Diskuse

Ojeté BMW řady 1 (2004-2013): Zážitky staví nad praktičnost

1.9.2016

První generace BMW řady 1 sice není úplně prvním vstupem bavorské značky do segmentu kompaktních vozů, nicméně velmi úspěšným ano. Pro prakticky založené řidiče ovšem určený není.

 

  • 15 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 01.09.2016  08:18

    Ojetiny

    Chapu ze to pak nevyzni tak bombasticky, kdyz v clanku nebudou cifry jako 40tis za turbo, 50tis za retezy atd., ale takoveto clanky o ojetinach mi nedavaji moc smysl. Tezko nekdo s 10 letou 120d v zustatkove cene treba 150tis Kc pojede na vymenu, no vlastne cehokoliv, ale tim spis toho turba a jinych extremne nakladnych operaci, do autorizaku.
    Jakoukoliv castku (snad az na ty silentbloky a ramena) uvedenou v tomhle clanku pak clovek muze vydelit dvema a bude bliz realite. :-)
    • 60 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 01.09.2016  08:31

      « Re: Ojetiny

      Nejde o žádnou bombastiku. To nebylo cílem. Za cifry, které uvádím to opravují ve zmíněném servisu. Není to klasický autorizák, ale specialista na BMW. Proto také píšu "pokud se dodrží postup doporučovaný BMW". Jasně, že někdo v garáži šikovný to zvládne za mnohem méně. Také asi záleží na tom kde díly koupíte. V Auto Kelly budou jistě za méně, než třeba v Inveltu.
      • 14 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 01.09.2016  08:48

        « Re: Re: Ojetiny

        Ve vysledku je jedno jestli je to autorizak nebo jiny specialista. Dat 1/3 ceny auta za jednu opravu smysl nebude davat tak jako tak a je predpoklad, ze ten kdo kupuje ojetinu dnes uz i vic jak 10 let starych aut ty penize bude resit tuplem a vyhne se jak autorizaku, tak "specialistovi". Ale chapu, ze patrat v ramci clanku po garaznicich kdo to udela za kolik, kdyz navic vubec netusite jaka pak bude kvalita odvedene prace, asi nelze. Tak tu mou poznamku o vami uvedenych cenach deleno dvema berte jako doplneni vaseho clanku. :-)
        PS: 1er v prvni generaci nemela 125d, biturbo diesel byl znacen jako 123d. Mate to spravne v textu na 1. strance, ale spatne v sekci o motorech. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 02.09.2016  08:50

        « Re: Re: Ojetiny

        Jsem rad, ze i pisete, to je fajn. A jeste lepsi by bylo, kdybyste prestal mluvit.
    • 12 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 01.09.2016  08:47

      « Re: Ojetiny

      Máš pravdu. Dost to pak zkresluje celkový obrázek o tom co stojí takovou ojetinu provozovat. Specielně když vezmeš to turbo, tak 40 tis je nadstřelený nesmysl. Nový stojí 26 a repasovaný necelých 15 viz tady.

      [odkaz]

      Že to bude obdobný i v případě řetězu si dovedu představit.

      Někdo pak může lehce nabýt dojmu, že servis běžnýho auta stojí obdobně jako provozovat kosmickou loď. ;-)
      • 32 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 01.09.2016  08:56

        « Re: Re: Ojetiny

        Ehm ... takze novy turbo rikas 26 tis plus prace, motor asi bude muset ven, vymena turba asi nejakou praci da ... a hle je to 35-40 tis. Tak nevim, kde je ten problem se 40 tis ... :-)
        • 13 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 01.09.2016  09:03

          « Re: Re: Re: Ojetiny

          Proč by musel motor ven? A i kdyby dnes to umí za pár hodin. Turbo sem měnil a za práci to bylo Max 4 tisíce. Stejně tak nám dělali motor nový komplet a i s testovanim to trvalo den práce a druhý den zkoušeli.
          • 10 Reagovat !

            foto Machyrek

            Machýrek 01.09.2016  10:12

            « Re: Re: Re: Re: Ojetiny

            A na cem? Manzelce v autorizaku na Audi delali rozvody a nejaky tesneni mezi motorem a prevodovkou a vleklo se to tyden.
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 01.09.2016  10:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ojetiny

              To ale bylo i s obědnání dílů ne? To první s turbem byla Laguna II Dci, čekal sem týden na turbo a pak to trvalo krátce. Motor byl Ford Kuga EB, měsíc sem čekal na motor, ale pak 2 dni.
              • 10 Reagovat !

                foto Machyrek

                Machýrek 01.09.2016  13:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ojetiny

                No ja to prvne asi neprecetl poradne. Pises, ze motor se nevyndaval. V tom pripade, co uvadim, sel prave ven, trvalo to tyden a neco.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 01.09.2016  15:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ojetiny

                  Asi si to pořád nepochopil, neva >:D V případě turba se nevyndaval, ale u druhého vozu se měnil celý motor a to také trvalo 2 dni :-)
        • 10 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 01.09.2016  11:55

          « Re: Re: Ojetiny

          Nemyslím že by výměna turba stála tolik za práci. Tipnul bych to na 3-4 tis max. Nedávno jsem si nechal opravovat zatuhlou regulaci a platil jsem za čištění turba i s prací 2000 korun. Pochybuju že u BMW musíš vyndávat motor, když ho to má podél.
      • 10 Reagovat !

        foto Neurotic

        Neurotic 01.09.2016  10:31

        « Re: Re: Ojetiny

        Pořád drahý >:D tady je repas za 6500,- [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 01.09.2016  10:26

      « Re: Ojetiny

      Ty ceny jsis ted vycucal z prstu že?
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 01.09.2016  10:51

        « Re: Ojetiny

        To jsou realne ceny servisovani konkretne tohoto (N47) 20d v soudobe trojce v malem servise v Brne, s fakturou i zarukou (1-2r) a to jak na praci tak na dily.
        Co tam mas dal? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Neurotic

          Neurotic 01.09.2016  11:49

          « Re: Re: Ojetiny

          Ok, ale říct mi někdo takové částky tak jdu jinam a řetěz stojí i v origo servisu 30k asi chtěl na dovču a tys mu ji zaplatil >:D
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 01.09.2016  12:12

            « Re: Re: Re: Ojetiny

            Jakoze zrepasovane turbo i s praci za cca 15k ti dojde prilis? Rozvody pod 25k (motor ven z auta, 2 dny prace) vcetne oleje a filtru taky? Tak treba to pujde i levneji, me tohle ale prijde fer. ;-)
  • 50 Reagovat !

    foto bez-prislusnosti

    bez_prislusnosti 01.09.2016  09:24

    náklady

    Osobně (jako majitel) benzínu vidím větší problémy v elektronice. Protože třeba motor s valvetronic má 2 řídící jednotky! Každá stojí kolem 20.ooo + výměna 5.ooo a musíte jít do ofiko servisu, protože jinam BMW nedodává. Odešla mi i jednotka efficient dynamics v předním větráku >:D která je prostě vystavena všemu co lítá ze předu do auta. Větrák se prodává pouze s jednotkou jako kus a stojí 12.500 Kč. Na to, že dřív stačil termostat za pár stovek je to šílená částka za bruselovskou spotřebu.

    U mechanických dílů je to většinou v pohodě, jsou hezky po staru dobře dostupné, oleje a filtry zvládne běžný kutil vyměnit sám. Jen se občas naskytne něco, s čím musíte do značkového servisu a pak se divíte.. Osobně si myslím, že ojetiny na trhu budou spíše ty problémové kousky, protože auto je to pěkné a dokud jezdí není důvod se ho rychle zbavovat :o). Jinak tuším od 2008 byly všechny motory - 116i 118i i 120i jako 2.0i, což bych u těch slabších bral jako výhodu. Rozdíl mezi 118i a 120i je ve výkonu 20%, ale také v otáčkách o cca 20% vyšších. Krouťák mají skoro stejnej.
    • 10 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 01.09.2016  10:05

      « Re: náklady

      U "obyčejných" aut jsou větráky pouštěny pomocí relé a nestojí pár stovek. Třeba na Fabii kolem stojí 2 tisíc (v originále). Ale u toho BMW jsou některé ty ceny fakt šílené, ještě šílenější je však to, že se věci jako řidicí jednotky a benzínové vstřikovače u BMW běžně kazí.
    • 10 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 01.09.2016  10:19

      « Re: náklady

      Já jsem na 130i měnil v 90 tisících spojku (včetně setrvačníku) a řídící jednotku jednoho xenonu, jinak nic. Náklady na servis mi přišly OK a ten motor je snad nesmrtelnej. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto bez-prislusnosti

        bez_prislusnosti 01.09.2016  16:18

        « Re: Re: náklady

        Já mám 200.ooo, spojka je cítit, že už to není ideál, ale dá se.. Hlavní problém 1er je, že má standardně runflat, na kterých skáče a guma stojí o 1500-3000 Kč víc, takže je po první výměně.... a auto nemá místo na rezervu, takže tu si dáte do již tak skromného kufru... ale autem jsme dojeli ve 4 dospělých na kraj Evropy a přežili to :). Baťoh místo loketky... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 01.09.2016  10:24

      « náklady

      Jak to tak čtu tak je lepší koupit 3l diesel, protože vstřiky do toho stojí stejně a mají větší životnost a zbytek by na tom měl být taky líp >:D
  • 20 Reagovat !

    foto stealth01

    stealth01 01.09.2016  10:22

    Já BYCH

    Co já absolutně nejsem schopen pochopit, je ta rozporuplnost řady 1.
    Prémiový segment hájí klasická koncepce pohonu zadní nápravy, dobré řazení (i když přesnost a mechaničnost bych řekl, že chybí) a zástavba šestiválcových motorů (v této třídě dá se říct unikát, nepočítáme-li Golf).

    Druhá strana mince je zoufale odporný interiér a pocit lacinosti a levných materiálů. Záměrně píšu pocit.
    Tlačítka rádia nejsou souměrně v jedné rovině, všechno je tuhé, tvrdé a divné.
    A zase schizofrenie, protože ergonomicky je vše v pořádku. Pokud pominu základní sedadla, tak v těch sportovních se sedí výtečně, vše je po ruce. Když jsem sedl do 1er, intuitivně jsem šáhl po volantu a byl tam. Řadící páka přesně tam, kde má být. Dosah ovladačů perfektní.

    Takže původní myšlenka zůstává. Nepochopím toho, kdo takto připravený vůz pustil do výroby. Já bych udělal interiér z toho nejlepšího, co je k dispozici. Použil bych safírové sklo na přístroje, udělal bych ovládací prvky z luxusní keramiky, čalounil bych nejjemnější kůží, kterou lze na burze v Miláně sehnat. Do sportovna bych ladil i dekorace, pozval bych si odborníky na zpracování hliníku a uhlíkových vláken. Vše by muselo být luxusní, prémiové. Vystavil bych auto extrémním testům na odhalení pazvuků. Dohodl bych se s Burmesterem, Dynaudiem nebo B&W (případně Bose), aby přesně do takto laděného auta připravili do nejlepší co mají (příplatek deset tisíc EURO nehraje roli).

    A šel bych na trh. Problém by byl asi v prodejích... :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 01.09.2016  10:34

      « Re: Já BYCH

      Pěkné a kolikrát by se zvedla cena? >:D
      • 10 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 01.09.2016  10:41

        « Re: Re: Já BYCH

        To mám taky promyšlený:

        116i - tam by to muselo být opticky levné, takže 999.999 Kč
        konec by bylo 130i za 1.899.999 Kč v akci >:D
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 01.09.2016  10:54

          « Re: Re: Re: Já BYCH

          M140i 5DR man. za 1.113.000 Kč .......se vším všudy......... :-)
          • 10 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 01.09.2016  11:35

            « Re: Re: Re: Re: Já BYCH

            To by nevyšlo finančně. Musel by jsi toho hodně ozelet, například nano vrstvu, která brání poskrabani dekoraci. A jsme u toho. Kupující chce motor a jízdní vlastnosti a je mu jedno, ze u prémiového výrobce dostane laciný interiér. Mluvím o modelech do 2010 například. Ted uz i BMW si uvědomuje, ze nemůže prodávat Omegy se super strojkem a zároveň je dat zákazníkovi v umastenem pytliku a ze nemůže dávat na cifernik papírové ručičky.
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 01.09.2016  12:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

              Nekecám, zítra přebírám........ :-) Krom kůže, s které se potí zádel a následovně dráždí "moidy" (aktivní ventilace není v nabídce, kdyby byla, šel bych do Dakoty Coral Red) mám vše včetně střešního okna.
              • 00 Reagovat !

                foto evocolt

                evocolt 01.09.2016  21:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                Tak predsa zvitazilo BMW pred RS-om? ;-)
                Velka gratulacia a vela stastnych kilometrov ti prajem :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 01.09.2016  22:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                  Díky! Především zvítězil nový B58 šestiválec s 250kW a 500Nm. Tomu se nedalo odolat. I ta kastla už najednou nebyla tak ošklivá...;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 01.09.2016  22:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                    Sú veľké rozdiely B58 vs N55 ?
                  • 10 Reagovat !

                    foto evocolt

                    evocolt 01.09.2016  23:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                    Tiez momentalne zabiehame starej nove auto po Tatrach s motorom zo stastnej rodiny EfficientDynamics B58..sice ma o dva valce menej,ale vykonu viac nez dost po uprave od Profituningu
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 01.09.2016  23:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                      Nové BMW a už po úpravě? Není to riskantní?
                      • 00 Reagovat !

                        foto evocolt

                        evocolt 01.09.2016  23:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                        Nie BMW,ale rodinne Mini Clubman S.Je mozne,ze riskantne to je,ale robili uz tak novy kratky Cooper mojho spolocnika vo firme a bezproblemov drzi

                        Inac uz aj ja mam horuceho favorita na nove auto.
                        Som zvedavy aka s nim bude zabava a ako ho odladia v BMW.Chysta sa novy Clubman JCW s 300 konmi a 4X4.
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 02.09.2016  00:04

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                          Austin Mini Cooper S bylo v roce 1969 moje první auto. Rád vzpomínám. Clubman mě vizuálně nikdy nesedl. Na Mini je zkrátka moc dlouhý. Ano, já vím, když jsou potřeba 4 dveře....... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto evocolt

                            evocolt 02.09.2016  00:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                            Mne zas sadol ako * na serbel a konecne Mini,ktore je aj prakticke a zaroven jazdi aj ako motokara ked si priplatis za vychytavky,ktore zostria reakcie auta.

                            Ten tvoj kusok musi byt tiez poriadny vlk v ruchu barancom >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 02.09.2016  00:12

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                              Zatím jsem jel jen s automatem........z 0-200 to bylo jako v B747 při take off.......... :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto evocolt

                                evocolt 02.09.2016  00:16

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                                Tvoj bude manual?Ma kratke drahy?Nechcel si k nemu automat?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto pradeda7

                                  praděda7 02.09.2016  00:21

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                                  Takový vůz si žádá manuál......automat v takovém voze je jen pro kriple a slečinky... >:-[] Jo řazení se dá pořešit, když bude třeba. Mám zkušenosti... :-!
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto speedfred

                                    speedfred 02.09.2016  07:57

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                                    No aj to je pravda,ale ten automat mi príde skoro dokonalý.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto pradeda7

                                      praděda7 02.09.2016  09:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                                      To jo, měl jsem ho v X5, ale dokonalý se chci cítit já a ne automat... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 02.09.2016  00:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                          Já spíš myslel riskantní co se týče záruky...
                          • 00 Reagovat !

                            foto evocolt

                            evocolt 02.09.2016  00:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                            Maju viacej tak upravenych kar aj BMW znacky a zatial nikomu nepadla zaruka kvoli tomu..nato som sa specialne pytal v BMW..
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 02.09.2016  00:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                              Hmmmmmm, nevím, nevím....automobilky jsou teď hoooodně opatrný........i start-stop už nechtějí odstranit....... ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 01.09.2016  23:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                      Googloval jsem Profituning a našel toto: [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto evocolt

                        evocolt 02.09.2016  00:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                        Mam tam upraveny RRS 2.7 (35000km) a bezproblemov,rovnako spolocnik na Coopri (cez 7000Km)..pri benzine je dolezite tankovat 100 oktan kvoli detonaciam

                        Rovnako aj AC Schnitzer upravuje moj motor na vykon asi 230 koni,ale tiez doporucuju tankovat len 100 oktan
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 01.09.2016  22:49

            « Re: Re: Re: Re: Já BYCH

            Aj elektrické sedacky?
            Ináč,hlavne nech slúži a rozťahuje ústa do úsmevu.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 01.09.2016  23:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

              Ano, aj elektrické sedačky...a roztahovat ústa do úsměvu? Hlavně aby mě to neroztáhlo peněženku pokutami za rychlou jízdu... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto evocolt

                evocolt 01.09.2016  23:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                Mame kurevske stastie,ze nemame ten vas bodovy system na Slovensku,lebo to by bol pruser ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 02.09.2016  00:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                  To jo........dobrou noc........ :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto evocolt

                    evocolt 02.09.2016  00:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                    Dobru noc a zajtra vela usmevov a stastia pri preberani sna ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 02.09.2016  00:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                      Ď....
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 06.09.2016  12:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                      Tož přebíralo se až včera. Bylo třeba domontovat nějaké MP příslušenství a Renocar to časově nezvládal. Černé mřížky chladiče, karbonové krytky vnějších zrcátek a MP podprahové folie. Po včerejší jízdě z Brna je jasné, že bude třeba i MP systém tlumiče výfuku (pro M140i zatím není v nabídce), protože originál je moc přidušený. Jen při nastartování to má pěkný chraplák, ale pak už jej v kabině není ani slyšet. :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 02.09.2016  08:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                  za to máme pokuty,akoby si spáchal hrdelný zločin.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 02.09.2016  09:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já BYCH

                    No my tady máme nějakého poťukaného a ten chce zavést i ty likvidační pokuty...
  • 10 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 01.09.2016  10:44

    Poslední šance

    BMW řady 1 se zadním pohonem a šestiválcem končí cca 2018. Tož, pokud má někdo na mušce novou 1er, tak jednat rychle..........za chvíli nebudou...... ;-\
  • 51 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 01.09.2016  11:45

    To je tak hnusné auto, ale na řízení v dnešní době

    super unikát. Prostě něco jako průměrně vypadající ženská, která umí dokonale šukat .
    • 21 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 01.09.2016  12:36

      « Re: To je tak hnusné auto, ale na řízení v dnešní době

      >:D >:D >:D ano, na co by byla kráska bez vaginy..... >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 01.09.2016  13:16

      « Re: To je tak hnusné auto, ale na řízení v dnešní době

      >:D >:D :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 01.09.2016  22:46

      « Re: To je tak hnusné auto, ale na řízení v dnešní době

      >:D :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 02.09.2016  00:18

      « Re: To je tak hnusné auto, ale na řízení v dnešní době

      >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto acALIEN

    acALIEN 02.09.2016  08:47

    MODERATOR proc? VIDEO proc?

    Proc natacite video, kde se nehybe nic, krome ust moderatora?

    Proc je moderator blekota, ktery svym prednesem trapi sebe i nas?

    Proc, proc, proc? Ja se ptam PROC???

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Houby na víkendovém talíři! Česnečka, karbanátky i rizoto

Houby na víkendovém talíři! Česnečka, karbanátky i rizoto

Přinesli jste si z lesa koše plné hub, ale došly vám nápady, co si z nich ukuchtit? Přinášíme tři snadné, rychlé…

Z ruiny se stal domov důchodců. V Praze 13 otevřeli svoji největší letošní investici

Z ruiny se stal domov důchodců. V Praze 13 otevřeli…

Budova v ulici Za Mototechnou dlouho jenom chátrala. Po náročné rekonstrukci se v pátek 21. září slavnostně…

 

iSport.cz

Smoleňák se vrací do Hradce. Počká na angažmá jako Novotný

Smoleňák se vrací do Hradce. Počká na angažmá jako Novotný

Mountfield rozjel sezonu slušně, po porážce na Spartě dvakrát vyhrál, porazil Chomutov a uspěl i na ledě…

Babylony v české lize! Trenéři řekli, kdy cizinci obohacují a kdy je jich moc

Babylony v české lize! Trenéři řekli, kdy cizinci…

Ghaňan, Venezuelan, Černohorec, Rus, samozřejmě Slováci. Ti všichni se trefili v posledním kole FORTUNA:LIGY.…

 

Reflex.cz

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů před rozhodováním o zakázce za 100 milionů

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů…

Někdejší jihomoravský hejtman Michal Hašek je mimo jiné známý tím, že v minulosti zastával desítky různých…

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Konečně přišel čas prozradit strašnou pravdu. Náš seriál Šábes šneků byl částečně trolling, částečně reklama na…