Novinky
0
no je to pekna sranda ... :-! :-! :-!
0
koštuje to 104 400 EUR v základu, 111 790 EUR s automatem. Takže zhruba na úrovni M6.
0
to neviem, ale ďalšie informácie a kopa foto na stránke: [odkaz]
To co mělo to auto ozvláštnit, mě tedy ruší. Černý, snad karbonový díl je jak pěst na oko..
Teb díl jde měnit. Je tam karbonový, černý a myslím šedý. Barev na auto je také málo - Jet blue (matalic), Ice silver (metalic), Daytona grey (perl), Phantom black (pearl) 😉
Řekl bych, že tam těch špatných věcí je více... ten interiér je asi dílo člověka milujícího chaos.... ;-\
Vypadá to zajímavě, ale myslim že v Modeně můžou zůstat v klidu... >😁 . Ono by to mělo taky být spíš cenově k 911 než k 430. Ale na audi dobrý, moc dobrý.
to si dělají srandu s tím kusem...ehm plastu(?) na boku.. 8-s Jinak celkově to vypadá jak nějaký zmlácený hiphoper 😲
ještě bych dodal že z profilu to vypadá jak dvě různé auta svařené dohromady ;-\
No tak si ho nekoupíš a budeš se posmívat těm co si ho koupili ze nemaj vkus a budeš se dál prohánět ve svem voze lada 2105😃)) :yes:
Verze s 5,2 V10 FSI o výkonu 510 koní se objeví za 14 měsíců. Ještě k té ceně - verze se sekvencí r-tronic stojí cca 111 tisíc euro, když člověk připočte prvky výbavy, které si málokdo u daného auto odpustí - navigace,19", sportovní sedačky, magnetic-ride, a třeba takové libůstky karbonové brzdy, motor "uložený" v karbonu ( [odkaz] - cena cca 100 tisíc, možno doplnit i led osvětlením za 15 tisíc ) atd. jsme nad 4 miliony, což je teritorium 997 Turba, a to za auto s motorem z RS4. ;-\
P.S.: Ten karbonový díl za dveřmi je také za příplatek a stojí asi 60 tisíc.
P.S.: Ten karbonový díl za dveřmi je také za příplatek a stojí asi 60 tisíc.
Velmi milo ma prekvapilo toto auticko, vyzera ovela lepsie, ako na doterajsich spy fotografiach. :yes: Tak by to malo byt stale, seriova vyroba by mala vyzerat este krajsie, ako koncept a spionazne fotografie. Takze v tomto smere pochvala pre Audi.