no když si vzpomenu na loňský detroit tak mě z dvojice studií challenger / camaro a seriovek charger / mustang což jsou všeco taková retro auta bralo camaro nejméně, zvláště oproti současně uvedenému challengeru mě nechalo absolutně klidným ale jak teď shodilo střechu, změnili se barvy tak z mého pohledu vypadá o mnoho lépe než loňská verze :yes:
Jo jo, retro vládne Amerikou a zjevně tam funguje. Tohle Camaro vypadá bez střech lépe než s ní. Souhlasím s cuisinem. Velice minimalistický interiér mě sice neoslovuje, ale k tomuhle autu se hodí. No tak uvidíme, jak to dopadne v sérii. Každopádně už dnes můžeme smeknout Mustangu, který tohle znovuzrození legend odstartoval :yes:
.. hm .. hustang to odstartoval to suhlasim .. aj som sa zneho tesil .... az dovtedy kym som ho videl nazivo .... to ze ma v interiery take podivne plasty .. to by som mu este odpustil .. aj tie plastove spetne zrcadka [jak z avie] ... ale to ze ma zadnu TUHU napravu ma sklamalo najviac ... skoda .. lebo pri jeho cene som uvazoval o individualnom dovoze ... ale po tomto blizsom zoznameni sa som z toho upustil .. a zanevrel na ameriky uz asi defintyvne :-(:'-( ;-\ ... dufam ze toto auticko na tom bude lepsie [aspon co sa toho interieru tyka ]
Na mustanga sem se těšil jak malej jarda, když sem se díval na jeho koncept. To byla pecka! Nevím čím to tak podělali, ale tenhle sériovej mustang je o 90% méně aatraktivní než zmiňovaná studie. Je možný že to je tím že do toho nacpali interiér z mondea (včetně řadicí páky - neodpustitelné!!), ale spíš to je tím že vodrbali detaily z venku. Jak světla, tak blinkry, zadní světla, nádechy k zadním kolům... a taky mně tam nesedí ty malý okýnka pro cestující na sadních sedačkách. Prostě jestli s Camarem udělají to co se Fordu povedlo s Mustangem, tak jim to neodpustím. :no: Tohle vypadá výborně!
Neřekl bych. Masténg byl přeci relativně dostupný vůz, kterým spousta lidí žila svůj american dream. Dnes je tomu stejně tak.. resp. dnes by tomu tak chtělo být ;-)
Ale byl originál. Myslíš, že když bych chtěl, aby tam nebyl panel a čudlíky z obyčejných fordů, tak by to nebyl už tak dostupný? Já bych jednoduše chtěl mít mustanga, sednout do mustangovýho vnitřku, chytnout mustangovej volant, otočit mustangovým klíčem, zařadit mustangovou pákou, poštelovat mustangovský tlačítka a vyjet. Teď bych tam sedl, chytl mustangovej volant, otočil neidentifikovatelným klíčkem, pošteloval mondeovskýma tlačítkama, zařadil focusovskou pákou (jestli náhodou neni aji z fiesty?)...atd. Není to ono. Má to být originál. Chci opravdu tak moc? :'-(
Ja naopak pre mna predstavuje camaro najkrajsieho so sucasnych retro trojiciek asi najmenej ma bere mustang challenger je klasa uvidime v serii a ak z tejto studie vela neuberu a pojde to takto do sesie je to pre mna favorit. Skoda ze sa to k nam nebude dovazat ale za tie ceny stoji aj individualny dovoz este mi treba nejake akcie v slovnafte aby som to zivil >:D ale inak klasa musscle cars go go go :-! Na toto mozem povedat len jedno Tomuto rozumim ;-):yes:
camaro je pecka. Ten mustang...na obrazcich me moc chytnul...za srdce, za koule...ale nazivo to bylo sklamani. To auto vyzera hrozne levne, hrackarsky, jako kdyz kazda cast auta je vetsi nez by v skutecnosti mela byt. Vypada moc plasticky. Vubec z toho nedejcha sila, tvrdost. Ale ... aj tak je peknej.
jel jsem s ním jak s manuálem tak s automatem .. a je to jediny kupátko které mě bere ... dkyž teda nepočítám continental gt ... už jen ten zvuk to je prostě bombooozní :-)
Krása, ten interiér vypadá daleko líp, než v loňském kupé (ty oranžové panely byly k zblití). Pevně doufám, že Camaro při transformaci v sériový model GM moc nedodrbe... Každopádně mě mrzí, že se ho tu v Evropě oficiálně nedočáme, prý nesplňuje normy na ochranu chodců :-(
Trapna Europa...Myslim si,ze ani Chrysler 300C nesplnuje ochranu chodcov a je tu...Paci sa mi stvarnenie predku,celkovo cele auto vyzera byt ako stara klasika...Aj Ford urobil pekne GT a aj Mustanga(az na tu napravu zadnu),ale to je uz technika,nie dizajn...Ale tak snad niekto pride a schvali dovoz aj pre Europu... :-!
:-) tak jako většinu jiných produktů, tak i tohle stvořili amíci hlavně pro sebe. Jistě si s tím zvednou sebevědomí a to potřebují. Toje nanejvýš dobře. Nehledají někde venku ale ve své tradici a historii. Jen tak dále :yes:
jo jeste tomu chyby takovy ten kopresor(co je na nem hromada chromu) co cumi ven z kapoty presne tak aby ridic nic nevidelaspon u ostrejsi verze, ale je to proste klasa :yes::yes::yes:
Pochvala pro ZZho poprvé, podruhé i potřetí! Nevěřil bych, že něco takového napíšu třikrát za sebou :-) Nebo ZZmu někdo ukradl nickname? Líp bych to nenapsal. Ti pochybovači by asi chtěli, aby Mustang kromě čtyřlitru za 19 000 dolarů nabízel i interiér z Audi nebo Lexusu. To by už pak ale Mustangem jezdil úplně každý. >:D Mustang, Camaro a Challenger mají být sportovní radůstky pro nemajetný. Alespoň v základu. Pro fajnšmekry máme různý upgrade (u Mustangu třeba Shelby, Saleen S281 atd). Tím se z Mustangu stává univerzální auto, které kupují lidé napříč sociálními vrstvami, od nejchudších po nejbohaší. Stále je to ale segmentově jednoznačně definované auto. Čisté. Nemá za cíl mít prvky z luxusní limuzíny, minivanu, pick-upu, hot-hatche, kombíku, SUV. Pro podobné maniaky dnes trh nabízí stovky ohavných a méně ohavných hybridů >:D Mustang má přesně tu správnou surovost, neuhlazenost, nepropracovanost jako originál ze 60.let. Nový Challenger a Camaro sotva budou o něčem jiném, protože musí konkurovat Mustangu i cenou. Půjdou stejnou cestou. Na závěr moje osobní řazení dle vzhledu: 1)Mustang 2)Challenger 3)Camaro. Ale každýmu dle jeho chuti, aby nebyla na silnicích nuda. :yes: