Opravdu jsou tříválce zlo? Porovnejte jejich výhody a nevýhody!
50
/
61
Prohlédnout znovu
Opravdu jsou tříválce zlo? Porovnejte jejich výhody a nevýhody!
Opravdu jsou tříválce zlo? Porovnejte jejich výhody a nevýhody!
|
acz
Motor celkový pohled
|
acz
Sestava motoru
|
acz
Proudění vzduchu
|
acz
Pohon rozvodů ozubeným řemenem
|
acz
Hliníkový blok motoru s vloženými válci z ocelolitiny
|
acz
Horní část dvoudílné hlavy válců s přesuvníky proměnného časování rozvodu
|
acz
Chladič stlačeného vzduchu voda/czduch
|
acz
Klikový mechanismus
|
acz
Metoda povrchu DLC na pístních čepech
|
acz
K vyvážení klikového hřídele slouží pouze setrvačník a řemenice s tlumičem torzních kmitů
|
acz
Olejové čerpadlo s proměnným výkonem
|
acz
Spodní část hlavy válců s integrovanými chlazenými svody výfuku
|
acz
Řez výfukovým ventilem
|
acz
Vysokotlaké vstřikování benzínu
|
acz
ventily po zkoušce PZD v délce 500 hodin, která odpovídá nájezdu 200 000 km
|
acz
Turbodmychadlo
|
acz
Rozvody včetně rozvodových kol
|
acz
Turbodmychadlo
|
acz
Těleso škrticí klapky
|
acz
Olejové čerpadlo
|
acz
Snímač otáček klikového hřídele
|
acz
Chladič oleje
|
acz
Snímače vačkových hřídelů
|
acz
Písty po zkoušce PZD
|
acz
Písty nového motoru
|
acz
Plastové sací potrubí
|
acz
Plastové sání
|
acz
Chladič stlačeného vzduchu
|
acz
Klikový hřídel
|
acz
Dno pístu s pístním čepem potaženým DLC
|
acz
Hliníkový blok motoru
|
acz
Turbodmychadlo s elektromotorem ovládajícím klapku obtoku
|
acz
Vysokotlaké čerpadlo benzínu
|
acz
Těleso škrticí klpaky
|
acz
Spodní díl hlavy válců s těsněním
|
acz
Hlava s vačkovými hřídeli
|
acz
Klikový hřídel
|
acz
Šály hlavních ložisek
|
acz
Ventily vpředu sací, vzadu výfukové
|
acz
Zapalovací cívka, svíčky
|
acz
Vstřikovače, palivová lišta
|
acz
Hadice odvětrávání klikové skříně
|
acz
Sací potrubí
|
acz
Snímač otáček klikového hřídele
|
acz
Vodní pumpa s kompozitovým oběhovým kolem
|
acz
Vodní pumpa detail
|
acz
Vodní pumpa s víkem
|
acz
Šoupátko regulace olejového čerpadla
|
acz
ventily řídící tlak oleje do přesuvníků proměnného časování rozvodu (OCV)
|
acz
Těleso škrticí klapky
|
acz
Vysokotlaká puma se zdvihátkem opatřeným rolnou (z důvodu eliminace opotřebení)
|
acz
Model chlazených svodů výfuku
|
acz
Model chlazených svodů výfuku
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Motor
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším