Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 207 SW RC (128 kW): Francouzi zaútočí rychlým kombi

30 komentářů

je to pord peugeot.to staci dodat atim je vse vysvetleno
To je solidní blábol, kámo. :yes: Kdyby si ušetřili tu exhibici s tim obrácenym C sloupkem, mohlo to bejt dost pěkný auto.
Kolik je 128kW v normalnich (ne-nemeckych, nekorektnich, rozumnych) hodnotach. Mne se nechce pokazdy vytasit kalkulacku. Az nejaky jouda rekne, ze se vykon motoru ma merit v kilojoulech tak to taky tak budete psat??? Vymluvy stylu, ze kW jsou korektni velicinou jsou taky höpööhöpöö. To, ze vyrobce udava vykon 128kW jeste neznamena, ze motor v danem aute skutecne poskytuje 128kW. Rozdily jsou nekdy az prekvapive velke. V tomto pripade to bude neco okolo 125-130kW. Takze, kdyz napisete, ze vykon bude neco okolo 167k (tak jsem tu kalkulacku zas vytasil)tak k tomu budete stejne blizko a budete stejne korektni. Navic vam lide budou i lip rozumnet.
128 kW je normálních rozumných 128 kW. Rozumím tomu daleko lépe než 172 k. Jo a ať uvádějí vždy ještě o pět koní mín, ať to máme složitější..
Jestli si myslis, ze kdyz je v technicaku napsany, ze vykon je 128kW, tak to auto ma opravdu 128kW?? U velkych V8 je rozdil klidne 30k. Rozdily jsou i v malych kubaturach. Nikdo jeste nevyrobil dva stejne motory se stejnym vykonem. Takze reci o korektnosti jsou zbytecny. Jses asi vyjimkou, protoze neznam nikoho, komu vyhovuji vic kW nez k.
RS
Co je to zase za nesmysl? To si jako koupíš dvě identická auta kde bude v papírech 74kW, a podle tvého návrhu by v jednom mělo být napsáno 98k a v druhém 103k ? >😁 Znalým lidem je to úplně jedno jestli je to v kW nebo HP, nicméně stále zůstává fakt, že koně si dodatečně vymysleli američani aby to pochopili a měli to k čemu přirovnat :-!
Ne, narazel jsem na vymluvu, proc pouzivat kW a proc nepouzivat kone. Pry jsou kW korektnejsi. Nejsou ale o moc presnejsi nez kone, protoze motor nema presne toli, kolik se pise v papirech. Je to jedno kdo a kdy si tuhle velicinu vymyslel, jde o to, ze je zazita a lidi ji lip rozumnej.
maly by sa pouzivat kone .. kw su naprd ... fanda do aut pozna viac kone nez kw .... co je to niaka elektraren .. ne je to auto tak K ... nezeby som to nevedel prepocita
Ano, dobre a jednoduse vysvetleno. :yes: :yes:
... hlavne tych koni je akosi viac ako kW, a to je dolezite >😁 - skratka to lepsie vyzera.
Mne osobne je to fuk, aj tych kW mam v auticku vcelku dost :-!
Avatar - filko
filko
Nic nezní lépe, než říci, že moje auto má výkon jeden megawatt... Takže tak.
Další jasný příklad, proč si nekoupit smrdutý kouřící diesel ale "čistý" benzínový motor. Konečně automobilky přišly na to, že než všechny peníze utrácet na vývoj ropáků, tak je lepší zdokonalit benzíňáky, osadit je turbodmychadly a máme najednou úsporné výkonné motory s malým objemem, které neplivou kilogramy sazí.
RS
Dobrá úvaha, ovšem kdyby tam byl naftový motor, tak je průměrná spotřeba do 6 litrů a ne téměř 8.
Všimli jste si, že to má výfuk na pravé straně! Že by se počítalo s prodejem v drtivé většině v anglii? 😄
naprovo vyfuk, nalavo nadrz, to je vyhoda japonskych aut (kym su v mensine) tu v Europe, ked prides na benzinku tak vacsinou byva volny stojan, kde sa tankuje napravo, lebo malokomu sa chce natahovat s hadicou okolo auta
Klaudius
Najlepsi v tomto bol Moskvic 412....hrdlo nadrze mal vzadu v strede pod SPZ. Najprv bolo treba pootvorit kufor, odklopit SPZ a tankovalo sa...bez ohladu na to, z ktorej strany bol stojan.
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Tak tak, znám to znám 😄 :yes:
To ma (nebo aspon melo) napr. Volvo S40 taktez. Nevidim na tom nic extra.
Já na tom nic extra taky nevidím ale rozhodně to není typické pro evropská auta (vyjma auta z VB)
Jelikoz S40 vznikla ve spolupraci s Mitsubishi (Carisma). 😉
Fiesta to ma taky, patrne spoluprace s Mitsubishi (Pajero) >😒]
>😁 :yes:
RIDER
Už jsem chtěl napsat, že jde o dokonalé auto. Ale je tady jedno velké ALE. Chybí mi 6stupňová převodovka. Ve 130km/h točí motor 4 000 ot/min. A to je docela hodně. Ve 200km/h to je už 6 000 ot/min. Na to, že je to turbobenzín s plochou křivkou točivého momentu, to se fakt divím. Vyloženě tam ta šestka chybí. Na to, že jde o velmi nový motor, je to až nepochopitelné. A to ESP vypínatelné do 50km/h, to je také docela velký přehmat. Ale kdyby nebyla ALE a KDYBY, tak by tady byly samé ryby. >😁
Klaudius
To je docela bezny jav u mnohych dnesnych aut, ze to v 130 huci vo vysokych otackach. Poznamka o otackach pri 200 kilometrovej rychlosti uz mi pride absurdna, nikto, kto ma mozog v poriadku takou rychlostou s takymto autom nepojde...
no ty si e😜ert >😁
sorry to nebolo tebe
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
TO ESP je neuvěřitelnej podraz.. Měli jsme s kamarádem na autosal v Lipsku pujčenou 207CC s tímhle motorem a vždycky člověk musel po překročení padesátky mačkat čudlík VŽDYCKY!!! Jestli to takhle funguje i u modelů typu RC, tak si s nimi zákazník moc zábavy neužije ( nehledě na otřesnou převodovku, kterou jak se zdá má Peugeot ve standartu v každém modelu) 😒
nic hnusnějšího jsem neviděl....možná Multipla
Avatar - Ruffi
Ruffi
...tam vyzera priserne :no:
Avatar - filko
filko
To je inspirovano filmy Taxi.