Otevřený Chevrolet Camaro se ukáže v Detroitu
Chevrolet v loňském roce představil studii nového Camara a v srpnu se rozhodl, že vůz půjde do výroby (prodej bude zahájen v roce 2009). Na letošním autosalonu v Detroitu bude představeno nové Camaro jako studie otevřeného vozu. Vůz má třívrstvý oranžově perleťový lak doplněný o dva podélné modrošedé pruhy.
I pro Camaro cabrio je typický nerovnoměrný poměr mezi dlouhou kapotou a krátkou zádí. Vnější design vozu je s klasickým Camarem téměř stejný, liší se zejména rám čelního skla, který byl upraven pro potřeby kabrioletu. Mezi další odlišnosti patří např. zadní svítilny na bázi diod, kryt masky motoru inspirovaný modelem Corvette Z06, „sportovní“ uzávěr palivové nádrže, hliníková madla dveří nebo 21palcová kola vpředu a 22palcová kola vzadu. Rozměry vozu jsou stejné jako v případě Camara s pevnou střechou. Na délku tedy kabriolet měří 4 730 mm, na šířku 2 022 mm a na výšku 1 344 mm. Stejný je i rozvor, který činí 2 806 mm.
Vnitřní design vozu je jednoduchý, je inspirován první generací Camara a kombinuje černou barvu se světlými odstíny. Na přístrojové desce najdeme kulaté přístroje umístěné v hranatých otvorech (opět připomínka první generace Camara), které mají bílé pozadí a červené ručičky. Základní přístroje doplňují čtyři pomocné přístroje nacházející se na středovém tunelu před řadicí pákou. Sedadla jsou potažená kombinací kůže a semiše. V interiéru nechybí hliník, který byl použit pro vnitřní madla dveří, výdechy ventilace nebo uzávěry bezpečnostních pásů. Hliníkové jsou i pedály brzd a plynu.
Camaro cabrio je poháněno vidlicovým osmiválcem, který přenáší hnací sílu přes manuální převodovku na zadní kola.