po medaku CLA aj opel to akosi cenovo prestrelil 8-s hlavne ked vezmeme do uvahy ze cascada je fakticky astra cabrio... teda ziadna ultranovinka... interier je tiez klasicka astra.... staci dat tomu ale nazov cascade a hned sa to tvari ako nieco nove... ako v pripade CLA kde to znie tiez lepsie ako Acko sedan... novy nazov je dnes skvela zamienka ako zakamuflovat ( a aj si pytat ) vyssiu cenu ... 8-s
je jasne ze keby sa nove CLA volalo Acko sedan.... tak si medak moze dovolit pytat priplatok max 2000 eur za ten kufor... cary mary abraka dabra hokus pokus..... miesto acka sedan zmenime nazov na CLA a zrazu je aj priplatok 400 eur celkom v pohode 8-s tomu sa dnes povie finta na nepripravenych :yes:
A jmenuje nebo jmenoval se nekdy nejaky MB "sedan"? KDyz jsi takovy obdivovatel MB, mel by ses trosku podivat na tvorbu nazvu jednotlivych modelu, kdy kazde pismenko znaci zkratku, resp je odvozen od jinych modelu (SL - SLK atd). Byl tu o tom clanek, v posledni dobe v tom maji trosku chaos, urcitou logiku to vsak stale ma
1,7 t je dosť, ktovie koľko by to vážilo s hardtopom.Ale zasa je to kus auta veľkosti Insígnie a aj ta základná výbava čosi váži...topper, platí sa nie za meno ale dizajn, imidž, v Astre nedostanes kozennu palubovku...platí to ceste, čo je iné, je drahsie...podľa teba.by si ľudia nekupovali ani Smart
ja viem.... za imidz sa plati.... ved ja nic ;-) je mi to jasne ze taketo "imidzovky" su drahsie a ich zakaznik si za to rad priplati aj ked je to niekedy uz dost draha sranda :yes:
Zase zober si fakt ze 26tisic eur stoji zaklad... a to sme na urovni 1,4T 88KW .. pri vahe tohto cabria si dovolm tvrdit ze to nebude ziadna slava..... kto chce aj nieco na skutocne jazdenie .... tak ta cena pojde k 30tisicom.... a to je uz vazne moc za astru bez strechy..... ;-\
PS: kozena palubovka je mozno pekna sranda ale my co plasty neolizujeme novoniame neosahavame tak nas to velmi netrapi ;-)
je to pekné auto ale ako sa hovorí, že z každého auta sa raz stane opel... takže o tom jak trápne sa budú cítit majitelia kabrioletov od BMW a audi by som sa radšej nezmieňoval... :-!
Presne tak, ludia casto zabudaju na zakladnu informaciu, ze tento opel v slusnej vybave a motorom ich bude stat sice az 30 tisic, ale porovnatelne velke BMW, ci AUDI cabrio nezozenu pod 50. A zrovna Z4ka je iba dvojmiestne auto, takze zostava skareda a cialene mala krabicka na mydlo 1er coupe.
No je to sice hezké, ale nechápu, proč Opel investuje do vývoje a výroby modelu, na kterém určitě nevydělá. Opel je v *. Nedaří se mu a žije z toho, že jej zachránilo Německo. Takže by měl soustředit síly na nosné modely...
mne je to tiez zahadou ze preco znacky ktore su s srac,kach tak miesto toho aby prichadzali s modelmi ktore im prinesu zisk tak prichadzaju s roznymi imidzovkami ktore im ziadny zisk neprinesu ( citroen je tiez pekny priklad.... C3, C4 aj C5 nie su ziadne supersellery .. v triede SUV je to tiez bieda..... a oni pridu s radou DS 8-s ... ktora sa okrem francuzska nepredava nijako slavne takmer nikde....) a potom cuduj sa svete za par rokov sa pride na to ze znacka je v krachu ;-) a nikto nevie kde je problem 8-s ...... to su veci ktore su skutocne mimo mojho chapania....
velmi dobre si to napisal... sily treba sustredit na nosne modely.... :yes: mnohe znacky robia ale pravy opak 8-s a potom ze preco su v srabe.... >:D
napr korejci sa velmi nezameriavaju na imidzovky ale na to co sa realne predava a co prinasa zisk.... pozeraju na veci realne.... polka europskych znaciek bohuzial mi to tak pripada ze ziju v akychsi snoch predstavach tuzbach .... realita im ale unika 8-s
no ked znacka skrachuje tak uz nebude ziadny obraz ;-) , ale budis.... komu niet rady tomu niet pomoci.... uz davno som viacerym europskym vyrobcom aut neprisiel na chut a ani nikdy nepridem.... co narobim ;-)
Právě kvůli menšímu objemu prodejů v daném segmentu auto stojí, kolik stojí. Pravděpodobně ho nabídnou v UK jako Vauxhall a možná i v USA/ Číně jako Buick. Takže odbyt by nemusel být nejhorší. A počítat výnos u podobných modelů není nejjednodušší, protože plní i další funkce, nejde jen o jejich prodej. Co se týče prodejů, Opel na tom není zase tak špatně.
On snad na jednotlivých modelech vydělává, ale ztrácí v celkové bilanci. Bylo by hodně špatné, kdyby nedokázal zaplatit ani výrobu. Nevím, který máš přesně na mysli, ale tady to často bývají čísla typu podělíme zisk počtem vyrobených vozů a prohlásíme to za zisk na vůz. :-)
Další povedený a krásný OPEL. :-) Jen malinko nechápu jak pánové dostali do tohoto vozidla takovou váhu? Že bych i tak prodal své GTCčko a koupil novou Cascadu? :-)