Teb díl jde měnit. Je tam karbonový, černý a myslím šedý. Barev na auto je také málo - Jet blue (matalic), Ice silver (metalic), Daytona grey (perl), Phantom black (pearl) ;)
Já nevím,ale já nic chaotického nezaznamenal. Pokud chceš něco kritizovat tak napiš co je špatně, ale veřím že odborníci z audi mají o něco vetší přehled i styl pro detail než ty drahý drsoni ,no a jestli se ti nelíbí tak si ji koupíš ne? Nebo si ji koupíš a necháš krapet překopat interiér :-))) ;-)
Vypadá to zajímavě, ale myslim že v Modeně můžou zůstat v klidu... >:D . Ono by to mělo taky být spíš cenově k 911 než k 430. Ale na audi dobrý, moc dobrý.
Ty jsi dobrý idiot. Já jen posuzuju jak to auto vypadá a ty hned začneš blekotat něco at si jezdím v Ladě. jde vidět že tvé myšlení je na extrémně nízké úrovni
Verze s 5,2 V10 FSI o výkonu 510 koní se objeví za 14 měsíců. Ještě k té ceně - verze se sekvencí r-tronic stojí cca 111 tisíc euro, když člověk připočte prvky výbavy, které si málokdo u daného auto odpustí - navigace,19", sportovní sedačky, magnetic-ride, a třeba takové libůstky karbonové brzdy, motor "uložený" v karbonu ( [odkaz] - cena cca 100 tisíc, možno doplnit i led osvětlením za 15 tisíc ) atd. jsme nad 4 miliony, což je teritorium 997 Turba, a to za auto s motorem z RS4. ;-\
P.S.: Ten karbonový díl za dveřmi je také za příplatek a stojí asi 60 tisíc.
Velmi milo ma prekvapilo toto auticko, vyzera ovela lepsie, ako na doterajsich spy fotografiach. :yes: Tak by to malo byt stale, seriova vyroba by mala vyzerat este krajsie, ako koncept a spionazne fotografie. Takze v tomto smere pochvala pre Audi.