Pridávam sa ku kyklopovi. Prečo myslíš? A o akom tieni píšeš? Ja si nemyslím, že predchádzajúca Zafira by bola nejak málo úspešná - myslíš, že v tom prípade by ju vyrábali aj naďalej?
Nová Zafira sa mi páči. Konečne dobre vyzerajúci Opel. Po Insignii a Astre s celulitídou, a dosť veľkom sklamaní (z pohľadu dizajnu) menom Combo je tu konečne svižne a zaujímavo vyzerajúci voz. Interiér síce opäť oplýva mrakmi tlačidiel, odhliadnuc od toho však vyzerá veľmi dobre. A s priestorom a sedadlami to u Opla tiež vedia dosť dobre, takže nejaký dôvod na obavy by som nevidel.
Ešte by mali prísť s niečím väčším, Sharan/Alhambra, Freemont, či Grand Voyager by prijali do rodiny niečo zaujímavé od najväčšieho konkurenta VW.
AK sa pridá aj Renault a PSA, mohlo by byť v rodine MPV zaujímavo...
Jedina vec, co neviem Oplu prepacit je oznacenie Zafira Tourer. Pre mna to bude vzdy zafira C, nech si to Opel vola ako chce >:-[]:-! >:D
Vsetko ostatne jedno velke :yes: Nova zafira je auto, ktore ma hned oslovilo (6 rokov uzivania zafiry robi svoje), a krasne vidno, ze nova zafira v reale vyzera ovela lepsie ako na studiovych fotkach. Ohladom interieru som presvedceny, ze bude super. Mozem to sice zatial len predpokladat na zaklade realnej skusenosti, ktoru som mal s novou astrou J caravan.
Tesi ma, ze sa evidentne podarilo poriesit vyhlad do predu, ze uz niesu v predu tlste stlpiky, za ktore sa dokaze schovat niekedy aj cely kamion. Som zvedavy na verziu s panoramatickym prednym sklom, je to prvy krat co mozno vidiet takyto prvok u oplu.
Je mi jasne, ze zafira bude velmi tvrdo porovnavana s planovanym Touranom, ktory by mal byt robeny v dvoch dlzkach, podobne ako Citroen alebo Ford. Tesima, ze je v tomto segmente dostatok konkurencie, a tak si kazdy moze vybrat, co je pre koncoveho zakaznika iba vyhoda. :yes:
Jednak si myslim ze interne oznacenie bude stale Zafira C, a jednak to panoramaticke sklo uz bolo urcite pri minulej Astre GTC a mozno aj inde...
Keby bola Zafira na trhu o rok skor, zrejme by patrila medzi velkych favoritov na kupu, bohuzial v tej dobe bola len Zafira B, ktora nas po Acku moc neoslovila, resp. to bolo to iste len v ruzovom.
Vidím zde mimořádně ošklivý vůz... tak nějak ty nohy do X. Možná bylo motivem (zadáním): být jiný! Tak bravo! Být ošklivý se daří... postupně asi všem Opelům. Ale tak nějak se všeobecně ví, že je to další značka, co půjde (při prvním ekonomickém porivu) ze skály. Koho to však překvapí?
V tejto triede snáď škaredé či nie príliš sympatické auto nie je. Tento Opel jednoznačne patrí, čo sa dizajnu týka, na tie vyššie priečky. Ale počítam, že jeho väčšími plusmi ako vzhľad budú jazdné vlastnosti a kvality riešení interiéru.
Nechci se zastávat jeho názoru, jen musím zaútočit na tvůj. K vyjádření názoru zde na diskuzi není podstatné v čem jezdí. V čem podle tebe jezdí autor článků o designových duelech? Zajímá tě to? Já to vím, ale k jeho hodnocení to nepotřebuju vědět. ;-)
Přesně jak píše Ronault, to sem nepatří, Nerez...;-\
Já mám opačný názor nez bullock. Zafira se povedla a v té červené ji to hodně sluší. :yes: Podle mě to opel začíná pěkně rozjíždět. Začal s insignií, pak astra a teď hodně povedená krasavice zafira... která mimo jiné nabízí spousty nových nápadů, něco jsou maličkosti, které ale potěší a něco zase velmi užitečné záležitosti. Podle mě je to minimálně hodně dobré auto.
Tím "poryvem větru a shozením automobilky ze skály," jsi se dokonale ztrapnil. Myslím, že GM se o zisk bát nemusí a pokud jde o Opel, tak už vůbec. Chtělo by to trochu myslet, Corsu a Astru potkáš na silnici docela často, občas se objeví i nějaká ta Insignia, takže komerčně Opel úspěšný je. Kdybych měl rodinu, tak bych určitě Zafiru vyzkoušel, (neříkám, že bych ji nakonec nutně koupil), ale Flex 7 nikdo jiný nenabízí. Navíc, co se týká designu, je podle mně Zafira "svěžím vánkem" v jinak nudném světě MPV.
Nemyslím si. Designově zajímavý je v tomto segmentu, (kromě nové Zafiry) snad už jen Grand C-Max. možná Orlando, ale to bych za vysloveně pěkné neoznačil. Když se na to podíváš, je většina MPV (alespoň designově) nudná, jsou to prostě people carriery, volba rozumem. Nicméně kdybych měl volit podle designu, tak buď Zafira, nebo Grand C-Max. Určitě bych ale zkusil i Mazdu 5, a to i přes kontroverzní záď.
docela s Filandem souhlasím. Určitě je to volba rozumem. Když to tedy vezmu ze svého pohledu, tak ano. Když jsem vybíral auto, Zafira byla na seznamu na posledním místě. V hledáčku jsem měl třeba Mazdu 6, která se mi po stránce designu líbila daleko víc. Když jsem ale začal přemýšlet mozkem nikoliv srdcem, porovnal si plusy a mínusy, Zafira byla jednoznačný vítěz. Celkový dojem z jízdy v MPV není a nikdy nebude nijak zvlášť sportovní. Vysoký posez a relativně velká hmotnost... Člověk má chvíli pocit, že řídí autobus. Ale překvapivě rychle jsem i zvykl a pvodní zápory se velmi rychle změnily v klady. Dnes bych už nízké auto třeba nebral. obrovský kufr se hodí velice často, variabilita interiéru je neocenitelná...
jazda mpv vs. stredna trieda (v tvojom pripade mazda 6) sa zrovnavat neda. Ja osobne preferujem vyssi posed a vzpriameny posed (cesta v klasickom aute je pre mna utrpenie, nakladat dieta do autosedacky je vyrazne lahsie ako ked sa krcim pri niecom mensiom, atd. Nevyhody samozrejme su, ale ja vidim vyrazne viac vyhod. Ak to niekto vidi inak, neberiem mu to. Ale nazvat to len ako volbu rozumom nie je uplne jednoznacne
máš naprostou pravdu, vidím o stejně. Jenže tyhle výhody oceníš až ve chvíli, kdy to auto koupíš a plně využíváš. Při výběru vozu tohle nevidíš, respektive velmi často nedomyslíš. Já už bych taky nechtěl sedět s kolenama pod bradou v něčem nízkém. Pochopitelně pro rodinu je to skvělé auto. Já bych ho neměnil