Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
11
/
16
Prohlédnout znovu
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
|
acz
Krátké převodování (foto na 6. stupeň) pomáhalo nevýraznému motoru dodat vozu přijatelnou dynamiku
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Velká stropní polička zahrnuje přípravu pro tachograf
|
acz
Přístup k zadní řadě sedadel je díky téměř pravoúhle otvíratelným dveřím výborný
|
acz
Chválíme kapsu ve dveřích s prohlubní na 1,5litrovou láhev
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce je jednoduše geniální pomocník
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Čtyřválec 2.3 CDTI s jedním turbodmychadlem neudělá v Movanu příliš parádu a hodí se zejména do města
|
acz
Pečlivé zabalení katalyzátoru a filtru pevných částic podporuje jejich funkci
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Za zkoušeného movano jsme mohli ještě připojit brzděný přívěs o hmotnosti 2,5 tuny
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava