Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 206 - levnější už nebude...

S přicházejícím jarem se ze zimního cenového spánku probouzí další a další automobilky. Peugeot nově připravil pro zákazníky model 206 za 219.900 Kč. V časově omezené akci je i nová limitovaná edice Peugeot 807 Norwest s výhodou až 148.600 Kč.
Zpět na článek
8. 4. 2005 11:27
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 11:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 12:06
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 12:29
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 12:39
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 13:15
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:25
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:37
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:38
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:42
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:54
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:59
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:41
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 13:44
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:57
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:04
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:30
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:40
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:52
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:46
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:48
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:59
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 15:06
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 15:13
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 15:21
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 15:24
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:48
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:08
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:10
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:11
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:17
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 13:26
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 13:50
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:51
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:36
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:44
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:44
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:23
neregistrovaný "Marcus"
8. 4. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 17:00
neregistrovaný "JP"
8. 4. 2005 12:33
neregistrovaný "Pavel Nový"
8. 4. 2005 12:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:41
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:51
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 13:24
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:58
neregistrovaný "ULE"
8. 4. 2005 14:44
neregistrovaný "Jozki."
10. 4. 2005 23:47
neregistrovaný "rasto"
10. 4. 2005 23:54
neregistrovaný "rasto"
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 11:27
PERLOVKA INSPIRUJE
Já teda nevím, kde ty automobilky berou tuhle inspirace k cenové prostituci, ovšem ned cenovou politikou je potřeba jen jáset. Nevím jak to maj rozdělené s marží, kolik zůstává prodejci a kolik dovozci, ale mám obavu, že prodejci skřípou zubama a že nad tím nejásaj jako my. Koneckonců, překrásná dvěstěšestka, jak koukám stojí skoro tolik jako pořádný horský kolo... Mimochodem, víte někdo jaké jaou marže u prodejů aut?
Rozbalit vlákno
44
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 11:46
Re: PERLOVKA INSPIRUJE
Nevím, ale určitě dost nemravný. Když jsou schopný udělat technické modifikace plus zaplatit přepravu a nakonec to v USA prodávat o tísíce dolarů levněji než u nás. Ale nad tím jsem tu už brečel několikrát. Evropští dealeři jsou zloději. Nebo tu prostě není tolik konkurenční prostředí...
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 12:06
Re: PERLOVKA INSPIRUJE
Já ti nevím. Mám tušáka, že dominantní část marže bude zůstávat u dovozce a minimum u prodejců. Prodejci možná žijí z oprav. Možná nám to tu někdo vysvětlí.
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 12:29
Re: PERLOVKA INSPIRUJE
No, dovozce, prodejce ani vyrobce nejsem, ale slysel jsem, ze hlavne prodejcum sly marze pekelne dolu, dovozce na tom bude asi o trochu hur taky, ale nijak dramaticky, staci se jen kouknout na to kolik autosalonu konci nebo meni majitele a to i takove, ktere mely 10-12 let tradici, tj. urcite moznost vytvorit si stalou klientelu a ze servisu zit. Mimochodem na jakesi diskusi nejaky prodejce to vysvetloval, jak jsou tlaceni z jedne strany dovozcen do poctu prodeju, kupujicima cim dal tim vic na cenu, no, konkurence je solidni. V kazdem pripade je to dobre.
A k tem cenam jinym v US a v Evrope, neni to politika nikoho jineho, nez vyrobcu a netyka se to jen aut. Veci, co v praci kupujeme od americkejch vyrobcu stoji na jejich trhu polovinu (!!!) toho, co ty stejny produkty tady. Takze rozdily v autech jeste nejsou tak hrozny. A proc to tak je? Velky trh, velky obrat, mene lidi v distribucni siti, v Evrope ma kazdy statecek sit vlastnich (nejlepe nekolika) distributoru, kteri navic dodavaji na daleko chudsi trh.
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 12:39
Re: to GTI
...jo a kdyz budes mit chut, koukni se na moji vizi tve 911 s kozenym krytem u clanku o passatovi
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:15
Re: to GTI
Člověče, Zdendo, já se na Passata už nevracel. Tak hochu, já teď tady musím napsat, žes fakt složil přijímačky do Pen klubu. Taková kláda a nikdo o tom neví, héééj Lonesi, Radio (Mates už četl) Ciello (ten je asi v Římě), Marko tohle je nutno přečíst. Krásné, krásné. Rovnejma nohama a vítězně, to cením. Tak moc dík, má to švih, nápad a klasu...
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:25
Re: GTI, ty trumbero
já už to dávno četl, jen jsem byl línej tam přidat
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:37
Re: GTI, ty trumbero
Příště, prosím tě nebuď líný, jo. Ty myslíš, že kdyžs dokázal napsat a tady publikovat tu superpovedenou story o 159 špagetách, že mi začátečníci nečekáme na projev uznání od mistra?
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:38
Re: GTI, ty trumbero
teda - ...že my, začátečníci...
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:42
Re: GTI, ty lumpe
omlouvám se, výkon to byl vynikající, jen moje lenost byla silnější. mizím, musím se připravit na výlet se synkem do Lipska, budu číst až v pondělí. pěkný víkend všem, hodně zajímavých článků od redakce, hodně diskuse o VW
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:54
Re: GTI, ty lumpe
Lipsko, hmmm, Museum Indiánů? Nebo autosalon? Pokud autosalon, mrkni na Passata, prej je d-o-k-o-n-a-l-e-j Štastnou cestu. P.S. - v museu mrknětě na Klekýho petru, nebo jak to komolil
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:59
Re: GTI, ty lumpe
Pekny vylet, a davajte na seba pozor... VW uz stacilo, nateraz, mohol si nam popriat tiez nieco ine.
neregistrovaný "Zdenda"
8. 4. 2005 13:41
Re: GTI, ty lumpe
Panove dekuji! Vase prispevky ctu rad a tak jsem na revans chtel trochu pobavit ja vas a jsem rad, pokud se mi to povedlo.
neregistrovaný "radio"
8. 4. 2005 13:44
Re: GTI, ty lumpe
tak to je bezva, hlavně, že se bavíme, pokračuj, ten loch se dá rozvést ...
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:57
Re: GTI, ty lumpe
To si piš, žes zaválel. A ten loch rozviň, třeba zas něco o Radiovi (jak si v Lipsku spletl Passata s Alfou). Ještě, že už je na cestě, ten by mi dal...
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:04
Re: GTI, ty lumpe
Tak, konecne som sa k tomu dostal aj ja. Je to fakt podarene...prihovaram sa za pokracovanie (ale prosim pod inu diskusiu, lebo tam u VW uz fakt treba mapu s kompasom )
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 13:39
Re: GTI, ty lumpe
Přečteno a oceněno. Opravdu klasa. Passat jsem opravdu taky už nenavštěvoval. Z toho rolování jsem málem dostal vyrážku.
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:30
Re: GTI, ty lumpe
Byl bych opatrnejsi v usudku. Kolik % by bylo mravnych?
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:40
Re: GTI, ty lumpe
Já myslím, a potvrzuje se to i tady, že prodejci jsou u nových prodejů svazování diktátem trhu a dovozce.
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:52
Re: GTI, ty lumpe
Ano. Predajci su tu medzi dvoma mlynskymi kamenmi - importer im povie, ze mozu dostat taky a taky priestor na marzu (malu). A zakaznici (konkurencia) ich z opacnej strany tlacia, aby to malo co mozu mat, este znizovali.(aj preto sa "zlavy" robia castejsie formou dodatkovej vybavy, nez priamym zlacnenenim auta).
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:41
Re: GTI, ty lumpe
Lidi lidi (Mates, Marko etc),vy mně teda dáváte. Takže v USA je všechno levnější, protože je tam jinej svět a tady je všechno mravný? ps: pod filtrama částic od Mercedesu máte novou story.
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:46
Re: GTI, ty lumpe
Ja nerikam, ze je vse mravny. USA je zcela jiste naprosto jiny svet. Me jen zajimalo, kolik si ty jako bezny clovek predstavujes jako rozumny zisk?
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:48
Re: GTI, ty lumpe
Jeste dodatek. Abych byl k prodejcum spravedlivy, je treba dodat, ze cast zisku generuji take z provizi leasingu a pojisteni. Pojistovny specialne a leasingovky jsou ti, kteri na prodeji aut nejvic vydelavaji, ale jejich zodpovednost je 0! To jsou ti, na ktere by se mela smerovat otazka mravnosti zisku.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:49
Re: GTI, ty lumpe
Já nevím, kdo tu krade. Jestli dealeři nebo dovozci a je mi to jedno. Já jen chci, aby tu auta stála tolik, co v USA
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:59
Re: GTI, ty lumpe
Nejvic jednoznacne krade stat! Takze na to pamatuj pri volbach Ale ty leasingovky a pojistovny jsou v tesnem zavesu Napr. ja si v prosinci kupoval auto. Stejny model a kubatura jako jsem mel pred tim, jen jina vybava. Prodejce se zachoval velmi slusne a poskytl mi dobrou cenu. Podotykam, ze jsem ho o to nezadal a nijak jsem s nim nesmlouval. Zohlednil, ze je to 3 auto, ktere se u nich kupuje. Vysledna cena byla o cca 300 kKc nizsi nez u predchoziho auta. Leasing byl o trochu vyssi (akontace byla 70%). Pojistka, naprosta katastrofa a vysledkem je, ze za auto o 300 kKc levnejsi se stejnou procentualni akontaci platim jen o malinko mene nez za predchozi. Tolik jen pro ilustraci, kdo krade To naprosto pomijim fakt, ze auto presahovalo 900 kKc a s tim spojene ucetni zalezitosti jsou dalsim znevyhodnenim.
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 15:06
Re: GTI, ty lumpe
Ano je pravda, ze lizingovky na tom zarabaju nekrestansky. Pritom vobec nejdu do rizika - ked nesplacas, zoberu Ti auto (zaplatia sice zostatkovu hodnotu - ale tie tabulky su teda dost srandovne), a potiom so ziskom predaju ako zanovne... A co je schopna na aute zdanit statna sprava, to uz je nonses. Pred par rokmi som pozeral vypocet ceny auta (v TV to robil nejaky importer - ramcovo) a doslo sa na poplatkoch pre stat k percentualnemu vyjadreniu radovo v desiatkach % (tusim to bolo 50-60% ceny noveho auta).
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 15:13
Re: GTI, ty lumpe
JO, je to k nasrani Nejhorsi je, ze veskerou zodpovednost a naklady nesou vyrobci a prodejci a tihle okravatovany prepisovaci cisel vydelavaj baliky Jenze zakaznik se pak vozi jen po vyrobcich a prodejcich Na druhou stranu je chyba i na strane vyrobcu. Kdyby vcas zareagovali na tento trend, tak mohli mit vlastni financovani prodeju formou leasingu a banky (specialne v Cechach) mohly dal jen ukusovat po korunce za kazdou kravinu na beznem uctu.
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 15:21
Re: GTI, ty lumpe
A...vsak ja myslim, ze ti, ktorym sa to oplati (doststocne velky predaj) svoje lizingovky a banky zalozili. Naprikald taky VW Group (u nas ma vlastnu fin. instituciu, u vas bezpochyby tiez)...tak ten VW...aspon ma z coho zit...
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 15:24
Re: GTI, ty lumpe
To jo, ale vetsina to tahne s domacima bankama a podle toho to vypada Nikdo zatim neprisel s vlastnim programem financovani, ktery by nebyl tak ... jako je ted. Je to stejne jako s pobockama zahranicnich bank. To co by si doma nedovolily tady delaji, protoze je to tu normalni
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:48
Re: GTI, ty lumpe
Neviem ci je to mravne (to je tazko posudit, pretoze nech sa Tu v EU spytas ktorejkolvek strany, da Ti odpoved, ktora bude logicka a nenapadnutelna)...je to tu zlozitejsie, to urcite.
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:08
Re: 4 GTI, 4 LSS
Musim suhlasit s Pavlem Novym. Ked som si kupoval nove auto, chcel som po znamosti zlavu (aj "zpravu"): "OK. Ale musim sa dohodnut s importerom" povedal mi predajca. Zlava bola na urovni 8%! Takze marza import + predaj je MAXIMALNE do 15% (aj to je uz moc, skor tak 10-12%). GTI, mas pravdu, predajcovia sa musia chudaci dost obracat a prevazne ziju zo servisu (aj to je teraz ohrozene, kvoli padu tej legendarnej blokovej vynimky). Importer + - pri dobrom pocte diovezenych aut z toho pekne vyzije. (Aj ked teraz kvoli jednotnemu EU trhu bude tendencia rusit narodnych dovozcov (v niektorych pripadoch) a robit regionalne obchodno-marketingove centra. Uz to zacina...). A k tomu co pise LSS - porovnavat cenu auta v EU a USA je nefer. Auto v usa je historicky spotrebny tovar, takze cenotvorba je apriori ina. Danove zatazenie na uato je neporovnatelne tiez. Vyvojove naklady v EU su tiez ine ako v USA a homologacne poziadavky su tie v USA volnejsie (ci uz technicky alebo byrokraticky). Inak je organizovany aj prdaj, ktory je nepomerne volnejsi nez v EU (nebola tam blokova vynimka).
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:10
Re: 4 GTI, 4 LSS
preadj? ...predaj!
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:11
Re: 4 GTI, 4 LSS
preadj? prdaj? ...ach ta dyslexia!
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:17
Re: 4 GTI, 4 LSS
Prdaj, neprdaj je to v prde**. Jo, dík.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 13:15
Re: 4 GTI, 4 LSS
Podle mě to fér teda je. Proč stojí tedy např. německá luxusní auta v USA o mnoho tisíc dolarů míň, že se vyplatí reimporty? Udal bych stránky firem, co se reimportem živí, ale nechci dělat reklamu. A to je v ceně dvojí přepravda přes oceán. Je cosi schnilého v cenách evropských....
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:26
Re: 4 GTI, 4 LSS
Neni! Naklady na homologaciu su v USA podstatne nizsie. Z velkej casti je to dane aj tym, ze auta pre USA nemusia splnat niektore podmienky ktore v EU (toto presne specifikovat neviem, ospravedlnujem sa, ze len tak vseobecne, ale nastudujem si o co presne ide), a opakujem, ze su tam aj nizsie dane. Predajcovia na tak velkom a uplne jednotnom trhu ako je USA tiez idu viac na objem predaja, takze nie su az tak zavisli na marzach. Mozu "pracovat" s cenou smerom dole. USA je fakt iny svet, ako EU.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 13:30
Re: 4 GTI, 4 LSS
Ano, ale ty daně a homologace jaksi nelze započítávat, pokud se jedná o reimport. Nakonec se to auto prodá stejně v Evropě...... Souhlas, že USA je jiný svět
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:50
Re: 4 GTI, 4 LSS
Ale tie homologacie a dane podla mna musis zapocitat. Pretoze ten reimporter, to auto kupuje prave v USA so vsetkymi tymito cenovymi vstupmi (ktore takymto spoobom tvoria cenu). Tu dan, tu si potom sice este mozes odpocitat (takze ta cena v katalogu reimportera je potom este o to "oprticky" nizsia). navic musime ratat s tym, ze to co zaplatime reimporterovy je stale iba kupna cena uata... a dan za individualny dovoz v tom zahruta nije. Ani upravy podla EU homologacii, ani naklady na technicke a formalne prihlasenie auta do prevadzky.
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 13:51
Re: 4 GTI, 4 LSS
sorry, pisem ako prasa, ale nestiham...
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:36
Re: 4 GTI, 4 LSS
Ono ani ten reimport neni obcas zadna vyhra. Je potreba podle VIN zjistit co je to vlastne za auta. Mel jsem moznost hovorit s jednim importerem a ten mi krasne na VINech ukazal, ze ty nabizeny auta (umyslne nejsem konkretni) nejsou i za tu libivou cenu zadna velka vyhra.
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:44
Re: 4 GTI, 4 LSS
Jo. Včera byl v Hospodářskejch novinách novej magazin (o ničm) ale Jaguar tam má na druhé straně krásnou reklamu a pokus, píšu pokus nejakého manamanagera o jeho tstování...
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2005 14:44
Re: 4 GTI, 4 LSS
To, ze je reimport kvoli VIN-cislu (ktore sa moze u aut s inou technickou specifikaciou pre rozdielne trhy opakovat) samo o sebe divoky podnik, to uz je dalsi problem. Pokial teda individualny dovoz z USA, tak sa oplati original US auta. Dokonca pochybujem dost o tom, ze sa reimport EU vozov financne oplati - ked zratam vsetky dodatocne naklady a to, ze oficilny importer / resp. predajcovia odmietaju prebrat zaruku (a v krajnom pripade, ked si postavia hlavu) aj servisovat take auto....hmm, dost drahy spas!
neregistrovaný "Marcus"
8. 4. 2005 14:23
Re: 4 GTI, 4 LSS
Fabia - 6%, Octavia 8%, u ostatních to bude podobné - čím menší auto, tím menší marže, zato u ND je marže třeba i 600%...
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 14:38
Re: 4 GTI, 4 LSS
Tak tomu se říká informace. Dík.
neregistrovaný "JP"
8. 4. 2005 17:00
Re: 4 GTI, 4 LSS
Tak ohledne marze mam zkusenosti jen s nekterymi prodejci, ale kdyz si vezmu to, ze si nekdo objedna z katalogu auto a necha si ho vyrobit, tak ta marze je fakt vysoka (nechci uvadet presne cislo, protoze by me asi jeden konkretni clovek zabil). Kdyz ale prodejce objedna na sklad auto, ktere pak samozrejme nabizi levneji, nez je v oficialnim ceniku dovozce, tak se muzes docela dobre orientovat podle toho, kam az jsou schopni ti prodejci jit s cenou. Nejsou vyjimkou ani slevy skoro 15%. Bohuzel tohle plati jen pro velke prodejce. A ti maji navic vyhodu toho, ze poskytuji servisni sluzby a ty jim stejne vydelavaji vic nez prodej, protoze vetsinu aut prave prodavaji se slevami a nemaji na nich zdaleka tolik.
neregistrovaný "Pavel Nový"
8. 4. 2005 12:33
Marže...
Dělám u prodejce, ale kde přesně raději neřeknu... Na nových autech dneska bývá marže 5 - 8%, ovšem v případě akčních modelů jsou ještě výrazně nižší - třeba takový akční Getz za 199 nebo Getz Champion mají celkovou marži cca 10 000,-, z toho ještě dealer zaplatí dopravu + předprodejní prohlídku (cca 4 000,-) a každý zákazník chce dneska slevu nebo rádio zdarma (5 000,-), takže těm "zlodějům dealerům", jak je tady nazýváte, zbude asi tisícovka, ze které musí zaplatit zaměstnance, elektřinu, pronájem autosalonu, vystavené vozy na showroomu, předváděcí vozy, ... Prostě vyloženě zlatý důl
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 12:38
Re: Marže...
Proč neřekneš rovnou, že pracuješ v charitě?
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:41
Re: Marže...
Je to smutne, ale ma pravdu Velmi podobna situace je temer ve vsech oblastech obchodu. Cenova valka (naprosto nesmyslna) a pristup zakazniku, kteri nakupuji slevy a chteji primo nehorazne podminky vede k tomu, ze postupne klesa kvalita a mnozstvi "pridane hodnoty". Sam jsem byl svedkem, kdy k Jagu prisel clovek, ktery chtel na auto 20% slevu (podotykam, nebyl to zadny premiovy model). Takovyho bych na miste prodejce prohodil vylohou a jeste mu to nechal zaplatit
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2005 14:47
Re: Marže...
Laissez faire, laissez passer. Trh si určitě poradí.
neregistrovaný "mates"
8. 4. 2005 14:51
Re: Marže...
Zatim to vypada, ze socialisticky trh EU povede jen k bujeni monopolu a naslednemu vysati koncovych zakazniku V tomhle je USA dal, to je bez kecu.
neregistrovaný "GTI"
8. 4. 2005 13:24
Re: Marže...
Já to tušil... Chce to holt prodat 20 Getzů denně. Nebo jednu 911ku, viď.
neregistrovaný "ULE"
8. 4. 2005 13:58
Re: Marže...
Matrže je tak 8% v průměru, zaleží na značce. Není to žádný zlatý důl jak si někdo myslí.
neregistrovaný "Jozki."
8. 4. 2005 14:44
Re: Marže...
Pravda. Aby bola cena aut pre zakaznika prijatelna (ten sa ale aj tak stale stazuje ze je vysoka) musi si aj importer aj dealer ukrajovat s marze. A preto predaj aut nie je ziskovy - ziskovy je servis. Predaj je tak "do poctu".
neregistrovaný "rasto"
10. 4. 2005 23:47
odmeny za predaj new car
predajca, ktory ma odchyti pred showroomom a natlaci mi nove auto ma sam pre seba odmenu 500 usd. je znama vec, ze obchody, teraz nemyslim s autami, pracuju niekedy aj s 200 a niekde aj 300% navysenim. napriklad velkoobchodna siet wal....rt si dovoli dat na tovar pri vypredajoch az 80% zlavu a este stale su ziskovy. napriklad u dealera aut, ak chces kupit mas narok na tzv. invoice, cize doklad na ktorom je uvedene za kolko to auto kupil dealer od dovozcu. samozrejme k tomu si musis pripocitat nejakych 600 usd dovozne a nejake poplatky. ked si ja vyberiem na nete auto a poskladam si ho, ta cena, co mi vyjde je konecna. samozrejme pridem k dealerovi a poviem mu, ze chcem toto a toto. on mi bude ukazovat vsetky ostatne modely, hlavne viac vybavene, lebo zije az z toho, co je tam naviac. ked som bol s bratrancom kupovat hondu civic, tiez si ju poskladal a potom mu predajca zacal hovorit, ze ju maju, ale ze su tam uz koberceky, zasterky, nejake hmlovky, koncovky vyfukov. ked sme povedali, ze to nechceme, nech to teda odmontuje, zacal vyjednavat, ze nic nezarobi atd. treba byt neoblomny, lebo z toho ziju. niekto si povie koberceky, lenze ked ti ich dealer preda za 280 usd len preto, ze tam je vysite honda, tak to je iny peniaz. a nemaju hodnotu ani 40 usd. je tu priestor na dohody, ale v prvom rade treba sledovat, co chcem ja a co mi ponukaju. tolko moja skusenost. pekny den.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rasto"
10. 4. 2005 23:54
Re: odmeny za predaj new car
a este som zabudol, ze taky dodge alebo chrysler, su ochotny ist dole z ceny aj o 4 az 5 000 usd. takze ked dodge caravan stoji v zaklade 18995 usd, a mas dobru credit history, dostanes sa s cenou az k nejakym 15000 usd, co je velmi slusna cena. a stale su ziskovy. a tu ma taky showroom mozno aj 100 ludi vratane servisu. takze ich platy, priestory, elektrika a vsetko ostatne ... ale musis sa velmi obracat aby si predal jedno tyzdenne, inac ti oznamia, ze dakujeme a dovidenia. tolko moje postrehy spoza mlaky. pekny den.