Opticky to jako celek nevypadá špatně, zajímavá (a originální) je ta konfigurace bočních prolisů, ale tím designová originalita začíná i končí zároveň.
Celá zadní partie (včetně profilu) je "meganocoupeovská jaksviňa", zadní světla (mnohem povedenější, než u zmíněného Meganu) jsou zdařilým kompromisem mezi AR (Giullietta) a AUDI (např. A1). K označení GTC mi příliš nesedí relativně masivní chromování přední masky a přetlačítkovaný středový panel palubní desky připomíná spíš nápojový automat v letištní odbavovací hale, ale to není problém pouze verze GTC...
Naopak, ten by na tom spíš vypadal trochu jako "pěst na oko"...
Promiň, asi jsem si dovolil (částečně) kritizovat něco, k čemu máš vřelejší vztah..., snad jsem se tím příliš nedotkl tvého malinko infantilně "nezaujatého" nicku... ;-)
No tak fakt je, že ty určitě směrem k VW zaujatý jsi, ale tady jsem vážně neviděl jedinou narážku, aby musel Oplík tak vyletět... takovéhle zbytečné osoní invektivy kazí diskusi a já už zase vypadám jako koncernovec :-)
Své žilky si raději hlídej ty, evidentně vidíš tak rudě, že máš problém chápat psaný text. Nikde nepíšu přímo o tobě, že jsi infantilní, to se logicky týká pouze formy tvého zdrobnělého nicku, takže se zase můžeš vrátit do klidu a případně se pokusit najít i pozitivní postřehy v mém púvodním příspěvku... :-O:*);-)
bože ty jsi chudák, není argumentů, tak se zaměříš na můj nick, no a co jako, v čem je jiný, než kupř. bílá nálepka, prosím běž se proskočit ven, je tam hezky :-)
Co se Ti nelíbí? Ty jsi začal provokovat místo slušné diskuse... mohls White Labelovi odpovědět normálně a ne ho odplálkovat, že je zaujatej příznivec VW... zatím jsi to TY kdo nedal žádný argument
můžu se zeptat o jakých argumentech stále píšeš? vyjmenovat koho a co v Oplu kopírovali je taky názor, ale jak jsem napsal dále, pan bílá nálepka opravdu není nezaujatý kritik a pokud si to myslíš, tak pochybuji o tom, že chápeš psaný text, máš 30, už by jsi mohl ;-)
Nechápu, proč by jakýkoli člověk nemohl vyjádřit svůj názor, od toho ty diskuse máme... když napíšu, že mi vadí moc chromu na čumáku a přetlačítkovaný střední panel uvnitř, je to můj názor, ať už jsem koncerniosta nebo ne... mohl jsi taky vyjádřit svůj názor, místo toho si vystartoval jak ratlík na pošťáka...
zkusím ti kvalitu tvého názoru vysvětlit polopaticky na rozhovoru:
WL: nelíbí se mi moc chromu na přední masce
OP: protože to není VW, viď
WL: Nechci, aby to byl VW
OP: jses infantilní koncernista
WL: Nic o koncernu jsem nerikal
OP: Netahej sem VW, koncernisto...
Mě to přijde jako rozhovor sice zaujatého, ale pořád inteligentního koncernisty s pořádně retardovaným člověkem... to je vše, co mám k této diskusi říci. Přeji pěkný den...
až Tě zase něco napadne, tak dej vědět, mimochodem, problém s VW nemám, líbí se mi Tigi, dokonce jsem schopen odpustit mu i ty jeho hranaté podběhy, líbí se mi Golf, ačkoliv je stále stejný, o CC jsem uvažoval dlouho, mé první auto byl R- Fuego, ale to ty nevíš co je ani, viď?, nemám problém dokonce s některými typy Hyundai, v rodině máme Mazdu 5, takže ani japonci mě neprudí, pouze nezaujatí jedinci, takže Tě zařazuji mezi hrstku idiotů, kterých je tady přehršel, hezký den synku
To znamená, že WL nemůže napsat nic pod článek k jinému autu než z koncernu VW? Nebo že když napíše příspěvek pod článek k autu, které není z koncernu VW a dovolí si tam něco označit, že se mu nelíbí, tak ho hned napadneš, že tu nemá co kritizovat? Protože pokud ne, tak mi vysvětli, proč jsi na jeho příspěvek, kde dal svůj názor na GTC, reagoval "hlavně to má zásadní vadu, chybí mu na masce znak..." Příšlo ti, že by se někde ve svém příspěvku zmínil o VW, nebo že by GTC porovnával s čímkoliv od VW? Pokud nemáš z VW mindráky, tak určitě dokážeš vysvětlit svou reakci.
Myslel jsem, že píšu česky, asi to chce doplňující výklad: Takže, pokud se WL bude vyjadřovat objektivně, nemám s tím problém, ale tak to není, vím to já, ví to krispos, pokud nejsi zaslepený, tak to víš i Ty, co ještě chceš vysvětlovat.........nedělej ze sebe hlupáka, chce to trochu objektivnosti, auto je to myslím hezké a na živo ve správné barvě to bude ještě o chlup lepší, to je vše, kdo chce pochopí, pokud ne, jeho problém, končím diskusi, hezký večer
Ty jsi vážně zaslepenej až to není hezký. Podle tebe se nevyjádřil objektivně, protože si dovolil napsat, že se mu tam něco nelíbí. Zkus trochu soudnosti a možná se ti bude líp dýchat. Koukám, že na toto téma se s tebou nemá cenu bavit.
Tohle je právě napsáno přesně tak, aby to pochopil normální člověk, ale mohl bych se pokusit napsat to tak, abys to případně pochopil (snad) i ty... ;-) >:-[]
Chudáka si nech pro sebe a podle tvých reakcí je dneska hlavně až moc horko.
Věcné protiargumenty chyběly především tobě, jinak bys tu naopak napsal něco věcného a smysluplného a neplácal místo toho o chybějícím znaku, o kterém vůbec nebyla řeč. Zajímavé, že podobný "argument", nepoužíváš i k obraně jiných značek, než je zrovna ta "tvoje"...
Až ti někdo bude podobně "argumentovat" na tvou věcnou kritiku třeba pod nějakým tím VW a jako bonus bude mít nick třeba v podobě "Volkswagenek1.2", budeš si "nepochopitelně" klepat na čelo... :-O:*)
když budeš objektivní, nemám na mysli jen tento článek, tak nikdo nebude psát o znaku na masce, zamysli se, já nemám problém s VW, mám problém s hlupáky, přeber si to jak chceš
Zatím tu jako hlupák působíš pouze ty (a Wolff). Pokud ti nepřijde HLOUPÁ narážka na objektivnost jen na základě toho, že víš že osoba, která napsala komentář má v oblibě jinou značku, tak jako hlupák působíš opravdu jenom ty. Pokud by jsme se měli chovat jako ty, tak jakmile napíšeš komentář pod například Passata, že se ti nelíbí to a ono, tak by ti WL napsal, že to urážíš jenom pro to, že to není Opel a že to není objektivní. Jenže tohle nikdo nedělá. "Co nechceš aby ti činili ostatní, nečiň ty jim"
Názor jednoho člověka na objektivitu druhého člověka je logicky subjektivní! A věř mi, že to platí pro všechny včetně tebe, protože žádný nadčlověk rozhodně nejsi... ;-)
P.S. Hlavně, že ty jsi tu byl dnes za zcela objektivního, viz reakce na tebe až doporučení změny tvého nicku objektivního formátu... >:D
možná by jsi se raději měl zamyslet, proč jsem napsal ten první příspěvek, nevím čím jezdíš, ale protože jsi vždy tak nestranný, tak asi na 100% VW, :-);-)
Proč sem někdo tahá VW? protože zde placení štváči v barvách VW mají potřebu reagovat hloupě a tupě pod každým příspěvkem. Mimoto jsou na serveru docela hodně profláklí. Tebe neumím zařadit, ale o pracovní náplni WL tady nemá nejspíš pochybnost nikdo. Je tady spousta fandů té které značky (ano mě se líbí a mám rád Fiat a vše co s ním souvisí, jiný má rád Opel, dalšímu je sympatický Renault), na druhou stranu tito fandové nemají potřebu sedět na internetu 24 hodin denně a psát své "nezaujaté" názory ke každému tématu, které by snad mohlo negativně ovlivnit prodejnost jejich chlebodárce...a úplně nejčastěji se vyjadřují ke "své" značce, či k obecným tématům.
Pokud ti to takhle nestačí nemá cenu dále spamovat a reagovat na Oplíka, který mimochodem reaguje pod článkem o svém oblíbeném autě(či značce) a jediný kdo tady už z principu prudí je WL a teď ty. Odvolávky na slušnou diskuzi (když všichni ví, že poslední co chce WL je slušně diskutovat, neb ON má přece pravdu, tu SVOJI, na kterou má přece právo) jsou jen ubohým a populistickým výkřikem o obecném právu..., které je však v tomto případě jen sprostě zneužívané. Už pokolikáté... ;-)
Takže v obecné rovině... Ano WL tedy vyjádřil jen sůj názor. Všechno ostatní je už jen vyžívání se ve zbytečným rýpání a osočování v osobní rovině, zejména v tématu, které je druhé straně "srdečně" blíž než útočícímu štváči. >:-[]
Děkujeme za zcela nezaujatý názor k diskusní zaujatosti wolffe! >:D
Není nad to, když se "kozel" fundovaně vyjádří k "zahradničení"..., zrovna u tebe netřeba kopírovat tvé častější, primitivní, vulgární a urážlivé reakce, především na autory článků, kteří si dovolili být více kritičtí ke tvé "značkové modle", nejsou totiž zdaleka vyhlášené jen na zdejších diskusích, takže přeju pevné nervy nejen tady ... >:-[]
Hochu, ty vůbec nemáš tušení, která bije. Četl jsi si tu diskuzi od začátku? WL tam nikde nic o VW nepíše, jen si dovolil nesouhlasit s přetlačítkovaným interierem. Koukám, že pacientů, co by se z VW mindráku měli léčit tu je víc.
Jenže ty "nechápeš", že pokud tu kritizuješ (i když jen částečně) cokoli nekoncernového (např. Opel, nebo Fiat), tak to není kritka, ale jasná "koncernová" provokace, nebo-li pruzení do řad pozitivně "meditujících" fanoušků některé z nekoncernových značek! >:-[]
Mě o tom nemusíš vyprávět. Znám to z vlastní zkušenosti. Ale mě opravdu přijde, že už to je nemoc tahat VW tam, kde o něm nikdo nepíše. Zrovna jak pod diskuzí i 1,0 Ecoboost u B-Maxe
Dej tak zpátečky a koukej vycouvat, blbe, tebe se nikdo na nic neptal, nepleť se do hovoru dospělým lidem. Jestli někdo působí jako placený štváč, jseš to jedině ty a nejen tady na AUTO.cz. Tvoje hysterické výlevy jsou k přečtění i jinde.
O útočícíh štváčíš sis to přečet v tátově poznámkách z VUMLu? Tvoje kdákání mi až moc připomíná rané mládí a stranickou (rpo mladší komunistickou) hantýrku v televizi, novinách a vlastně všude, kde otevřeli svoji hubu.
Mimochodem Whitovu trpělivost s individui podobného ražení, jako seš i ty docela obdivuju, snaha něco vysvětlit olíkovi je až dojemná.
Jinak jsi svoji stupiditu prokázal už svojí větou,že tito fandové nemají potřebu sedět 24 hodin na internetu....jako ty, co? Že ses hned chytil, když tě White použil jako objektivní příklad totálního diskuzního blba na AUTO.cz.
Čím kdo jezdí, není pro diskusi pod konkrétním vozem podstané, podle tvé logiky, by tu totiž nemohl napsat nic kritického nikdo, kdo zrovna nejezdí značkou pod kterou se diskutuje.
Ale vidím, že ti to VW stále nedá spát a pomalu zapomínáš o čem by se tu mělo dikutovat především, to je tak když člověku "něco" podvědomě leží v žaludku... :*);-)
Šetři si svoje originální "familiérní kecy" pro hošíky z vašeho "Oplík1.3" klubu. Čím jezdíš ty, je všem jasné především díky tobě, ale rozhodně jsi tu ode mě nikdy nečetl "argument", že tobě při kritice čehokoli se čtyřma kolama, na tom chybí zrovna značka "tvého" Oplíka.... Tak se aspoň pokus trošku probrat (i přes to dnešní horko) a zamyslet se nad tím...
Oplíku, dal jsem si práci a přečetl jsem, co tu pácháš. Asi desetkrát jsi diskusní kolegy nazval ***m, chudákem, hlupákem. Měl bys velmi výrazně zbrzdit.
Píšeme tu o autech, tedy, možná by stálo za to, aby ses vrátil na počátek a pokusil se tu nějak vybalancovat ten otřesný dojem, ten pach primitiva, který tu po tvých neuvěřitelně ubohých příspěvcích čpí.
Je to prosté, předveď svou znalost aut, předveď svou úvahovou brilanci a rozsekej (podle mého velmi trefný) Labelův příspěvek z 10:00 hodin. Ten, na který jsi následně zareagoval jak chovanec kravína.
zlatíčko, myslím že za chovance kravína, popř jiných stájí, Tě tady považuje více lidí, než mě, přeji hezký den, mimochodem jsi nezapřel svůj nezaujatý pohled na jinou značku, než je VW, já nemám problém napsat, že se mi líbí koncernová auta, taky nemám problém s designem a technikou kupř. Renaultu, Mazdy, VW ,tyto jsem jezdil, takže vím o čem mluvím, .............. mám problém s takovými trumbely, jako jsi Ty a podobní, kteří mají klapky na očích .....pokud budu psát dál, tak jen budu opakovat věty, které tady napsal někdo přede mnou ........takže sekání nebude, hezký večer
Je dobré, že z něj čiší sportovní nádech a kombinuje v sobě něco mezi třídveřovou variantou a coupe. Docela mu to sedí. Otázka je jestli to zase nebude těžký jak Tatra 815. Podobnost siluety s Meganem je nezpochybnitelná. Ale jak se píše v článku obě automobilky to pojali jinak, než klasická třídvěřová varianta od HB.
Zajímavý designový prvek je prolis od kliky k zádi vozu. Moc mě to úplně nenadchlo, ale nijak to vozu neublížilo. Takže zveknku by jsem hodnotil design tak za 1-.
Uvnitř už je bouře tlačítek nepřehlédnutelná. Skoro se nabízí otázka, aby Opel použil Headup display a na něm promítal mapu, kde se který tlačítko nachází. Věřím, že piloti gripenů tam budou ve svém živlu >:D
Celkově jsem dal za interier 2-. Průměr je tedy za 2 a to považuji u mě za velice dobrý výsledek. Jedničku dávám opravdu jen u skvostů( Aventador, RS3, 508 GT), což tohle u mě úplně není.
Přesně tak, hlavně aby Opel něco provedl s hmotností. Ta je totiž největším handicapem současné Astry a u sportovní verze by to byl handicap ještě větší. Jinak design exteriéru podle mého názoru lepší než Scirocco i Megane Coupé. Zajímavé bude s čím přijde Ford (ani ne tak designově jako spíše technicky).
Mě se celkově Megane nelíbí a ve Verzi Coupe už vůbec ne. Přijde mi celý takový divný, tuzérský, přeplácaný. Takže jednoznačně Astra hezčí. A pokud by jsem to porovna se Sciroccem, tak tam je to hodně těsný a musel jsem se ještě podívat na fotky obou aut, aby jsem si vybral. Ale u Scirocca se mi líbí více interier a to že působí o něco lehčeji, štíhleji. Takže zase budu označen za VW vyvrhela a budu počastován vším možným, ale Scirocco se mi líbí asi o malinko víc.
pazouti maji ted obecne moc pekny iteriery, audi to sem tahas trosicku jinou ligu ale interiery sou to pekny u skodovek me trosicku vadi ten jejich stupidni chromovej usmev na volantu
ja predem priznam ze sem na opel jako znacku docela zamerenej a je to pro me srdcovka....
interier se mi narozdil od jinych lidi libi tlacitek je tam sice dost ale osobne nejsem zastancem i-drivu nebo takovych ruznych vylomenin a verim ze po par dnech se na to da zvyknout....
Audi jsem tam uvedl jao vrchol mistrného umění udělat interier. S Peugeoty s tebou sohlasím. Generace 407,307,207,308 přd fl... mě docela minula. Tam mě moc Peugeot nenadchl. Zato nyní je to jedna báseň a 508 se mi líbí čím dál tím víc, stejně jako 5008. Já jsem měl opela jen jednoho. Opel Kadett 1,6i caravan. Ale byl to v té době kočár. Bylo to před deseti lety a ostatní novopečení řidiči měli většinou škodovky 120 popřípadě favority. ty zámožnější pak nějaké peugeoty a podobně, ale těch tolik nebylo. Užil jsem si s ním habaděj a byl fakt super. Ten Volant u Škodovky je opravdu největší slabina v interieru.
Opelu se GTC povedlo, oproti běžné Astře se to posunulo správným směrem, zachovali elegantní a aktuální pojetí designu, vnitřek by určitě zasloužil větší změny, ale možná je to jen o zvyku a jiném pohledu na věc.
Co se netýká vozu přímo, jsou velmi povedené snímky, řekl bych, že dobře fungují. Jsem zvědavý, jaké další vyhrazené barvy budou k dispozici. Žlutá hezky kontrastuje s chromovými detaly a k letní sezóně se hodí, ale ne každému bude po chuti, černá je děsně otravná.
ASTRA. Opravdu? Totiž centrálním problémem je genetická filosofie, její nedotaženost.
U špičkových výrobců napřed existuje základní model, dejme tomu... GOLF. Z něho pak automobilka pro ty, kteří chtějí GOLFa a zároveň touží po něčem ostřejším, vyrobí sportovní mutaci, tedy karoserie je zachovaná, je to stále ten jedinečný golf, avšak pod kapotou to vře. To je ta jediná správná a logická filosofie tvorby takovýchto aut.
Pak se najdou tací, kteří nechtějí GOLFa, chtějí sice auto v jeho velikosti (GOLF-klasse) avšak touží po něčem ostřejším, sportovnějším nejen pod kapotou, ale právě i tu kapotu chtějí sportovní. Ti, co o tom něco ví, vyrobí... ano, správně - SCIROCCO.
Jiní na to jdou velmi velmi redukovaně - vezmou standardní model, a z něho provedou jak kosmetickou, tak ladičskou operací sportovní odvozeninu. Chceš to tak? Nebo jsi týpek na Astru a máš ji rád tak, jak se narodila, a chtěl bys její slávu šířit jen v trochu motoricky ostřejší podobě? ČI si v tichosti přeješ nějakou tu novodobou... calibru? Sáhni si na špičku nosu, opravdu jsi týpek, že chceš karosářsky pozměnenou Astru? Je to Astra, nebo není? Nenalháváš svým snům?
Všímáš si, jak Volkswagen geniálně pracuje se svými ikonami, jak nepřešlápne, jak přesně ví, že SCIROCCO nemůže pojmenovat GOLF GTIS, nýbrž výhradně a jen - SCIROCCO? Všímáš si, jak GTI, GTD, R, pokud mají v názvu i to magické - GOLF, jedou důsledně na vizáži klasického standardního golfu? Ano, to je to pravé mistrovství konfigurační, modelové filosofie.
Tak a nyní k Opelu. Hezké milé, v zádí bohužel povědomé a výrazně překombinované. Pokud však někdo nejde v této třídě po ikoně, po stylu a jak píši nahoře po dokonalosti filosofie tvorby modelů a jejich derivátů, proč ne? Jdi do toho, na nic nečekej, hlavně však nečekej na obdivné pohledy svého okolí, ty jsou v tomto segmentu vyhrazeny jiným.
Tak psal jsi o golfu jako o celku, tak proč to vztahovat jen na sportovní deriváty? Každopádně jem tím chtěl poukázat že to je trochu zcestné vyložení. Prostě se to tak dělá, dělalo a dělat bude, že se z jednoho auta udlá několik variací na různé téma. (Sedan, HB, 5dv, 3dv, coupe, combi...)
ale zas uznaj ze VAG tiez nepatri k amaterom v oblasti ` kosmeticko-ladičskych operaci`, vid napriklad akoze novy Golf VI. v porovnani s V., pripadne teraz akoze novy Passat.
V pripade VAG sa ale pochopitelne nejedna o ` kosmeticko-ladičskou operaci` ale o brusenie diamantu, vsak ano >:D
V případě Golfu není co řešit, to je výjímečný kus přes třicet let, v podstatě evropský mainstreamový klenot, to ví každý. Passat je v předmětném kontextu trochu jiné téma.
Asi tak. :yes:
Pokud jde o ty pohledy, dle mého průzkumu mezi "auty-nepostiženými" slečnami, existují jen dvě volby.
Audi A3 (protože Audi) a AR Giulietta (protože je hezká). Zbytek příliš nerozlišují, maximálně tak na hladině hezká barva-ošklivá barva. :-)
U motorizovaných žen je to jinak, ale kolik jich vlastně je...
Máš nějaký problém? Pokud chceš slyšet pravdu, nová Astra mě až zase tak nebere. Nelíbí se mi vysoký ponton karoserie, nelíbí se mi vnitřek a hlavně mě nebere, jak zoufale s normálními motory nejede. Ostatní Opely se mi líbí moc, obzvášť Insignia.
Ale tak co bys chtěl od někoho, kdo koupil Golfa, že?
Jestli máš nějakou potíž, s kterou se snažíš vyrovnat zbytečnými ataky, nech si ji prosím pro někoho jiného Nejsem na to zvědavý.
Tato móda z poslední doby doplněná o nejrůznější prolisy jde úplně mimo mě, obzvláště ve 3-dv. verzích. Snad se v brzké době zase dočkám štíhlých, čístých linií. Pro srovnání:
Já mám taky takovej pocit, že třeba FoFo na tom váhově není jinak. Ale někdo tady před více jak rokem napsal, že Astra je strašně těžká a líná a tak se to nějak tak traduje pořád dál a dál. Ty váhy by bylo zajímavé porovnat. Na druhou stranu, když vezmeem, co všechno musí dnešní auta v rámci své výbavy uvést a co všechno do nich musí být narváno, tak se nesmíme té "nadváze" ani divit.
Pokřikuje se na ní, že je kopií nového Megana... V prvé řadě, bych doporučil okouknout nového Megána a Astru minulé generace a jedním kouknutím zjistíme, že kopií je Megán :-)
Astře fandím, konečně bude po silnících jezdit další designový skvost a bude se na co koukat :-)
OT: Dnes jsem poprvé za svůj život viděl v JEDEN den DVA Foxe >:D
Hlavně si mu Oplíku zapomněl napsat, že musí mít doma "logicky" určitě Opla, když mu tam nechybí logo jiné značky..., ale asi tu svou "logiku" uplatňuješ jak se ti to zrovna hodí... :*);-)
To byla reakce čistě na Oplíka, samozřejmě, že jsi na něj vůbec nenarážel, stejně jako já v původním příspěvku. To jen díky absenci věcných argumentů a horlivosti tady Oplíka se tu do diskuse musí stále zbytečně zatahovat nějaký nepochopitelný komplex z VW... ;-)
logika je naprosto jasná, pokud nechybí objektivita, diskuze je možná, zamysli se, já nemám problém s koncernem, mám problém s lidmi, kteří nejsou objektivní, pro všechny, kteří by na to chtěli reagovat, nemám na mysli jen tento článek o Oplu GTC, ROZUMÍME SI, pro ty pomalejší, nemám problém Fiatem,AR, VW, Fordem, :-) atd. :-)
ve 20 jsem měl taky problém s poněkud jinak vypadajícím tělem, než jsem měl já, věkem změníš názor.............každopádně si myslím, že to není chlap :-)
No nevím, já poté, co jsem si na tvých stránkách přečetl větu, kterou hodnotíš sedadla své Corsy - cituji: "Další možnost úpravy posedu „pilota“ za kniplem nabízí sedadla, perfektní držení těla v zatáčkách, německá tvrdost, kdy ani po ujetí 900 km, nemáte pocit únavy." se domnívám, že tenhle názor jsi mohl získat maximálně jako batole v dětské autosedačce. Tedy, pokud by se do Corsy vešla...
obávám se že nerozumíš psanému textu, ostatně od chovance kravína popř jiného zařízení pro dobytek nelze více očekávat, nech si to přeložit někým, kdo má více jak 10 IQ,..............
Psanému textu rozumím, zejména mě zaujalo, že se může najít jedinec, který dobrovolně absolvuje v Corse cestu dlouhou 900 kilometrů a ještě o tom může básnit... >:D
P.S. S tebou tu bude sranda, dej do placu ještě něco o těch pravejch jezdcích a pravejch sedadlech >:-[]
Zajímavé také je, jak píšeš, že ty jezdíš tím druhým autem do rodiny... tedy Corsou. Ani se raději neptám, čím tedy jezdí maželka. Tím prvním? >:D Nebo, že bys žil v registrovaném partnerství a dělal ženskou? Odpovídala by tomu tvá náklonnost ke zdrobnělinám - viz Oplík, na Svém autě užíváš termínu - "AUTÍ"... Myslím, že jsme doma, co?
Nemáš šanci, nejsem na kluky. Nic mi do toho není, nekritizuji to, naopak, jsem velmi velmi tolerantní, a jakýkoliv útisk či kritiku tvé sexuální orientace zavrhuji. Ostatně pár kolegů obdobné orientace tu již bylo a diskuse s nimi měla úroveň. Tvůj případ je ale, to uznávám, případ trochu diskusně někde jinde.
Každopádně, (upřímně nyní píši) když jsem si u tebe přečetl, že to pro tebe se pořídilo to druhé auto do rodiny, musel jsem číst opakovaně aby mi to došlo. Je to kouzelné :-) Otevřel jsi tu jinou garážovou dimenzi. Chlap většinou jezdí tím prvním autem v rodině, nějakým tím velkým autem, a žena má zpravidla auto menší. Až tys mě inspiroval a poučil v tom, jak to vedete vy (asi registrovaní).
V té souvislosti mám dotaz - tvůj partner jezdí větší vůz? Jsi tedy ve vašem vztahu za "ženskou"? Nebo jak se tohle organizuje u "vás"? Myslím, že by to zajímalo na diskusi nejen mně.
Nesváděj. Nejsem ostatně na kluky. Špatně si vysvětluješ má slova. Já to nepojímám hanlivě. Prosím, vyjadřuj se korektně.
Na tvých stránkách jsem si přečetl, že druhé auto do rodiny se koupilo kvůli tobě. Někde tu píšeš, že jsi již v dospělém věku. Z toho mi logicky vypadla otázka, kdo v tvé rodině jezdí to auto "první", a jestli je větší či (nedej bože :-) menší. Dovozuji tedy, že je větší, pak mi ovšem nehraje to, žes mužského pohlaví. Logicky mi z toho vychází jen to, že žiješ v partnerství s osobou stejného pohlaví, ty že jsi za tu "jemnější" polovičku a proto píšeš slova jako Oplík, či Autí, a tedy také i jezdíš tu Corsu. Co je na tom nepochopitelného, vždyť tohle všechno jsi o sobě napsal ty, já to tu jen interpretuji.
Nechci to ani vědět :-) Na druhé straně (uznávám) že přečíst si, že se chlapovi v rodině kupuje druhé auto do rodiny... to jistou diskusní potenci má. Tak jak je to? Ty jezdíš tím "prvním" v rodině, nebo "druhým"?
po tom, jaké mám rodinné vztahy je Ti ho......., mimochodem jsem na to hodně citlivý, takže si zapamatuj, že tohle ti neprojde..............budeš litovat toho co jsi napsal..........
Přečetl jsem si odshora, cos tu napsal. To štěkaní zatím pasuje výhradně na tebe. Neustále tu kolem sebe nadáváš do idiotů, hlupáků. Podivné, nemyslíš?
Tady zdaleka nejde jen o nějaké žíly, kolik z 10ti chlapů má tak velkou "tlapu" a tak silné prsty? Tohle je prostě ruka (myslím od zápěstí dolů) jak od "terminátora"... ;-)
Jestli je její nevím, ale běžná ženská ruka takhle fakt nevypadá (nemyslím jen modelky), a to už jsem jich pár viděl...
Měřím přes 190 a vážím přes metrák, ale takhle silné prsty asi nemám ani já... :-O:*)
máš v tom hokej, o pivu psal prvně kolega, který je v současné době v nemocnici, proti VW vůbec nic, oslovení synku....no, jsi ve věku mého hodně mladšího bratra, chápu, máš problém s psaným textem, čím více hmotnosti, tím méně IQ, .............
Copak, zase došly argumenty, tak to pro změnu zkoušíš s nepodstatným věkem..., silně pochybuju, že jsi zrovna ty starší, než já, ale kdyby ano, je to s tebou vlastně ještě vážnější... ;-)
Tak a týmto sa zo mňa stal už 100%-ný fanúšik Oplu. Najskôr to spustila Corsa a Insignia. Potom prišla Astra a po osobnom stretnutí počas výberu nového vozu mi aj skončila v garáži. Teraz prišla jej verzia GTC a čo dodať... [odkaz] - za toto by som dizajnérom Oplu udelil absolutórium! Jednoducho nádhera! :yes:
PS: treba však aj kriticky podotknúť, že k dokonalosti tomu predsa len chýba ešte jedna, nie málo dôležitá vec a tou je nejaká silnejšia motorizácia. Kľudne by som privítal do ponuky Astry GTC nejaký silnejší motor. Takých 220 kobyliek by tomu viac seklo ako tých 180 vytlačených z 1.6 litrového turbo benzínu.
Výhrůžky osobní konfrontací (od týpka, co se vleze do Corsy a je mu v ní pohodlně..:o)))), sprosté urážky, absence argumentů, to jsme tady ještě neměli. Za mně :no:
co kdybych ti napsal, že jsi teplý, jak by se ti to líbilo, to že jsem napsal na příspěvek WL, jinými slovy, že je neobjektivní, za to jsem tady za idiota?, asi máme každý jiný úhel pohledu
No sebevědomí má na rozdávání, ale kvůli diskusi o autech někomu fyzicky vyhrožovat? Kam jsme se to dostali? Ten člověk je nemocnej nebo měl hodně špatnej den...
A tohle tu napsal kdo?:
"...takže si zapamatuj, že tohle ti neprojde..............budeš litovat toho co jsi napsal.........."
To snad mělo být vyhrožování "psychickým terorem", místo fyzického napadení?
Ty tady někoho vyzíváš na férovku, ať ti něco řekne mezi 4 očima, jestli není posera a ty nakonec vytasíš s právníkem.
Pár férovek jsem zažil, ale když si představím situaci, že někomu mezi 4 očima řeknu, že je buzna a on na to vytáhne mobil a zavolá právníka. Tohle by mě složilo do kolen >:D
invektivy, typu jsi teplý, to jste tady měli? chci si to vyjasnit osobně, pokud to nevadí tobě, že ti někdo píše, že jsi na kluky, tak mě ano, a že to nenechám usnout, tak to si piš............přeji hezký večer
Astra nádhera, design povedenej, mimochodem, ten interier není zas tak hroznej, kdo s tím autem bude pravidelně jezdit, bude rychle vědět, kam sáhnout. Jinak design Asttry obecně patří k tomu nejpovedenějšímu, co na trhu momentálně je, kombík je taky nádhery. Ta žlutá mně ale zas tak za srdce nechytá, myslím, že v červené nebo černé to bude to pravější....
Jinak ta holka ty pracky takovýhle opravdu má, stačí se kouknout na další fotky. je to prostě taková Mauresmo.....ony ty modelky nebývají ve skutečnosti tak nádherný a přitažlivý - samá ruka ( :-) ), samá noha, ***ka a kozičky skoro žádný, figurky jako štangle salámu - stojan na šaty taky není pěkně stavěnej. Asi není náhoda, že na prádlo a plavky jsou modelky-specialistky, na těch standradních by tyhle maličkosti vypadaly asi dost podivně.
Počkej, počkej, "nestraš", na jaké další fotky? Ten "babochlap" je přece jen na jedné fotce v galerii, ta druhá modelka na těch dalších už je v pohodě, navíc má např. mnohem světlejší (i delší) vlasy, než ta v tom interiéru... :-O
P.S. Jinak ten odstín žluté se mi naopak na presentaci docela líbí, dle mě vhodnější, než poněkud "tradičně líbivá" červená, nebo všudepřítomná černá...