnějši změnu.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 20:05
Re: Polo
kusok mi vadi to zaoblenie predku a la tigi... cakal som ze to bude menej vyrazne ale z niektorych uhlov je totake tupe na predok skoro ako tigi ... ale ako celok je to fakt dost zmena voci predchodcovi... skoro uz taka revolucna generacia by som povedal... uspech bude isty.... akurat asi fakt mnoho zakaznikov uz nemusi teraz do drahsieho golfa .. ked polo im da uz defakto to iste.. sranda ... koncern vw vyraba konkurentov akoby sam pre seba ;-) a prepokladam ze aj baby leon uz povodnemu leonu pekne stazi situaciu

popravde som cakal skor evoluciu dizajnu toho sucasneho pola ktore je podla mna ozaj vizazou hodne podarene a zaroven nestarnuce ... ale ze budu nahanat vizaz vacsieho golfu to som ozaj tiez necakal ... pritom uprimne.. golf nie je ani proporcne ani kasnou ziaden krasavec a aj sucasne polo sa mi paci podstatne viac ako za mna len priemerne vyzerajuci golfik ... ako ja viem ze male auta sa stale zvacsuju ale preco okrem rozmerov este nahanaju aj dizajn vacsich braskov a neostanu pri svojom vlastnom ... a ibize podla mna tiez len uskodi ze uz nema vlastny smrc ale stala sa len akymsi lacnejsim leonom
Avatar - miromen
17. 6. 2017 20:17
Re: Polo
Revoluci rozhodně nevidim, spiš tu evoluci a ještě přesněji, přešlapovani na mistě. Podoba s Golfem je značna, prostě už to tu nějakou dobu je. Ještě jsem zvědav na běžne verze, kde paradoxně muže ten předek vypadat lepe než u ostřejšich verzi.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 20:23
Re: Polo
je to mozne... tie zakladnejsie verzie mozno budu na predok vyzerat tak nejak viac prirodzenejsie ... ja tu uz tiez vidim viac golfa ako polo a na druhej strane uz nevidim moc dovodov ist do podstatne asi drahsieho golfu ked toto polo posluzi uz skoro rovnako ( ak teda clovek nezvazuje zrovna golf kombik )

na druhej strane mozno sa teraz aj kusok zvysia predaje Upu... kedze toto nove polo uz zrovna do mesta ani pri parkovani tak dokonale sikovne ako jeho predchodcovia nebude a viem si zivo predstavit ako manzel kupi manzelke na nakupy uz skor UP ako tento pologolf ;-) ... ja sam som dokonca ( hoci len tak chvilkovo ) pomyslal aj o UPe ale to uz bolo len take scifi ... predsa len 3 valce a minimalisticky interier uz bol pod limit a cena tiez uz atakovala dospelejsie polo ... aj ked ono uz aj malicky UP je hodne dospely a pouzitelny a kasnou vzdusny... az som ostal zaskoceny kde sa toto vsetko v malickom UPe berie...
Avatar - miromen
17. 6. 2017 20:37
Re: Polo
To, že se Polo prostornosti přibližilo Golfu, ještě neznamena, že tam nebudou jine rozdilnosti. Pořad je třeba mit na paměti, že to jsou rozdilne třidy aut. Navic u kufru, ktery se nyni udava 350l, bych byl taky opatrny, protože u koncernu byvaji ty litry dost nadsazene.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 20:47
Re: Polo
s tym kufrom je to tak aj pri sucasnej generacii.. jak pozeram tak pozeram ale tych 280 litrov tam proste stale nevidim... a aj tych 272 litrov vo felde mi pride jasne vacsich..
Avatar - miromen
17. 6. 2017 20:59
Re: Polo
Tak u stavajiciho pola, bych řekl, že ty litry budou ještě docela realne, jen nema zrovna idealni tvarovani. Stejně tak šestkovy golf u ktereho těch 350l bylo uvěřitelnych. Ale u novych koncernovych generaci zřejmě použivaji jinou metodiku měřeni. Patrne je to např. u součastneho golfa nebo fabie, kdy jsou ty litry akorat tak na papiře.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 21:08
Re: Polo
bohvie ako sa to meria netusim.. ale je v tom kusok chaos... napriklad lancer sportback ma udajne len nejakych 330 litrov.. napriek tomu voci mojmu polu ma kufor fakt obrovsky .. az by som povedal ze aspon 400 litrov urcite.. to nie je len o 50 viac ako mam ja v pole.. lebo ked tie oba kufre otvoris auto vedla auta tak sportback ho ma ozaj podstane vacsi ako polo .. aj na dlzku aj sirku je to citelny rozdiel ... takze neviem nechapem ale je tu nejaky zadrhel v tomto merani kufrov a auto od auta je to individualne
Avatar - miromen
17. 6. 2017 21:31
Re: Polo
Tak je to určitě o poctivosti vyrobcu a pokud je nějaka metodika, ktera jim umožňuje započitat, kdo vi co, tak proč toho nevyužit. Pro mě byl šok, když jsem viděl kufr Fabie s udajnymi 330l a na to kufr Focuse s udajnymi 316l. Opravdu velky rozdil a přijde mi, že se ford dost okrada. Protože realně je jeho velikost na urovni šestkoveho golfa, ktery udaval 350l. S lepici sadou by to bylo ke 400l. Naopak u Fabie jsem měl dojem, že litražně nedosahuje ani na 300l.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 21:40
Re: Polo
suhlas.. viem presne o com pises a aj tych 340 litrov v golfe 4 nedosahuje uroven 330 litrov v sportbacku... to si moze ktokolvek vyskusat a uvidi sam

napriklad este predosla fabia II. ten kufor neviem ci zase nenahanala vyskou kasne... ale aj tam je jej udaj hodne optimisticky ( az okolo 300 litrov tusim )
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2017 21:02
Re: Polo
Mně jako mladému přijde beats interiér v pohodě. Akorát beats masírka jako taková na mě nefunguje vůbec. :-)

BTW, všiml si někdo, že mají na některých "slajdech" letopočty neodpovídající daným modelům? [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 22:10
Re: Polo
ten rok 1994 pri stvorocku akosi nesedi.. tam malo byt skor 2002 alebo tak nejako nie? ale inak ani ten r 1991 na danu generaciu nesedi.. tam ma byt zase pre zmenu rok 1995 nie?

dobry postreh ... ja som tuto fotku ani nepozeral
17. 6. 2017 20:46
Topr jede
Je tady zatím 9 příspěvků, a z toho jsou 4 Toprovy sáhodlouhý slinty plný teček, co už psal tolikrát, že z toho už jde hlava kolem. Pod každým článkem o Polu furt to samý.

Fakt tu diskuzi Topre poslední dobou neskutečně zasíráš. Neumíš napsat jeden příspěvek, kde si vyleješ srdíčko a pak už jen napíšeš pár vět s milionem teček? Čím ty se živíš, že můžeš celej den slintat na ACZ? Kdybys aspoň stál za svým názorem, ale ty tvoje veletoče, kdy nadpozemsky dokonalý Rio je dnes vlastně už zbytečně velký, kdy Soul je nejlepší ze všech, kdy atmosférický motory jsou nejlepší, a nakonec koupíš VW s turbem. Atd. No jo no, holt někdo se nudí.

To se fakt už nedá číst a jde tady do kopru i to poslední, proč sem spousta lidí chodí: diskuze.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2017 20:51
Re: Topr jede
v tyzdni som tu raz doobedu a raz zase poobede.. to zalezi podla pracovneho tyzdna ( teraz od pondelka mam zase ranny tyzden takze do 14.30 mas tu cely tyzden vzduch cisty ) .. ale asi si tu malo v poslednej dobe ( teda aspon posledny rok urcite ) lebo by si to postrehol kedy tu som a kedy nie .. ale stava sa nevadi ... popravde ani ja teba nesledujem kedy si tu a kedy nie... ;-)

ak ale nechces citat co pisem mas tu hate list... kludne ho pouzi.. ja sa neurazim ani nenahnevam a ulavi sa ti uvidis ;-) :yes:
17. 6. 2017 21:11
Re: Topr jede
Proboha, snad je tu dost místa pro všechny, ne? ;-) Znám řadu tisíckrát horších a otravnějších diskutérů, než je Topper - viz např. elektromaniak Kharl Antidiesel s jeho tupými rádoby eko-vejšplechty a idiotskou lavinou smajlíků... :-!
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2017 21:19
Re: Topr jede
Kharl je stále prvním a posledním diskutérem, který se kdy do mého hate listu probojoval. Vždy se zděsím, když se zapomenu přihlásit. :-)
17. 6. 2017 21:14
Re: Topr jede
Hatelist nepoužívám a nikoho ani blokovat nechci. Nemám problém si přečíst tvůj názor, ale kvantita neznamená kvalitu. Zkus to vždycky zkrátit a zapomenout na tečky. ;-)

A já už sem moc nechodím, protože poslední dobou se tady člověk dočte jen o škodovce nebo koncernu VW, zbytek jde tak nějak kolem. Testy jsou na přesdržku, a když není o čem psát, vyskočí nesmyslnej článek o nějaký paštice od škodovky. A na diskuzi přibylo dost jedinců, co vědí o autech kulový, ale plivat umí jak mistři světa. Rozumná diskuze už tady dávno není, rozumných diskutérů ubývá.
17. 6. 2017 21:56
Re: Topr jede
Tvé hodnocení vývoje tohoto webu v posledních měsících je bohužel naprosto přesné a výstižné - jak co se týče příspěvků, tak i nových diskutérů. Bohužel. :-(
P.S. Neber Topperovi jeho tečkování - vždyť je to takový jeho copywriting. :-)
17. 6. 2017 21:13
Nový etalon B segmentu
Já vím, že teď tady budu od někoho kamenován za klišoidnost tohoto hodnocení, ale v případě nového Pola ho považuju opravdu za nejvystižnější... :-)
Rozbalit vlákno
2
17. 6. 2017 21:26
Re: Nový etalon B segmentu
Každej má svý preference, takže i etalon bude mít každej nastavenej jinak. Polo jako nejmladší z B segmentu bude tedy logicky i technicky nejpokrokovější. Je to líbivý auto, ale designově nijak výjimečný. Jen mám dojem, že ta 1,5 TSI, nebo dokonce varianta GTI bude cenově dost vysoko. A ty tříválce, no nevím, zatím mi k srdci nepřirostly, ať jsou výkonově vyhnaný sebevíc. Zatím se ještě dají sehnat u jiných značek čtyřválce i v B. Uvidíme, jak se bude posouvat konkurence.
19. 6. 2017 08:49
Re: Nový etalon B segmentu
Vieš, niektorí svoje etalóny menia ako chameleóni.
Už klasika - "Idem do Nemecka pre Golfa!"
A vráti sa s olietaným Fordom. ;-)
Avatar - Avanti
17. 6. 2017 22:58
tak
Tak som si otvoril článok, pozerám fotky.. a zrazu ten *o*ot z auto.cz odfotený vnútri... Musel som to vypnúť..

Snáď sa tá priestrannosť interiéru vylepšila. Jazdieval som na predošlej generácii Pola a také Grande Punto by mu malo čo ukázať ako sa robí interiér.
Rozbalit vlákno
10
18. 6. 2017 09:04
Re: tak
Myslím si, že se Ti nepochlubí.
Avatar - Avanti
18. 6. 2017 10:55
Re: tak
Málokto, snáď nikto.. nie je tak iritujúci a nesympatický človek ako tento pán redaktor bez vkusu a rešpektu.
Avatar - white label
18. 6. 2017 12:05
Re: tak
Zklidni hormon,"kojote"... :*)
Jo, Grande Punto, kde jsou ty časy... dnes by se mohlo Argo učit od Pola. ;-)
Avatar - Avanti
18. 6. 2017 18:21
Re: tak
Môj hormón je dostatočne pokojný, nemaj obavu. :yes:

Sú stále tu, GP sa predáva dodnes a síce je už staré, no je dostatočný a dostatočne súčasný príklad na to, ako sa robí priestranný interiér na 4 metroch.
Argo od Pola? A čomu? Ako vylisovať čo najostrejšiu hranu? Učiť by sa mohol zastrašený Gol od Arga, keď už cestuješ cez kontinenty.
Avatar - white label
18. 6. 2017 19:31
Re: tak
Kde si tady to GP můžu dnes (nové) koupit? Jen, aby ses nedivil, až se Argo dostane na evropský trh, zrovna k aktuálnímu Tipu by sedlo jak pr.del na hrnec. A jestli chceš dnes něco srovnávat, tak srovnání aktuálního Tipa s Golfem je výmluvné dostatečně. A výš už bohužel ani není u Fiatu co srovnávat.
Avatar - Avanti
18. 6. 2017 20:25
Re: tak
V predajni Fiatu ako Punto MY2018.
Avatar - white label
18. 6. 2017 23:01
Re: tak
Fakt, že jo, ale potkat to auto jako nové na silnici je zřejmě svátek. mají u toho video z r. 2012, ale to červené třídvířko s černou střechou vypadá pořád docela dobře. Stačila by nějaká celková evoluce.
Jinak, když jsem byl ještě "týnejdžr", měli jsme doma (tehdy nový) bílý Fiat 128 rally, jak já to auto tenkrát obdivoval. Charakterem to byl v podstatě hh, i když dvoudveřový sedan (v té době ideální karoserie ohledně tuhosti), s otcem jsme s ním ujížděli hlavně tehdejším Ladám 1500/1600.
A k vůli němu jsem se nemohl dočkat, až budu mít řidičák na auto, ale bohužel už jsem ho nestihl, takže jsem ho řídil jen párkrát, krátce a "na černo".
Avatar - iudex
19. 6. 2017 09:19
Re: tak
Otázka je, či v tej predajni Fiatu nestojí celý rok, kúpiť si takto staré nové auto si viem predstaviť len pri veľmi výpredajovej cene a rovnako to zrejme vidia aj kupujúci.
Avatar - Avanti
19. 6. 2017 16:28
Re: tak
Ja som asi mesiac dozadu u nás videl 2 úplne nové Puntá a v podstate pri pohľade a tú ochudobnenú verziu sa naozaj oplatí iba za výpredajovú cenu - t.j. 8-9 000 €.
18. 6. 2017 09:02
Redaktor - výška
Jak je pan redaktor vysoký, kolik má přesně cm?
Já mám 180 cm. Vlezu se do toho auta i se svými 180 cm??? K této odpovědi by se mně hodila výška pana redaktora, který udává kolik tam k jeho postavě zbývá místa.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - _Karel_
18. 6. 2017 09:04
Re: Redaktor - výška
Pokud vím, má H.Mička nějakých 190cm.
Avatar - white label
18. 6. 2017 12:08
Re: Redaktor - výška
Jj, tak nějak to bude, žádný prcek to není.
18. 6. 2017 12:45
Re: Redaktor - výška
Tak potom to Polo bude i pro mě (180 cm) .
Je neuvěřitelné, že má H. Mička při zhruba 190cm ještě volné místo u kolen na zadních sedadlech a navíc kufr je jenom o 30 litrů menší než u Golfu.
Avatar - _Karel_
18. 6. 2017 13:24
Re: Redaktor - výška
Moc nevěřím, že si dozadu sedl "sám za sebe".
Avatar - white label
18. 6. 2017 13:57
Re: Redaktor - výška
Souhlas, musel by sedět přilepený na volantu, mám 193 a takhle mi to nejde ani v G7.
Avatar - iudex
19. 6. 2017 09:16
Re: Redaktor - výška
Je to skôr o posede, ktoré sa u mnohých dosť výrazne líšia. Dinar je podobne vysoký ako ja (možno o nejaký cm nižší), ale sedadlo som si po ňom posúval hodne dopredu. Sedadlo mám nastavené na "krátke ruky", rád mám volant plne pod kontrolou a za mnou sa ešte dá sedieť aj v kompakte; niekto sa naopak rád pohodlne rozvalí a miesto za ním nie je ani v strednej triede.
19. 6. 2017 07:17
Re: Redaktor - výška
Podle mne je toto Polo velmi povedené auto a je na co se těšit. Pokud mohu hodnotit, je to ideál pro naše řidiče. Vejde se do fabiansky malých chlívečků českých parkovišť a při tom je jelmi prostorné uvnitř. Německá technika vás nepřestane překvapovat nikdy. Asistenty vás budou hýčkat a pocit dokonalosti, za cenu úměrnou velikosti a třídě vozu, vás bude neustále ujišťovat, že jste neudělali při koupi chybu. Jsem přesvědčený, že na jízdu s takovýmto autem se člověk musí těšit každým okamžikem. První dojem na mne udělalo Polo velmi pozitivní. To se stane jen výjmečně. Polo je tedy vyjmečné a krásné.
Avatar - iudex
19. 6. 2017 09:17
Re: Redaktor - výška
Ale podľa videa v poslednej dobe hodne schudol, voľakedy bol väčší macek.
Avatar - white label
19. 6. 2017 18:33
Re: Redaktor - výška
Jo. ze začátku (učinkování v a.cz) přibral, ale teď zase shodil a docela rychle. :yes:
19. 6. 2017 17:34
Vele úspěšné Polo?
Zejména se sedáky vzadu tak ukrutně sklopenými vzad !!!! Tradičně - v několika generacích !! Naštěstí to Fabia vždycky opravila, protože v Polu se sedět vzadu nedalo.
Rozbalit vlákno
0