Diskuse

Nový Volkswagen Polo oficiálně: Větší kabina a nejmodernější technika

16.6.2017

Volkswagen Polo v šesté generaci překonalo délku čtyř metrů. Zákazníkům vedle větší kabiny chce nabídnout tu nejmodernější techniku.

 

  • 104 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 16.06.  11:16

    To se povedlo

    Vnější kabát vypadá svěže a dospěle, má to sportovní šmrnc. Interiér je hravý a příjemný na pohled při zachování ergonomie. Bravo Polo. To se povedlo. Jen nechápu proč tam cpou ty 1,0 MPi bez turba. To bude pro řidiče masochistu. Pro mě bu 1,5 EVO.
    • 34 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  11:31

      « Re: To se povedlo

      len dufam ze zaklad bude mat este klasicke budiky.. lebo ten digitalny cirkus je podla mna nie je moc pekny ... ale je to zrejme len vysada gti verze ;-)

      mne kusok vadi ze uz to nie ja take zlate kompaknte ňuňu ... uz to neposobi tak kompaktne hravo ... uz to naopak vyzera ozaj ako golfik ... cim sa kusok straca akesi caro tycho malych vozov ktorych krasa spocivala vzdy prave v akejsi rozmerovej kompaktnosti ... tie dnesne male vozy sa ale z generaciu az nebezpecne zvacsuju ak si to niekto vsima ... a ani nechcem vidiet toto polo stat vedla toho spred 20 rokov... ktore bude vedla neho razom sikovnym az hravo posobiacim stylovym miniautom ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 16.06.  11:52

        « Re: To se povedlo

        Jistě, že v základu bude klasika. Ani na promofotkách nemají všechny verze digitální cirkus, takže si za něj připlatíš i ve vyšších výbavách.
        • 00 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 16.06.  23:21

          « Re: Re: To se povedlo

          Klasické budíky tam naštěstí jsou...málokdo v této třídě vezme TOP verzi..
          Navíc s tím děsným play stationem za volantem.. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.06.  14:33

        « Re: Re: To se povedlo

        Aj Arteon za 34000 eur má v základe klasiku, tak sa ozaj nemusíš báť, žeby Polo malo v sérii Active info display. ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto Scarab

    Scarab 16.06.  11:16

    Parádní, ale...

    No auto je to parádní, až na ten motor, ten motor ;-\ 8-s
    • 40 Reagovat !

      foto Honza-M-

      Honza M. 16.06.  12:08

      « Re: Parádní, ale...

      KTERÝ motor?
    • 02 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 16.06.  23:22

      « Re: Parádní, ale...

      atmosfera chybí ne každý bude chtít platit za 1.5 TSI..
      A tříválce jsou vždy k ničemu.... 8-s
  • 27 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.06.  11:18

    moc pekne

    rozhodne sa mi to paci viac ako baby leon ... aj ked kusok ta klasicka siluea pola akoby uz tu zmizla a vidim tu uz viac siluetu rozplacnuteho golfa ... keby to nemalo to male zadne okienko pri C stlpiku tak poviem ze by to kludne mohol byt aj golfik ;-) .. ale nie ok ... chapem ze tieto nove male auta uz proste dnes male moc nie su takze co spravime ( akurat ze tym akosi stracaju na hravosti a krase )... chapem polo uz muselo nahanat konkurentov aj v tomto smere a uz asi nemoze a nechce byt stale jedno z tych najmensich v triede ... a zrejme casom poziciu sikovneho pola uz prevezme nastupca UP-u tak to vidim

    ale je fakt pekne... proste baby golf.... len to chce nejaky stvorvalec slusny aj pre beznych zakaznikov ( mimo tych kdejakych gti verzii ) a slo by to :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 16.06.  11:32

      « Re: moc pekne

      predbehol si ma, nebyť C stĺpiku tak na prvý pohľad Golf. :-)
    • 22 Reagovat !

      foto cape

      cape 16.06.  13:29

      « Re: moc pekne

      uz si s tym 3valcom jak obohrata platna..ktory si vyskusal ked sa smiem spytat..? nejaky slusny si chod vyskusat a mozno zmenis nazor..;)
      • 12 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 16.06.  15:19

        « Re: Re: moc pekne

        tříválec je na prd...bez diskuze!
        Nový 1.5 TSI bude slušný...nějakou tu 1.2 atmosferu by to chtělo taky.
        Digi display se mi taky nelíbí.
        Klasické sportovní tubusy by byly lepší.
        Jinak moc pěkný deesign , karoserie i interieru.
        Ibiza se mi zdá o fous hezčí , ale auta jsou si dost podobná..jako bratříčci , že ? :-)
        • 22 Reagovat !

          foto cape

          cape 16.06.  16:23

          « Re: Re: Re: moc pekne

          bez diskuze..? :-) tak rovnaka otazka aj tebe.. s ktorym si jazdil..? ja som si 3valec vybral dokonca zamerne.. a nemenil by som
          • 11 Reagovat !

            foto AnGeor

            AnGeor 16.06.  18:02

            « Re: Re: Re: Re: moc pekne

            smim se zeptat proc?
            • 00 Reagovat !

              foto cape

              cape 19.06.  09:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: moc pekne

              kupoval som Fiestu a chcel som z vyberu motorv co ma prave 1.0ecoboost
          • 03 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 16.06.  23:25

            « Re: Re: Re: Re: moc pekne

            Občas se nějaký blázen fakt najde??
            Tříválec patří do sekačky nebo do člunu >:-[]
            Ale chápu , že někdo peníze nemá a je to sociální motor pro chudé.
            Jenže , až se ten krám podělá , a on se podělá , tak to ten chudák draze zaplatí.. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto martas2005

              martas2005 17.06.  10:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: moc pekne

              Jojo, jesli si nejakej prachac kupuje Polo jako jediny auto, urcite bude shanet 6valec. Ale pro vetsinoveho kupce, jako 2. nebo 3. auto do rodiny pojizdwjici po meste bude 3 valec azaz.
              • 10 Reagovat !

                foto Honza-M-

                Honza M. 17.06.  11:09

                « Tříválec

                Já bych Polo bral jako jediné auto, klidně s 1.0 TSI, a to ne na popojíždění po městě, ale na všechny typy silnic. Takový motor je plnohodnotným pohonem pro Focus, tak proč ne pro Polo...
          • 00 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 18.06.  19:17

            « Re: Re: Re: Re: moc pekne

            Budiž Ti přáno!
            Je dobře, že se ti dobře jezdí v tom, co sis schválně koupil... kdyby sis to koupil nedopatřením, bylo by to horší.

            Že jinak je směr tříválců k vzteku a obecně zejména koncernové benzíny vynikají náročným servisem a mizernou životností je prostě fakt.

            Můžeš o tom pochybovat, můžeš to i popřít. A to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat.
  • 35 Reagovat !

    foto RS

    RS 16.06.  11:25

    Polo-úspěch

    Vzhledem k tomu, že snímky auta už jsou k vidění snad dva měsíce, tak se žádné překvapení nekoná.
    Z venku stále v rozpacích. Přední část nějak nepasuje na zbytek a působí na mě nějak latinsky. Aktuální generace se s proporcemi popasovává lépe.
    Interiér v prezentační výbavě velmi dobrý, ovšem chtěl bych vidět základní verzi bez barevného dekoru a toho displeje... ;-)
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  11:39

      « Re: Polo-úspěch

      aktualna generacia totiz nie je este tak rozplacnuta ... ma svoje proporcie ktore su ake su... tato nova je proste uz podstatne sirsia .. je aj kusok dlhsia.. je to kasnou zrazu akesi roztecene .. ako ked si vezmes rusku zmrzlinu a nechas ju polhodinu na stole mimo mraznicky.. tiez sa kusok uz roztecie kazdym smerom. aj do dlzky aj do sirky... proste tie male auta uz stracaju svoje kompaktne tvary... su uz rozplacnutejsie dlhsie macatejsie robustnejsie .. uz to nie su take sikovne stihle "kvadre" ale skor akesi placate stvorce ... ale co spravis.. treba si na to asi zvyknut ze proporcie malych aut uz proste sa menia rovnako ako sa menia aj dalsie veci a priority vo svete aut.,.. auto to proste bude pekne len uz kusok take kasmou "roztecene" ale asi ako kazde dnesne uz nove male auto... casom to tak vidim ze kto bude chciet nieco sikovne s primeranymi nerozplacnutymi proporciami tak bude uz skor lovit vo vodach swiftu.. UPu... ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto RS

        RS 16.06.  11:54

        « Re: Re: Polo-úspěch

        "uz to nie su take sikovne stihle "kvadre" ale skor akesi placate stvorce "

        Děkuji za objasnění >:D >:-[] :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 16.06.  15:21

        « Re: Re: Polo-úspěch

        Nová generace je jistě o hodně lepší než stará..ale zase bude stát o dost více.
        Zvětšení auta je anopak fajn , spíš mě vadí že je víc a víc placaté..nižší.
        5 CM DO VÝŠKY BYCH PŘIDAL.
    • 20 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 16.06.  19:06

      « Re: Polo-úspěch

      Presne. Latinska amerika bylo to prvni, co me napadlo. Hlavne v bile.
  • 51 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 16.06.  11:26

    hm...

    slusne, elgantne, dospele male auto...co mi vadi na novych VW je ta lista navrchu masky...vobec sa mi tam nehodi.
    • 21 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.06.  15:21

      « Re: hm...

      Souhlas..ale i nová Corsa má po faceliftu předek horší než krásný původní model z roku 2006.
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 16.06.  18:30

      « Re: hm...

      Veru. Mi to tam bije do očí, inak ale podarené.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  18:31

        « Re: Re: hm...

        Jo, ta lišta zatím trochu budí rozpaky, uvidíme jak naživo...
  • 40 Reagovat !

    foto tenterfield

    tenterfield 16.06.  11:26

    Konečně vw

    Konečně vw po desetiletích zjistil, že navigace by měla být co nejblíže v zorném poli řidiče. Fakt sem nikdy nepochopil koncern a jeho navigace umístěné někde dole u šaltrpáky... A novináři se mohli roztrhat nad noblesou jak bylo vše tak jak má být, prostě tam měli bordel a je to >:D celkově musím uznat že za mě celkem fajn, je to tam znát zlepšení, ale nic světoborného z čeho bych si měl sednou na zadek... :-!
    • 22 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.06.  15:23

      « Re: Konečně vw

      Kolik lidí si Polo bude brát s navigací???
      Máš Garmin s doživotní aktualizací zdarma od 3 tis...
      Jinak umístění nahoře je fajn , lépe je vidět na rádio a infotaiment.
      Hlavně 6,5' display má stále tlačítka a ne ten dotykový humus jako 8'
  • 12 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 16.06.  11:34

    Stejně jako Golf

    Stejně jako u Golfa, kdy předchozi generace vypadala lepe. Bočni profil a zadni čast jsou fajn a docela se mi libi, ale ten předni kukuč, už je o dost slabši, ale to i u toho golfa. Interier takhle z foto si netroufam hodnotit a i na extrier jsem zvědavej v realu, třeba překvapi. Jinak mi přijde, že koncern je snad jediny nebo jeden z mala, ktery jede na vlně ostrych rysu a hran. Buď je to nějakou dobu out nebo mi něco unika. Každopadně u Seatu to chapu, ale u VW bych čekal jemnějši linky.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  12:43

      « Re: Stejně jako Golf

      krasou toto nove polo uz bohuzial s predchodcami tazko zrovnavat.. vidim tu az prilis genetickych zasahov ktore z noveho pola uz robia skor auto porovnatelne s golfom 5 ako s nejakym predoslym polom...
  • 11 Reagovat !

    foto hijack

    hijack 16.06.  11:45

    Style?

    Polo ide stále podľa všetkého v nezmenenom. Vizuálne sa teda nič nemenilo. Konzervatívne, neurazí ani nepoteší. Stále to vnímam ako auto pre staršiu generáciu. Moc sa chlapci z Wolfsburgu nevytiahli. Nezmení to ani červený plast v interiéri či mladý ľudia na propagačných obrázkoch. Uvidíme do akej miery sa bude dať individualizovať ale konkurencia je v tomto ohľade inde. Motory okej.
    :yes: za 2.0 tsi pre GTI. Rád by som videl váhový rozdiel medzi TSi a EcoBoostom 1.5 o kolko bude ST-cko lahsie na predok.
  • 10 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 16.06.  11:55

    Prostornější než Rapid

    Polo neskutečně povyrostlo a asi bude uvnitř prostornější než Rapid, rozvor o 3 cm menší, ale zase Rapid je až moc úzký.

    A cena Pola s TSI motory, bez těch atmosfér se bude blížit Golfu. Když vezmeme, že Golf je v základu s 85kW, tak Polo s 85 KW bude blízko.
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  12:09

      « Re: Prostornější než Rapid

      male auta dnes uz nahanaju nizsiu strednu... skutocny dovod doteraz nepoznam aky je lebo male auto by malo byt hlavne malym autom ... tu byt najvacsi uz nie je podla mna zrovna vyhra ... a ak aj zvazime fakt ze clovek tiez nerastie z roka na rok o 5cm na vysku tak ozaj neviem preco je dnesne nove polo clio alebo rio uz tak obrovske.. ... clovek sa v priemere mozno zvacsil na vysku za tych 20 rokov o 2cm.. ale polo na dlzku o 35 cm ... proste su to vsetko uz take rozplacnute megahatche .... razom aj to 20 rocne polo alebo nejaka 15 rovna fabia su proporcne tak paradne a krasne vozy ... ze nam za nimi este raz bude asi ozaj smuto... ;-\

      co mi ale vadi viac je odklon od 4 valcov v koncerne v tejto triede... uz nech je tu upsizing a nove motory :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 16.06.  12:10

      « Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

      Nemyslím si, že by měl Rapid problém, Polo je hatchback, kdežto Rapid je liftback, nebo "polokombi," takže cílí trochu jinam.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  12:17

        « Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

        Rapid Spaceback je jasný hatchback a každý hb je vlastně/svým způsobem "polokombi". A i o třídu menší Fabia kombi má o poznání větší kufr, než Rapid Spaceback.
        • 11 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 16.06.  12:37

          « Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

          Hlavně Polo je plnohodnotným zástupcem své třídy, ve které patří na špic. Zatímco Rapid je lowcostový třídní cross-over.
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.06.  16:42

            « Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

            Jaký cross-over??? Maximálně tak ve verzi Scoutline (s přimhouřením oka):
            [odkaz]
            Rapid je "na dně" nižší střední, nové Polo bude na vrcholu třídy malých aut.
            • 10 Reagovat !

              foto prezdivany-alias

              přezdívaný alias 16.06.  17:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

              Co do rozvoru je to nižší střední, na šířku a technikou je to malé auto.
              • 01 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 16.06.  17:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                Která částí techniky nemá na nižší střední? Motory? Převodovky? Výbava?
                • 20 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 16.06.  19:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                  Cely rapid je postaven na platforme pro mala auta. Ale i ty motory, prevodovky, nebo vybava na uroven koncernove nizsi stredni nedosahuji.
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 16.06.  19:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                    Mea culpa, myslel jsem, že je řeč o Polu, ne o Rapidu.
        • 02 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 16.06.  13:02

          « Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

          Viděl jsi někdy vůbec Spaceback? Podívej se prosím tě.. není to hatchback jako Polo.. Vlastně Octavia je taky hatch, ne?... Fabia má samozřejmě větší kufr, proč si asi myslíš, že jsem napsal polokombi?
          • 50 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.06.  14:35

            « Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

            Spaceback je čistý hatch, v ničom (vrátane objemu kufra) nevybočuje nad rámec kompaktných hatchov.
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.06.  16:49

            « Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

            Představ si, že viděl! To je šok, co? Je to jen o třídu větší hb, než současné Polo a na kompaktní hb nemá RaSb žádný mimořádný objem kufru.
            Pokud je Spaceback kompaktní "polokombi", pak je stejně tak kompaktní "polokombi" třeba i Focus hb, a to prakticky už od první generace. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 16.06.  15:10

        « Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

        Stejne jako kolegove, taky me zajima cim se lisi HB od "polokombi". A co konkretne radi rapid SB mezi ty "polokombi". :-)
        • 12 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 16.06.  15:26

          « Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

          Velikostí kufru vybočuje, i přesto že není obrovský, proto jsem řekl polokombi. Pokud vezmu klasický hatchback Fabii, tak ta má objem 330l a SB má 415l. A pokud se na něj podíváš z boku, tak "třetím oknem"jasně připomíná kombi :-)
          • 12 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.06.  16:56

            « Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

            A proč bereš jako měřítko o třídu menší hb (Fabii, Polo)?
            A s tím třetím oknem si děláš srandu, ne? Takže potom třeba Focus hb je taky "polokombi"? [odkaz]
            A (o třídu menší) Polo nakonec taky: [odkaz]
            P.S. Neděláš náhodou v marketingu, nebo tiskového mluvčí Zemanovi?
            I když, podle nicku, spíš Babišovi volebního agenta... >:D ;-) (nic ve zlém) :-)
            • 21 Reagovat !

              foto koblih

              koblih 16.06.  20:27

              « Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

              Klidně si to můžeme srovnat i s Focusem... Který je v každém směru větší než Rapid, ale pořád mu na něj chybí 52 litrů... Jinak nejsi ty takový ten klasický český diskutér, co všude dotáhne Babiše a Zemana? Nic ve zlém >:D
              • 01 Reagovat !

                foto white-label

                white label 17.06.  11:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                S litry v kufru se dá "čarovat", viz rezerva apod. Podívej se na objem kufru Focusu předchozí generace, nebo na objem kufru Civicu hb, to je taky polokombi?
                Objem kufru Spacebacku není na poměry hb nižší střední žádná anomálie, prostě tzv. "lepší průměr". ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto koblih

                  koblih 17.06.  12:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                  Vždyť ty ani nevíš co chceš :D... Když jsem ho srovnal s Fabii, tak to bylo špatně, protože Fabia je menší, když to srovnám s autem, který je dokonce o něco větší než Rapid, tak to zase nic nedokazuje, protože se s tím dá "čarovat.." Achjo.. S čím bys to teda chtěl prosím srovnat? Se Superbem? Nebo bude lepší Multivan? Jak bys teda chtěl tu velikost kufru dokázat, když ona velikost je nic nevypovídající? Nakonec budeš od Zemana ještě ty >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 17.06.  15:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                    Nejdřív jsi to zkoušel s auty o třídu menší a teď ti zase došly argumenty. Papírový objem kufru Focusu mezigeneračně klesl na podprůměr třídy, přesto, že auto celkově mírně narostlo, takže to není třídní měřítko ani průměr.
                    Zemana do diskuse teď taháš ty, já psal o Ovčáčkovi, který je nesrovnatelně zajímavější. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto koblih

                      koblih 17.06.  17:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                      Přestává mě to bavit.. Ještě řekni že jsem s politikou začal já >:D ... Pokud budeš pozorně číst, tak zjistíš, že jsem nemluvil o Zemanovi, ale to je jedno...Leon, Cee'd, Golf, Mégane, všechny mají menší kufr než Rapid, větší je potom jen Civic, nebo 308... Takže Spaceback je stále nadprůměr.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 17.06.  18:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

                        Já tady přímo politiku tahat nechtěl, jen toho Ovčáčka a koblihy. >:-[]
                        S nadprůměrem nemám problém (viz můj "lepší průměr), ale na "polokombi" to nestačí, jsou prostě kompalktní hb, které mají i víc a nikoho nenapadne říkat jim proto polokombi. Takže prosklení C sloupku, ani objem kufru RaSb není nic anomálního.
                        Ale marketingově bych tomu rozuměl, viz "spaceback".
                        Takže klidně si tomu tak říkej, ovšem nejsem tu sám, koho si o tom nepřesvědči, viz diskuse. ;-)
                        A pokud tě to už nebaví, tak prostě nereaguj...
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 17.06.  18:35

            « Re: Re: Re: Fabia a Rapid mají problém, jsou staré.

            Jak pise WL, pomerovani s fabii je zcestne, potreba srovnat s beznou nizsi stredni. Ze ma SB velky kufr je taky zcestne, obyc Honda civic minule generace mela 477l v HB, teda pardon, v polo-kombi baleni.
            Zkratka tocis se kolem bludu, rapid SB je klasicky HB, nic vic, nic min.
  • 21 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 16.06.  11:55

    problem je rozlist

    Presne jako u Seatu, problem rozlisit jestli to je Ibiza nebo Leon. Stejne tak Rapid Octavie, nebo vsechny Audi v predesle generaci. Uniformita dosahla maxima. Nevim proc je nejvetsi matra studovanych dizajneru zachovavat jednolity dizajn u znacek. Do jiste miry ano, ale tohle je uz moc.
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.06.  12:07

      « Re: problem je rozlist

      U Pola s tím tedy problém nemám. Více se podobá předchozí generaci než Golfu.
    • 00 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 16.06.  12:25

      « Re: problem je rozlist

      Rapid od Octavie.. ok ok
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  18:07

      « Re: problem je rozlist

      Rapid se dá od aktuální Octy poznat velmi dobře.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  18:14

        « Re: Re: problem je rozlist

        Narážíš tím snad na poslední oční plastiku Octavie? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 17.06.  21:21

        « Re: Re: problem je rozlist

        Od aktualni ano a prave to byl jeden z duvodu pro 4 oci, vetsi odliseni od Rapidu.
    • 10 Reagovat !

      foto zelenac

      zelenáč 16.06.  18:56

      « Re: problem je rozlist

      Uniformita je dneska u všech značek základní charakteristikou a cílem designerů. A nejen u aut, platí to u všech výrobků.
  • 32 Reagovat !

    foto jsi-dement-

    jsi.dement? 16.06.  12:00

    VW a jejich smtadlave TDI

    VW zase cpe smradlavy diesel do maleho mestskeho auta.... :no: :no: :no:
    • 03 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.06.  12:05

      « Re: VW a jejich smtadlave TDI

      A kdo ho tam necpe? VW je jeden z prvních, kdo ohlásil ústup od dieselu v malých autech, tvůj příspěvek je mimo mísu.
      • 01 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 16.06.  14:52

        « Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

        ale starou belu ústup :-)
        to si povíme v roce 2020 a potom 2025 a tak dále
        pro EV není infrastruktura a plná hybridizace je moc drahá a bude probíhat pomalu
        mild hybridizace se týká dieselů stejně jako benzínů tož tak :-)
        diesel byl na vývoj drahý a teď je zase levný protože stačí dodat SCR a plní to všechny normy které potřebuješ :-)
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 16.06.  17:56

          « Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

          Vedení koncernu vývoj malého dieselu zastavilo, takže to lze brát jako hotovou věc (pokud svůj názor nepřehodnotí). Polo a další malé vozy koncernu pravděpodobně o diesel v následujících letech přijdou, SCR evidentně zas tak levné není. O hybridizaci nebo EV nemluvím.
    • 02 Reagovat !

      foto Honza-M-

      Honza M. 16.06.  12:07

      « Re: VW a jejich smtadlave TDI

      V základu bude mít SCR. Polo není jen do města, se silnějšími motory je naopak spíše mimo město a s TDI ideálně na dálnice.
      • 50 Reagovat !

        foto prezdivany-alias

        přezdívaný alias 16.06.  12:43

        « Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

        Malé auto s dieselem ideálně na dálnice? Tak to pak jo >:-[]

        Pro jízdu na dálnicích se vyplatí připlatit za každý centimetr rozvoru navíc. Po dlouhé cestě je totiž znát, jestli auto jelo rovně, nebo jestli ho člověk musel neustále řídit.
      • 03 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.06.  12:52

        « Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

        to je prave ten problem novych malych aut... ze uz chcu byt aj rodinne aj na dialnice aj supersportove aj na neviem co vsetko .. len uz takymi sikovnymi a proporcne peknymi malymi autami davno nie su.. zlate 20 rocne polo... je v nom viac krasy ako v tomto novom aj ked tazko to vysvetlim ale je to tak... to nove je samozrejme tiez pekne ale uz mi bohuzial nepride tak sikovne a nechyti tak za srdce ako tie starsie kusky.. neviem
        • 11 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 16.06.  13:09

          « Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

          S tím starým Polem souhlas. Známí ho mají. Vypadá furt dobře a protože je opravdu malé, skvěle se s ním parkuje. Mají v něm litrový čtyřválec, výkon to má asi 50 koní. Ale těch 150 km/h to jede, když náhodou potřebuješ, protože to nic neváží. Hlavně to drží, servis naprosto minimální. A při pohledu do interiéru vidíš, že to má čalounění v místech, kde ho dnes mají tak možná Mercedesy.
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 16.06.  13:17

            « Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

            proste to boli este take skutocne male a sikovne vozy ... ja som s tym polom o ktorom pises jazdil 2 roky ... mal som kusok z r 96 ... ale mame v rodine aj kusok z r 99 kde uz su ine budiky a par dalsich vylepseni .. aj ked ten vacsi a viditelnejsi facelift tejto generacie prisiel az kdesi v r 2000/2001 ( nova maska aj vacsie svetla plus komplet novy interier aj tubusy a la lupo ) ... pritom suhlas tieto starsie vozy neboli ani nahodou nijako osizene a ani menej kvalitne hoci boli mensie ako tieto nove kusky ... boli teda uz tiez moc dobre konstrukcne zvladnute... a parkovalo sa s nimi vynikajuco ... to boli este skutocne male vozy s ktorymi si sa vopchal do kazdej medzery ... zaroven velmi hrave a lahucke... kdeze su tie casy
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.06.  18:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

              Proč si to 20 let start nekoupíš? O kolik cm bylo menší?
              • 10 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 16.06.  18:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

                Mno nemam v hlave presne cisla, ale od oka je to 20 rokov stare Polo tak o 20 az 30 cm kratsie a o takych 15 cm uzsie. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 16.06.  22:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

                  vtedy to este bolo male auto ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 16.06.  22:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

                na co by som ho kupoval ked jedno take uz bude mat otec.. ;-) len co pojde felda z domu tak tetine polo z r 99 uz bude jeho ;-) .. a to je za par tyzdnov.. potom nafotim ;-) a porovnam obe generacie tu co mam teraz a tu starucku ktoru bude mat otec

                od mojho pola r.v. 2016 bolo polo z r. 99 kratsie o nejakych 25cm... a kufrom mensie o 35 litrov a razvorom o 7cm ;-) .. prelozene do sucasnej reci jedna sa defakto uz o miniauto
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 17.06.  05:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW a jejich smtadlave TDI

                  Tady řešíš každý centimetr...v jakékoliv diskuzi a vždy je to "Jaaaaj, súčasné dlhé, hlúpe". Když jsi si vybíral, tak si na tu hloupost delších aut nějak zapomněl a vzal jedno z největších.

                  Jedeš to stále dokola už leta, nechceš změnit pisničku? ;-)

                  Btw: borate by jsi v tom starém Polu nechtěl, viď? :-)
    • 02 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 16.06.  12:42

      « Re: VW a jejich smtadlave TDI

      Si povinný si ho kúpiť?
  • 32 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 16.06.  12:04

    Lajk

    Dávám VW jedno obrovské plus za interiér, který není jen generickým VW interiérem, ale posunul se trochu kupředu a vypadá svěže. :yes: A další za verzi GTI. Držím palce, ať rozdrtí ekoFieSTu >:-[] . Vnější design dospělý a vyvážený, dávám za něj známku 2.
    • 22 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 16.06.  12:33

      « Re: Lajk

      Fiesta ST bude jistě podvozkově na špici, ale za motor má palec nahoru jednoznačně Polo GTI :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  12:34

      « Re: Lajk

      uspech je tu isty... akurat to uz nie je take kompaktne sikovne akoby som cakal .. ale zacinaju to byt vsetko do jedneho take navzajom si hodne podobne megahatche tieto velke "male" vozy ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 16.06.  12:50

        « Re: Re: Lajk

        Jo, na to jsem zapomněl. Nárůst do délky + 8 cm u této kategorie neberu jako velkou výhodu.
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.06.  12:54

          « Re: Re: Re: Lajk

          ono uz to potom nie su male vozy ale skor take medzikompakty .... len pevne verim ze za 10 rokov nebudu male vozy atakovat uz passata a mondeo a podobne kusky
  • 23 Reagovat !

    foto topten

    topten 16.06.  12:05

    nejmodernejsi technika

    tak si predstavuju hybrid s dojezdem 50km, urcite ne chrocht nejspis bez SCR.
    pak bych odpustil i ten trihrnek
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 16.06.  21:18

      « Re: nejmodernejsi technika

      Keď sa začnú riešiť reálne emisie, tak bez scr to nepôjde ;-) . Dízlom s lnt už asi odzvonilo
  • 23 Reagovat !

    foto prezdivany-alias

    přezdívaný alias 16.06.  12:31

    Pěkné auto

    Vypadá to dospěle a neošizeně. Fakt je to pěkné. Jasně, ve fotogalerii nejsou žádné základní verze, ale i tak. Malému Polu sedí designová jednoduchost více než Golfu.

    Tohle nové Polo mě utvrzuje v tom, že nůžky mezi VW a Škodou se rozevírají. Bohužel.
    • 20 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  12:36

      « Re: Pěkné auto

      vw skodu fabiu uz pekne upratal tam kde chcel.. ta je od svojej druhej generacie vzdy uz o taku tu polgeneraciu za polom :-)
  • 42 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 16.06.  13:01

    umístění navigace

    blahopřeji k rozumnému rozhodnutí po 15ti letech umístit navigaci do zorného pole :yes:
    • 14 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.06.  15:27

      « Re: umístění navigace

      Je to rádio...navigaci si připlácíš..kdo to bude do Pola cpát?? >:-[]
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.06.  18:10

        « Re: Re: umístění navigace

        Ten kdo nemá rád přilepené věci na skle s dráty kolem.
        • 21 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.06.  23:02

          « Re: Re: Re: umístění navigace

          aj tak je nizko... navigaciu mame v mitsu takto prilepenu na skle ak sa jazdi mimo slovensko a neviem si predstavit zeby sme museli cumiet kdesi dole na uroven volantu do palubky ... takze stejne seriozne navigacie je lepsie dokupit zvlast a umiestnit ich v zornom poli na sklo .. nema problema :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.06.  05:25

            « Re: Re: Re: Re: umístění navigace

            Blbost, nikam nečumíš, obvykle jen na těžších křižovatkových uzlech. je to v takové výšce, aby jsi měl nerušený rozhled.
            Lep si na sklo co chceš, já bych si tam nic nelepil.
            • 02 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 17.06.  07:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: umístění navigace

              pozerat dole na palubku na displej v rovine volantu je vzdy mimo zorneho pola... o tom debatit nebudem .. to ti povie kazdy trener autoskoly ... takze navigacia je vzdy lepsia na skle ked nemusis sklapat zrak ;-) .. a to ze automobilky ju riesia priamo do palubky este neznamena ze je to najlepsie a jedine riesenie... kto chce serioznu navigaciu ten su ju rad dokupi .. my mame garmin ... na tu jednu dve cesty za rok sa proste da na sklo kde je vyborne na ociach ... jak pre sofera tak aj pre spolujazdca ... mat to kdesi dole pri volante je fakt nemyslitelne ... hoc je to samozrejme frajerskejsie a na pohlad efektnejsie "cistejsie" riesenie...
              • 00 Reagovat !

                foto koblih

                koblih 17.06.  08:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: umístění navigace

                Nechceš si ještě teda vyrvat budíky a nalepit je na sklo, aby byly "v zorném poli?":D Stejně i když budeš mít navigaci nalepenou na skle, tak na ni budeš muset přeostřit..
        • 21 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 16.06.  23:28

          « Re: Re: Re: umístění navigace

          Hmm a pak ta předražená navigace funguje blbě a upgrade máš zadarmo párkrát max. jednou ročně!
          GARMIN je jasná volba.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.06.  05:27

            « Re: Re: Re: Re: umístění navigace

            Je to součást nějakého systému, vždy si navi do aut kupuju. Nemám s nimi problémy a ani s upgradem.
  • 30 Reagovat !

    foto efreeti

    efreeti 16.06.  13:08

    Interier?

    Nerozumím tomu nadšenému hýkání nad interiérem Pola. Vždyť už z těch renderů je zřejmé, že to bude hodně podobné tomu, co je v Ibize a tu kritizují všichni hlavně za ošizený interiér. Mě to neuráží, s rozumným displayem a android auto/carplay je to aspoň použitelné jako navi "zadarmo".

    Jinak se nekoná žádné velké překvapení, zvětšená šířka a rozvor se mi narozdíl od většiny zde líbí, znamená to výrazně víc prostoru pro posádku, což je největší slabina současných Fábií aspol.
    S motorem 1.5 TSI bych se nové Polo nestyděl vyměnit za 5roku starého Golfa, kdybych teda nepotřeboval kufr na kočárek :-)
    • 02 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 16.06.  13:13

      « Re: Interier?

      VW si u Pola ošizený interiér nedovolí. Může to vypadat podobně jako Ibiza, ale jde i o materiály a zpracování. A tam bude VW lepší, protože koncernová hierarchie.
    • 21 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 16.06.  13:20

      « Re: Interier?

      S tim interierem souhlas a proto raději k němu nic nepišu a počkam si na žive setkani. Ta podobnost s Ibizou je tam docela značna. Hlavně ta ne zrovna oku lahodici mohutna lišta.
    • 20 Reagovat !

      foto Josef-1

      Josef 1 16.06.  13:23

      « Větší, lepší

      Do Fabie se rodina nevleze, je to auto pouze pro 2 lidi.

      A Polo se svými rozměry blíží rodinnému autu pro více než 2 osoby.
      • 50 Reagovat !

        foto Honza-M-

        Honza M. 16.06.  13:31

        « Re: Větší, lepší

        "Do Fabie se rodina nevleze, je to auto pouze pro 2 lidi."

        Tady má asi někdo přerostlou nebo abnormálně vykrmenou rodinu :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 16.06.  13:44

          « Re: Re: Větší, lepší

          Zavisi ako sa na to pozeras. 2 dospeli + 2 deti na autosedackach a potrebujes este kocik, tak sa do fabie vazne nevlezies. Kym som nepotreboval druhu autosedacku, ze stacilo vajce, tak som sa vedel odviezt - sice prakticky bez batoziny, ale podvozok v kufri, vajce na sedacke a nacvaknes na seba ked treba. Hovorime o fabii sedan. Kombik na tom nie je ovela lepsie a s kocikom by som mal problem tiez. Bez neho by to uz ako tak slo, ale zase kupit si dobrovolne fabiu, by musel byt mega vyhodny kauf, aby som do takeho siel.
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.06.  14:40

            « Re: Re: Re: Větší, lepší

            Tak to si mal hneď napísať, že píšeš o dve generácie starej Fabii I., ktorá naozaj priestorom neoslňovala. Skús sa posadiť do tej súčasnej, pokiaľ nemáš 190 cm a 100 kíl, vojdeš sa aj dorazu. Ak ale chceš, aby Ti deti neokopávali sedačku, tak to si bude žiadať 7er v Long verzii. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 16.06.  15:51

              « Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

              Ani v dvojke nie je miesta, v trojke som nesedel, ale ani to nemienim skusat. Stale je to skodovka. Nejde len o okopavanie sedaciek, ale aj o nejakom tom komforte na zadnych sedadlach.
              • 20 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 16.06.  18:03

                « Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

                Dvojka je na tom dle mého názoru celkem dobře, trojka je vzadu horší.
            • 20 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.06.  17:28

              « Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

              Na to neokopávání by mu bohatě stačil i Superb. ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto koblih

            koblih 16.06.  16:45

            « Re: Re: Re: Větší, lepší

            Tak to je celkem fajn, hodnotit auto z roku 2017 na základě toho co bylo v roce 2000 >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 16.06.  22:08

              « Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

              Som rad, ze si si zobral z celeho prispevku to najpodstatnejsie. Fabia z roku 2017 je zrejme uz o niekolko tried vecsie auto a teda by som z vyssie uvedenym problem nemal. Ibaze by to tak nebolo?
        • 11 Reagovat !

          foto Josef-1

          Josef 1 16.06.  14:08

          « Re: Re: Větší, lepší

          Ano, já měřím 180 cm, a i když se u Fabie vpředu hodně zmáčknu, tak se do zadu lidi kolem 170 cm nevlezou.

          Takže Fabie je jenom pro 2 lidi, s další rozměrnější generací to snad bude i pro rodinu.
          • 50 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 16.06.  14:21

            « Re: Re: Re: Větší, lepší

            Máme trojkové Fobie v práci a tebou popisovaná konfigurace řidič-zadní pasažér je bez problémů. Jestli to nebude tím, že se v autě válíš jako hovado.
          • 30 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 16.06.  14:25

            « Re: Re: Re: Větší, lepší

            Při cca 180cm se za sebe ve fabii 2 vlezou. Sice rezerva pro kolena vzadu neni nějak velka, ale da se. Jinak od kdy jsou fabia a spol, tedy B segment brany jako primarně rodinna auta ?
            • 20 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 16.06.  15:04

              « Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

              Při dnešním růstu rozměrů malých aut by se o rodinném použití už dalo uvažovat. V podstatě rozměrově (ne vždy prostorově) dorovnávají segment C z přelomu tisíciletí.
              • 11 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 16.06.  16:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

                Taky pravda, navic u nas neni vyjimka potkat fabku s rodinkou uvnitř a za volantem slušny čahoun.
                • 10 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.06.  18:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Větší, lepší

                  Krátká Fabia je tak na hraně, ale kombi už jako rodinné auto nemá problém. Sám mám jako "rodinný" vůz Clio Grandtour a je dost velké. Pokud mé děti nebudou měřit 180 cm, pak asi nebude nikdy problém...
      • 10 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 16.06.  19:19

        « Re: Větší, lepší

        To rikej tem rodinam, ktere ji jako rodinne auto pouzivaji. A neni jich malo.
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 16.06.  21:21

        « Re: Větší, lepší

        Potom si neviem predstaviť ako som sa ešte v puberte mohol voziť na zadných sedadlách otcovej škody 105 >:-[] >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 16.06.  22:06

          « Re: Větší, lepší

          Ono kedysi sa tiez sralo do latriny, ale to neznamena, ze je to dnes postacujuce vsakze?
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.06.  14:03

      « Interier?

      Na základě propagačních renderů si nedovolím hodnotit, jak je nebo není ošizený, a tudíž hodnotím jen design. S Ibizou bych taky neměl problém, kdyby byly použité materiály a dekory na vyšší úrovni...Uvidí se po novinářské prezentaci.
  • 10 Reagovat !

    foto Disponent

    Disponent 16.06.  13:12

    Kabina

    Mne tedy dnes naprosto odrovnal pojem kabina. Myslím, že kabina může být třeba u traktoru, ale zde to sedí. Kdo chce ušetřit, stejnou techniku, krom nabídky 1.8TSI, má kristalická českokřišťálová Fabia III. Bohužel však u ní chybí ta kabina, má líbivější interiér tž s navigací v zorném poli.
  • 21 Reagovat !

    foto El-Senor

    El_Senor 16.06.  13:16

    Polo-smeska

    Exterier ala Golf, nic prevratneho. Na ulici zapadne mezi ostatnimi jen co na nej po tydnu sedne trochu prachu a spiny.
    Interier ala Ibiza trochu mimo. Ty hranate linky pusobi trochu zaostale a v levnejsich variantach to bude vypadat dost lacine, podobne jako Ibiza.
    Nejmodernejsi techniku neni nikde videt. Konkurence uz davno pochopila, ze dehet do takto malych aut proste nepatri. Hybrid nikde a elektro take ne.
    Ergonomie konecne po letech zaostavani za konkurenci na prumeru. Konecne bude na displej navi videt.
    Celkove prumerne auto, ktere neprekvapi, nezaujme, ale asi ani nezklame. Jsem zvedav jestli nepujde dolu kvalita materialu, ani bych se nedivil.
    • 02 Reagovat !

      foto Honza-M-

      Honza M. 16.06.  13:21

      « Re: Polo-smeska

      [odkaz]

      Tento článek si nastudujte. Tohle je příklad moderní techniky. Například dealeři piva fasují Fabie 1.4 TDI - čili ano, patří tam, když je zákazníci berou.
      • 21 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 16.06.  13:40

        « Re: Re: Polo-smeska

        S dehtem bude za par let konec, coz je jedine dobre. Nevidim duvod, proc by mi mel nekdo neustala poustet saze do sani vetraku. To ze si nekdo dobrovolne kupuje dunici vibrujici herky je mozne, ale neni to znamka moderni techniky.
        Ta 1,5 snad apson bude zrat malo, kdyz uz ty parametry nejsou zadna vyhra. Ikdyz to se ukaze az pri skutecnem provozu a porovnanim s konkurenci. Prozatim byly TSI znamy pro svou abnormalne velkou nespolehlivost a to ve vsech objemech.
        Je ale fakt, ze tech cca 90KW je asi na Polo akorat, vice vykonu nema cenu. Snad nebude podvozek toho GTI takova bida jako u Golfa, ze ho prevalcuje i konkurence v zakladu rozdilem tridy.
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 16.06.  23:30

          « Re: Re: Re: Polo-smeska

          Starý diesly čmoudí..to je fakt.
          Moderní diesel např. se vstřikováním močoviny je čistší než všechny benzíny..
          Ale do Pola patří jasně benzín , je to malé auto hlavně do města.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.06.  14:37

      « Re: Polo-smeska

      Tak to, ako "nezaujme", si povieme o rok, keď bude predajne na čele triedy. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 16.06.  17:39

        « Re: Re: Polo-smeska

        A Polo už někdy bylo prodejně na čele třídy?
        • 20 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.06.  18:13

          « Re: Re: Re: Polo-smeska

          V Evropě určitě, není to tak dávno, co se dlouhodoběji tahalo o první místo s Fiestou. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 16.06.  18:41

            « Re: Re: Re: Re: Polo-smeska

            Když nebudeme řešit Fiestu, tak bylo Polo v letech 2013, 2014, 2015, 2016 a i letos až za Cliem. Takže se spíš tahalo o třetí místo. :-)
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.06.  18:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Polo-smeska

              Takže před tím se tahalo o první místo s Fiestou...?
  • 21 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 16.06.  14:22

    Aha

    takže dorovnání se k tomu, co dnes dělají i ostatní je revoluce... Nu, i když u VW asi vlastně jo.
    Jinak z fotek to ani zvenčí, ani zevnitř moc zajímavě nepůsobí. Asi bude lepší počkat si na skutečné fotky, namísto tovární grafiky, a to zejména u interiéru.
  • 20 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.06.  14:49

    Prekvapenie

    Tak za mňa celkom pozitívne prekvapenie (aspoň tieto prezentačné top verzie, základ bude iste menej pôsobivý). Pri článku s fotkami detailov som myslel, že to bude trochu fádnejšie, ale v kontexte celkových proporcií je to skutočne pekné a vydarené auto. Síce stále zastávam názor, že exteriérovo to vyhráva Ibiza (FR, na ktorú nestačí ani Polo R-line), ale interiér je iná káva a tam je už z renderov jasné, že Polo bude jasne nad Ibizou s jej strohým až skromným interiérom. A verzia GTI vyzerá parádne, s týmto lookom a hlavne s dvojlitrovým TSI si viem predstaviť, že odoberie zákazníkov niektorým kompaktným hothečom.
    Po včerajšej skúsenosti so základným Arteonom (ktorý bol o hodne menej atraktívny, ako nadupaná promo verzia) síce definitívny názor na Polo nevyslovím, ale to, čo vidím, ma celkom pozitívne prekvapilo. Uvidíme cenu, tá to nadšenie môže ešte silno schladiť, zatiaľ ale za 1 a o budúcom najpredávanejšom aute triedy mám celkom jasno.
    • 01 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.06.  15:36

      « Re: Prekvapenie

      On už je Arteon na šourůmech?
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.06.  17:03

        « Re: Re: Prekvapenie

        Jj, už sú a tie väčšie šourúmy majú aj predvádzačky. Ale aktuálne chodia predvádzačky po novinároch a pre plebs budú dostupné na jazdu až neskôr.
    • 01 Reagovat !

      foto efreeti

      efreeti 16.06.  15:48

      « Re: Prekvapenie

      Já tam fakt velký rozdíly nevidím:
      POLO
      [odkaz]
      IBIZA
      [odkaz]

      Nemyslím si, že rozdíl v provedení interiéru bude tak velký jako např. Golf vs Leon. Tam je ten rozdíl propastný
      • 10 Reagovat !

        foto Josef-1

        Josef 1 16.06.  16:13

        « Re: Prekvapenie - Polo vítězí

        A aby mělo Polo navrch,
        tak museli designeři Ibizy zákeřně přesunou display pod větráky. >:D >:D >:D

        Jinak v Ibize jsem seděl a spokojenost. Venku před autosalonem jsem viděl vedle sebe novou a starou Ibizu, a ta nová vypadala vedle té staré značně větší, hlavně ta šířka zepředu je rozdíl.
        • 20 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 16.06.  16:23

          « Re: Re: Prekvapenie

          Naopak Polo ma meně vyhodně umistěne vydechy ventilace.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 16.06.  22:41

          « Re: Re: Prekvapenie - Polo vítězí

          nebud smiesny... interier ibizy nikdy nebol na urovni pola.. nikdy... tu nikto nemusel nic presuvat.. hierarchia koncernu je jasna a nepusti ;-)
  • 24 Reagovat !

    foto 695

    695 16.06.  14:58

    brazílsky trh?

    Ved to vyzerá akoby to malo íst nie na európsky ale na menej náročný juhoamerick trh :no: Divím sa, že niekto je ochotný za takúto nezaujímavú vec dat peniaze...hold nie každý má vkus.
    • 61 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.06.  15:06

      « Re: brazílsky trh?

      Trošku Ťa poopravím. Pre brazílsky trh je toto: [odkaz] tento interiér je zrejmá špička aj v Európe: [odkaz]
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.06.  15:35

        « Re: Re: brazílsky trh?

        >:-[] :yes: není co dodat.
      • 11 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.06.  16:32

        « Re: Re: brazílsky trh?

        :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto RS

        RS 16.06.  16:56

        « Re: Re: brazílsky trh?

        Já s 695 musím souhlasit. Vnitřek ok, ale z venku je to "volaké čudné"
        Dýchá to na mě latinou, čínou, indií. Nevím či to je...
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.06.  18:14

      « Re: brazílsky trh?

      Ještěže tu máme diskuzní kolegy s vkusem, co to všem vysvětlí. :yes:

      Tak se vyprs co má v tvých očích glanc.
    • 22 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.06.  18:29

      « Re: brazílsky trh?

      Ad tvůj závěr, to je velmi dobře vidět i na tvé příspěvku... :*) >:-[]
      Kam bys potom poslal třeba Argo, do Indie, nebo na Mars? ;-)
  • 50 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 16.06.  15:13

    Polo

    Za mě první dojem - pecka, vypadá skvěle, dost možná líp než Golf.
    • 30 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.06.  15:29

      « Re: Polo

      S tím souhlasím.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  23:42

      « Re: Polo

      a mozno par zakaznikov golfu uz kludne aj zoberie ak zvazime fakt ze uz nie su az tak daleko od seba tieto oba vozy.. :yes:
  • 43 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 16.06.  15:41

    Paráda!

    Auto vypadá zvenčí i zevnitř parádně, a hlavně - není znehodnoceno el. P brzdou!!! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Měl jsem vážné obavy, že nové Polo zahájí pronikání tohoto antiřidičského technického zločinu i do segmentu B!
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  23:08

      « Re: Paráda!

      polo bude zase trhak niet pochyb... stejne ale verim v prichod nejakych 4 valcov do buducna... ono razom to nove rio uz tak paradne nie je ani v kabine ked vidim nove polo.. takze opat vw tu asi bude na spici triedy aj nadalej ... a uz ten interier ktory mam este v sucasnom pole je fakt velmi dobry .. som maximalne spokojny s jeho spracovanim... a jednoznacne poraza aj sucasnu novsiu fabiu ... najviac sa mi asi paci ten masivny kozeny volant z golfu... a budiky ktore ma polo asi najkrasjie a najprehladnejsie v triede.. a to som vlastne zistil az ked som do neho sadol.. ozaj ukazkove budiky aj volant... uz v cliu to taka hitparada nebola ani vo fieste ci riu .. ale to je uz na inu debatu ... skratka polo ma kabinu ozaj tip top a to nove predpokladam bude este dalej ako to sucasne .. ( ak ho nezmyselne neosklbu kvoli setreniu ) .. takze da sa povedat ze nove polo bude podla ocakavania asi opat takym tym pomyselnym kralom segmentu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 16.06.  23:26

        « Re: Re: Paráda!

        To by mě zajimalo, ktere Polo bylo pomyslnym kralem segmentu. Tva prohlašeni jsou važně usměvna.
        • 20 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 16.06.  23:45

          « Re: Re: Re: Paráda!

          Prakticky každé v posledních 10 letech, Polo se dlouhodobě drží mezi nejprodávanějšími auty světa, vloni třeba 8 místo celosvětově a ve třídě malých aut s velkým náskokem jednička segmentu.
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 16.06.  23:53

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            inak prave ten cierny B stlpik bol na sucasnom pole akysi krajsi a vyraznejsi .. aspon mne sa na sucasnom paci ako vynika na kasni .. je taky leskly cierny a uplne hladky na dotyk ... na novom je uz ale kusok nenapadny lebo je rieseny inak .. stal sa uz vlastne sucastou oboch dveri a tak to uz nie je taky jedoliaty hladky celok ako u predoslej generacie ... lebo v predoslom pole B stlpik nebol deleny ani prednymi ani zadnymi dverami ... [odkaz] co mi prislo ako vcelku stylovy detail ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 17.06.  00:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Myslím, že současné i toto nové Polo jsou velice střídmá a elegantní auta, pro někoho nuda, pro někoho přesná trefa do toho jak má malé auto vypadat aniž by vypadalo směšně nebo přeplácaně.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 17.06.  01:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                No v tehle třidě bych řekl, že střidmosti je tak trochu škoda a trochu větši odvaz či spiše hravost by se šikla. Jinak mi zatim z fotek nepřijde vzhled jako zdařili, hlavně předni čast je podobně jako u Golfa takova žaboidně placata a k tomu ta linka. No nepusobi to na mě zrovna pohlednym dojmem. V teto třidě z poslednich novinek je podle mě paradni nova C3. Atraktivni a přitom ne kyčovity vzhled, navic bych řekl, že i designově je tenhle model povedeny a mě osobně se i dost libi. Je sice fakt, že jako chlap, bych se v ni zrovna chlapsky necitil, ale věřim, že minimalně ženskym se musi hodně libit.
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 17.06.  00:58

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            A čim, snad ne prodeji ? Ja si par aut teto třidy prolezl a projel a třeba posledni Polo na mě v ničem nějaky zvlaštni dojem neudělalo, tak že bych o něm prohlasil, že je to kral třidy. Spiš jsem byl z auta jako z celku docela zklamany. Jestli je u VW ne pomyslny, ale opravdovy kral třidy, tak je to Golf, ale určitě ne Polo.
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 17.06.  07:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              ide o to ako ti auto sadne v praxi ( kedze male auta su auta na kazdy den .. tu clovek az tak styl netuzi nahanat ) ... v zasade su male auta velmi podobne... a aj 10 rocne punto sa moc nelisi od noveho balena... tu ozaj auta nestarnu az tak ako v inych segmentoch kde 5 rokov rozdielu medzi dvoma vozmi je uz brutalne citit... u mna zavazil aj dojem z kabiny... vyborne sedacky posed.. priam ukazkovy... rovnako budiky aj volant povazujem v pole za moc podarene veci .. tym netvrdim ze inde su skarede ale porovnaj si napriklad uz len volant balena alebo i20tky s polom a pocitis v rukach rozdiel ... to iste budiky alebo vyplne dveri... dokonaly celok sa sklada z mnostva vhodne posadenych detailov ... ale ano ja viem.. nie je to len o vzhlade ... lebo napriklad mazda 2 je tiez moc pekna ale co z toho ked je zase kabinou uzka ... takze vzdy je to aj o tom co ti sadne a co sa ti paci a co ti vyhovuje .. mne sa mazda 2 pacila hadam asi najviac ( a je aj krajsia ako polo ) .. ale bola v kabine tesna .. cenou draha a vo vysledku aj menej vybavena ... ja som bol naopak sklamany z konkurencie pola .. navzdory tomu ze som skusal aj mnoho novsich aut ako to vybehove polo ( swift, baleno, corsa, fabia, rio, i20 ) .. tak na neho pocitovo v kabine a vnimenej kvalite akoby stale a nadalej nestihali... az na tu spominau mazdu 2 ktora je dnes v segmente malych aut asi top... ale zase je mala a draha... a asi aj preto predava v eu docela mizerne cisla ;-\
            • 11 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 17.06.  08:33

              « Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Jistěže prodeji, jiné objektivní měřítko oblíbenosti daného modelu než prodeje neexistuje. A zrovna Golf král třídy není, protože v nižší střední již dlouho dominuje Corolla a Golf je jasná dvojka.
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 17.06.  11:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Golf je jasně a dlouhodobě nejprodávanější hb na světě, a to že není první na světě i celkově (jako model) je dáno tím, že VW variantu sedan (mimo Evropu velmi oblíbenou) nenabízí pod stejným názvem, jako to dělá třeba Ford u Focusu.
                Ohledně prodejů Corolly, sečti Corolla+Auris a srovnej s Golf+Jetta...a najednou máš poněkud jinou "jasnou dvojku". ;-)

                P.S. Polo naopak nemá pro variantu sedan jiný název.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 17.06.  11:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  No jo, to je to tabulkovani. Pravdou však je, že 2 nebo 3 roky byl dle tabulek nejprodavanějšim autem na světě Focus. To, že si modely každy vyrobce označuje jinak je pouze na nich. Jinak u Jetty se ani nedivim, pro použiti jineho nazvu. Byť jasně vychazi z Golfa, tak je to docela jine auto a tim nemyslim jen karosařskou variantu. Jetta je jinak laděna, jizdně dosti zaludna oproti golfu nebo např. interier nedosahoval jeho urovně. Což třeba zrovna u focusu neni a rozdilnosti, krom karosařskych variant nejsou.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 17.06.  11:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Neni to dlouho, co se tu někdo ohaněl tim, že to jak je auto dobre se pozna podle prodeju. Tak jsem si z něj dělal srandu, že jsem měl nejprodavanějši auto v evropě a to mi nestačilo, tak jsem pořidil nejprodavanějši auto na světě a zaroveň začal studovat astronomii. To jako připrava pro dalšiho nastupce. Ta Corolla je pěknou ukazkou toho, jakou to ma vypovidajici hodnotu o samotnem autě.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 17.06.  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Corolla? Je to opravdu relevantní v Evropě? Golf (s trochou nadsázky)nezajímá nikoho v USA, Corolla nikoho tady.
                • 00 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 17.06.  16:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  To pak můžeš lehko dojít k závěru, že v ČR zajímá kupce jenom Octavia a ostatní značky (s trochou nadsázky) nezajímají nikoho.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 17.06.  16:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                    To je trochu demagogie. V USA se prodává poměrně zásadní množství aut, která u nás nekoupíš. U nás se prodává poměrně velké množství aut, které v USA nekoupíš.
                    Trh ČR je co se týče složení modelů +- identický s celou Evropou. Pokud se bavíme o oblibě toho-kterého modelu, je podle mě nejvíc relevantní Evropský trh. Stejně jako američan nebude posuzovat oblibu Corolly podle toho, kolik se jí prodá v Evropě.
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 17.06.  14:12

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            Ty celosvětové prodeje jsou jen o tom, co všechno pod jeden název schováš a nic nevypovídají o prodeji aktuálního modelu. V tomto případě Pola. Prodeje Pola můžeš s konkurencí porovnat jen v Evropě a tam Polo snad jednička segmentu nikdy nebylo. Motá se kolem třetího místa.
            • 00 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 17.06.  16:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Celosvětové prodeje zahrnují to samé jako celoevropské prodeje. Samozřejmě v řadě případů obsahují více generací daného modelů tak jak se generace postupně střídají v různých zemích v různou dobu, ale vždy obsahují pouze a jenom Polo nebo třeba Fiestu. Když se začne letos prodávat nová Fiesta, tak celoevropské statistiky budou letos zahrnovat jak současnou tak novou Fiestu a totéž čeká Polo v příštím roce. Takže zcela srovnatelné.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 17.06.  18:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Srovnatelné je, pokud se pod jedním názvem prodává shodný počet shodných verzí karoserie.
  • 22 Reagovat !

    foto Honza-M-

    Honza M. 16.06.  15:57

    Něco pro hatery fanaticky zaměřené na tříválce

    1.2 PureTech/96 kW EAT6

    Bezinový tříválec s automatem v kombíku velikosti Octavie? Zní to rizikově, ale Peugeot se velmi snažil a skutečně jde o velmi povedenou kombinaci. Převodovka řadí rychle a čistě, motor je velmi kultivovaný jak na volnoběh, tak i zhruba do 120 km/h. Pod plynem se projeví typický tříválcový zvuk a ve vyšších rychlostech se zvýší hlučnost, ale všude jinde jde o extrémně kultivované pohonné ústrojí. Převodovka drží motor v pracovním režimu mezi 2000 až 3000 otáčkami, což je pro něj naprosto ideální. Nemá příliš smysl se držet výš a pod touto hranicí by řidič pocítil turboefekt. Nad 2000 ot. je ale znát i slušná dynamika, auto nadprůměrně dobře a svižně akceleruje. Kdo tedy touží po kombinaci benzinového motoru s automatem a potrpí si na vytříbenosti, je to velmi dobrá volba. Například v kultivovanosti je na tom i lépe než Octavia.
    • 11 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.06.  16:16

      « Re: Něco pro hatery fanaticky zaměřené na tříválce

      Doporučoval bych příště uvozovky, aby bylo jasné, že jde o citaci. A určitě třeba odkaz na zdroj - říká to František z Autosalonu nebo Rasťo Chvala? ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Honza-M-

        Honza M. 16.06.  16:26

        « Re: Re: Něco pro hatery fanaticky zaměřené na tříválce

      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 16.06.  22:14

        « Re: Re: Něco pro hatery fanaticky zaměřené na tříválce

        Ja ti to kludne potvrdim, aj ked mierne odlisne. Auto nema problem akcelerovat aj nad 120 a aj pri 160 mu nedochadza dych a vie ist aj viac. Zvuk je za mna ok, mne sa vyslovene paci. Akurat automat vie zrazit otacky aj pod 2000 (podla situacie), ale staci jemne naznacit, ze tam chces nizsi kvalt a podradi si + podla zatazenia zvycajne pod 2000 uz neklesne.

        EDIT: Rasto Chvala ten motor v teste rozobral a aj na zaklade jeho testu som ten motor zobral.
  • 00 Reagovat !

    foto l833465

    l833465 16.06.  16:14

    BlueGT

    Bude aj nahrada za sucasne BlueGT 1.4 TSI 110kW ?
  • 07 Reagovat !

    foto Vij67

    Vij67 16.06.  18:14

    Bez napadu

    Tak VW neprekvapil a udelal dalsi auto bez napadu - nekdo tomu rika konzervativni. Ale kdyz to udela VW, tak je to bomba a skvele auto. Kdyby, ale takovy vuz vypustil treba Renault, Peugeot nebo Citroen, tak by se hned psalo o tom, ze maji design z pocatku 90. let minuleho stoleti a auto by bylo predem odsouzene k nezdaru. No nic - musi se uznat, ze sila loga je mocna zbran na penezenky stadoidnich konzumentu (nekdo rika klientu).
    • 40 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.06.  18:18

      « Re: Bez napadu

      Za to např. s těma francouzema (ideálně viz Citroen) je to naopak automaticky velká výhra pro nestádoidní fajnšmekry...
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.06.  19:18

      « Re: Bez napadu

      Od Francouzů tento design nikdo neočekává, od VW ano.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  23:47

      « Re: Bez napadu

      tak ja som za klinovity a sportovy dizajn pola rad ... naopak tie vajickove dizajny a la 208 alebo C3 su pre mna nepripustne
  • 30 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 16.06.  18:23

    Ceník

    Ceník bude koncem srpna 2017 a auta na salonech v listopadu 2017.
  • 20 Reagovat !

    foto norday

    norday 16.06.  22:07

    těšíme se na Fabii

    Když vidím Ibizu a tohle (oboje IMHO super) jsem hodně zvědavej na budoucí Fabii.( teda jestli půjde stejným směrem) . Širší, nižší, větší rozvor a varianta kombi...no.. to bude zajímavé
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.06.  22:37

      « Re: těšíme se na Fabii

      tak na stvrtu generaciu fabie sa este nacakas... tak aspon 4 roky tipujem ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 16.06.  23:33

      « Re: těšíme se na Fabii

      Jen aby bylo to kombi..jinakpak Fabia bude prodejně jasně nejhorší..
    • 30 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 16.06.  23:58

      « Re: těšíme se na Fabii

      Právě že varianta Combi už prý u nástupce nebude, to je ta tragédie... 8-s 8-s 8-s :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 17.06.  01:53

    Halb Golf

    Ja... Ich ...gut! >:-[]
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 17.06.  05:38

    Kdo je tu šéf?

    Polo se povedlo, i ti velmi zapřísáhlí jsou v narážkách měkčí. Šlo jednoduchou cizelací povedeného předchůdce, příjemným interiérem a slušnou nabídkou motorizací.

    A ona nám celá třída supermini vypadá velmi pěkně, všichni francouzi jsou výborní (až na lví budíky!), Ford, Nissan, Škoda, Suzuki, Kia...

    Jednodušší je ukázat na starší kousky (Fiat nebo sice revidovaná, avšak stále podobná Corsa) nebo ty co nebyly koncepčně dělány pro Evropu (Jazz).

    Ae obecně si vybere ve třídě snad každý, takže kdo je tady šéf? ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 17.06.  07:26

      « Re: Kdo je tu šéf?

      male auta su dnes najnabitejsi segment.... :yes:

      v nizsej strednej triede je to sice tiez nabite ale predsa len malych aut je viac kedze v nizsej strednej chyba suzuki aj mitsu ... no a v italii maju stale este aj malu lanciu Y...... navyse malych aut ma suzuki hned dve ( swift, baleno ) ... a obecne k malym vozom uz kludne mozeme zaratat aj znacku mini ( v 5 dveraku urcite ) ... takze ked tak ratam je to tu poctom aut najnabitejsie zo vsetkych segmentov .. zaroven kedze tu nie je ani tolko kombikov a inych karosarskych variacii tak z toho dovodu su si takmer vsetky male vozy ozaj aj rozmerovo ovela blizsie ako v nizsej strednej triede kde su rozmery vozov predsa len vo vacsich odchylkach ( kratky golf vs astra kombi to je dlzkovo fedakto rozdiel triedy ) .... suma sumarum male vozy su stale to co v eu frci... a bude frcat vzdy bez ohladu na mnozstvo SUVecok na trhu.. akurat sa obavam o spominane male kombiky ( fabia, clio ) ale to uz je asi skoda riesit.. takisto zmizli male kabria ( punto, 206, micra a podobne ) ale opat asi je skoda sa v tom uz vrtat.. zmenili sa proste uz priority vyrobcov ale napriek tomu som rad ze male vozy su stale ( aspon pre mna ) asi ten najatraktivnejsi a najnapinavesji segment ktory asi najradsej sledujem a porovnavam ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 18.06.  19:05

      « Re: Kdo je tu šéf?

      :-)
      Ona taky tahle třída vyrostla tak, že už jsou to normální auta, ne jen městská přibližovadla.

      A v zásadě jo - je to Polo. "Jemná cizelace" se od "auta bez nápadu" liší jen v detailu. Asi to bude fajn auto.
      Ještě doplnit normální motor... a prokázat spolehlivost - a dokonce ani já nebudu rýpat.

      ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 17.06.  16:17

    Súčasný dizajn koncernu VW je absolútna svetová špička

    Pokiaľ ide o mainstreamové značky, nie je na svete automobilka, ktorá by sa dizajnom exteriéru aj interiéru dokázala vyrovnať značkám koncernu VW. A je jedno, či sa jedná o dizajn karosérie alebo interiéru.
    Navyše je zaujímavé, že to platí bez ohľadu na segment trhu - od mini áut veľkosti Up až po Passaty, Superby a Sharany. Dokonca aj v segmente trhu, kde VW vstúpil len nedávno - pick-up Amarok je skvelý ako po dizajnérskej, tak teraz aj po motorickej stránke (dízlový šesťvalec).
    Značky koncernu VW sa nemusia porovnávať s inými značkami a robiť ramená - ako Hyundai. Hrajú si svoju vlastnú ligu.
    • 00 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 18.06.  19:01

      « Re: Súčasný dizajn koncernu VW je absolútna svetová špička

      A tohle jsou přesně výlevy, co mě nutí opakovat své katastrofické zkušenosti s několika vozy "koncernu"...

      Jak mi jinak nový Polo nevadí. Já si ho nekoupím, ale kdyby to dostalo ještě nějakej normální motor, přiměřenej typu a velikosti auta, tak by to začalo být pochopitelný, proč si to někdo koupí,
      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 18.06.  19:13

        « Re: Re: Súčasný dizajn koncernu VW je absolútna svetová špička

        Tím motorem je 1.5 TSI.
        • 00 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 18.06.  20:18

          « Re: Re: Re: Súčasný dizajn koncernu VW je absolútna svetová špička

          Hmm.
          I když připustím, že tentokrát už třeba bude mít normálnější životnost... tak na co potřebuješ v autě této velikosti a poslání 110 kW?
  • 00 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 19.06.  10:13

    Polo - šetří se :-)

    Pamatuji si jak přišla Fábie III a lidi zběsile kupovali, recenze psali jak je to "parádní podvozek". Nyní po třech letech vlastně přišlo vystřizlívění :-) Palubka občas vrže, stístněný interiér, různé pazvuky od motoru a podovzek vlastně nic moc.
    Když se dívám na Polo, vidím padární exteriér, až na postaru upevněná zrácatka a typické "lowcost" chyby koncernu - malé přední okno a nesmyslně nízké auto, takže i se 180cm bude problém nemít oči v úrovni horní hrany předního okna :-)
    Co ale ukazuje více na šetření je interiér, tvrdý plast, tvrdý plast, tvrdý plast a ozdobá lišta to nezachrání.
    Nevím pro koho auto je, ale pro mladou rodinu nebo starší lidi určitě ne :-)
    Pak je tu cena, 300tis.kč s motorem 1.0 MPI, který opravdu patří do Citigo a ne do segmentu B :-) , za tu cenu mám u konkurence silnější motor a lepší výbavu....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla to pomsta Srbům

Mladá Chorvatka se přiznala k založení požáru: Byla…

Chorvatští hasiči pokračují v boji s řadou požárů, které v posledních dnech ničí rozsáhlou oblast podél…

Na Břeclavsku se zřítilo motorové rogalo: Polský pilot (23) pád nepřežil

Na Břeclavsku se zřítilo motorové rogalo: Polský…

Tragédií skončil ve středu odpoledne let polského účastníka evropského šampionátu v motorovém paraglidingu na…

 

iSport.cz

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás to dlouhodobě

Jandač po prohře od Slovenska: Góly chybí, trápí nás…

Vyzkoušel si nové chlapce, trenér hokejové reprezentace Josef Jandač byl s projevem svého týmu ve středečním…

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím zbývá Evropská liga

Slavia - APOEL 0:0. Konec nadějí na LM, domácím…

Fotbalisté Slavie Praha na druhý postup do základní skupiny Ligy mistrů nedosáhli. Český šampion v odvetě…

 

Reflex.cz

Papež František a migranti: Totální ztráta pudu sebezáchovy

Papež František a migranti: Totální ztráta pudu sebezáchovy

Je jistě svatokrádežné nazírat na konání papeže, hlavy katolické církve, očima etologie, nauky o chování zvířat.…

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných základen, které na mapě nenajdete

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných…

Jedna návštěva u babičky, to bylo vše, co u Danila Tkachenka stačilo k zažehnutí touhy po prozkoumání vojenských…