Diskuse

ODS chce na části dálnic zvýšit rychlost na 150 km/h

2.10.2013

Návrh strana prezentovala v rámci svých volebních priorit bez toho, aby uvedla konkrétní úseky komunikací, kterých by se změna měla týkat.

 

  • 75 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 02.10.2013  09:48

    Modrejm ptákům nepomůže ani 200 km/h

    Kde dop*dele, máme 3+3 rovnou komunikaci o délce alespoň 10 km
    • 71 Reagovat !

      foto chrudos

      chrudoš 02.10.2013  10:01

      « Re: Modrejm ptákům nepomůže ani 200 km/h

      U Prahy, u Hranic
    • 04 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 02.10.2013  14:48

      « Re: Modrejm ptákům nepomůže ani 200 km/h

      Ani svěcená voda... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 02.10.2013  20:00

      « Re: Modrejm ptákům nepomůže ani 200 km/h

      Proc potrebujes mit 3 pruhy a rovinu 1o km? V De to take nepotrebuji.
      • 00 Reagovat !

        foto Julca

        Julča 03.10.2013  11:02

        « Re: Re: Modrejm ptákům nepomůže ani 200 km/h

        Ale jen kdyby jim už konečně někdo šlápl na zobák, eventuálně nakopal do kulí! :-!
  • 34 Reagovat !

    foto airbag

    airbag 02.10.2013  09:51

    ODS

    K tomu, abych jel 150 km/h, nepotřebuji modré ptáčky :-)
  • 26 Reagovat !

    foto Vaeden

    Vaeden 02.10.2013  09:57

    Zbytečnost

    At si schválej co chtěj já jezdim po dálnici 170km/h takže se mě to netýká...
  • 51 Reagovat !

    foto zsl

    zsl 02.10.2013  09:58

    neukáznění řidiči?

    A já si vůbec nemyslím, že těch několik agresivních jedinců, kteří se tak jako tak vyskytují v každé populaci, znamená, že jezdíme všichni jako hovada. Přiznám se, že mě ty řeči o neukázněných českých řidičích již unavují. Mám za to, že mají jen převést pozornost od mizerné infrastruktury a chabého značení.
    • 50 Reagovat !

      foto Vaeden

      Vaeden 02.10.2013  10:02

      « Re: neukáznění řidiči?

      Co jsem procestoval trochu svět tak češi jsou ,,ukáznění'' oproti chorvatům, italům a jinejm státům na jihu..
      • 43 Reagovat !

        foto biscuit

        biscuit 02.10.2013  10:38

        « Re: Re: neukáznění řidiči?

        relativne ;) ono to neni ani tak o ukaznenosti, jako kulture, nalade, toleranci, respektu... tohle je u nas docela spatne, takze je to videt i na silnicich.
    • 11 Reagovat !

      foto Hombre-71

      Hombre_71 02.10.2013  17:54

      « Re: neukáznění řidiči?

      Potom co jsem na stovce u Prostějova jel těch sto jen já, jako jediné auto široko daleko. Tak bych s tebou opravdu nesouhlasil. ...ale když to dodržování zákonů u nás nikdo nevymáhá, tak se není co divit.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 02.10.2013  19:24

        « Re: Re: neukáznění řidiči?

        Promiň, ale zrovna ta 100 mezi Vyškovem a Olomoucí je na pěst. To kdo vymyslel, by zasloužil přes hubu. A jak říkáš, 100km/h tam jede málokdo, protože jet po dálnici těch 40km takhle pomalu je unavující a celkem nudné, člověk ztrácí pozornost = je to nebezpečnější ;-)
  • 74 Reagovat !

    foto Julca

    Julča 02.10.2013  10:12

    Pouze pro voliče ODS!

    DĚKUJI!!! Raději budu jezdit 130! :-!
    • 52 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 02.10.2013  10:29

      « Re: Pouze pro voliče ODS!

      Však byste klidně mohla, ale ostatní by mohli i 150 bez neustálého čekování zrcátka, jestli tam není pašík.
      • 11 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 02.10.2013  15:12

        « Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

        Se 150km/h na tachometru zadneho Passata v zrcatku vyhlizet nemusis - alespon na D1 a na D5, nevim jak jinde. Berou az od skutecnych 155km/h vys. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 02.10.2013  15:24

          « Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

          To není tak úplně pravda, mě za tmy změřili v klimkovickém tunelu při 100 (je tam 80) ;-\
          • 10 Reagovat !

            foto Julca

            Julča 02.10.2013  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

            To byli asi nějaký čerti?
          • 10 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 02.10.2013  17:05

            « Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

            v klimkovickým tunelu není tma >:D
            • 01 Reagovat !

              foto Julca

              Julča 02.10.2013  17:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

              Záleží čím jedeš! Dacie moc nesvítí! :-!
              • 10 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 02.10.2013  17:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

                tak musíš rozvítit
                • 01 Reagovat !

                  foto Julca

                  Julča 02.10.2013  17:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

                  Když já nevím, který čudlík to je!? :-!
                  • 01 Reagovat !

                    foto novice

                    novice 02.10.2013  17:22

                    « Re: Pouze pro voliče ODS!

                    RTFM ;-)

                    (Asi budes sikula, podobne jako p. Vaverka >:D )
                    • 01 Reagovat !

                      foto Julca

                      Julča 02.10.2013  17:24

                      « Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

                      JJ jsem členem ODS! :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 02.10.2013  20:57

            « Re: Re: Re: Re: Pouze pro voliče ODS!

            Ja, stejne jako Magistr, ale mluvil o Passatech na dalnici, kde je 130km/h. ;-)
  • 33 Reagovat !

    foto Magister

    Magister 02.10.2013  10:28

    Dobrý nápad

    S tímto naprosto souhlasím. Limit 130 byl stanoven pro jiná auta a podmínky, které panují dnes.
    • 31 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 02.10.2013  13:10

      « Re: Dobrý nápad

      Ano, dříve byly dálnice prázdnější, rovnější a levnější. :-)
      • 22 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 02.10.2013  14:16

        « Re: Re: Dobrý nápad

        Přesně, než to dnes člověk rozjede na 150, tak mu tam vletí předjíždějící clio, panda, 107, fabia 1,2THP a podoný, takže se opět brzdí. Alespoň na D1 :no:
      • 11 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 02.10.2013  15:27

        « Re: Re: Dobrý nápad

        Dálnic bylo méně, ale hlavně auta nebrzdila, neměla ABS, protiprokluz a celou řadu dalších elektronických pomocníků. A rozhodně neměla tak dobré podvozky jako dnes. Jo a nejezdila tak rychle.
        • 01 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 02.10.2013  17:08

          « Re: Re: Re: Dobrý nápad

          a bylo méně kamionů, tak mohls jet v pravým, nebyl takový provoz, tak mohls jet na dálkový světla, kamiony neměly omezovač rychlosti atd.atd.
        • 00 Reagovat !

          foto Autoservis

          Autoservis 02.10.2013  19:13

          « Re: Re: Re: Dobrý nápad

          Právě ty "dobré" podvozky a el. strážní andělé jsou dnes ten největší průser. Dávají řidičům falešný pocit kontroly na vozidlem tedy bezpečí ;-\ Naprosté většina lidí nemá odhad a když si takové auto koupí jedinec s vlhkým řidičákem tak potěš.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.10.2013  09:34

          « Re: Re: Re: Dobrý nápad

          Ne jo?
          200 za hodinu uměla jezdit auta před 60ti lety....akorát na tus tovku jim to trvalo dýl....

          A k čemu potřebuješ na rovnou dálnici super podvozek? >:D
  • 32 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 02.10.2013  10:28

    Chytře na to jdou

    ODS si spočítala jak s přibývající rychlostí roste spotřeba automobilu >:D Ve finále se vybere víc na spotřební dani z pohonných hmot a ubyde potencionálních důchodců >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Adam-Novak

      Adam Novák 02.10.2013  16:08

      « Re: Chytře na to jdou

      A dostanou DPH za koupi rakve >:D
      • 01 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 02.10.2013  16:42

        « Re: Chytře na to jdou

        a místo modrýho ptáka to bude černej havran >:D
  • 40 Reagovat !

    foto biscuit

    biscuit 02.10.2013  10:35

    volby

    tohle je fakt dulezity, pro nasi zkorumpovanou zemi uplne nejvic... 8-s a uplne nejlepsi na tom je, ze tyhle predvolebni zvasty stejne po volbach nikoho nezajimaj. hlavne lidi volte a volte "srdcem", vyserte se uz na kalkulovani.
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 03.10.2013  07:49

      « Re: volby

      Dovolim si nesouhlasit. V dnesnim systemu je UPLNE jedno koho clovek voli - jestli pravici nebo treba komunisty. Vse je jen a pouze o penezich, moci apod. a vsechny strany se ve finale stejne podridi bankam a trhu, at vladne kdokoliv.

      Proto jediny aspon trosku spravny zpusob je jit k volbam a vhodit NEPLATNY listek (treba tam dat 5 ruznych stran nebo si neco jineho vymyslet). Pak by se treba, mozna aspon trochu otevreli lidem oci.
      Zadna strana neni dobra volba. Nepotrebuji kohokoliv, aby mi "vladnul" - staci jasna pravidla, kultura zalozena na vzajemnem respektu a zadni "vladci" netreba.
      • 00 Reagovat !

        foto novice

        novice 03.10.2013  10:44

        « Re: volby

        Muzu vedet ceho tim neplatnym hlasem docilis? :-)
  • 21 Reagovat !

    foto pargi

    pargi 02.10.2013  10:46

    novinky.cz?

    Tak jsem preletěl diskuzi a šel raději zkontrolovat, na jakém že to jsem webu 8-s
    • 31 Reagovat !

      foto spidour

      spidour 02.10.2013  10:53

      « Re: novinky.cz?

      to sis nevšiml, jak tu spousta lidí nadšeně aplauduje, když se mají zvyšovat pokuty a zvyšovat represe? Mě tedy tyhle reakce ani trochu nepřekvapují.
  • 11 Reagovat !

    foto Martin789

    Martin789 02.10.2013  11:24

    Prosím ČTĚTE programy stran !!!

    Hesla, plagáty, obličeje - voliči se hádají, kdo je hodný a kdo zlý. Přitom princip je prostý. Vymyslí se jakýkoliv bohulíbý důvod, proč zřídit novou funkci státu. Pak se na to založí úřad nebo aspoň posílí stávající. Státní "bohulibé" úmysly je třeba financovat. A tak se musí lidem sebrat více peněz a mít větší rozpočet. A to je jádro pudla - obrovská hromada peněz VŽDY přiláká hieny a ty ji začnou rozkrádat (a to není o kapitalismu - to je o kradení způsobeným socialismem). A je fuk za kterou stranu politik kandiduje, dokonce to rychle korumpuje i nováčky. Nový politik buď začne taky krást anebo se poblije a odejde. Jediné ŘEŠENÍ je nevolit strany, které SLIBUJI ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, my potřebujeme strany, které zmenší počet témat, do kterých se stát neuměl vměšuje a jen je zdražuje (krásně viditelné je to u Českých dráh). Menší rozpočet bude znamenat menší hromadu peněz k rozkradení! Nedávejte své peníze do hromádky k rozkradení dobrovolně!
    • 10 Reagovat !

      foto skejpa

      skejpa 02.10.2013  12:31

      « Re: Prosím ČTĚTE programy stran !!!

      Souhlas. Bohuzel mam pocit, ze lide nic jineho nez zavedene zloduchy volit neumi...
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 02.10.2013  16:09

      « Re: Prosím ČTĚTE programy stran !!!

      Volební mítingy jsou hned za rohem ... 8-s ...
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 02.10.2013  11:29

    to není vše

    Kdo prokazatelně pojede namísto 130 těch 150, tak stát bude dotovat 2litry rozdílu ve spotřebě. ;-) Vůbec bych se nedivil, že by ta politická sebranka fakt takovou pitomost navrhla.
    • 01 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 02.10.2013  13:14

      « Re: to není vše

      Když pojedeš těch 150, tak tvý auto sežere víc než při 130. Dotovat tedy budeš stát ty na větší dani za PHM. ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto xpaja

    xpaja 02.10.2013  12:35

    nepište nesmysly !!!

    V rámci novely zákona o pozemních komunikacích má dojít ke zrušení rychlostních silnic a vzniku (přeformulování) silnic pro motorová vozidla. Většina rychlostek pujde nahoru do kategorie dálnice, ty horší, kde se nedá jet 130km/h padnou do SMV, kde se bude jezdit 110km/h. To máte v textu blbě.
    Mimochodem také není pravda, že krom německa není nikde víc jak 130km/h. Zrovna sousedící Polsko má 140km/h.
  • 30 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 02.10.2013  12:42

    Sojky a Straky

    A to jako doteď to nešlo novelizovat... Tohle je trapné mazání medu kolem některých hub.
  • 02 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 02.10.2013  13:04

    Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

    nemá právo občana omezovat. Za usmrcení z vlastní viny ovšem trest smrti :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 02.10.2013  13:12

      « Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

      Trochu si protiřečíš. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto swifter

        swifter 02.10.2013  21:39

        « Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

        Proč? Svoboda=odpovědnost, jeď si jak rychle umíš, a když někoho zabiješ budeš viset. Nebo snad chceš svobod BEZ odpovědnosti jako správný ODSák?
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 02.10.2013  22:31

          « Re: Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

          "nikdo nemá právo občana omezovat"

          Aha a tím, že mu rovnou vezmeš život, uděláš co? 8-s
    • 10 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 02.10.2013  16:00

      « Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

      Nemá právo omezovat ??? Tý jooo, tak to konečně můžu zmrzačit souseda, protože mně přece nebude nikdo omezovat >:-[] ... Jinak zdraví slouží ??? To jsou perly ... 8-s
      Kruci, tohle býval server o autech
      • 00 Reagovat !

        foto swifter

        swifter 02.10.2013  21:40

        « Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

        Nauč se číst! To je základ! Jasně jsem napsal, že když zabiješ budeš viset!!!
        • 00 Reagovat !

          foto novice

          novice 02.10.2013  22:34

          « Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

          Uz ti nekdo rekl, ze trest smrti zrusili? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Andromeda

          Andromeda 03.10.2013  08:04

          « Re: Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

          Při rozdávání rozumu jsi chyběl Ty , i ten hlasatel, což je fakt . A Ty , než vůbec začneš psát, použij to na krku ...
      • 00 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 03.10.2013  07:44

        « Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

        Z principu souhlasim s kolegou - nikdo by nemel nikoho omezovat ALE jen do chvile kdy neomezuje jakymkoliv zpusobem svobodu druheho...
        • 00 Reagovat !

          foto Andromeda

          Andromeda 03.10.2013  08:07

          « Re: Re: Re: Svobodní navrhují rychlost BEZ omezení, nikdo

          Z primcipu je hovězina tvrdit cosi o téměř absolitní svobodě -> říká se tomu anarchie . A především používat vlastní něco , co je na krku - > co to je, už je věc druhá ... Laciná, účelová, líbivá až dementní hesla nechte na politické dýchánky ...
  • 30 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 02.10.2013  13:14

    Jeremy Clarkson

    to vyřešil v jednom z posledních dílů Top Gearu

    tam taky nějaká strana slibovala vyšší povolenou rychlost limit byl nižší asi 130 KM/H,
    jenomže to mělo háček, vyšší povolená rychlost znamená více policejních hlídek

    proto přišel na geniální nápad, nechají původní povolenou rychlost asi na 110 KM/H
    s menšíma hlídkama , aproto můžou jezdit 150 KM/H dál

    ať žije Jeremy, já bych ho chtěl v naší politice, jeho návrhy by určitě byly zaujímavé,
    aspoň by bylo veselo
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 02.10.2013  19:19

      « Re: Jeremy Clarkson

      haha jasně, proto i na českých dálnicích se v průměru jezdí 150 km/h ;-) Stačí si hlídat prassaty...
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 03.10.2013  07:42

      « Re: Jeremy Clarkson

      Dovolim si nesouhlasit. Radeji 150, mozna i 170 nekde a policie na mista at hlidaji dodrzovani. Jednim z problemu proc se u nas tak jezdi je fakt, ze policie je proste na cestach malo a ridici o tom vi.
      Vetsine "staci sledovat passaty", ale ja bych radeji jel v klidu 160 a nemusel resit vubec nic.
  • 30 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 02.10.2013  13:41

    Dnešní realita?

    Jaká je dnešní realita? Kdo chce jezdit takto rychle, tak tak jede. Není to na D1 vůbec žádný problém, stačí kontrolovat Prasata, jestli Vás nezkouší změřit. Dále spoustu lidí nyní ani těch 130 nejezdí a to nemyslím jen kamiony, tatrovky a avie, ale potkal jsem i R8, co jela asi 120km/h.

    A ještě ad český vozový park - většina, střelců, co potkávám, jsou 1) Octavie TDI (je jedno jaký ročník, ale pod 160km/h je to pro ně ostuda), 2) Fabie HTP/MPI (ovšem v kopci musí podřazovat na dvojku, jinak to nedají) a 3) Passaty "manažerů" a Superby. Takže i přesto, že tato auta nejsou konstruovaná pro rychlé přesuny po dálnici, u nás jim to evidentně nedělá žádný problém.
    • 00 Reagovat !

      foto flyboyeda

      flyboyeda 02.10.2013  14:06

      « Re: Dnešní realita?

      Ta R8 co si potkal, měla asi málo benzínu a jela naspotřebu

      tomu druhému odstavci vůbec nerozumím, co si tím chtěl jako říct?
      • 00 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 02.10.2013  14:46

        « Re: Re: Dnešní realita?

        Jo R8... to ještě když u rendlíků uměli vyrábět auta [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto poterienko

        poterienko 02.10.2013  15:30

        « Re: Re: Dnešní realita?

        Druhý odstavec by v tom smyslu, že ve článku někdo narážel na to, že česká auta nejsou vhodná k jízdě rychlostí 150km/h.
      • 00 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 03.10.2013  07:31

        « Re: Dnešní realita?

        ja rad jezdim jen tak 120, 130 na dalnici a uzivam si jak se na me kazdy kouka jak na blbce. A klidne s plnou :-)
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 02.10.2013  15:00

      « Re: Dnešní realita?

      TDi ? Když turbo tlačí,čtyři válce stačí >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto poterienko

        poterienko 02.10.2013  15:29

        « Re: Re: Dnešní realita?

        Mě 4 nestačili, ale v tom hitler videu to byl perfektní vtípek :D.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 03.10.2013  09:39

        « Re: Re: Dnešní realita?

        Turba je na dvě věci.

        >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 02.10.2013  17:13

      « Re: Dnešní realita?

      vím, že chceč být vtipný, ale podřazovat na dvojku? Ty asi řidičák nemáš. Jels vůbec někdy po dálnici?
      • 00 Reagovat !

        foto poterienko

        poterienko 02.10.2013  18:11

        « Re: Re: Dnešní realita?

        Já čekal, že se ozveš. Řidičák má...teda taková ta plastová kartička s mým xichtem. Po dálnici jezdím poměrně často, proč vlastně?
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 02.10.2013  18:31

          « Re: Re: Re: Dnešní realita?

          tos čekal správně.Můžeš mně nasměrovat na ten kopec na dálnici, kde fábia musí řadit za dva? Mohu si udělat výlet a zkusit to, nebo jenom machruješ?
          • 00 Reagovat !

            foto poterienko

            poterienko 02.10.2013  23:23

            « Re: Re: Re: Re: Dnešní realita?

            Prosímtě neber vše vážně. Mimo jiné jsem jeden z mála, kterému HTP (kromě zvuku) nevadí, protože se to narozdíl od japonců nemusí točit jako blázen, aby to jelo.
            • 00 Reagovat !

              foto novice

              novice 02.10.2013  23:38

              « Re: Dnešní realita?

              A ono to jede? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Papezja

              Papezja 04.10.2013  23:39

              « Re: Re: Re: Re: Dnešní realita?

              "aby to jelo"? I když toho japonce budeš podtáčet pod volnoběžný otáčky, pojede líp, než Fóbie >:D Starý osmiventily ve Felicicích jezdily líp, než HTP...
    • 00 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 02.10.2013  21:13

      « Re: Dnešní realita?

      Passaty a Superby daji 150 s prstem v nose. U oktavky to chce gumy s nizsim profilovym cislem a taky to lze.
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 03.10.2013  07:39

      « Re: Dnešní realita?

      jo, rad se (obcas) projedu tech 120, 130 a uzviam si jak se na me lidi koukaj jako na blbce. A klidne s plnou :-)
  • 05 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 02.10.2013  15:26

    snižte rychlost na 110 km/hod

    Doufám ve snížení maximální rychlosti na 110 km/hod. V reálu to bude znamenat, že se stejně bude jezdit 130. Další zvyšování rychlosti je nebezpečné a je to dělané - navrhované jen pro naši tzv. "pravicovou" verbež.
    • 40 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 02.10.2013  15:29

      « Re: snižte rychlost na 110 km/hod

      To je ale proletářský zblitek, ten tvůj příspěvek. Dálnice jsou nejbezpečnější cesty a slouží k rychle přepravě po Evropě. Ale tak je jasné, že kdyby tu vládli soudruzi jako jsi ty, tak dodnes jezdíme ve škodovkách 120 a to ještě z 5. ruky.....
    • 10 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 02.10.2013  19:16

      « Re: snižte rychlost na 110 km/hod

      To je opravdu "hodnotný" názor, běž prudit někam jinam ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto RADEK1

      RADEK1 02.10.2013  20:05

      « Re: snižte rychlost na 110 km/hod

      No promiň,ale jestli nezvládáš jizdu ve 13o, asi by jsi nemel řídit.Není to nic nebezpečného.
    • 04 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 02.10.2013  21:58

      « Re: snižte rychlost na 110 km/hod

      mladí pravicoví soudruzi, svazáci, chápu váš pocit nadřazenosti nad běžnými řidiči, kteří vás brzdí, zdržují a překážejí, co jim pravicově demokraticky zakázat dálnice, anebo ještě lépe, co kdybyste odtáhli dál na východ, třeba na Ukrajinu anebo ještě dál, tam budete moci jezdit ještě rychleji a bezohledněji, tady už to pro vás bude příliš civilizované
      • 00 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 03.10.2013  07:33

        « Re: Re: snižte rychlost na 110 km/hod

        Na východ to zřejmě táhne soudruhy jako jsi ty. Sám se považuji za běžného řidiče. A v demokracii se nic takového nezakazuje, to komunisti zakazovali a omezovali... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 03.10.2013  09:41

          « Re: Re: Re: snižte rychlost na 110 km/hod

          A ty vidíš někde demokracii?? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto blowik

    blowik 02.10.2013  17:07

    Tak z téhle přehlídky diskuzních "názorů"

    mi opravdu není fajn.... Poslední dobou sem moc nepřispívám a budu v tom evidentě pokračovat :no:
  • 12 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 02.10.2013  17:33

    ten zlodejskej dobytek

    uz nevi jak nalakat volice
  • 10 Reagovat !

    foto tomas-basel

    tomas.basel 02.10.2013  18:13

    zvýšení rychlosti?

    Dobrá věc ještě by to mělo být omezeno na stáří voidla(popřípadě výkon motoru), z vlastních skušeností vím že pokud se vydáte na dovolenou se starším (slabším) vozem a auto naplníte až po střechu, nedejbože přidáte "rakev" není u (nepodcenitelného) množství automobilů možno dosáhnout rychlost 130km/h natož 150km/h.Nutno podotknout že ale ne všichni na dálnici jedou na dovolenou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Autoservis

      Autoservis 02.10.2013  19:23

      « Re: zvýšení rychlosti?

      A co s tím má společného stáří vozidla nebo to že 150 některá auta nedosáhnou? Jedná se o max. povolenou rychlost ne minimální ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 02.10.2013  21:14

        « Re: Re: zvýšení rychlosti?

        Jenomze v praxi to vypada jinak.
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 03.10.2013  07:38

          « Re: Re: Re: zvýšení rychlosti?

          To ale vubec neni problem rychlosti jako takove...
  • 00 Reagovat !

    foto Autoservis

    Autoservis 02.10.2013  19:06

    No nevím no

    Podle toho jak to vypadá s nehodovostí to je snad špatný vtip ne? Až se na dálnici kdy jedou auta STEJNÝM směrem, nestane rok ani jedna nehoda tak by těch 150 šlo brát jako odměna.
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 03.10.2013  07:37

      « Re: No nevím no

      Taky nazor...ale nespravny. Argumentovat timto zpusobem, nedostaneme se nikdy nikam. Vzdy na kazde ceste a pri kazde rychlosti se najdou lide, kteri nedaji pozor atd.
      • 00 Reagovat !

        foto Autoservis

        Autoservis 03.10.2013  08:53

        « Re: Re: No nevím no

        Je potřeba začít fungovat jako národ, ne letovisko u moře kde je každý sám za sebe. Nedávat pozor za volant nepatří a už vůbec ne na dálnici.
  • 20 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 02.10.2013  19:27

    To beru..

    A na některých nových úsecích je to už stejně standartní rychlost..pomaleji jede jen má babička. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto matii

    matii 02.10.2013  20:19

    HmmmHoooo

    Beru, jen nechápu, proč to neudělali dřív, měli na to dost dlouhou dobu.

    Mimochodem, 150 na slušném úseku není žádná extra rychlost. Udělal bych to jak v Německu, neomezeno, doporučeno 130, v případě nehody přičíst vysokou rychlost k tíži. Kdo jezdíte do "Reichu", dobře víte, že se tam na mnoha úsecích v pohodě cestuje rychlostí 160 - 170Km/h a to velice plynule.

    Ještě nedávno se jezdilo Ladovkama, Favoritama a podobnýma vehiklama, bez airbagů, deformačních zón na dálnici 130. Když porovnám bezpečnost, sílu a kultivovanost dnešních aut v poměru k rychlosti, nevidím na 150km/h nic nenormálního.

    Navíc, jezdit rychle, neznamená jezdit nebezpečně.
    • 00 Reagovat !

      foto flyboyeda

      flyboyeda 02.10.2013  20:53

      « Re: HmmmHoooo

      Inu jak říkal Jan Kraus, teď před volbami se z Česka stane země zaslíbená, prostě ráj
      a po volbách to bude zas ta stará písnička, je jedno kdo vyhraje, koupit se dá každý, akorát někdo je levnější a někdo dražší, to jediný rozdíl
  • 00 Reagovat !

    foto Warrual

    Warrual 02.10.2013  22:56

    130 nebo 150

    Na českých silnicích a dálnicích je jedno jaká je MAXimální povolená rychlost, protože řidič stejně musí přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky. :-) Takže všichni padesátkou a kávička cigárko.
  • 10 Reagovat !

    foto brtek49

    brtek49 02.10.2013  23:03

    * off ODS

    STOP BULLSHIT !!!
  • 00 Reagovat !

    foto jarafara

    jarafara 03.10.2013  06:19

    prosím netahat sem politiku

    ani před volbami, prosím ne ;-\ :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí dojetím. Premiér chystá změnu

Irové prolomili zákaz potratů, jejich zastánci slzí…

Do konce roku chce irský premiér Leo Varadkar prosadit nový zákon povolující v zemi interrupce. Většina Irů…

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na břehu Vltavy

Vyrazte s dětmi na Ratolest Fest: Spousta zábavy na…

Každé dítě má nějaký talent. Že ale nevíte, jak ho poznat? Pak rozhodně vyrazte na Ratolest Fest! Už pátý ročník…

 

iSport.cz

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom spadli, tak pokračuju

Baník se zachránil. Baroš měl jasno: Kdybychom…

Před posledním kolem HET ligy měl Milan Baroš jasně promyšlenou strategii. Pokud by ostravský Baník spadl,…

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není mi vůbec dobře

Šural o Spartě: U spousty hráčů se sáhlo vedle. Není…

V posledním zápase sezony potřebovali vyhrát, aby v ideálním případě dosáhli na přímý postup do Evropské ligy,…

 

Reflex.cz

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako partaj plná paradoxů

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako…

Komunistická strana Čech a Moravy je partaj plná paradoxů. Má mimořádně vysoký průměrný věk členstva, ale to…

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu záměrně své nedokonalosti

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu…

Na svém instagramovém profilu se Chessie King musela často potýkat s nelichotivými komentáři, které kritizovaly…