Myslel jsem to v kontextu toho vyhlášení, že budou zdražovat. Tento model je díky pohonu a převodovce neprodejný i kdyby jej zlevnili o dalších 200tisíc. Smysl by měl s klasickým HDI, normálním 4x4 a hlavně nějakou lidskou převodovkou.
Jel, pod vlivem zdejších frankofilů, jsa zviklán o co přicházím, jsem si půjčil DS5 Hybrid4 v Mnichově u prodejce, který sídlí ve stejném dvoře jako firma kam jezdím a dvacet minut jsem si jí vyzkoušel po městě. A můj pocit je, že robotizovaná převodovka asi dokáže splnit jen základní požadavky na nedynamickou jízdu. Při požadavku na rychlejší změnu režimu většinou nedokáže zareagovat v rozumném čase a pochopit, co po ní vlastně řidič chce (i starší HDM s pomalými reakcemi je proti tomu „rychlík“ při potřebě podřadit). Při pomalé jízdě, kdy je aktivní elektropohon, se mi navíc zdálo, že se „hádá“ s elektromotorem, prostě škube ať se člověk snaží sebevíc. Ale škube i při vyšších rychlostech, kdy už je elektromotor v klidu. Nejhorší chování má v dynamických přechodech, klidná jízda a najednou je potřeba krátkodobě zrychlit, typicky třeba jízda po městě, kdy je potřeba uklidit se v husté dopravě do správného pruhu atp. a zase se vrátit do poklidného splývání s davem, první problém jsem popsal (podřazení trvá věčnost, takže to co by s manuálem nebo slušným automatem člověk v klidu stihl dvakrát tak s robotem se dostává do krizovky, kdy omezí ostatní kolem) a po zařazení do druhého proudu a ubrání když by zase měla řadit nahoru tak ji trvá hodinu než to pochopí a i když jsem dal nohu z plynu úplně pryč (některým automatům to pomůže a berou to jako jasný signál řadit nahoru) tak ji reakce stejně trvá věčnost a navíc auto začne neúměrně zpomalovat díky rekuperaci takže je to tak jako tak nepoužitelné. Nezbývá tedy než držet plyn a čekat až se uráčí přeřadit. Takže můj závěr je, že je pomalá a navíc nekomfortní.
kdyby mu nechali čumák z 508, bylo by RXH o dost hezčí. Přijde mi to jako snaha za každou cenu být zvláštní. Od toho tu jsou jiný exoti. A vzhledem k pohonu přišel o kus kufru a chudáček už nemůže konkurovat ochcávce.
Mně teda jo. Když vezmu kolik stojí třeba Outback (bohužel už bez 3.6ky), ale s rozsáhlejší výbavou, lepším podvozkem, pohonem všech kol (opravdovým ne nějakým pseudo). Asi si to myslí hodně lidí protože za celou dobu co se RXH prodává jsem potkal jen jednoho a to to bylo ještě oficiální auto strojírenského veletrhu. Škoda. Auto se mi moc líbí, ale kdyby tak mělo pořádný motor. Jinak za tuto cenu neprodejné. Kolem mega jde pořídit Allroad minulé generace,ale nový s lepším motorem interiérem a podobnou výbavou.