Peugeot 207 SW RC (128 kW): Francouzi zaútočí rychlým kombi
O pohon rodinného RC se stará známý přeplňovaný motor 1,6 THP (Turbo High Pressure) s maximálním výkonem 128 kW a točivým momentem 240 Nm dostupným již při 1400 ot./min. Jednotka disponuje rovněž funkcí overboost. Díky ní bude možno dočasně zvýšit točivý moment z 240 na 260 Nm. Motor vyvinutý ve spolupráci s BMW charakterizuje přímé vstřikování paliva a turbodmychadlo s dvoukanálovou skříní "Twin Scroll". Přímé vstřikování benzinu pracuje se vstřikovacími tlaky 120 bar, nejvyšší plnící tlak turbodmychadla činí 0,8 bar. Motor bude spojen s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou se specifickým nastavením převodových poměrů.
O 11,9 cm delší kombi RC je proti hatchbacku se stejným motorem o půl sekundy pomalejší (7,6 s) při akceleraci z klidu na 100 km/h, má ale 337 l pro zavazadla, což je o 67 l více. Rychlost rozhodně nechybí vzhledu auta, díky sadě dílů a doplňků, kterou známe z dříve představeného hatchbacku 207 RC. Sériová jsou mj. sedmnáctipalcová kola s pneumatikami Bridgestone Potenza 205/45 R17. Užitek šel stranou a tak 207 SW RC nemá střešní podélníky.
Nejvyšší rychlost Peugeotu 207 SW RC činí 220 km/h, kombinovaná spotřeba je jen 7,4 l/100 km (+ 0,2 l/100 km proti hatchbacku) a pohotovostní hmotnost se zvýšila na 1353 kg (+28 kg).
Bohatá standardní výbava zahrnuje systém ESP s možností deaktivace do 50 km/h, klimatizaci, panoramatické střešní okno, kompletní elektrickou výbavu, rádio s CD a MP3 přehrávačem, dálkově elektricky ovládané výklopní víko v zádi, parkovací senzory, kůží potažený volant i hlavici řadicí páky a samozřejmě sportovní sedačky.