Nepripravuje. ;-) Niekedy pred dvoma rokmi uz PSA oznamilo, ze velke vany nechaju dobehnut, tak ako su, a nastupcu nepredstavia. Velke MPV su velmi okrajovy trh a u PSA, ako aj u mnohych konkurentov to ide pokryt bud kompaktmi (5008 / Grand C4 Picasso) zdola, alebo zhora osobnymi verziami dodavok.
Medzi klasickymi velkymi MPV tak ostanu uz iba Sharan/Alhambra, jednotny nastupca Galaxy/S-Max, a Voyager.
obecně je lepší nakoupít výběhový model...než naprostou novinku...po několika stovkách tkm pak budeš mít úsměv na rtech, i když tato francouzská dvojice nebyla co do spolehlivosti kdovíjaký etalon-ale pořád na tom byly lépe než doslova tragická dvojice sharan/alhambra ;-) která se v minulé generaci také prodávala sakra dlouho s doslova předpotopním interiérem z passatu B5 z poloviny devadesátých let
Tak německo španělské duo je od pohledu vyloženě patetické... Nevím proč, ale když vidím Sharan, tak čekám, kdy z něj vyskočí umaštěnej dědek se skládacíma stolkama a krabicemi plných žu žu. Ale to se týká tohohle modelu [odkaz] Nějak mi unikla nová generace s Polopředkem. Ta vypadá dobře.
V horším autě jsem snad v životě neseděl. Ještě při vzpomínkách na něj se mi dělá mdlo. Tak hroznou pozici za volantem v životě nezapomenu. Nechápu proč není "vydlabaná podlaha" u řidiče a spolujezdce. Jo řeknu Vám proč, protože šílení francouzi vymysleli "geniální" umístění baterky pod nohy spolujezdce. Výsměch :D. Já s mojí výškou 187 cm si tam nohy prostě nedokážu pohodlně srovnat a sedím tam jak na malé židličce. O zadních sedačkách se raději zminovat nebudu, jedním slovem Utrpení! Řazení typicky francozský, brrr! A ještě je tak dementně umístěná řadička, že když si nastavím sedadlo a volant abych si nezlomil nohy, tak se musím při každém přeřazení předklánět, jako kdybych si chtěl zavázat tkaničky >:D, došáhnout pohodlně na klimatizaci je úkol hodný gymnasty a kaplička přístrojů uprostřed největší peklo, dost odvádí pozornost. K tomu můžeme připočíst váhu jako slon, podivně nastavený posilovač řízení a pozor máme tu TRAGICKÉ AUTO >:-[] jak jinak než od žabožroutů. A pak tu máme Sharan, Alhambru, Galaxy (beru předchozí velmi faceliftovanou generaci, nikoliv současnou) pozice za volantem perfektní, ergonomie velmi dobrá sedačky paráda (jen ty čtvercové opěrky hlavy stojí za prd), rychlosti se řadí jako po másle, stačí používat jen malíček) a hlavně se s tím autem dá projet zatáčka aniž bych měl pocit že jedu po dvou kolech a každou chvíli spadnu ze sedačky jako v případě Peugotu 807 a jeho sester. Zadní sedačky teda taky nic moc, ale o něco lepší než v Peugotu. Ale abych jen nekřivdil Peugotu, tak jeho utlumení motoru je opravdu skvělé, to se může VW jít zahrabat. A motor 2.2 HDI je o dost lepší než 1.9 TDI. A nakonec si nechám design, sice velmi subjektivní věc, ale do Pažoutu se neodpustím rýpnutí protože předek vypadá "naroubovaně" takový kačer >:-[] Zato Sharanovi nenásilně stoupá předek až ke střeše. :yes:
A předchozí generace 807 (806? Teď nevím) V ní jsem taky jel a osobně nechápu, jak mohli něco takového pustit do prodeje 8-s