Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Seat Altea XL: Spolehlivý, prostorný a levný

MPV Seat Altea XL se vyrábí od roku 2006 a ačkoliv jeho design rozděluje veřejnost, nedá se mu upřít praktičnost, slušná spolehlivost a především velký užitek za poměrně málo peněz.
Zpět na článek
22. 2. 2015 17:57
22. 2. 2015 18:11
22. 2. 2015 19:01
22. 2. 2015 21:34
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 17:36
Doporučený motor
1.6 určitě nemá problémy se spolehlivostí a vydrží, nicméně podle mě se vyplatí 1.9 tdi. Tenhle motor je ještě z těch "nezničitelných", ani kratší trasy jej nepohřbí. Hlavně ale nabídne mnohem příznivější spotřebu a bude z čeho vybírat. Vždyť kolik Alteí se prodalo v benzinu, navíc ještě s relativně neatraktivním 1.6?
Rozbalit vlákno
12
22. 2. 2015 18:22
Re: Doporučený motor
Hladat tu benzinovu 1,6 by bolo hldanie ihly v kopci sena, kludne hladat naftu a aspon bude vacsia moznost vyberu .
22. 2. 2015 18:36
Re: Doporučený motor
Ano, vsetci si kupujme ropaky, lebo sa to viac vyplati... Niektori ludia to nemaju minimalne 20 km do prace, ani nejazdia dlhsie trasy viac ako 5 az 6 krat do roka a aj napriek tomu si kvoli mylnym nazorom inych ludi (vratane predajcov) kupia diesel a potom ho pekne nicia v meste, zamoruju vzduch a cuduju sa preco im odchadzaju filtre, turba, vstrekovace, dvojhmotove zotrvacniky...
22. 2. 2015 18:39
Re: Doporučený motor
Nikde som nenapisal, ze mas kupovat dizel na poskakovanie par km do prace a naspat ;-)
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 18:55
Re: Doporučený motor
budeš se možná divit, ale 1.9 tdi-pd nezabije ani takovýto režim.
22. 2. 2015 19:01
Re: Doporučený motor
Pokud hluk a vibrace studeného motoru při tom poskakování nezabije řidiče. A co teprve to svinstvo z výfuku, při takovém jízdním režimu nebude ani spotřeba jak má být.
23. 2. 2015 19:18
Re: Doporučený motor
Řidiče rozhodně nezabije, jezdil jsem s 1.9TDI jak v Altee (asi 10tis km), tak 150t km v OII a pořád jsem tady bez újmy na zdraví ;-) :yes:
22. 2. 2015 20:13
Re: Doporučený motor
Pokiaľ nenatrafí na paka, ktorý bude pri ľadovo studenom motore ako parádne ťahá odspodu, tak nie. Ináč áno :-)
23. 2. 2015 20:47
Re: Doporučený motor
tak takový neumětelové si holt nesměj pořizovat turbo motor. Normálního řidiče to nijak nelimituje
23. 2. 2015 20:46
Re: Doporučený motor
taky nevidím žádnej důvod pro to, aby to motoru nějak vadilo. Chce ho to občas pořádně prohnat, ale jinak není problém s 1,9 TDI PD dojíždět do práce pár kilometrů.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 19:05
Re: Doporučený motor
Ta jedna šestka musí byt mrtvola. Je to Velké auto a má sloužít rodine, tam při naložení autě bude akorát polykat benzin a nepojede.Ta jednadevitka je sice nevycvalana, ale když nehces vyblikavat levý pruh, tak postačí bohate.
22. 2. 2015 19:09
Re: Doporučený motor
Jak pises, ma slouzit rodine. A na to ma sily dost.
23. 2. 2015 19:21
Re: Doporučený motor
1.6 MPI je mrtvola i v o něco menším Golfu Plus. Při osazení 2 pasažéry to ještě jde, jakmile přisedne třetí, slovo dynamika se z jízdy úplně vytratí >:D
22. 2. 2015 17:47
Altea XL byla reparát za Toledo III
Autor článku vůbec nezmínil, že Altea XL vznikla jako náhrada za stylisticky extrémně nepovedené Toledo III, které se téměř neprodávalo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 18:15
Re: Altea XL byla reparát za Toledo III
Proč by to zmiňoval, když to není pravda? Altea XL vznikla jako prodloužená alternativa k Altee, prodávala se souběžně s Toledem.
Že Toledo bylo krok mimo, je jinou kapitolou...
22. 2. 2015 18:40
Re: Altea XL byla reparát za Toledo III
Zmínit to měl proto, aby případného zájemce uvedl do kontextu této typové řady - Altea, Altea XL, Toledo III. Co je na tom nepochopitelného? ;-)
P.S. Ano, nějakou dobu se Toledo III a Altea XL skutečně prodávaly současně, ale to jen proto, že jim bylo líto nevyužít drahých raznic na odlišnou záď Toleda III. Pak se ale jeho prodej v podstatě zastavil. Toleda III se celkově vyrobilo jenom necelých 10 000 ks, byl to tedy jeden z největších propadáků v celé historii koncernu VW...
23. 2. 2015 09:44
Re: Altea XL byla reparát za Toledo III
Tak Toledo III je ohraná písnička... netřeba ho zmiňovat. Jinak nemáš pravdu, bylo jich vyrobeno minimálně dvakrát tolik, tedy přes dvacet tisíc (ne že by na tom záleželo). Nicméně po technické stránce na tom bylo na rozdíl od Rapidu/Toleda dost dobře, sdílelo nejnovější motory Golfu, bylo na stejným podvozku a oproti němu nabízelo vyšší posez. Nechci ho tu obhajovat, samotnému mi skřípou zuby, když si na něj vzpomenu. Ta totální změna karoserie byl šok, ale tak strašný to nebylo. I to Toledo III se mi líbilo mnohem více než třeba Multipla nebo 3 a 5 dv. Megane II.

mnohem větším koncernovým "propadákem" byl/je takový Phaeton
24. 2. 2015 08:00
Re: Altea XL byla reparát za Toledo III
Este si zabudol na obludu Vel Satis! ;-)
22. 2. 2015 17:57
konkuretni ???
lol, konkurenti pobavili ... vsak to su o 2 triedy (S-Max) resp. o triedu vacsie (Grand Picasso, grand scenic) auta ...
konkurentom altea moze byt leda tak roomster, maximalne c-max :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
16
22. 2. 2015 18:17
Re: konkuretni ???
Altea XL je takovej hybrid, ani kombi, ani mpv, ale Cmax hravě překonává mnimálně dýlkou kufru, stejně tak krátké Picasso apod. Proto možná vybrali Grand verze. Spíš bych jako konkurenta viděl Fiata Cromu, dnes Fiat Freemont, ae to je větší auto, samozřejmě.
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 18:18
Re: konkuretni ???
Není MPV? Vždyť to je MPV jak vyšité 8-s
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 19:09
Re: konkuretni ???
Mpv to není, ale kombík taky ne. Je to hybrid, zvysene kombi. Někomu to muže vyhovovat, kdo nehledá klasické kombi, ale mimo vyššího posazu a celkem obsrojneho kufru proti kombi o nenabídne. Viz muj příspěvek níže
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 21:50
Re: konkuretni ???
Proč by to nemělo být MPV? Zvýšená stavba? V druhé řadě tři samostatná sedadla? Vyšší praktičnost? Co víc by mělo auto mít, aby jsi jej označil za MPV? MPV přeci nemusí vždy vypadat jako mama-car :-!
22. 2. 2015 22:08
Re: konkuretni ???
Zvýšená stavba je, auto ale není tak vzdušné jako ostatní. 3 samostatný sedačky nemá, dál má podle mě dost vysoké prahy a vysoko umístěnou hranu a utopený kufr. Pro mě to bude pořád vyšší praktické kombi, ale to nic nemění na tom, že to je dobře využitelné auto.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 22:20
Re: konkuretni ???
Jel si v tom někdy? To auto je uvnitř jako Octavia, jen má trochu vyšší střechu a to jen spíš na předních sedadlech, v zadu to taky neni žádná hitparáda... Octavia je MPV??

Více ti napsal Jelass....
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 23:02
Re: konkuretni ???
právě prostornost a variabilita je u Altey nesrovnatelná s Octavií.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2015 07:16
Re: konkuretni ???
Ciutujes p.r. nebo si to zkoušel? V cem je nesrovnatelna?
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2015 18:12
Re: konkuretni ???
cituji své vlastní dojmy >:-[]

Vyšší pozice sezení znamená více místa, to snad dá rozum, ne? K tomu opravdu prvotřídní sedadla a více místa v oblasti hlavy a je tu výsledek, který se s Octavií II sotva dá porovnávat :-!
23. 2. 2015 18:37
Re: konkuretni ???
Budu se opakovat, ale dostaneš do toho tři dětské sedačky? Myslím plnohodnotné, ne dvě a bobek.
Pro mě osobně je TOHLE základním kritériem, zda auto zařadím do segmentu MPV, ne prospekt automobilky.
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2015 18:46
Re: konkuretni ???
3 dětské sedačky dostanu do kombi střední třídy, je to snad MPV?
23. 2. 2015 22:54
Re: konkuretni ???
on nic take netvrdi ...

on NEtvrdi "ak sa tam zmestia 3 sedacky, je to MPV"

on tvrdi "ak sa tam NEzmestia 3 sedačky, NIE je to MPV" = "ak je to MPV, zmestia sa tam 3 sedacky"

mozno by to chcelo trocha dostudovat vyrokovu logiku, aby si zo seba nerobil *
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2015 16:48
Re: konkuretni ???
když už tu nutně chceš třepat něco o výrokové logice, tak Standa69, tak tvrdí, že pokud se vlezou 3 sedačky, pak to může být MPV, tedy podmínka nutná, nikoliv však dostatečná. Toto kritérium považuje za základ a já jen tvrdím, že toto základní kritérium je úplně o ničem, protože 3 dětské sedačky dám do kdejakého kombi střední třídy, ba dokonce třeba do Dacie Logan...
22. 2. 2015 18:24
Re: konkuretni ???
Lenze voci tebou menovanym ma tato altea len ten kufor. Nakladacia hrana zarovno s dnom kufra, alebo rovina po sklopeni zadnych sedadiel je len zboznym zelanim…
22. 2. 2015 18:34
Re: konkuretni ???
U Freetracku je vzhledem k vyššímu kufru ( haldex ) krásná rovina. Ale klasické MPV to podle mě není ani omylem.
22. 2. 2015 18:40
Re: konkuretni ???
Ano, ale tych freetrackov bude asi na trhu (bazarovom) vyrazna mensina ;-)
Avatar - CountachSV
22. 2. 2015 18:02
to je zase výběr
nezapoměli jste v konkurentech na Merivu/Zafiru např?? Nebo prostě Fordů a frantíků je u bazarníka víc?
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2015 18:11
Spolehlivý?
Nějakou dobu jsem jezdil ve Freetracku před FL. Prostorný na své rozměry je, vcelku komfortní s dobrou výbavou taky. Vlastně bych si jí uměl představit, jako rodinný auto, kdyby... byla to druhá Altea stejného majitele a stále stejné závady - brzdy, odcházející zámky, centrál, stahování oken, praskající el. vedení ve dveřích + občas takové šotky, jako že z ničeho nic nejde vypnout lampička ve stropní konzoli apod. S každou závadou se musí do ervisu a stojí to čas i peníze. Toho času naštěstí nebylo moc, ptž to technici důvěrně znají. To fakt podle mě není spolehlivé auto. Momentálně to zase stojí kvůli brzdám. Motor PD jezdí v pohodě, ale bere olej.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 18:17
Re: Spolehlivý?
já to tvrdím stále - že VAG vyrobí všechny vozy stejně ... blbě >:-[] ;-) Problém není v nekvalitní výrobě, ale v nekvalitních dílech, ze kterých to montují. Koncern zkrátka díky konkurenci začal tlačit na cenu dodavatelů a tohle je důsledek.
22. 2. 2015 18:26
Re: Spolehlivý?
Ještě jsem zapomněl, že jsem za celou dobu nepřišel na to, jak u auta vypnout klímu a používat jen ventilaci, to mě strašně sralo.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 19:12
Re: Spolehlivý?
Nejsem si jistej jak to presne mají Altea (podívam se),ale tam neni tlačítko ECON?
Avatar - Bubáq
23. 2. 2015 06:46
Re: Spolehlivý?
Jasně, že má! Jelass musí být fakt exot.... A ještě to na sebe prozradí ve veřejném prostoru ;-) . Nic ve zlém, jen mě to pobavilo..... i mě někdy něco "strašně sere", aby se později ukázalo, že ten trouba jsem já >:D .
23. 2. 2015 09:08
Re: Spolehlivý?
Nevšiml jsem si, že po zmáčknutí by došlo k úplnýmu vypnutí kimatizace. Jen se omezil výkon. Ale jestli k tomu slouží tohle tlačítko, tak to skvělé ke zmatení nepřítele. >:D
Avatar - Ozzman
23. 2. 2015 09:31
Re: Spolehlivý?
Já to taky dlouho nevěděl.Vypnes tim kompresor takže to funguje jen jako klasické topeni/větrání.
23. 2. 2015 09:38
Re: Spolehlivý?
Tak na tohle jsem jako člověk, který s vw běžně nejezdí nepřišel. Nebo to nefungovalo >:D
23. 2. 2015 09:09
Re: Spolehlivý?
Nepíšu, že to nejde ale že jsem na to nepřišel. Takže s těm invektivama jdi do *. :-!
Avatar - wakantanka
22. 2. 2015 20:51
Re: Spolehlivý?
Neviem naisto či blbě, ale to je nevýhoda a zároveň výhoda zdieľania koncernových platforiem, motorov a technológií. Stačí jedno malé ku*vítko a odserie to kopa modelov naprieč celým koncernom.
Avatar - Misanick
22. 2. 2015 18:36
Re: Spolehlivý?
Jestli je stejně spolehlivý jako náš (manželčin) Leon, tak potěš koště. Kromě problémů s elektrikou, nápravami a brzdami ještě přidám problémy s motorem 1,9 TDI. PS: Auto koupeno nové, problémy se začaly objevovat až po uplynutí 2leté záruční doby.
22. 2. 2015 19:05
Re: Spolehlivý?
1.4 taky si hadam asi nikto nekupil >:D
1.6 najlepsia volba ked zavrem vsetky oci
1.9 na tom nie je o moc lepsie ako 1.6 navyse riziko poruch tam je vacsie
zo vsetkych motorov 1,75 dobrych
co tam robi to slovicko spolahlivost? >:D
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 19:01
Kontroverzní
Jedno takové vínove xlko 1,9TDI DSG máme v rodine. Rozhodne nemohu souhlasit s podvozkem, který je seatovsky tvrdý az to boli, hlavně Praha je očistec, a to i ve srovnání s dobovými vozy koncernu, s kterými sdílí podvozek (octavia/golf). U Leona je to plus, ale u rodinného vozu bych preferoval trochu komfortu. Interiér za konkurenci z vwolfsburgu taky ztrácí obrovskými plochami z bakelitovych plastu. Ještě mne u tohoto vozu trochu Vadi kufr, který je sice obrovský , ale zapadly kdesi dole nízko za nákladovost hranou a třeba při převozu psa má i celkem atletický šampión problémy vystoupit :). Tim však výtky konci, protoze jinak nemá moc chyb. Spolehlivost je prikladna, ale nájezd nyní kolem 60tusic (Já s nim nejezdím často tak nevím presne) toho moc neprozradí. Motor je klasika, ale nejde mi do hlavy ta převodovka. Je to dsg, ale nejsem si jist ze šestikvalt. R.v.2008. Tato éra pro seat nebyla nejlepší, ale Altea xl celkem ujde, nýbrž ji nevnímám jako mpv, ale spíše vyšší kombík. Nakonec sem si na ni zvykl.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
22. 2. 2015 20:55
Re: Kontroverzní
V jednom vínovom 2,0 TDI som v roku 2007 absolvoval predvádzaciu jazdu. Neviem kam na to autor prišiel, ale to auto bolo tvrdé až tvrdé a to vyslovene tak nepríjemne, žesom tú jazdu nedokončil ani celú. Proste ma to po pár km v meste prestalo baviť. No a o interiéri ani nehovorím. Masy strašných plastov, navyše v tom konkrétnom kuse dobre rozhrkaných. Kamoš si potom kúpil Alteu 1,4 TSI po FL a to už bolo z môjho pohľadu celko iné auto jednak jazdne, jednak celkovým spracovaním interiéru. Ak Alteu, tak jedine po FL.
Avatar - Bubáq
23. 2. 2015 07:07
Re: Kontroverzní
Srovnávám Alteu a Octavii, s oběma mám několik set km osobních zkušeností (5x Octavia, 1x Toledo 3, 1x Altea): rozdíl v odpružení podvozku je minimální, rovněž odhlučnění kol je srovnatelné. Odladění podvozku u Altey považuju za vynikající s ohledem na "motokárové" jízdní vlastnosti. Navíc je třeba ocenit užitečnou hmotnost vozu, která dosahuje 630 kg: to v této třídě nenabízí žádný konkurent!
Všechny nahoře zmíněné vozy měly vždy 2,0 TDI PD. Jednou jsem u O měnil turbo, u Altey pak prasklou hlavu válců ve 120 tis. km (kulance). Se všemi vozy jsem ujel min. 140 tis km, Altea pak má nyní 216 tis. km. Kromě věčného problému se zadíráním pravého předního okna ve vodících lištách (v diskuzi někdo také zmínil) žádné jiné závady. A ano, spotřeba oleje je opravdu dost vysoká, 0,5 lt na tisíc byla pravidlem u všech PD.
Chci říci, že Seat nabízí mnohem (mnohem!) více předností, než možných problémů. V prostornosti nemá ve třídě konkurenta, vynikající přední sedadla jsou neprávem opomíjený bonus, o němž se jiným (i koncernovým sourozencům) jen zdá!. Navíc pozice za volantem a výhled z auta byly skvělé už v době, kdy SUV-crossovery ještě dlely na rýsovacích prknech konstruktérů... Viděl jsem několik těžce havarovaných vraků Altey/Toleda a jsem přesvědčen, že jejich skelet je opravdu mimořádně pevný, i díky neobvykle masivním A-sloupkům. Ostatně NCAP vyhodnotil Alteu XL ve své době nejvýše ze všech konkurentů. Tohle všechno mi chybí jak v článku, tak v diskuzi pod ním.
A ano, plasty přístrojovky jsou fakt hnusné, bakelitové. Takový přešlap se jen tak v této branži nevidí... Ale naštěstí nikdy nic neklepá a nevrže. Ergonomie je pak skvělá(včetně pozice displeje rádia). BTW, také máme doma pejska, střední velikost (50 cm). Ale výskok do kufru Altey stejně jako jeho opuštění mu nedělá sebemenší problém!
Sečteno a podtrženo: jen málokterý jiný vůz nabízí takovou porci výhod také jako ojetina.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2015 07:31
Re: Kontroverzní
Podvozek: Ta Altea co znám má 205/55R16, na čem si jezdil ty? Nemohu souhlasit ve srovnání s Octavií, že je Altea stejná. Možná mluvíš o II. před fl., tu jsem jel už dávno a nepamatuji se, jaký má podvozek, ale po fl má Octavie trochu přijemější podvozek (15tky), zvlášť na rozbité silnici. Ještě mám srovnání s Jettou V, která by měla být podvozkově jako OII před Fl a ta byla taky trochu komfortnější (stejne 16tky jako Altea)

Kufr - nezlob se na mne, ale je utopený, je obrovský, ale utopený hodně dole, vyndavat z něj balíky vod, nebo těžší předměty neni uplně super, stejně jako s tím psem. Neříkám, že to nezvládne, ale do Octavie kombi či do Mondea kombi se mu skáče lépe :-)

O ostatnách věcech se nepřu :-) Altea XL je pro mne ale spíše kombikem s vyšším posazem, než plnohodnotným MPV ala Zafira :-)
Avatar - Bubáq
23. 2. 2015 07:55
Re: Kontroverzní
Ano, 16˝byly standardem. A ano, poslední jetá Octavia byla II. po FL. Pak následoval Toledo. Schod v kufru byl asi 11 cm, jestli si dobře pamatuji, což je pořád dost, uznávám. Altea má druhou podlážku a ta je v rovině s prahem kufru, proto ten psík nemá problémy hop tam, hop ven. Teprve teď mi to došlo.
Věřím ale, že pokud zájemce preferuje objem, Altea a XL mu nabídnou tvary a kapacitu, které nemají konkurenci (výška pod platem).
V diskuzi se hodně probíralo, jestli je Altea MPV... Do toho se nezapojím, protože to není úplně jasné. Na "vině" jsou hodně zaoblené tvary, které ne zcela kladou vnitřní prostor na první místo. Ale jinak ta karosérie znaky MPV naplňuje: cab-forward design, typická pozice za volantem, vzpřímená pozice na zadních sedadlech... Když ještě naši dva chlapci s námi jezdili, byly Toledo a Altea skvělé: oba přes 190 cm seděli vzadu naprosto pohodlně i v autě, jehož rozvor jen o málo přesahuje 2,5 m! A ta dlouhá opěradla sedadel vpředu i vzadu, bezkonkurenční!
Mimochodem, Seat Altea generace mě přesvědčila o tom, že novináři jsou stádo ovcí: sice nikdy tyto modely nekritizovali, ale žádný nikdy nedokázal popsat výhody Altea-koncepce tak, jak byly zcela zřejmé. Nikdy se nikdo nezmínil a skvělých sedadlech, např.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2015 08:04
Re: Kontroverzní
No, jestli máš druhou podlážku, tak potom je to jiná :-) Jinak rozměrově je kufr opravdu velký, na můj vkus úzký, ale to je dáno podvozkem nižší střední třídy.

Ještě se zeptám, z jakého roku byla tvá Altea, byla už po faceliftu? Protože to by mohlo také znamenat lepší podvozek, než u mnou ježděného kusu.

S ostatním souhlas, na palubě je prostornější, ale chybí ji některé detaily variability, kterými bojují klasická MPV jako Scenic či Zafira. Jak říkám, moje auto to neni, ale mne vyhovuje, že to neni uplne MPV, ale spíše vyšší kombik :-)

P.s. Ta sedadla mi nepřijdou nějak extra výjmečná, asi záleží také na výbavě, ale nesedí se v nich špatně, to je fakt :)
Avatar - Bubáq
23. 2. 2015 09:43
Re: Kontroverzní
Altea je z doby těsně před FL, má 6DSG. K sedadlům: zadek a záda má každý trochu jiné, takže asi musím trochu ubrat z nekompromisní chvály. S Alteou jedu jen občas (je to manželky vůz), ale po každém přesednutí z jiného auta do ní si nemůžu vynachválit jejich dlouhý sedák, široký akorát na můj zadek, vysoká opěradla, která moje dost rozložité tělo těsně obemknou od beder až po ramena. Pro mě fakt špičková konstrukce.
22. 2. 2015 19:10
Než dát 230 000 za pět let starý Seat,
to radši fungl novou Dácii.
Rozbalit vlákno
1
22. 2. 2015 21:54
Re: Než dát 230 000 za pět let starý Seat,
To je věc názoru. Někdo si za těch 230 000 představuje holt auto. Někomu stačí Rumunský šidítko. ;-)
Avatar - tfu
22. 2. 2015 19:21
Spolehlivý, prostorný, levný a hnusný
Spolehlivý, prostorný, levný a hlavne hnusný :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2015 19:25
Kolik redakci zaplatili?
věta "2.0 TDI PD a budete čekat, až se vám vysypou rozvody a čtyřválec se zadře" je nehorázný nesmysl. Pokud jde o motor 2.0 TDI PD r.v.2007 a dále, žádný takový problém neexistuje.

A když se člověk dočte, že lepší alternativou je nějaký francouzský křáp, je to už na žalobu ze strany SEATu, příp. VW. :no:
Rozbalit vlákno
10
22. 2. 2015 19:43
Re: Kolik redakci zaplatili?
Mali sme v praci 3 x passat 2.0 tdi pd, 103 kw, ani jeden sa nedozil 140 tkm, vsetkym odisli cerpadla, olej to zralo...na 1000 km 0,5 l, mali predpisany servis, tankovali na slusnych pumpach a jazdili dlhen trasy. Kto isiel z Kosic do Blavy bezne fasoval olej do PET flase. :no:
22. 2. 2015 19:50
Re: Kolik redakci zaplatili?
motory 2,0tdi v passatu mají vždy vyvažovací hřídel kromě verze 8V. Je nutné se o danou problematiku více zajímat. Motory 2,0TDI z passatu (PQ45) se v Altee ani příbuzných modelech platformy PQ35 neobjevovaly.
22. 2. 2015 19:44
Re: Kolik redakci zaplatili?
zajimavé , že na sesterském SM píší o spolehlivosti 2,0TDI 16V BKD jako o spolelivější verzi 2,0TDI. Na auto.cz se zřejmě nedonesla informace, že tento motor nemá vyvažovací hřídel, tím pádem ani problém s mazáním, které plynou ze špatně vyřešeného pohonu maz. čerpadla ani špatně mazanou vačkovou hřídel jako 8V. Mě tento motor už téměř dva roky slouží velmi dobře. Doporučuji autorovi nahlednout do některého čísla SM, kde se 2,0TDI a jeho verzím 16V i 8V podrobně věnovali, aby tady nepsali takové plky :-! *
22. 2. 2015 20:17
Re: Kolik redakci zaplatili?
Ukľudni sa, dýchaj pomaly a zmier sa s tým, čo autor napísal
22. 2. 2015 20:25
Re: Kolik redakci zaplatili?
Hlavně ať se tolik nerozčiluje. Jinak mu praskne hlava ... a skončil by jak TDíčko :-)
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 20:36
Re: Kolik redakci zaplatili?
Ádo, ja bych zažaloval francouze za to, že vůbec nějaká auta vyrábí! Vždyť je to do nebe volající drzost, lákat lidi na hezký dizajn a solidní motory a přitom je to rendlík a spol!!! Fuj >:D
22. 2. 2015 20:58
Re: Kolik redakci zaplatili?
A to navíc ještě některý nebožáky nalákají na benzínový motor! Benzín ve francouzském autě, to je na vyhlášení války.
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2015 21:16
Re: Kolik redakci zaplatili?
taky si myslím, že by frantíci měli před soud za to, že si dovolili vyrábět lepší MPV než VAG >:-[] Doživotí za to!
23. 2. 2015 19:24
Re: Kolik redakci zaplatili?
trefné >:D :yes:
22. 2. 2015 21:21
Re: Kolik redakci zaplatili?
To tě muselo hodně naštvat. TDI uchyle. >:D
22. 2. 2015 21:34
Moje zkušenost
Mam Alteu 1,6 benzin. Koupil jsem ji novou v roce 2008.Je to velice spolehlivé a neskutečně pohodlné auto. Pokud si ji chcete koupit jako ojetou , jděte do toho .
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
22. 2. 2015 21:39
Re: Moje zkušenost
Pohodlné? No.... s čím srovnáváte, nebo z jakého auta jste přešel?
Avatar - Bubáq
23. 2. 2015 07:12
Re: Moje zkušenost
Naprostý souhlas!