Docela pěkné a zběsilé. Ale začínat s cenou někde u 700 000 s prckem od Oplu, navíc 100 oktanový benzín není zrovna u každé pumpy to mi už zas tak pozitivní nepřijde. Nešel bych do toho, kdybych hledal podobné auto. Docela by mě zajímal i cílový zákazník. Malý hot hatche by měl být pro chlapy tak cca do 30 let...ale ti 700 - 750 000 dokupy většinou nedají, navíc Corsa je fakt malá (vs. Golf GTi, Megane RS, Focus ST atp). Starší už za takové peníze do tak malého auta podle mě nepůjdou...ale třeba se mýlím.
Srovnává to z pohledu chlapa, pro kterého jsou Clio, Corsa atd. moc malá. Proto jsou i prodeje ostrých verzí těchto malých aut o mnoho menší než o třídu výš ;-)
Já nesrovnávám třídy, ale hot hatche za plus minus stejné peníze. Za 750 000 je už MÉGANE COUPÉ 2,0 16V 184 kW/250 k RS Luxe!!! A to je auto na úplně jiné úrovni. Mám sice sporťáka jiné třídy, ale hledat auto, co chytá za srdíčko a pěkně jezdí za 700 - 800 000 tak hledám právě mezi Meganem a Focusem, možná Golfem a ne za 680 000 (v základu) Corsu OPC. Cena je podle mě nadsazená. To jsem chtěl říct. Taky jsem takovou Corsu ještě neviděl a pochybuju celkem, že uvidím.
Cena běžné Corsy OPC, která má ve výbavě opravdu téměř všechno, je cca550 tisíc Kč (u prodejců samozřejmě nižší). To je sice trochu více než za Polo GTi, nicméně Corsa dává víc.
Jinak tahle verze je pro srdcaře Opelu, kteří neví co s penězi. Každopádně divize OPC umí ;-)
Myslím že je to vynikající limitka, je třeba ocenit jakým stylem se Corsa upravila, myslím že i za tuto cenu, není mnoho aut v této třídě co by měla skvostná sedadala Recaro, samosvorný diferenciál, brzdy Brembo, podvozek Eibach. Jedinný kdo mě napadl je Clio sport které má narozdíl zase přední nápravu s oddělenou těhlicí, ale má Bremba Recara, ostatní už jsou vzdálenější, MINI JCV je už fakt prostorově nepoužitelný, je jen zábavnej. U mě Corsa OPC jednoznačně :yes: a jen tak dál, je to limitka co na ceně roky přibere.