Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Osmiválec v převlečeném Roveru: MG ZT260 V8

Skupina MG Rover rozšiřuje nabídku obnovené sportovní značky o sedan ZT a kombi ZT-T s motorem V8 4,6 l z Fordu Mustang.
Zpět na článek
24. 9. 2003 09:38
neregistrovaný "mates"
24. 9. 2003 12:43
neregistrovaný "morris"
24. 9. 2003 19:33
neregistrovaný "Luky"
25. 9. 2003 08:39
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 09:03
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 9. 2003 16:29
neregistrovaný "mates"
25. 9. 2003 13:04
neregistrovaný "Stepanek"
25. 9. 2003 14:31
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 16:00
neregistrovaný "milo"
25. 9. 2003 16:28
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 20:58
neregistrovaný "anonym"
26. 9. 2003 08:21
neregistrovaný "morris"
26. 9. 2003 11:27
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 9. 2003 16:30
neregistrovaný "mates"
20. 11. 2007 16:48
neregistrovaný "Alesh7"
neregistrovaný "mates"
24. 9. 2003 09:38
Tak tohle muzu
Jen se mi zda na 4,6l V8 260koniku trochu malo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "morris"
24. 9. 2003 12:43
konecne
V6 2,5 ako najsilnejsia motorizacia pre tuto limuzinu bola fakt nepostacujuca, v kombinacii s automatom to bolo normalne lenive auto. Presne toto 75 potrebovala a mali to uz urobit davno. Akurat, ze 260 koni je adekvatny vykon tak 6 valca s objemom 3,2 - 3,5 l. Od V8 4,6 v limuzine MG by som cakal tak o sto koni viac.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Luky"
24. 9. 2003 19:33
Re: konecne
Nazdar ja som lukasaugustin@szm.sk
POSLAL SOM TI EMAIL. CHODIS NA DISKUSIU CASTO. NASIEL SOM TA na 1.KRAT.
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 08:39
Re: konecne
Viem, vsak som Ti aj odpisal
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 9. 2003 09:03
Re: konecne
"to je dojak! (:_o)"
sorry ;o))
neregistrovaný "mates"
26. 9. 2003 16:29
Re: konecne
Prej a bude ti prano. Znas to, ne?
neregistrovaný "Stepanek"
25. 9. 2003 13:04
Enono
Na tenhle objem je 260 koni ZALOSTNE malo!!! A urcite bude tohle stadecko pekne hladove...mohli to alespon trochu nadopovat...twinturbo, poradnej mezichladis, ostrejsi vacky, kovane pisty, vejfuk nerez, jine sani...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 14:31
Re: Enono
na co je motoru V8 4,7 twinturbo!!! si to pleties s KOENIGSEGGom, ten ma taky motor od FORDu. Kovane piesty? to nie je FERRARI. Pri tomto motore stacilo, aby predlzili nasavacie potrubie a upravili kompresny pomer, torsku sa s tym pohrali a hned by to malo 340 - 360 koni pri identickej spotrebe.
neregistrovaný "milo"
25. 9. 2003 16:00
Re: Enono
presne tak! i kdyz, takove turboo nikdy neuskodi:)
neregistrovaný "morris"
25. 9. 2003 16:28
Re: Enono
proti turbu nic nemam, myslim si ale, ze jeho pouzitie ma vyznam pri objeme 1,8 - 3,0 l R4 alebo V6. Takmer pat litrovy osemvalec pouzity v limuzine ho nepotrebuje. Nieco ine je uz supersport.
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 20:58
Re: Enono
Americky "small engines" jsou o tocaku!!! Zkuste treba mustang 3,8V6 140hp vs 2,5 R6 190 hp bmw Myslim, ze malokdo by chtel radsi koniky..
Jo ,jinak, kdyz US motor tak aspon 427ku :)))))))
neregistrovaný "morris"
26. 9. 2003 08:21
Re: Enono
americke motory - ked uz chceli motor z FORDu, tak tam mali dat V8 4,6 z MUSTANGu COBRA, ktory ma 390 koni a krutak viac ako 500 Nm. Cital som ale, ze v MG planuju predsa len ten motor preplnovat, mal by mat 395 hp.
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 9. 2003 11:27
Re: Enono
nebude tech koni tak malo kvuli nejakejm emisim? v minulosti se prave kvuli nim AFAIK vykony (nejen) Mustangu postupne snizovaly i hluboko pod tech 200hp
neregistrovaný "mates"
26. 9. 2003 16:30
Re: Enono
No u Jagu v "R" modlech neni vubec k zahozeni. 4,2l V8 ma 400 koniku a je to radost!
neregistrovaný "Alesh7"
20. 11. 2007 16:48
MG-ZT 260 V8
Je pravda, že na evropslé poměry není 260koní z osmiválce o objemu 4,6 litru žádná oslnivá hodota, nicméně tenhle motor to nahrazuje točivým momentem, zvukem a "chatakterem". Měl jsem možnost se jedním nedávno projet a musím říct, že to byl zážitek. Po zbytek dne jsem se usmíval a při vzpomínce motor v záběru mi ještě teď běhá mráz po zádech :-)
Rozbalit vlákno
0