Je pravda, že na evropslé poměry není 260koní z osmiválce o objemu 4,6 litru žádná oslnivá hodota, nicméně tenhle motor to nahrazuje točivým momentem, zvukem a "chatakterem". Měl jsem možnost se jedním nedávno projet a musím říct, že to byl zážitek. Po zbytek dne jsem se usmíval a při vzpomínce motor v záběru mi ještě teď běhá mráz po zádech :-)
nebude tech koni tak malo kvuli nejakejm emisim? v minulosti se prave kvuli nim AFAIK vykony (nejen) Mustangu postupne snizovaly i hluboko pod tech 200hp
americke motory - ked uz chceli motor z FORDu, tak tam mali dat V8 4,6 z MUSTANGu COBRA, ktory ma 390 koni a krutak viac ako 500 Nm. Cital som ale, ze v MG planuju predsa len ten motor preplnovat, mal by mat 395 hp.
Americky "small engines" jsou o tocaku!!! Zkuste treba mustang 3,8V6 140hp vs 2,5 R6 190 hp bmw Myslim, ze malokdo by chtel radsi koniky..
Jo ,jinak, kdyz US motor tak aspon 427ku :)))))))
proti turbu nic nemam, myslim si ale, ze jeho pouzitie ma vyznam pri objeme 1,8 - 3,0 l R4 alebo V6. Takmer pat litrovy osemvalec pouzity v limuzine ho nepotrebuje. Nieco ine je uz supersport.
na co je motoru V8 4,7 twinturbo!!! si to pleties s KOENIGSEGGom, ten ma taky motor od FORDu. Kovane piesty? to nie je FERRARI. Pri tomto motore stacilo, aby predlzili nasavacie potrubie a upravili kompresny pomer, torsku sa s tym pohrali a hned by to malo 340 - 360 koni pri identickej spotrebe.
Na tenhle objem je 260 koni ZALOSTNE malo!!! A urcite bude tohle stadecko pekne hladove...mohli to alespon trochu nadopovat...twinturbo, poradnej mezichladis, ostrejsi vacky, kovane pisty, vejfuk nerez, jine sani...
V6 2,5 ako najsilnejsia motorizacia pre tuto limuzinu bola fakt nepostacujuca, v kombinacii s automatom to bolo normalne lenive auto. Presne toto 75 potrebovala a mali to uz urobit davno. Akurat, ze 260 koni je adekvatny vykon tak 6 valca s objemom 3,2 - 3,5 l. Od V8 4,6 v limuzine MG by som cakal tak o sto koni viac.