Peugeot nenechává nic náhodě a ve chvíli, kdy konkurence teprve představuje nová kombi, nabízí už kompletní modelovou řadu včetně outdoorového a sportovního derivátu.
Kolik je 128kW v normalnich (ne-nemeckych, nekorektnich, rozumnych) hodnotach. Mne se nechce pokazdy vytasit kalkulacku. Az nejaky jouda rekne, ze se vykon motoru ma merit v kilojoulech tak to taky tak budete psat??? Vymluvy stylu, ze kW jsou korektni velicinou jsou taky höpööhöpöö. To, ze vyrobce udava vykon 128kW jeste neznamena, ze motor v danem aute skutecne poskytuje 128kW. Rozdily jsou nekdy az prekvapive velke. V tomto pripade to bude neco okolo 125-130kW. Takze, kdyz napisete, ze vykon bude neco okolo 167k (tak jsem tu kalkulacku zas vytasil)tak k tomu budete stejne blizko a budete stejne korektni. Navic vam lide budou i lip rozumnet.
Jestli si myslis, ze kdyz je v technicaku napsany, ze vykon je 128kW, tak to auto ma opravdu 128kW?? U velkych V8 je rozdil klidne 30k. Rozdily jsou i v malych kubaturach. Nikdo jeste nevyrobil dva stejne motory se stejnym vykonem. Takze reci o korektnosti jsou zbytecny. Jses asi vyjimkou, protoze neznam nikoho, komu vyhovuji vic kW nez k.
Co je to zase za nesmysl? To si jako koupíš dvě identická auta kde bude v papírech 74kW, a podle tvého návrhu by v jednom mělo být napsáno 98k a v druhém 103k ? >:D Znalým lidem je to úplně jedno jestli je to v kW nebo HP, nicméně stále zůstává fakt, že koně si dodatečně vymysleli američani aby to pochopili a měli to k čemu přirovnat :-!
Ne, narazel jsem na vymluvu, proc pouzivat kW a proc nepouzivat kone. Pry jsou kW korektnejsi. Nejsou ale o moc presnejsi nez kone, protoze motor nema presne toli, kolik se pise v papirech. Je to jedno kdo a kdy si tuhle velicinu vymyslel, jde o to, ze je zazita a lidi ji lip rozumnej.
maly by sa pouzivat kone .. kw su naprd ... fanda do aut pozna viac kone nez kw .... co je to niaka elektraren .. ne je to auto tak K ... nezeby som to nevedel prepocita
... hlavne tych koni je akosi viac ako kW, a to je dolezite >:D - skratka to lepsie vyzera.
Mne osobne je to fuk, aj tych kW mam v auticku vcelku dost :-!
Další jasný příklad, proč si nekoupit smrdutý kouřící diesel ale "čistý" benzínový motor. Konečně automobilky přišly na to, že než všechny peníze utrácet na vývoj ropáků, tak je lepší zdokonalit benzíňáky, osadit je turbodmychadly a máme najednou úsporné výkonné motory s malým objemem, které neplivou kilogramy sazí.
naprovo vyfuk, nalavo nadrz, to je vyhoda japonskych aut (kym su v mensine) tu v Europe, ked prides na benzinku tak vacsinou byva volny stojan, kde sa tankuje napravo, lebo malokomu sa chce natahovat s hadicou okolo auta
Najlepsi v tomto bol Moskvic 412....hrdlo nadrze mal vzadu v strede pod SPZ. Najprv bolo treba pootvorit kufor, odklopit SPZ a tankovalo sa...bez ohladu na to, z ktorej strany bol stojan.
Už jsem chtěl napsat, že jde o dokonalé auto. Ale je tady jedno velké ALE. Chybí mi 6stupňová převodovka. Ve 130km/h točí motor 4 000 ot/min. A to je docela hodně. Ve 200km/h to je už 6 000 ot/min. Na to, že je to turbobenzín s plochou křivkou točivého momentu, to se fakt divím. Vyloženě tam ta šestka chybí. Na to, že jde o velmi nový motor, je to až nepochopitelné. A to ESP vypínatelné do 50km/h, to je také docela velký přehmat. Ale kdyby nebyla ALE a KDYBY, tak by tady byly samé ryby. >:D
To je docela bezny jav u mnohych dnesnych aut, ze to v 130 huci vo vysokych otackach. Poznamka o otackach pri 200 kilometrovej rychlosti uz mi pride absurdna, nikto, kto ma mozog v poriadku takou rychlostou s takymto autom nepojde...
TO ESP je neuvěřitelnej podraz.. Měli jsme s kamarádem na autosal v Lipsku pujčenou 207CC s tímhle motorem a vždycky člověk musel po překročení padesátky mačkat čudlík VŽDYCKY!!! Jestli to takhle funguje i u modelů typu RC, tak si s nimi zákazník moc zábavy neužije ( nehledě na otřesnou převodovku, kterou jak se zdá má Peugeot ve standartu v každém modelu) :-(