Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 207 SW RC (128 kW): Francouzi zaútočí rychlým kombi

Peugeot nenechává nic náhodě a ve chvíli, kdy konkurence teprve představuje nová kombi, nabízí už kompletní modelovou řadu včetně outdoorového a sportovního derivátu.
Zpět na článek
31. 8. 2007 01:51
anonym
31. 8. 2007 08:26
neregistrovaný "Odborník"
31. 8. 2007 09:03
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 09:57
neregistrovaný "slimak"
31. 8. 2007 10:05
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 11:40
31. 8. 2007 15:10
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 17:34
anonym
31. 8. 2007 18:05
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 21:09
neregistrovaný "dochtor"
1. 9. 2007 01:08
31. 8. 2007 09:08
neregistrovaný "Volvo"
31. 8. 2007 09:25
31. 8. 2007 09:20
neregistrovaný "Wolf"
31. 8. 2007 10:33
neregistrovaný "ma"
31. 8. 2007 15:09
31. 8. 2007 17:06
31. 8. 2007 11:46
neregistrovaný "VDC"
31. 8. 2007 12:23
neregistrovaný "Wolf"
31. 8. 2007 14:51
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2007 15:11
neregistrovaný "mates"
31. 8. 2007 17:21
neregistrovaný "omm"
31. 8. 2007 14:32
31. 8. 2007 17:37
anonym
31. 8. 2007 17:37
anonym
31. 8. 2007 14:58
anonym
31. 8. 2007 23:50
anonym
31. 8. 2007 01:51
peugeot128
je to pord peugeot.to staci dodat atim je vse vysvetleno
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Odborník"
31. 8. 2007 08:26
Re: peugeot128
To je solidní blábol, kámo. :yes: Kdyby si ušetřili tu exhibici s tim obrácenym C sloupkem, mohlo to bejt dost pěkný auto.
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 09:03
128kW
Kolik je 128kW v normalnich (ne-nemeckych, nekorektnich, rozumnych) hodnotach. Mne se nechce pokazdy vytasit kalkulacku. Az nejaky jouda rekne, ze se vykon motoru ma merit v kilojoulech tak to taky tak budete psat??? Vymluvy stylu, ze kW jsou korektni velicinou jsou taky höpööhöpöö. To, ze vyrobce udava vykon 128kW jeste neznamena, ze motor v danem aute skutecne poskytuje 128kW. Rozdily jsou nekdy az prekvapive velke. V tomto pripade to bude neco okolo 125-130kW. Takze, kdyz napisete, ze vykon bude neco okolo 167k (tak jsem tu kalkulacku zas vytasil)tak k tomu budete stejne blizko a budete stejne korektni. Navic vam lide budou i lip rozumnet.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "slimak"
31. 8. 2007 09:57
Re: 128kW
128 kW je normálních rozumných 128 kW. Rozumím tomu daleko lépe než 172 k. Jo a ať uvádějí vždy ještě o pět koní mín, ať to máme složitější..
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 10:05
Re: 128kW
Jestli si myslis, ze kdyz je v technicaku napsany, ze vykon je 128kW, tak to auto ma opravdu 128kW?? U velkych V8 je rozdil klidne 30k. Rozdily jsou i v malych kubaturach. Nikdo jeste nevyrobil dva stejne motory se stejnym vykonem. Takze reci o korektnosti jsou zbytecny. Jses asi vyjimkou, protoze neznam nikoho, komu vyhovuji vic kW nez k.
31. 8. 2007 11:40
Re: 128kW
Co je to zase za nesmysl? To si jako koupíš dvě identická auta kde bude v papírech 74kW, a podle tvého návrhu by v jednom mělo být napsáno 98k a v druhém 103k ? >:D Znalým lidem je to úplně jedno jestli je to v kW nebo HP, nicméně stále zůstává fakt, že koně si dodatečně vymysleli američani aby to pochopili a měli to k čemu přirovnat :-!
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 15:10
Re: 128kW
Ne, narazel jsem na vymluvu, proc pouzivat kW a proc nepouzivat kone. Pry jsou kW korektnejsi. Nejsou ale o moc presnejsi nez kone, protoze motor nema presne toli, kolik se pise v papirech. Je to jedno kdo a kdy si tuhle velicinu vymyslel, jde o to, ze je zazita a lidi ji lip rozumnej.
anonym
31. 8. 2007 17:34
Re: 128kW
maly by sa pouzivat kone .. kw su naprd ... fanda do aut pozna viac kone nez kw .... co je to niaka elektraren .. ne je to auto tak K ... nezeby som to nevedel prepocita
neregistrovaný "jahonzik"
31. 8. 2007 18:05
Re: 128kW
Ano, dobre a jednoduse vysvetleno. :yes: :yes:
neregistrovaný "dochtor"
31. 8. 2007 21:09
Re: 128kW
... hlavne tych koni je akosi viac ako kW, a to je dolezite >:D - skratka to lepsie vyzera.
Mne osobne je to fuk, aj tych kW mam v auticku vcelku dost :-!
Avatar - filko
1. 9. 2007 01:08
Re: 128kW
Nic nezní lépe, než říci, že moje auto má výkon jeden megawatt... Takže tak.
neregistrovaný "Volvo"
31. 8. 2007 09:08
Proč diesel ?
Další jasný příklad, proč si nekoupit smrdutý kouřící diesel ale "čistý" benzínový motor. Konečně automobilky přišly na to, že než všechny peníze utrácet na vývoj ropáků, tak je lepší zdokonalit benzíňáky, osadit je turbodmychadly a máme najednou úsporné výkonné motory s malým objemem, které neplivou kilogramy sazí.
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2007 09:25
Re: Proč diesel ?
Dobrá úvaha, ovšem kdyby tam byl naftový motor, tak je průměrná spotřeba do 6 litrů a ne téměř 8.
neregistrovaný "Wolf"
31. 8. 2007 09:20
Výfuk!
Všimli jste si, že to má výfuk na pravé straně! Že by se počítalo s prodejem v drtivé většině v anglii? :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ma"
31. 8. 2007 10:33
Re: Výfuk!
naprovo vyfuk, nalavo nadrz, to je vyhoda japonskych aut (kym su v mensine) tu v Europe, ked prides na benzinku tak vacsinou byva volny stojan, kde sa tankuje napravo, lebo malokomu sa chce natahovat s hadicou okolo auta
31. 8. 2007 15:09
Re: Výfuk!
Najlepsi v tomto bol Moskvic 412....hrdlo nadrze mal vzadu v strede pod SPZ. Najprv bolo treba pootvorit kufor, odklopit SPZ a tankovalo sa...bez ohladu na to, z ktorej strany bol stojan.
Avatar - SpiderJ
31. 8. 2007 17:06
Re: Výfuk!
Tak tak, znám to znám :-) :yes:
neregistrovaný "VDC"
31. 8. 2007 11:46
Re: Výfuk!
To ma (nebo aspon melo) napr. Volvo S40 taktez. Nevidim na tom nic extra.
neregistrovaný "Wolf"
31. 8. 2007 12:23
Re: Výfuk!
Já na tom nic extra taky nevidím ale rozhodně to není typické pro evropská auta (vyjma auta z VB)
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2007 14:51
Re: Výfuk!
Jelikoz S40 vznikla ve spolupraci s Mitsubishi (Carisma). ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 8. 2007 15:11
Re: Výfuk!
Fiesta to ma taky, patrne spoluprace s Mitsubishi (Pajero) >:-[]
neregistrovaný "omm"
31. 8. 2007 17:21
Re: Výfuk!
>:D :yes:
31. 8. 2007 14:32
PŘEVODOVKA
Už jsem chtěl napsat, že jde o dokonalé auto. Ale je tady jedno velké ALE. Chybí mi 6stupňová převodovka. Ve 130km/h točí motor 4 000 ot/min. A to je docela hodně. Ve 200km/h to je už 6 000 ot/min. Na to, že je to turbobenzín s plochou křivkou točivého momentu, to se fakt divím. Vyloženě tam ta šestka chybí. Na to, že jde o velmi nový motor, je to až nepochopitelné. A to ESP vypínatelné do 50km/h, to je také docela velký přehmat. Ale kdyby nebyla ALE a KDYBY, tak by tady byly samé ryby. >:D
Rozbalit vlákno
4
31. 8. 2007 15:11
Re: PŘEVODOVKA
To je docela bezny jav u mnohych dnesnych aut, ze to v 130 huci vo vysokych otackach. Poznamka o otackach pri 200 kilometrovej rychlosti uz mi pride absurdna, nikto, kto ma mozog v poriadku takou rychlostou s takymto autom nepojde...
anonym
31. 8. 2007 17:37
Re: PŘEVODOVKA
no ty si expert >:D
anonym
31. 8. 2007 17:37
Re: PŘEVODOVKA
sorry to nebolo tebe
Avatar - SpiderJ
31. 8. 2007 17:10
Re: PŘEVODOVKA
TO ESP je neuvěřitelnej podraz.. Měli jsme s kamarádem na autosal v Lipsku pujčenou 207CC s tímhle motorem a vždycky člověk musel po překročení padesátky mačkat čudlík VŽDYCKY!!! Jestli to takhle funguje i u modelů typu RC, tak si s nimi zákazník moc zábavy neužije ( nehledě na otřesnou převodovku, kterou jak se zdá má Peugeot ve standartu v každém modelu) :-(
anonym
31. 8. 2007 14:58
fuj
nic hnusnějšího jsem neviděl....možná Multipla
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ruffi
31. 8. 2007 23:50
Zadne kridlo...
...tam vyzera priserne :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - filko
1. 9. 2007 01:10
Re: Zadne kridlo...
To je inspirovano filmy Taxi.