Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra GTC: První fotografie

Sportovní podvozek, nová přední náprava HiPerStrut a karoserie na hranici mezi hatchbackem a kupé. To je standard nové Astry GTC.
Zpět na článek
7. 6. 2011 08:55
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 09:18
7. 6. 2011 10:00
7. 6. 2011 10:10
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 10:15
7. 6. 2011 10:42
7. 6. 2011 10:46
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:14
7. 6. 2011 11:27
7. 6. 2011 11:39
7. 6. 2011 11:21
7. 6. 2011 11:25
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:35
7. 6. 2011 11:45
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:02
7. 6. 2011 12:14
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:24
7. 6. 2011 12:35
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:46
7. 6. 2011 12:57
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 13:09
7. 6. 2011 14:54
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 15:04
7. 6. 2011 15:07
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 15:31
7. 6. 2011 16:41
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 16:44
7. 6. 2011 16:57
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:12
7. 6. 2011 22:09
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:22
7. 6. 2011 22:32
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:42
7. 6. 2011 13:01
7. 6. 2011 16:44
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 16:53
7. 6. 2011 17:02
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:12
7. 6. 2011 22:12
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:23
7. 6. 2011 22:34
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:47
7. 6. 2011 11:31
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:36
7. 6. 2011 13:50
7. 6. 2011 14:00
7. 6. 2011 14:04
7. 6. 2011 14:14
7. 6. 2011 14:33
7. 6. 2011 14:45
8. 6. 2011 23:21
7. 6. 2011 13:15
7. 6. 2011 17:26
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:42
7. 6. 2011 18:05
7. 6. 2011 18:17
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:21
7. 6. 2011 12:39
7. 6. 2011 14:27
7. 6. 2011 15:41
7. 6. 2011 16:07
7. 6. 2011 16:32
7. 6. 2011 16:48
7. 6. 2011 18:09
7. 6. 2011 16:24
7. 6. 2011 16:34
7. 6. 2011 19:40
neregistrovaný "Oplik1.3"
8. 6. 2011 08:21
7. 6. 2011 17:24
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:06
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:02
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:44
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:14
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:49
7. 6. 2011 18:06
7. 6. 2011 18:11
7. 6. 2011 18:04
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:15
7. 6. 2011 18:23
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:25
7. 6. 2011 18:27
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:33
7. 6. 2011 18:34
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:43
7. 6. 2011 18:46
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:53
7. 6. 2011 18:55
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:59
7. 6. 2011 19:01
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:14
7. 6. 2011 19:19
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:20
7. 6. 2011 18:51
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:36
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:41
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:56
7. 6. 2011 18:57
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:00
7. 6. 2011 19:03
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:02
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:16
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:16
7. 6. 2011 18:25
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:52
7. 6. 2011 18:53
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:17
7. 6. 2011 19:21
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:07
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:36
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:50
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:56
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:30
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:44
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:06
7. 6. 2011 19:50
7. 6. 2011 20:16
7. 6. 2011 20:57
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:15
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:18
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:46
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:59
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:05
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:12
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:17
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:22
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:39
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:38
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:46
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:44
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 20:54
neregistrovaný "Oplik1.3"
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2011 08:38
velmi pekne auticko
spredu, zozadu, zboku ;-) uno nuno mnam
Rozbalit vlákno
1
Avatar - -TEAC-
7. 6. 2011 14:26
Re: velmi pekne auticko
souhlas!Až na tu barvu a úsměv je moc pěkné!
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 08:55
Tak
tohle bude patřit k těm hezčím hotchkupé :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 09:18
:-)
Už se na ni těším! Moc! Líbil se mi už koncept Paris a jsem rád, že i finální verze GTC má v sobě zachovány základní rysy v hojné míře ... :-)

Nyní jen vydržet do podzimu a letošní Vánoce budou štastné a veselé ... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
7. 6. 2011 10:00
GTC
Opticky to jako celek nevypadá špatně, zajímavá (a originální) je ta konfigurace bočních prolisů, ale tím designová originalita začíná i končí zároveň.
Celá zadní partie (včetně profilu) je "meganocoupeovská jaksviňa", zadní světla (mnohem povedenější, než u zmíněného Meganu) jsou zdařilým kompromisem mezi AR (Giullietta) a AUDI (např. A1). K označení GTC mi příliš nesedí relativně masivní chromování přední masky a přetlačítkovaný středový panel palubní desky připomíná spíš nápojový automat v letištní odbavovací hale, ale to není problém pouze verze GTC...
Rozbalit vlákno
54
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 10:10
Re: GTC
hlavně to má zásadní vadu, chybí mu na masce znak, však Ty víš jaký.... :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 10:42
Re: GTC
Naopak, ten by na tom spíš vypadal trochu jako "pěst na oko"...
Promiň, asi jsem si dovolil (částečně) kritizovat něco, k čemu máš vřelejší vztah..., snad jsem se tím příliš nedotkl tvého malinko infantilně "nezaujatého" nicku... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 10:46
Re: GTC
domnívám se, že infantilní budeš Ty i se svými rádoby nezaujatými příspěvwky , .......pozor aby Ti nepraskla žilka >:-[]
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 11:14
Re: GTC
No tak zatímco WL aspon uvedl, co se mu konkrétně nelíbí, tak ty jsi se zmohl zmohl akorát na trapnou provokaci...
Avatar - white label
7. 6. 2011 11:27
Re: GTC
Přesněji řečeno "provwokaci". Ale aspoň je dobře vidět, kdo má nezdolnou potřebu tahat (podobpou formou) VW i pod diskuse jiných značek...
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 11:39
Re: GTC
No tak fakt je, že ty určitě směrem k VW zaujatý jsi, ale tady jsem vážně neviděl jedinou narážku, aby musel Oplík tak vyletět... takovéhle zbytečné osoní invektivy kazí diskusi a já už zase vypadám jako koncernovec :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 11:21
Re: GTC
Své žilky si raději hlídej ty, evidentně vidíš tak rudě, že máš problém chápat psaný text. Nikde nepíšu přímo o tobě, že jsi infantilní, to se logicky týká pouze formy tvého zdrobnělého nicku, takže se zase můžeš vrátit do klidu a případně se pokusit najít i pozitivní postřehy v mém púvodním příspěvku... :-O :*) ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:25
Re: GTC
bože ty jsi chudák, není argumentů, tak se zaměříš na můj nick, no a co jako, v čem je jiný, než kupř. bílá nálepka, prosím běž se proskočit ven, je tam hezky :-)
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 11:35
Re: GTC
Co se Ti nelíbí? Ty jsi začal provokovat místo slušné diskuse... mohls White Labelovi odpovědět normálně a ne ho odplálkovat, že je zaujatej příznivec VW... zatím jsi to TY kdo nedal žádný argument
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:45
Re: GTC
můžu se zeptat o jakých argumentech stále píšeš? vyjmenovat koho a co v Oplu kopírovali je taky názor, ale jak jsem napsal dále, pan bílá nálepka opravdu není nezaujatý kritik a pokud si to myslíš, tak pochybuji o tom, že chápeš psaný text, máš 30, už by jsi mohl ;-)
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 12:02
Re: GTC
Nechápu, proč by jakýkoli člověk nemohl vyjádřit svůj názor, od toho ty diskuse máme... když napíšu, že mi vadí moc chromu na čumáku a přetlačítkovaný střední panel uvnitř, je to můj názor, ať už jsem koncerniosta nebo ne... mohl jsi taky vyjádřit svůj názor, místo toho si vystartoval jak ratlík na pošťáka...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:14
Re: GTC
no vidíš synku, já jsem taky vyjádřil názor, co Vám dvěma na tom tak vadí, Vy můžete a já ne? chytni se za nos, ...........hezký den
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 12:24
Re: GTC
zkusím ti kvalitu tvého názoru vysvětlit polopaticky na rozhovoru:

WL: nelíbí se mi moc chromu na přední masce
OP: protože to není VW, viď
WL: Nechci, aby to byl VW
OP: jses infantilní koncernista
WL: Nic o koncernu jsem nerikal
OP: Netahej sem VW, koncernisto...

Mě to přijde jako rozhovor sice zaujatého, ale pořád inteligentního koncernisty s pořádně retardovaným člověkem... to je vše, co mám k této diskusi říci. Přeji pěkný den...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:35
Re: GTC
slovo retardovaný uživej ve spojitosti se svou rodinou synku, hezký den
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 12:46
Re: GTC
No a tím je řečeno vše... pokud máš potřebu navážet se do něčí rodiny.... :no:
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 12:57
Re: GTC
pokud máš potřebu někoho nazývat retardem, probuď se, já jsem s tebou v příkopě neležel
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 13:09
Re: GTC
Mozkožrout se nechá léčit. Zkus si někam zajít, třeba ti ho vyndají a zastaví tvůj inteligenční pokles.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 14:54
Re: GTC
až Tě zase něco napadne, tak dej vědět, mimochodem, problém s VW nemám, líbí se mi Tigi, dokonce jsem schopen odpustit mu i ty jeho hranaté podběhy, líbí se mi Golf, ačkoliv je stále stejný, o CC jsem uvažoval dlouho, mé první auto byl R- Fuego, ale to ty nevíš co je ani, viď?, nemám problém dokonce s některými typy Hyundai, v rodině máme Mazdu 5, takže ani japonci mě neprudí, pouze nezaujatí jedinci, takže Tě zařazuji mezi hrstku idiotů, kterých je tady přehršel, hezký den synku
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 15:04
Re: GTC
Všichni jsme idioti, jenom ty jsi normální. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 15:07
Re: GTC
nevím jestli jsem, ale ty se mi tak jevíš synku, vezmu kritiku od objektivního člověka, tím bílá nálepka ale není, stačí?
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 15:31
Re: GTC
To znamená, že WL nemůže napsat nic pod článek k jinému autu než z koncernu VW? Nebo že když napíše příspěvek pod článek k autu, které není z koncernu VW a dovolí si tam něco označit, že se mu nelíbí, tak ho hned napadneš, že tu nemá co kritizovat? Protože pokud ne, tak mi vysvětli, proč jsi na jeho příspěvek, kde dal svůj názor na GTC, reagoval "hlavně to má zásadní vadu, chybí mu na masce znak..." Příšlo ti, že by se někde ve svém příspěvku zmínil o VW, nebo že by GTC porovnával s čímkoliv od VW? Pokud nemáš z VW mindráky, tak určitě dokážeš vysvětlit svou reakci.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 16:41
Re: GTC
Myslel jsem, že píšu česky, asi to chce doplňující výklad: Takže, pokud se WL bude vyjadřovat objektivně, nemám s tím problém, ale tak to není, vím to já, ví to krispos, pokud nejsi zaslepený, tak to víš i Ty, co ještě chceš vysvětlovat.........nedělej ze sebe hlupáka, chce to trochu objektivnosti, auto je to myslím hezké a na živo ve správné barvě to bude ještě o chlup lepší, to je vše, kdo chce pochopí, pokud ne, jeho problém, končím diskusi, hezký večer
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:44
Re: GTC
Ty jsi vážně zaslepenej až to není hezký. Podle tebe se nevyjádřil objektivně, protože si dovolil napsat, že se mu tam něco nelíbí. Zkus trochu soudnosti a možná se ti bude líp dýchat. Koukám, že na toto téma se s tebou nemá cenu bavit.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 16:57
Re: GTC
KU++A nemyslím jen tento článek, jsi normální????????????????????????????????…
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 21:12
Re: GTC
jak tě tak pozoruju, tak narozdíl od tebe určitě ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:09
Re: GTC
nech si tu diagnozu potvrdit od lékaře, do té doby budeš v nejistotě, a to oprávněně, dle mého mínění ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:22
Re: GTC
Vidím, že máš v tomto ohledu velmi bohaté zkušenosti a napadá mě jen jedna nejpravděpodobnější možnost, jak si je mohl získat... >:-[]
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:32
Re: GTC
přečti si to po sobě a napiš to tak, aby to pochopil i normální člověk, díky
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:42
Re: GTC
Tohle je právě napsáno přesně tak, aby to pochopil normální člověk, ale mohl bych se pokusit napsat to tak, abys to případně pochopil (snad) i ty... ;-) >:-[]
Avatar - white label
7. 6. 2011 13:01
Re: GTC
Chudáka si nech pro sebe a podle tvých reakcí je dneska hlavně až moc horko.
Věcné protiargumenty chyběly především tobě, jinak bys tu naopak napsal něco věcného a smysluplného a neplácal místo toho o chybějícím znaku, o kterém vůbec nebyla řeč. Zajímavé, že podobný "argument", nepoužíváš i k obraně jiných značek, než je zrovna ta "tvoje"...
Až ti někdo bude podobně "argumentovat" na tvou věcnou kritiku třeba pod nějakým tím VW a jako bonus bude mít nick třeba v podobě "Volkswagenek1.2", budeš si "nepochopitelně" klepat na čelo... :-O :*)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 16:44
Re: GTC
když budeš objektivní, nemám na mysli jen tento článek, tak nikdo nebude psát o znaku na masce, zamysli se, já nemám problém s VW, mám problém s hlupáky, přeber si to jak chceš
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:53
Re: GTC
Zatím tu jako hlupák působíš pouze ty (a Wolff). Pokud ti nepřijde HLOUPÁ narážka na objektivnost jen na základě toho, že víš že osoba, která napsala komentář má v oblibě jinou značku, tak jako hlupák působíš opravdu jenom ty. Pokud by jsme se měli chovat jako ty, tak jakmile napíšeš komentář pod například Passata, že se ti nelíbí to a ono, tak by ti WL napsal, že to urážíš jenom pro to, že to není Opel a že to není objektivní. Jenže tohle nikdo nedělá. "Co nechceš aby ti činili ostatní, nečiň ty jim"
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:02
Re: GTC
ale mě se Passat líbí, co tam máš dál?
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 21:12
Re: GTC
říká ti něco slovo "například"
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:12
Re: GTC
říká ti něco objektivní názor a nepíšu jen o několika větách pod článkem Opel GTC................víš co, mazej spát, to ti udělá dobře
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:23
Re: GTC
Objektivní názor..., tak to bude asi právě ten tvůj, že... :-O :*) >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:34
Re: GTC
no píšu zrovna o tobě, tak se chytni za nos

citace: No tak fakt je, že ty určitě směrem k VW zaujatý jsi,

tohle je názor člověka, který se Tě zastal, tak se vzpamatuj
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:47
Re: GTC
Názor jednoho člověka na objektivitu druhého člověka je logicky subjektivní! A věř mi, že to platí pro všechny včetně tebe, protože žádný nadčlověk rozhodně nejsi... ;-)

P.S. Hlavně, že ty jsi tu byl dnes za zcela objektivního, viz reakce na tebe až doporučení změny tvého nicku objektivního formátu... >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 11:31
Re: GTC
možná by jsi se raději měl zamyslet, proč jsem napsal ten první příspěvek, nevím čím jezdíš, ale protože jsi vždy tak nestranný, tak asi na 100% VW, :-) ;-)
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 11:36
Re: GTC
To se v diskusích dělá, že člověk vyjádří svůj názor... a pořád nechápu, proč sem taháš VW, když v 1. příspěvku o něm není ani JEDINÁ zmínka...
7. 6. 2011 13:50
Re: GTC
Na to ti klidně odpovím já...

Proč sem někdo tahá VW? protože zde placení štváči v barvách VW mají potřebu reagovat hloupě a tupě pod každým příspěvkem. Mimoto jsou na serveru docela hodně profláklí. Tebe neumím zařadit, ale o pracovní náplni WL tady nemá nejspíš pochybnost nikdo. Je tady spousta fandů té které značky (ano mě se líbí a mám rád Fiat a vše co s ním souvisí, jiný má rád Opel, dalšímu je sympatický Renault), na druhou stranu tito fandové nemají potřebu sedět na internetu 24 hodin denně a psát své "nezaujaté" názory ke každému tématu, které by snad mohlo negativně ovlivnit prodejnost jejich chlebodárce...a úplně nejčastěji se vyjadřují ke "své" značce, či k obecným tématům.
Pokud ti to takhle nestačí nemá cenu dále spamovat a reagovat na Oplíka, který mimochodem reaguje pod článkem o svém oblíbeném autě(či značce) a jediný kdo tady už z principu prudí je WL a teď ty. Odvolávky na slušnou diskuzi (když všichni ví, že poslední co chce WL je slušně diskutovat, neb ON má přece pravdu, tu SVOJI, na kterou má přece právo) jsou jen ubohým a populistickým výkřikem o obecném právu..., které je však v tomto případě jen sprostě zneužívané. Už pokolikáté... ;-)

Takže v obecné rovině... Ano WL tedy vyjádřil jen sůj názor. Všechno ostatní je už jen vyžívání se ve zbytečným rýpání a osočování v osobní rovině, zejména v tématu, které je druhé straně "srdečně" blíž než útočícímu štváči. >:-[]
Avatar - white label
7. 6. 2011 14:00
Re: GTC
Děkujeme za zcela nezaujatý názor k diskusní zaujatosti wolffe! >:D
Není nad to, když se "kozel" fundovaně vyjádří k "zahradničení"..., zrovna u tebe netřeba kopírovat tvé častější, primitivní, vulgární a urážlivé reakce, především na autory článků, kteří si dovolili být více kritičtí ke tvé "značkové modle", nejsou totiž zdaleka vyhlášené jen na zdejších diskusích, takže přeju pevné nervy nejen tady ... >:-[]
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 14:04
Re: GTC
Hochu, ty vůbec nemáš tušení, která bije. Četl jsi si tu diskuzi od začátku? WL tam nikde nic o VW nepíše, jen si dovolil nesouhlasit s přetlačítkovaným interierem. Koukám, že pacientů, co by se z VW mindráku měli léčit tu je víc.
Avatar - white label
7. 6. 2011 14:14
Re: GTC
Jenže ty "nechápeš", že pokud tu kritizuješ (i když jen částečně) cokoli nekoncernového (např. Opel, nebo Fiat), tak to není kritka, ale jasná "koncernová" provokace, nebo-li pruzení do řad pozitivně "meditujících" fanoušků některé z nekoncernových značek! >:-[]
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 14:33
Re: GTC
Mě o tom nemusíš vyprávět. Znám to z vlastní zkušenosti. Ale mě opravdu přijde, že už to je nemoc tahat VW tam, kde o něm nikdo nepíše. Zrovna jak pod diskuzí i 1,0 Ecoboost u B-Maxe
7. 6. 2011 14:45
Re: GTC
Halucinace, bludy a stihomam. Všude a za vším hledej VW. >:D >:D
8. 6. 2011 23:21
Re: GTC
Dej tak zpátečky a koukej vycouvat, blbe, tebe se nikdo na nic neptal, nepleť se do hovoru dospělým lidem. Jestli někdo působí jako placený štváč, jseš to jedině ty a nejen tady na AUTO.cz. Tvoje hysterické výlevy jsou k přečtění i jinde.

O útočícíh štváčíš sis to přečet v tátově poznámkách z VUMLu? Tvoje kdákání mi až moc připomíná rané mládí a stranickou (rpo mladší komunistickou) hantýrku v televizi, novinách a vlastně všude, kde otevřeli svoji hubu.

Mimochodem Whitovu trpělivost s individui podobného ražení, jako seš i ty docela obdivuju, snaha něco vysvětlit olíkovi je až dojemná.

Jinak jsi svoji stupiditu prokázal už svojí větou,že tito fandové nemají potřebu sedět 24 hodin na internetu....jako ty, co? Že ses hned chytil, když tě White použil jako objektivní příklad totálního diskuzního blba na AUTO.cz.
Avatar - white label
7. 6. 2011 13:15
Re: GTC
Čím kdo jezdí, není pro diskusi pod konkrétním vozem podstané, podle tvé logiky, by tu totiž nemohl napsat nic kritického nikdo, kdo zrovna nejezdí značkou pod kterou se diskutuje.
Ale vidím, že ti to VW stále nedá spát a pomalu zapomínáš o čem by se tu mělo dikutovat především, to je tak když člověku "něco" podvědomě leží v žaludku... :*) ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:26
Re: GTC
no to je sakra podstatné, protože s těch tvých keců je naprosto jasné s čím jezdíš synku :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 17:42
Re: GTC
Šetři si svoje originální "familiérní kecy" pro hošíky z vašeho "Oplík1.3" klubu. Čím jezdíš ty, je všem jasné především díky tobě, ale rozhodně jsi tu ode mě nikdy nečetl "argument", že tobě při kritice čehokoli se čtyřma kolama, na tom chybí zrovna značka "tvého" Oplíka.... Tak se aspoň pokus trošku probrat (i přes to dnešní horko) a zamyslet se nad tím...
7. 6. 2011 18:05
Re: GTC
Oplíku, dal jsem si práci a přečetl jsem, co tu pácháš. Asi desetkrát jsi diskusní kolegy nazval ***m, chudákem, hlupákem. Měl bys velmi výrazně zbrzdit.

Píšeme tu o autech, tedy, možná by stálo za to, aby ses vrátil na počátek a pokusil se tu nějak vybalancovat ten otřesný dojem, ten pach primitiva, který tu po tvých neuvěřitelně ubohých příspěvcích čpí.

Je to prosté, předveď svou znalost aut, předveď svou úvahovou brilanci a rozsekej (podle mého velmi trefný) Labelův příspěvek z 10:00 hodin. Ten, na který jsi následně zareagoval jak chovanec kravína.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:17
Re: GTC
zlatíčko, myslím že za chovance kravína, popř jiných stájí, Tě tady považuje více lidí, než mě, přeji hezký den, mimochodem jsi nezapřel svůj nezaujatý pohled na jinou značku, než je VW, já nemám problém napsat, že se mi líbí koncernová auta, taky nemám problém s designem a technikou kupř. Renaultu, Mazdy, VW ,tyto jsem jezdil, takže vím o čem mluvím, .............. mám problém s takovými trumbely, jako jsi Ty a podobní, kteří mají klapky na očích .....pokud budu psát dál, tak jen budu opakovat věty, které tady napsal někdo přede mnou ........takže sekání nebude, hezký večer
7. 6. 2011 18:21
Re: RAMBO V CORSE
No, ty máš hlavně problém napsat cokoliv k autu. Dokážeš tedy rozsekat Labelův horní příspěvek, nebo si tu jen hraješ na Ramba v Corse? >:D
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 12:37
Pěkný Oplík
Je dobré, že z něj čiší sportovní nádech a kombinuje v sobě něco mezi třídveřovou variantou a coupe. Docela mu to sedí. Otázka je jestli to zase nebude těžký jak Tatra 815. Podobnost siluety s Meganem je nezpochybnitelná. Ale jak se píše v článku obě automobilky to pojali jinak, než klasická třídvěřová varianta od HB.
Zajímavý designový prvek je prolis od kliky k zádi vozu. Moc mě to úplně nenadchlo, ale nijak to vozu neublížilo. Takže zveknku by jsem hodnotil design tak za 1-.
Uvnitř už je bouře tlačítek nepřehlédnutelná. Skoro se nabízí otázka, aby Opel použil Headup display a na něm promítal mapu, kde se který tlačítko nachází. Věřím, že piloti gripenů tam budou ve svém živlu >:D
Celkově jsem dal za interier 2-. Průměr je tedy za 2 a to považuji u mě za velice dobrý výsledek. Jedničku dávám opravdu jen u skvostů( Aventador, RS3, 508 GT), což tohle u mě úplně není.
Rozbalit vlákno
6
7. 6. 2011 15:37
Re: Pěkný Oplík
Přesně tak, hlavně aby Opel něco provedl s hmotností. Ta je totiž největším handicapem současné Astry a u sportovní verze by to byl handicap ještě větší. Jinak design exteriéru podle mého názoru lepší než Scirocco i Megane Coupé. Zajímavé bude s čím přijde Ford (ani ne tak designově jako spíše technicky).
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:02
Re: Pěkný Oplík
Mě se celkově Megane nelíbí a ve Verzi Coupe už vůbec ne. Přijde mi celý takový divný, tuzérský, přeplácaný. Takže jednoznačně Astra hezčí. A pokud by jsem to porovna se Sciroccem, tak tam je to hodně těsný a musel jsem se ještě podívat na fotky obou aut, aby jsem si vybral. Ale u Scirocca se mi líbí více interier a to že působí o něco lehčeji, štíhleji. Takže zase budu označen za VW vyvrhela a budu počastován vším možným, ale Scirocco se mi líbí asi o malinko víc.
7. 6. 2011 16:19
Re: Pěkný Oplík
Pokud jde o interiér tak tam s Tebou naprosto souhlasím, interiéry vw mi vyhovují nejen ergonomicky, ale i designově.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:27
Re: Pěkný Oplík
Mě se líbí spíše elegantní jednodušeji řešené interiery bez zbytečných výstřelků. Proto mě odpuzují korejci a třeba nový FoFo.

Třeba to:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
7. 6. 2011 17:26
Re: Pěkný Oplík
pazouti maji ted obecne moc pekny iteriery, audi to sem tahas trosicku jinou ligu ale interiery sou to pekny u skodovek me trosicku vadi ten jejich stupidni chromovej usmev na volantu

ja predem priznam ze sem na opel jako znacku docela zamerenej a je to pro me srdcovka....

interier se mi narozdil od jinych lidi libi tlacitek je tam sice dost ale osobne nejsem zastancem i-drivu nebo takovych ruznych vylomenin a verim ze po par dnech se na to da zvyknout....
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 21:18
Re: Pěkný Oplík
Audi jsem tam uvedl jao vrchol mistrného umění udělat interier. S Peugeoty s tebou sohlasím. Generace 407,307,207,308 přd fl... mě docela minula. Tam mě moc Peugeot nenadchl. Zato nyní je to jedna báseň a 508 se mi líbí čím dál tím víc, stejně jako 5008. Já jsem měl opela jen jednoho. Opel Kadett 1,6i caravan. Ale byl to v té době kočár. Bylo to před deseti lety a ostatní novopečení řidiči měli většinou škodovky 120 popřípadě favority. ty zámožnější pak nějaké peugeoty a podobně, ale těch tolik nebylo. Užil jsem si s ním habaděj a byl fakt super. Ten Volant u Škodovky je opravdu největší slabina v interieru.
7. 6. 2011 12:39
za 2
u mna za 2. Sice pekne, ale oproti klasickemu modelu az tak moc zmien v dizajne nepobralo...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
7. 6. 2011 14:27
Re: za 2
a nevidím ani dôvod na zásadnejšie zmeny. má to byť predsa Astra.
Avatar - Brandon Walsh
7. 6. 2011 15:05
nadherne auto
spravna farba :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2011 15:24
Astra
Opelu se GTC povedlo, oproti běžné Astře se to posunulo správným směrem, zachovali elegantní a aktuální pojetí designu, vnitřek by určitě zasloužil větší změny, ale možná je to jen o zvyku a jiném pohledu na věc.

Co se netýká vozu přímo, jsou velmi povedené snímky, řekl bych, že dobře fungují. Jsem zvědavý, jaké další vyhrazené barvy budou k dispozici. Žlutá hezky kontrastuje s chromovými detaly a k letní sezóně se hodí, ale ne každému bude po chuti, černá je děsně otravná.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 15:41
ASTRA
ASTRA. Opravdu? Totiž centrálním problémem je genetická filosofie, její nedotaženost.

U špičkových výrobců napřed existuje základní model, dejme tomu... GOLF. Z něho pak automobilka pro ty, kteří chtějí GOLFa a zároveň touží po něčem ostřejším, vyrobí sportovní mutaci, tedy karoserie je zachovaná, je to stále ten jedinečný golf, avšak pod kapotou to vře. To je ta jediná správná a logická filosofie tvorby takovýchto aut.

Pak se najdou tací, kteří nechtějí GOLFa, chtějí sice auto v jeho velikosti (GOLF-klasse) avšak touží po něčem ostřejším, sportovnějším nejen pod kapotou, ale právě i tu kapotu chtějí sportovní. Ti, co o tom něco ví, vyrobí... ano, správně - SCIROCCO.

Jiní na to jdou velmi velmi redukovaně - vezmou standardní model, a z něho provedou jak kosmetickou, tak ladičskou operací sportovní odvozeninu. Chceš to tak? Nebo jsi týpek na Astru a máš ji rád tak, jak se narodila, a chtěl bys její slávu šířit jen v trochu motoricky ostřejší podobě? ČI si v tichosti přeješ nějakou tu novodobou... calibru? Sáhni si na špičku nosu, opravdu jsi týpek, že chceš karosářsky pozměnenou Astru? Je to Astra, nebo není? Nenalháváš svým snům?

Všímáš si, jak Volkswagen geniálně pracuje se svými ikonami, jak nepřešlápne, jak přesně ví, že SCIROCCO nemůže pojmenovat GOLF GTIS, nýbrž výhradně a jen - SCIROCCO? Všímáš si, jak GTI, GTD, R, pokud mají v názvu i to magické - GOLF, jedou důsledně na vizáži klasického standardního golfu? Ano, to je to pravé mistrovství konfigurační, modelové filosofie.

Tak a nyní k Opelu. Hezké milé, v zádí bohužel povědomé a výrazně překombinované. Pokud však někdo nejde v této třídě po ikoně, po stylu a jak píši nahoře po dokonalosti filosofie tvorby modelů a jejich derivátů, proč ne? Jdi do toho, na nic nečekej, hlavně však nečekej na obdivné pohledy svého okolí, ty jsou v tomto segmentu vyhrazeny jiným.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:07
Re: ASTRA
"...tedy karoserie je zachovaná, je to stále ten jedinečný golf..."

U Golfa plus o tom ještě asi nevěděli, že mají karoserii zachovat
>:D
7. 6. 2011 16:32
Re: ASTRA
Sportovní deriváty, to je tématem. O plusu jindy. Hodím to na blog. Je to velmi zajímává geneze.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 16:48
Re: ASTRA
Tak psal jsi o golfu jako o celku, tak proč to vztahovat jen na sportovní deriváty? Každopádně jem tím chtěl poukázat že to je trochu zcestné vyložení. Prostě se to tak dělá, dělalo a dělat bude, že se z jednoho auta udlá několik variací na různé téma. (Sedan, HB, 5dv, 3dv, coupe, combi...)
7. 6. 2011 18:09
Re: ASTRA
Je to proto, že ten sportovní derivát udělaný ze standardní avšak upravované karoserie rozmělňuje hodnotu modelu, a to v jeho karosářské nečitelnosti.
Avatar - Sosa
7. 6. 2011 16:24
Re: ASTRA
ale zas uznaj ze VAG tiez nepatri k amaterom v oblasti ` kosmeticko-ladičskych operaci`, vid napriklad akoze novy Golf VI. v porovnani s V., pripadne teraz akoze novy Passat.
V pripade VAG sa ale pochopitelne nejedna o ` kosmeticko-ladičskou operaci` ale o brusenie diamantu, vsak ano >:D
7. 6. 2011 16:34
Re: ASTRA
V případě Golfu není co řešit, to je výjímečný kus přes třicet let, v podstatě evropský mainstreamový klenot, to ví každý. Passat je v předmětném kontextu trochu jiné téma.
7. 6. 2011 18:09
Re: ASTRA
Asi tak. :yes:
Pokud jde o ty pohledy, dle mého průzkumu mezi "auty-nepostiženými" slečnami, existují jen dvě volby.
Audi A3 (protože Audi) a AR Giulietta (protože je hezká). Zbytek příliš nerozlišují, maximálně tak na hladině hezká barva-ošklivá barva. :-)
U motorizovaných žen je to jinak, ale kolik jich vlastně je...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:40
Re: ASTRA
takže bez názoru
7. 6. 2011 20:18
Re: ASTRA
Máš nějaký problém? Pokud chceš slyšet pravdu, nová Astra mě až zase tak nebere. Nelíbí se mi vysoký ponton karoserie, nelíbí se mi vnitřek a hlavně mě nebere, jak zoufale s normálními motory nejede. Ostatní Opely se mi líbí moc, obzvášť Insignia.
Ale tak co bys chtěl od někoho, kdo koupil Golfa, že?
Jestli máš nějakou potíž, s kterou se snažíš vyrovnat zbytečnými ataky, nech si ji prosím pro někoho jiného Nejsem na to zvědavý.
7. 6. 2011 15:45
"Čím více plechu, tím více auto"
Tato móda z poslední doby doplněná o nejrůznější prolisy jde úplně mimo mě, obzvláště ve 3-dv. verzích. Snad se v brzké době zase dočkám štíhlých, čístých linií. Pro srovnání:

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 16:28
mělo to vypadat sportovně
ale na mě to spíš působí jako přiostřenej tank 8-s ... ta optická váha je strašná, všude spousta plechu...

ale abych něco i pochválil, tak se mi moc líbí ty dva prolisy na boku karoserie :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2011 17:01
Re: mělo to vypadat sportovně
To je bohužel trochu bolest ne jen předmětného Opelu, ale více či méně dnešního kompletního (běžného) autodesignu. Čest vyjímkám.
8. 6. 2011 23:28
Re: mělo to vypadat sportovně
Já mám taky takovej pocit, že třeba FoFo na tom váhově není jinak. Ale někdo tady před více jak rokem napsal, že Astra je strašně těžká a líná a tak se to nějak tak traduje pořád dál a dál. Ty váhy by bylo zajímavé porovnat. Na druhou stranu, když vezmeem, co všechno musí dnešní auta v rámci své výbavy uvést a co všechno do nich musí být narváno, tak se nesmíme té "nadváze" ani divit.
7. 6. 2011 17:09
Jedním slovem
Nádhera. Po minulé generaci opět to NEJ ve třídě.

Pokřikuje se na ní, že je kopií nového Megana... V prvé řadě, bych doporučil okouknout nového Megána a Astru minulé generace a jedním kouknutím zjistíme, že kopií je Megán :-)

Astře fandím, konečně bude po silnících jezdit další designový skvost a bude se na co koukat :-)

OT: Dnes jsem poprvé za svůj život viděl v JEDEN den DVA Foxe >:D
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:24
Re: Jedním slovem
no hochu, to jsi si dovol moc............ chválit design Opla, to se nedělá, alespoň tady, že Whitenálepko, karilejzi, krišpoši a podobní, >:-[] >:-[]
Avatar - white label
7. 6. 2011 17:46
Re: Jedním slovem
Hlavně si mu Oplíku zapomněl napsat, že musí mít doma "logicky" určitě Opla, když mu tam nechybí logo jiné značky..., ale asi tu svou "logiku" uplatňuješ jak se ti to zrovna hodí... :*) ;-)
7. 6. 2011 17:58
Re: Jedním slovem
Ale já na koncern ani nic jiného nenarážel...
Avatar - white label
7. 6. 2011 18:04
Re: Jedním slovem
To byla reakce čistě na Oplíka, samozřejmě, že jsi na něj vůbec nenarážel, stejně jako já v původním příspěvku. To jen díky absenci věcných argumentů a horlivosti tady Oplíka se tu do diskuse musí stále zbytečně zatahovat nějaký nepochopitelný komplex z VW... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:06
Re: Jedním slovem
bože můj, bát se vyjádřit názor, nedej bože se za něj omlouvat, neboj Ludabaxi, to bylo na mě.............
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:02
Re: Jedním slovem
logika je naprosto jasná, pokud nechybí objektivita, diskuze je možná, zamysli se, já nemám problém s koncernem, mám problém s lidmi, kteří nejsou objektivní, pro všechny, kteří by na to chtěli reagovat, nemám na mysli jen tento článek o Oplu GTC, ROZUMÍME SI, pro ty pomalejší, nemám problém Fiatem,AR, VW, Fordem, :-) atd. :-)
7. 6. 2011 18:18
Re: Jedním slovem
To tu už ví všichni, že problém máš především sám se sebou, ale takhle dojemně to tu nemusíš snad psát ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:44
Re: Jedním slovem
pojď mi to říct do očí............
7. 6. 2011 18:46
Re: Jedním slovem
Tohle není seznamka oplíku... ;-) Nesváděj mně >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:14
Re: Jedním slovem
takového úchyla, který *** výfuk VW ?
7. 6. 2011 17:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - white label
7. 6. 2011 17:53
Re: modelka
Jestli myslíš tu žilnatou "tlapu" na řadící páce [odkaz] , tak toho jsem se taky trochu lekl a pojal mírné podezření na nějakou travesti show... >:-[]
7. 6. 2011 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:04
Re: modelka
ve 20 jsem měl taky problém s poněkud jinak vypadajícím tělem, než jsem měl já, věkem změníš názor.............každopádně si myslím, že to není chlap :-)
7. 6. 2011 18:15
Re: modelka
No nevím, já poté, co jsem si na tvých stránkách přečetl větu, kterou hodnotíš sedadla své Corsy - cituji: "Další možnost úpravy posedu „pilota“ za kniplem nabízí sedadla, perfektní držení těla v zatáčkách, německá tvrdost, kdy ani po ujetí 900 km, nemáte pocit únavy." se domnívám, že tenhle názor jsi mohl získat maximálně jako batole v dětské autosedačce. Tedy, pokud by se do Corsy vešla...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:23
Re: modelka
obávám se že nerozumíš psanému textu, ostatně od chovance kravína popř jiného zařízení pro dobytek nelze více očekávat, nech si to přeložit někým, kdo má více jak 10 IQ,..............
7. 6. 2011 18:25
Re: modelka
Psanému textu rozumím, zejména mě zaujalo, že se může najít jedinec, který dobrovolně absolvuje v Corse cestu dlouhou 900 kilometrů a ještě o tom může básnit... >:D

P.S. S tebou tu bude sranda, dej do placu ještě něco o těch pravejch jezdcích a pravejch sedadlech >:-[]
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:27
Re: modelka
ty jsi hloupější, než jsem si myslel
7. 6. 2011 18:33
Re: modelka
Zajímavé také je, jak píšeš, že ty jezdíš tím druhým autem do rodiny... tedy Corsou. Ani se raději neptám, čím tedy jezdí maželka. Tím prvním? >:D Nebo, že bys žil v registrovaném partnerství a dělal ženskou? Odpovídala by tomu tvá náklonnost ke zdrobnělinám - viz Oplík, na Svém autě užíváš termínu - "AUTÍ"... Myslím, že jsme doma, co?
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:34
Re: modelka
nechceš mi to říct do očí?
7. 6. 2011 18:43
Re: modelka
Nemáš šanci, nejsem na kluky. Nic mi do toho není, nekritizuji to, naopak, jsem velmi velmi tolerantní, a jakýkoliv útisk či kritiku tvé sexuální orientace zavrhuji. Ostatně pár kolegů obdobné orientace tu již bylo a diskuse s nimi měla úroveň. Tvůj případ je ale, to uznávám, případ trochu diskusně někde jinde.

Každopádně, (upřímně nyní píši) když jsem si u tebe přečetl, že to pro tebe se pořídilo to druhé auto do rodiny, musel jsem číst opakovaně aby mi to došlo. Je to kouzelné :-) Otevřel jsi tu jinou garážovou dimenzi. Chlap většinou jezdí tím prvním autem v rodině, nějakým tím velkým autem, a žena má zpravidla auto menší. Až tys mě inspiroval a poučil v tom, jak to vedete vy (asi registrovaní).

V té souvislosti mám dotaz - tvůj partner jezdí větší vůz? Jsi tedy ve vašem vztahu za "ženskou"? Nebo jak se tohle organizuje u "vás"? Myslím, že by to zajímalo na diskusi nejen mně.

Díky za odpověď.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:46
Re: modelka
jsi chudák, opakovaně ti píšu, pojď mi to říct do očí , že jsem buzna, pokud nejsi připosraný, hrdino,
7. 6. 2011 18:53
Re: modelka
Nesváděj. Nejsem ostatně na kluky. Špatně si vysvětluješ má slova. Já to nepojímám hanlivě. Prosím, vyjadřuj se korektně.

Na tvých stránkách jsem si přečetl, že druhé auto do rodiny se koupilo kvůli tobě. Někde tu píšeš, že jsi již v dospělém věku. Z toho mi logicky vypadla otázka, kdo v tvé rodině jezdí to auto "první", a jestli je větší či (nedej bože :-) menší. Dovozuji tedy, že je větší, pak mi ovšem nehraje to, žes mužského pohlaví. Logicky mi z toho vychází jen to, že žiješ v partnerství s osobou stejného pohlaví, ty že jsi za tu "jemnější" polovičku a proto píšeš slova jako Oplík, či Autí, a tedy také i jezdíš tu Corsu. Co je na tom nepochopitelného, vždyť tohle všechno jsi o sobě napsal ty, já to tu jen interpretuji.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:55
Re: modelka
hochu, narazil jsi, tohle ti jen tak neprojde..............
7. 6. 2011 18:59
Re: modelka
Zde to všechnoi máš - [odkaz] Ty jsi opravdu nějaký divný...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:01
Re: modelka
nevíš kde pracuji, uvidíme.......... :-)
7. 6. 2011 19:14
Re: modelka
Nechci to ani vědět :-) Na druhé straně (uznávám) že přečíst si, že se chlapovi v rodině kupuje druhé auto do rodiny... to jistou diskusní potenci má. Tak jak je to? Ty jezdíš tím "prvním" v rodině, nebo "druhým"?
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:19
Re: modelka
po tom, jaké mám rodinné vztahy je Ti ho......., mimochodem jsem na to hodně citlivý, takže si zapamatuj, že tohle ti neprojde..............budeš litovat toho co jsi napsal..........
7. 6. 2011 21:20
Re: modelka
Spíše polituj sebe.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:51
Re: modelka
takže jinak, myslíš, že jsi anonym? smích, uvidíme,
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:36
Re: modelka
tak co frajere, řekneš mi to do očí?????????to je výzva, ne? ukaž se jaký jsi hrdina........
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:41
Re: modelka
posera co štěká na netu, ............. >:-[] >:-[] >:-[]
7. 6. 2011 18:56
Re: modelka
Přečetl jsem si odshora, cos tu napsal. To štěkaní zatím pasuje výhradně na tebe. Neustále tu kolem sebe nadáváš do idiotů, hlupáků. Podivné, nemyslíš?
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:57
Re: modelka
počitej s tím, že my dva se setkáme
7. 6. 2011 19:00
Re: modelka
:-) Hezký zbytek dne ti přeji.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:03
Re: modelka
mám paměť jako slon, nezapomeň
7. 6. 2011 19:01
Re: modelka
Do roka a do dne, hin se hukáže.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:02
Re: modelka
ty víš taky ho+no, tak se neser do diskuze
7. 6. 2011 19:12
Re: modelka
Ještě bys mi třeba mohl začít vyhrožovat a už to bude kompletní. :-!
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:16
Re: modelka
proč?, tobě by se líbilo, kdybych ti napsal, že ***š kluky?.....možná ano, ale to já nedělám, hezký večer
7. 6. 2011 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:25
Re: modelka
takže ještě jednou, ruka 20-tileté slečny vypadá jinak, než 40-tileté, ROZUMÍŠ TOMU, nebo potřebuješ nějaký odkaz jak vypadá tělo ve 20 a 40,
7. 6. 2011 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 18:53
Re: modelka
podívej se na ruce žen, které dělají např. tenis
7. 6. 2011 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 19:21
Re: modelka
neřeš to, nekteré prostě mají ruce žilnaté, ale i ty podají hezký výkon :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 20:52
Re: modelka
Tady zdaleka nejde jen o nějaké žíly, kolik z 10ti chlapů má tak velkou "tlapu" a tak silné prsty? Tohle je prostě ruka (myslím od zápěstí dolů) jak od "terminátora"... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:07
Re: modelka
myslíš, že ta ruka není její? to už jsme v oblasti SCI FI, :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:12
Re: modelka
Jestli je její nevím, ale běžná ženská ruka takhle fakt nevypadá (nemyslím jen modelky), a to už jsem jich pár viděl...
Měřím přes 190 a vážím přes metrák, ale takhle silné prsty asi nemám ani já... :-O :*)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:36
Re: modelka
já mám oči zavřené většinou :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:38
Re: modelka
To jsem si všiml, hlavně celou dobu během této diskuse... :-O :*) >:-[]
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:50
Re: modelka
vždy v opozici, cítíš se jako hrdina?
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:53
Re: modelka
Píšu tu výhradně za sebe a zatím se cítím dobře, děkuji za optání... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:56
Re: modelka
tak si dej pivo, splň manželské povinosti, pomodli se a mazej do hajan hrdino, dobrou
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:19
Re: modelka
Co máš pořád s tím pivem, synkem a VW??? :*) >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:30
Re: modelka
máš v tom hokej, o pivu psal prvně kolega, který je v současné době v nemocnici, proti VW vůbec nic, oslovení synku....no, jsi ve věku mého hodně mladšího bratra, chápu, máš problém s psaným textem, čím více hmotnosti, tím méně IQ, .............
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:37
Re: modelka
Copak, zase došly argumenty, tak to pro změnu zkoušíš s nepodstatným věkem..., silně pochybuju, že jsi zrovna ty starší, než já, ale kdyby ano, je to s tebou vlastně ještě vážnější... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 22:44
Re: modelka
víš co jdi spát, meleš hovadiny
Avatar - white label
7. 6. 2011 22:49
Re: modelka
Pozor, už ti ty problémy zase začínají jako obvykle - samomluvou... >:-[]
7. 6. 2011 18:06
Opel!
Tak a týmto sa zo mňa stal už 100%-ný fanúšik Oplu. Najskôr to spustila Corsa a Insignia. Potom prišla Astra a po osobnom stretnutí počas výberu nového vozu mi aj skončila v garáži. Teraz prišla jej verzia GTC a čo dodať... [odkaz] - za toto by som dizajnérom Oplu udelil absolutórium! Jednoducho nádhera! :yes:

PS: treba však aj kriticky podotknúť, že k dokonalosti tomu predsa len chýba ešte jedna, nie málo dôležitá vec a tou je nejaká silnejšia motorizácia. Kľudne by som privítal do ponuky Astry GTC nejaký silnejší motor. Takých 220 kobyliek by tomu viac seklo ako tých 180 vytlačených z 1.6 litrového turbo benzínu.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2011 19:50
Pěkný
Pěkný autíčko a líbí se mi o trochu víc než Veloster, ale s osvědčeným Wattovým přímovodem z dob parního stroje místo víceprvku ;-\ ??? Děkuji, nechci
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2011 20:16
Re: Pěkný
Z tvého příspěvku chápu, že co je staré, to je špatné. Je to tak?

Navíc... jel si někdy ve voze s víceprvkem na hraně jeho možností? Víceprvek pro ostrou jízdu není žádná výhra...
7. 6. 2011 20:20
Re: Pěkný
Dobře naladěná tuhá náprava je také super, nechápu, co máte všichni za problém.
Nebo snad jsou Mégane R26R, RS anebo Civic Type R jízdně nedostateční?
7. 6. 2011 20:36
Tohle si Astra nezaslouží...
Výhrůžky osobní konfrontací (od týpka, co se vleze do Corsy a je mu v ní pohodlně..:o)))), sprosté urážky, absence argumentů, to jsme tady ještě neměli. Za mně :no:
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2011 20:46
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
:yes:
7. 6. 2011 20:47
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Corsa je výborné auto, ta jeho je navíc i moc pěkná...
Zato ten výkon, co tu dnes podal...to je na změnu nicku.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 20:57
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
co kdybych ti napsal, že jsi teplý, jak by se ti to líbilo, to že jsem napsal na příspěvek WL, jinými slovy, že je neobjektivní, za to jsem tady za idiota?, asi máme každý jiný úhel pohledu
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:13
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
řekl bych si že jsi magor a šel bych na pivo :-) moc to prožíváš...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:15
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
opakuji, napiš, kde jsem někomu fyzicky vyhrožoval, pokud to nedokážeš, tak jsi za idiota ty a běž na pivo
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:16
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Nemůžu, ležím ve špitálu...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:18
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
tak to je už jasné, loboskopie?
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:25
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Radiační onkologie... :-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:46
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
omlouvám se :-(
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:55
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
To je život, hlavní je se se nevzdávat :-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:59
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
měl jsem to v rodině, chce to hodně dobré nervy, proč sem chodíš, tady o ně příjdeš, dobrou a přeji uzdravení.................čus :yes: :yes: :yes: :yes:
7. 6. 2011 22:32
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Pár mojich známych si už tým prešlo, takže prajem veľa zdaru, nech to máš čo najskôr úspešne absolvované a hlavne pevné zdravie!
Avatar - white label
7. 6. 2011 20:58
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
jakubMG přece nepsal nic o kvalitě/vzhledu (jeho) Corsy, jen o její velikosti v souvislosti s těmi "výhrůžky"... ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:05
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
čteš jen to co se ti hodí, přečti si, co píše jakub pořádně a taky co psal GTI, opět nezaujatý příspěvek..................... :-)
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:11
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
No sebevědomí má na rozdávání, ale kvůli diskusi o autech někomu fyzicky vyhrožovat? Kam jsme se to dostali? Ten člověk je nemocnej nebo měl hodně špatnej den...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:12
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
napiš, popř, dej odkaz, kde jsem někomu fyzicky vyhrožoval, ***
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:14
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Nepsals GTImu, že se uvidíte, že mu to zavaříš?
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:17
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
tohle jsem nikde nepsal a o fyzickém napadení už vůbec ne, jsi opravdu idiot, pokud nemám pravdu, dej odkaz
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:22
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
čekám na odkaz o fyzickém napadení.............není? tak jsi opravdu hlupák ve věku 30 ti let
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:27
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Dobře, nenapsals to přímo, v tom případě se ti omlouvám (mě to problém nedělá).... řekneš nám ty, kde pracuješ? :-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:39
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
s tebou nemám problém, pokud jsi v práci, ať ti to uběhne, pokud jsi nemocný, ať se s toho dostaneš, čus
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:31
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
A tohle tu napsal kdo?:
"...takže si zapamatuj, že tohle ti neprojde..............budeš litovat toho co jsi napsal.........."
To snad mělo být vyhrožování "psychickým terorem", místo fyzického napadení?
Avatar - Krispos
7. 6. 2011 21:34
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Ale pak psal, že nevíme, kde pracuje...
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:38
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
máme právníky chlapci
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:40
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
No právě, že tu máme v diskusích i ty právníky... >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:46
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
no, tak doufám, že to dotyčný vyhodnotí......................
7. 6. 2011 23:42
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Teď jsi mě rozesmál >:-[]

Ty tady někoho vyzíváš na férovku, ať ti něco řekne mezi 4 očima, jestli není posera a ty nakonec vytasíš s právníkem.

Pár férovek jsem zažil, ale když si představím situaci, že někomu mezi 4 očima řeknu, že je buzna a on na to vytáhne mobil a zavolá právníka. Tohle by mě složilo do kolen >:D
Avatar - Krispos
8. 6. 2011 08:27
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
Tahle diskuse je celá moc zábavná... >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 21:44
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
pokud je to v rovině aut, je to jen o názoru, nadávky o sex.orientaci, no nevím.........
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 20:54
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
invektivy, typu jsi teplý, to jste tady měli? chci si to vyjasnit osobně, pokud to nevadí tobě, že ti někdo píše, že jsi na kluky, tak mě ano, a že to nenechám usnout, tak to si piš............přeji hezký večer
7. 6. 2011 21:31
Re: Tohle si Astra nezaslouží...
A to já bych zase řekl, že kromě té první záležitosti to tu na diskuzi bývá v každém druhém příspěvku či blogu soudruha vwrátného...
8. 6. 2011 23:46
A zpět k věci...
Astra nádhera, design povedenej, mimochodem, ten interier není zas tak hroznej, kdo s tím autem bude pravidelně jezdit, bude rychle vědět, kam sáhnout. Jinak design Asttry obecně patří k tomu nejpovedenějšímu, co na trhu momentálně je, kombík je taky nádhery. Ta žlutá mně ale zas tak za srdce nechytá, myslím, že v červené nebo černé to bude to pravější....

Jinak ta holka ty pracky takovýhle opravdu má, stačí se kouknout na další fotky. je to prostě taková Mauresmo.....ony ty modelky nebývají ve skutečnosti tak nádherný a přitažlivý - samá ruka ( :-) ), samá noha, ***ka a kozičky skoro žádný, figurky jako štangle salámu - stojan na šaty taky není pěkně stavěnej. Asi není náhoda, že na prádlo a plavky jsou modelky-specialistky, na těch standradních by tyhle maličkosti vypadaly asi dost podivně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 6. 2011 00:12
Re: A zpět k věci...
Počkej, počkej, "nestraš", na jaké další fotky? Ten "babochlap" je přece jen na jedné fotce v galerii, ta druhá modelka na těch dalších už je v pohodě, navíc má např. mnohem světlejší (i delší) vlasy, než ta v tom interiéru... :-O

P.S. Jinak ten odstín žluté se mi naopak na presentaci docela líbí, dle mě vhodnější, než poněkud "tradičně líbivá" červená, nebo všudepřítomná černá...