Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 807: Sotva postřehnutelný facelift

Velká francouzská MPV patří mezi dlouhověké modely a místo generačních obměn prodělávají pouze více či méně rozsáhlé modernizace.
Zpět na článek
1. 8. 2012 10:07
1. 8. 2012 10:08
1. 8. 2012 10:15
1. 8. 2012 10:31
1. 8. 2012 11:14
1. 8. 2012 17:19
1. 8. 2012 18:35
1. 8. 2012 13:42
1. 8. 2012 10:07
Hmmm....
...ani jsem nevěděl,že se to ještě vyrábí :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Misanick
1. 8. 2012 10:15
Re: Hmmm....
Taky bych si myslel, že už se to nevyrábí, kdyby si to známý nedávno nekoupil (nové).
1. 8. 2012 10:31
Re: Hmmm....
To, že se ještě vyrábí vím. Spíš by mě zajímalo, jestli PSA připravuje nějakého nástupce po tolika letech (ale vzhledem k faceliftu asi ne....)
1. 8. 2012 11:14
Re: Hmmm....
Asi připravuje,ale vzhledem k vážné finanční situaci v tomto koncernu bych ho nečekal dřív,jak za 3 roky.
1. 8. 2012 17:19
Re: Hmmm....
Nepripravuje. ;-) Niekedy pred dvoma rokmi uz PSA oznamilo, ze velke vany nechaju dobehnut, tak ako su, a nastupcu nepredstavia. Velke MPV su velmi okrajovy trh a u PSA, ako aj u mnohych konkurentov to ide pokryt bud kompaktmi (5008 / Grand C4 Picasso) zdola, alebo zhora osobnymi verziami dodavok.

Medzi klasickymi velkymi MPV tak ostanu uz iba Sharan/Alhambra, jednotny nastupca Galaxy/S-Max, a Voyager.
Avatar - PeterLuk
1. 8. 2012 18:35
Re: Hmmm....
Veľká škoda, Eurovany boli najlepšími autami zo segmenty. Máme prvú generáciu a v mnohých ohľadoch na ňu moderné MPVéčka nemajú... :'-(
Avatar - Pekelná Micinka
2. 8. 2012 23:08
Re: Hmmm....
Ahoj Marko. Nový Espace nebude?
1. 8. 2012 15:50
Re: Hmmm....
>:D :yes: v hlavě mi při zahlédnutí tohoto článku proběhlo to samé >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 8. 2012 11:59
Museum osm nula sedm
Je fajn, že si člověk může za peníze koupit výlet do historie... >:D
Rozbalit vlákno
7
1. 8. 2012 12:08
Re: Museum osm nula sedm
>:-[] :yes:
Avatar - Bristol
1. 8. 2012 13:17
Re: Museum osm nula sedm
obecně je lepší nakoupít výběhový model...než naprostou novinku...po několika stovkách tkm pak budeš mít úsměv na rtech, i když tato francouzská dvojice nebyla co do spolehlivosti kdovíjaký etalon-ale pořád na tom byly lépe než doslova tragická dvojice sharan/alhambra ;-) která se v minulé generaci také prodávala sakra dlouho s doslova předpotopním interiérem z passatu B5 z poloviny devadesátých let
Avatar - Pekelná Micinka
1. 8. 2012 13:28
Re: Museum osm nula sedm
Ano, ale tohle je za hranicí výběhového modelu. Mezi typické zákazníky tak bude patřit asi jen někdo, kdo strávil ne sedum, ale kvantum, let v Tibetu.
Avatar - Starfighter
1. 8. 2012 14:40
Re: Museum osm nula sedm
>:-[] >:-[]
Avatar - Ronault.
1. 8. 2012 18:54
Re: Museum osm nula sedm
Tos mohl ještě loni v této třídě u VW koupit nejen výlet do historie, ale rovnou do pravěku ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
2. 8. 2012 23:16
Re: Museum osm nula sedm
Tak německo španělské duo je od pohledu vyloženě patetické... Nevím proč, ale když vidím Sharan, tak čekám, kdy z něj vyskočí umaštěnej dědek se skládacíma stolkama a krabicemi plných žu žu. Ale to se týká tohohle modelu [odkaz] Nějak mi unikla nová generace s Polopředkem. Ta vypadá dobře.
Avatar - sendador
1. 8. 2012 19:58
Re: Museum osm nula sedm
Mne se teda Eurovany i po letech porad libi.
Avatar - PeterLuk
1. 8. 2012 13:42
Krok vzad...
...po super MPV-čkách C3 Picasso, C4 Picasso a C4 Grand Picasso, 5008 a 3008 je to krok dozadu. Nemohli mu dať aspoň nový čumák? ;-\
Rozbalit vlákno
1
1. 8. 2012 21:51
Re: Krok vzad...
nemohli. Pri tych "kvantach" , co sa toho vyrobi, by sa to nevyplatilo.
2. 8. 2012 10:51
Tragické auto
V horším autě jsem snad v životě neseděl. Ještě při vzpomínkách na něj se mi dělá mdlo. Tak hroznou pozici za volantem v životě nezapomenu. Nechápu proč není "vydlabaná podlaha" u řidiče a spolujezdce. Jo řeknu Vám proč, protože šílení francouzi vymysleli "geniální" umístění baterky pod nohy spolujezdce. Výsměch :D. Já s mojí výškou 187 cm si tam nohy prostě nedokážu pohodlně srovnat a sedím tam jak na malé židličce. O zadních sedačkách se raději zminovat nebudu, jedním slovem Utrpení! Řazení typicky francozský, brrr! A ještě je tak dementně umístěná řadička, že když si nastavím sedadlo a volant abych si nezlomil nohy, tak se musím při každém přeřazení předklánět, jako kdybych si chtěl zavázat tkaničky >:D, došáhnout pohodlně na klimatizaci je úkol hodný gymnasty a kaplička přístrojů uprostřed největší peklo, dost odvádí pozornost. K tomu můžeme připočíst váhu jako slon, podivně nastavený posilovač řízení a pozor máme tu TRAGICKÉ AUTO >:-[] jak jinak než od žabožroutů. A pak tu máme Sharan, Alhambru, Galaxy (beru předchozí velmi faceliftovanou generaci, nikoliv současnou) pozice za volantem perfektní, ergonomie velmi dobrá sedačky paráda (jen ty čtvercové opěrky hlavy stojí za prd), rychlosti se řadí jako po másle, stačí používat jen malíček) a hlavně se s tím autem dá projet zatáčka aniž bych měl pocit že jedu po dvou kolech a každou chvíli spadnu ze sedačky jako v případě Peugotu 807 a jeho sester. Zadní sedačky teda taky nic moc, ale o něco lepší než v Peugotu. Ale abych jen nekřivdil Peugotu, tak jeho utlumení motoru je opravdu skvělé, to se může VW jít zahrabat. A motor 2.2 HDI je o dost lepší než 1.9 TDI. A nakonec si nechám design, sice velmi subjektivní věc, ale do Pažoutu se neodpustím rýpnutí protože předek vypadá "naroubovaně" takový kačer >:-[] Zato Sharanovi nenásilně stoupá předek až ke střeše. :yes:
A předchozí generace 807 (806? Teď nevím) V ní jsem taky jel a osobně nechápu, jak mohli něco takového pustit do prodeje 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
2. 8. 2012 23:11
Re: Tragické auto
Vím, že si chtěl informovat, ale hlavně si dobře pobavil. :yes: >:D