Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
14
/
16
Prohlédnout znovu
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
|
acz
Krátké převodování (foto na 6. stupeň) pomáhalo nevýraznému motoru dodat vozu přijatelnou dynamiku
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Velká stropní polička zahrnuje přípravu pro tachograf
|
acz
Přístup k zadní řadě sedadel je díky téměř pravoúhle otvíratelným dveřím výborný
|
acz
Chválíme kapsu ve dveřích s prohlubní na 1,5litrovou láhev
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce je jednoduše geniální pomocník
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Čtyřválec 2.3 CDTI s jedním turbodmychadlem neudělá v Movanu příliš parádu a hodí se zejména do města
|
acz
Pečlivé zabalení katalyzátoru a filtru pevných částic podporuje jejich funkci
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Za zkoušeného movano jsme mohli ještě připojit brzděný přívěs o hmotnosti 2,5 tuny
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil