Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508 RXH zlevnil o 100.000 Kč

David Bureš David Bureš 20. 2. 2013 • 23:45
39
11
Zobrazit náhledy (39)
Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508 Peugeot 508
„Allroad“ z dílny francouzské automobilky Peugeot s hybridním pohonem se dočkal výrazného zlevnění. Zájemci nyní ušetří přesně sto tisíc korun.

Peugeot na začátku roku sice formálně zvýšil cenu svého modelu 508 RXH, zahájená slevová akce ale znamená, že automobil proti loňskému roku ve skutečnosti zlevnil o rovných 100.000 korun. Jeho cena tak nyní činí 895.000 Kč.

Kombi s oplastovanou karoserií je dostupné pouze jako full-hybrid. O pohon jeho předních kol se stará turbodiesel 2,0 HDi o výkonu 120 kW, který je spojený se šestistupňovou robotizovanou převodovkou. Zadní kola pohání elektromotor o maximálním výkonu 27 kilowattů. Vedle jízdních režimů Sport, Auto a Offroad může řidič zvolit i čistě elektrický mód.

Jediný je také stupeň výbavy, nazvaný Allure. Jeho součástí je ESP, šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, autorádio s osmi reproduktory, tempomat, parkovací čidla, navigace, barevný head-up displej, palubní počítač nebo panoramatická střecha.

O pohodlí posádky se stará dvouzónová klimatizace s výstupy pro zadní sedadla nebo elektricky nastavitelné přední sedačky, které jsou vyhřívané. Hliníková kola mají průměr 18 palců, sedadla jsou částečně čalouněná kůží.

Zákazníci mohou připlácet za elektricky ovládané víko zavazadelníku (14.000 korun), čtyřzónovou klimatizaci (9.500 Kč), bezklíčové startování (14.000 Kč) nebo bixenonové natáčecí světlomety s adaptivními dálkovými světly (32.800 Kč).

Peugeot 508 RXH – technické údaje
Motor2,0 HDI
Převodovka6RM
Zdvihový objem [cm3]1997
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min-1]120/3850
Největší toč. mom. [N.m/min-1]300/1750
Největší výkon elektromotoru [kW/min-1]27/2500
Největší toč. mom. elektromotoru [N.m/min-1]200/1290
Max. rychlost [km/h]213
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,1
Cena Allure [Kč]895.000

Témata
Avatar - Ham.
21. 2. 2013 10:17
Re: Tak zdražovat nebo zlevňovat?
Jel, pod vlivem zdejších frankofilů, jsa zviklán o co přicházím, jsem si půjčil DS5 Hybrid4 v Mnichově u prodejce, který sídlí ve stejném dvoře jako firma kam jezdím a dvacet minut jsem si jí vyzkoušel po městě. A můj pocit je, že robotizovaná převodovka asi dokáže splnit jen základní požadavky na nedynamickou jízdu. Při požadavku na rychlejší změnu režimu většinou nedokáže zareagovat v rozumném čase a pochopit, co po ní vlastně řidič chce (i starší HDM s pomalými reakcemi je proti tomu „rychlík“ při potřebě podřadit). Při pomalé jízdě, kdy je aktivní elektropohon, se mi navíc zdálo, že se „hádá“ s elektromotorem, prostě škube ať se člověk snaží sebevíc. Ale škube i při vyšších rychlostech, kdy už je elektromotor v klidu. Nejhorší chování má v dynamických přechodech, klidná jízda a najednou je potřeba krátkodobě zrychlit, typicky třeba jízda po městě, kdy je potřeba uklidit se v husté dopravě do správného pruhu atp. a zase se vrátit do poklidného splývání s davem, první problém jsem popsal (podřazení trvá věčnost, takže to co by s manuálem nebo slušným automatem člověk v klidu stihl dvakrát tak s robotem se dostává do krizovky, kdy omezí ostatní kolem) a po zařazení do druhého proudu a ubrání když by zase měla řadit nahoru tak ji trvá hodinu než to pochopí a i když jsem dal nohu z plynu úplně pryč (některým automatům to pomůže a berou to jako jasný signál řadit nahoru) tak ji reakce stejně trvá věčnost a navíc auto začne neúměrně zpomalovat díky rekuperaci takže je to tak jako tak nepoužitelné. Nezbývá tedy než držet plyn a čekat až se uráčí přeřadit. Takže můj závěr je, že je pomalá a navíc nekomfortní.
Avatar - Misanick
21. 2. 2013 06:34
Re: Tak zdražovat nebo zlevňovat?
S tou převodovkou jsi jel, nebo o ní jen četl?
Avatar - woody-alien
20. 2. 2013 12:34
Re: Tak zdražovat nebo zlevňovat?
Přesně. :yes:
Avatar - Ham.
20. 2. 2013 12:19
Re: Tak zdražovat nebo zlevňovat?
Myslel jsem to v kontextu toho vyhlášení, že budou zdražovat. Tento model je díky pohonu a převodovce neprodejný i kdyby jej zlevnili o dalších 200tisíc. Smysl by měl s klasickým HDI, normálním 4x4 a hlavně nějakou lidskou převodovkou.
Avatar - Mireon
20. 2. 2013 12:10
Re: Tak zdražovat nebo zlevňovat?
Tak nevím. Hubana si představuji asi jinak ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku