Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Otevřený Chevrolet Camaro se ukáže v Detroitu

Dan Vořechovský
Diskuze (27)
Chevrolet si od Camara představeného v loňském roce hodně slibuje a tak jej přiveze do Detroitu i ve verzi kabriolet.

Chevrolet v loňském roce představil studii nového Camara a v srpnu se rozhodl, že vůz půjde do výroby (prodej bude zahájen v roce 2009). Na letošním autosalonu v Detroitu bude představeno nové Camaro jako studie otevřeného vozu. Vůz má třívrstvý oranžově perleťový lak doplněný o dva podélné modrošedé pruhy.

I pro Camaro cabrio je typický nerovnoměrný poměr mezi dlouhou kapotou a krátkou zádí. Vnější design vozu je s klasickým Camarem téměř stejný, liší se zejména rám čelního skla, který byl upraven pro potřeby kabrioletu. Mezi další odlišnosti patří např. zadní svítilny na bázi diod, kryt masky motoru inspirovaný modelem Corvette Z06, „sportovní“ uzávěr palivové nádrže, hliníková madla dveří nebo 21palcová kola vpředu a 22palcová kola vzadu. Rozměry vozu jsou stejné jako v případě Camara s pevnou střechou. Na délku tedy kabriolet měří 4 730 mm, na šířku 2 022 mm a na výšku 1 344 mm. Stejný je i rozvor, který činí 2 806 mm.

Vnitřní design vozu je jednoduchý, je inspirován první generací Camara a kombinuje černou barvu se světlými odstíny. Na přístrojové desce najdeme kulaté přístroje umístěné v hranatých otvorech (opět připomínka první generace Camara), které mají bílé pozadí a červené ručičky. Základní přístroje doplňují čtyři pomocné přístroje nacházející se na středovém tunelu před řadicí pákou. Sedadla jsou potažená kombinací kůže a semiše. V interiéru nechybí hliník, který byl použit pro vnitřní madla dveří, výdechy ventilace nebo uzávěry bezpečnostních pásů. Hliníkové jsou i pedály brzd a plynu.

Camaro cabrio je poháněno vidlicovým osmiválcem, který přenáší hnací sílu přes manuální převodovku na zadní kola.

Dan Vořechovský
Diskuze (27)
8. 1. 2007 05:08
presny
Popsal jsi to naprosto presene......
7. 1. 2007 23:14
Re: Potentní býček
"dostupny vuz" -a co poistka a spotreba a nahradne diely a servis?tam su riadne palky neboy..
Avatar - Lonestarstate
7. 1. 2007 10:17
Pony car pro davy se srdcem
Pochvala pro ZZho poprvé, podruhé i potřetí! Nevěřil bych, že něco takového napíšu třikrát za sebou :-) Nebo ZZmu někdo ukradl nickname? Líp bych to nenapsal. Ti pochybovači by asi chtěli, aby Mustang kromě čtyřlitru za 19 000 dolarů nabízel i interiér z Audi nebo Lexusu. To by už pak ale Mustangem jezdil úplně každý. >:D Mustang, Camaro a Challenger mají být sportovní radůstky pro nemajetný. Alespoň v základu. Pro fajnšmekry máme různý upgrade (u Mustangu třeba Shelby, Saleen S281 atd). Tím se z Mustangu stává univerzální auto, které kupují lidé napříč sociálními vrstvami, od nejchudších po nejbohaší. Stále je to ale segmentově jednoznačně definované auto. Čisté. Nemá za cíl mít prvky z luxusní limuzíny, minivanu, pick-upu, hot-hatche, kombíku, SUV. Pro podobné maniaky dnes trh nabízí stovky ohavných a méně ohavných hybridů >:D Mustang má přesně tu správnou surovost, neuhlazenost, nepropracovanost jako originál ze 60.let. Nový Challenger a Camaro sotva budou o něčem jiném, protože musí konkurovat Mustangu i cenou. Půjdou stejnou cestou. Na závěr moje osobní řazení dle vzhledu: 1)Mustang 2)Challenger 3)Camaro. Ale každýmu dle jeho chuti, aby nebyla na silnicích nuda. :yes:
6. 1. 2007 15:19
Re: Europa
ochrana chodů je povinná pro prosobní auta do 2 ( 2,5 )tun z hlavy teď přesně nevim ... takže třeba Q7 nebo X5 nic takového splňovat nemusí ...
6. 1. 2007 13:28
Re: Wowz
no ale určitě se ho tu dočkáme neoficiálně ... o to bude větší radsot se s ním potkat ne??? ;-) :-)