Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 4007: Nové ceny na českém trhu začínají na 679.900,-Kč

Dovozce vozů Peugeot snížil od 1. ledna 2009 ceny svého SUV 4007 o 109.100,-Kč.
Zpět na článek
6. 1. 2009 13:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 11:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 12:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:23
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
4. 1. 2009 17:41
6. 1. 2009 09:29
6. 1. 2009 20:43
6. 1. 2009 21:47
6. 1. 2009 22:25
Avatar - Ada je zase tady
4. 1. 2009 12:49
Lide kupuji radeji original
M.j. proto, ze ma kvalitni, spolehlivy, osvedceny a usporny motor VW TDI...
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2009 13:19
Re: Díky za vtípek ..
.. TD-Td-td-ííí si dnes opravdu koupí jen člověk MILUJÍCÍ černý humor >:-[] (no, možná nějaký fanda eSeMka ;-) )
5. 1. 2009 13:06
Re: Díky za vtípek ..
Zdravím Kylie

Podle nicku a zejméne stylu psaní předpokládám, že jste Kylie z diskuzí v Tipcars.

Tak Vás zde vítám, a předpokládám, že do zdejších zatuchlých diskuzí vlejete podobnou šťávu (a snad navodíte i u zdejších otrlých diskutéru trošku slušnosti) jako na výšezmíněném působišti. ;-)

Zejména sa teším až narazíte na místního GURUho GTI >:-[]

No, myslím že se zde rychle zorientujete, ono nebude moc težké odhalit koho srdce za jaké barvy bije.

Už jste poznala Ádu, našeho Antirenaulta. Tady se zjevně sekl, on totiž téměř zásadně přispívá do článků o firmě Rencek a syn, ale už tady dlouho žádný nebyl, tak vzal za vděk i jiným žabožroutem >:D No a když zjistí, že Vy fandíte Citroenu, dokonce 6 válcovému v benzinu, tak to Vás asi moc rád nebude mít :-( Nejlepší je přece VW s TDI >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2009 13:26
Re: Děkuji za ...
...uvítání :-) milý kuko!
Zatím jsem se moc "nezorientovala" a také "neaklimatizovala" (včera, vlastně dnes jsem se vrátila z "pidi"dovolené a je tu tedy pěkně "chnusně" a zima a sníh a .., to vám tedy povím 8-s
Já "fandím" (tedy "snažím se" alespoň "jakž/takž" objektivní býti) povedeným autům a jaký znáček zrovna na kapotě mají mne "až tak nebere" (ale svého "Brumlu" mám móóóóc ráda a vím že v této části světa trošičku "podceněný je, to je fakt).
Ono "zapálení" pro jednu jedinou značku (také k tomu POCHOPITELNĚ inklinuji ;-) ) mne až tak "nebere", ona to je totiž (většinou) docela "bubost", že?
PS: Je docela legrace (ale osud MILUJE černý humor - já vím), že zrovna já tu ony "vášně" pro německé TDi "krotím/mírním/bojuji s nimi" .. a naopak až "despekt" k vozům francouzským snažím se "vyhnat" ... ale jinak dělení dle země původu - to je také pěkné "klišé" ... není nad BRITSKÁ auta - to je JASNÉ, ne?!? Máte někdo něco proti >:-[] ?
Ale vážně: Pěkný den a ještě jednou díky ;-)
5. 1. 2009 13:56
Re: Děkuji za ...
ne ne, proti britskému Bristolu nic nemám :yes:

Ale já rád právě to dnešní počasí, zima, sníh, sever, takže moje srdce je v zajetí severského dua Saab/Volvo

Ale Citróna plánuju na jaře zakoupit taky. Sice jenom starší Xsaru v rámci rodiny, ale to už pak budu na Ádu se svou kombinací Renault/Citroen působit jak červená na býka >:D

Hezký den přeju a určitě se v nějaké diskuzi potkáme :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2009 18:48
Re: Chválím ...
...váš vybraný vkus na britské vozy ;-)
Xsarušku jsem kdysi také měla, ale jakou verzi zvažujete? Mně "atraktivní" tehdy před 10ti-11ti lety přišla cupka VTS s tlumiči Bilstein a "nadupadným" dvoulitrem se 123 kW ... snad nějaké to HDi? I malý motůrek 1.4 HDi dokázal xsaru rozhýbat, větší 1.6 HDi už asi docela "dostatečně" ..
PS: Můj "Brumla" sice i tuto "hrůzu" docela "zvládá", ale do dnešního počasí tak Subaru Forester ..
Pěkný den
6. 1. 2009 09:28
Re: Chválím ...
tož vyjmenovala jste skoro všechny motorizace Xsary, kromě té, která bude přihlášena pod mojím jméném :-)

jak jsem naznačil, bude to koupě v rámci rodiny, takže výběr je omezen prakticky k nule. Bude to základní 1.4 benzín, po faceliftu. No jo, není to žádný zázrak, ale potřebuju to jen na dojíždění do práce takže to, než vyrostu a budu hodně bohatý, vydržím >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 11:17
Re: Chválím ...
Nu proč ne, je to roky a v "miblionech" verzí vyrobená varianta, tak asi i "vychytaná" (navíc momentální doba přeje VELMi "atraktivním" cenám - tedy pro kupce ;-)
6. 1. 2009 11:40
Re: Chválím ...
ano, švagr nám dal velmi atraktivní cenu ;-)

hlavně známe, díky tomu že je v rodině, celou historii vozu, víme jak se s ním zacházelo, jaký měl servis, v jakém je stavu. V kombinaci s cenou "po známosti" je to nejlepší možné řešení naší potřeby po druhém voze do rodiny.

Nechci ani pomyslet kdybych musel chodit po bazarech a prohrabovat se v těch voňavkách po důchodcích z Reichu se zaručenými 125 tis, nebouraný, top stav, jako dárek kompletní edice Kameňáků na DVD zdarma k vozu >:D

Jinak je zajímavý, že na Citróny máme štestí. Tahle Xsara byla z prvního roku po faceliftu a absolutně bezproblémová, pak byla nahrazena C4-kou, dokonce z prvního roku výroby, a taky OK. Tak snad to tak i zůstane :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 12:22
Re: Není nad to ...
...mít při koupi ojetého vozu "jistotu" původu a "zacházení" s vozem (v česku NEzaplatitelné ;-) )
Já s citroën také spokojena (jízdně, motorově VELMi), minulá C5 co do spolehlivosti na 99%, ta současná maličko "zazlobila", ale jen v "detailech" (po 100 t. km, jedno okno co dolů sjelo a nahoru že prý ne a ne ... a jednou cívka v jednom válci a nedávno mne při dlouhé/delší jízdě z Deutschland tempomat na holičkách nechal - jedno ze dvou čidel "odešlo" - tak se celý systém "odpojil" - což tedy pro mne TREST, neb já hodně hodně moc a často na tempomat jezdím), navíc vše samozřejmě jako záruka řešeno (záruka na 5 let a 150.000 km je "milá") a "provozně" jsem se svým Brumlou moc moc spokojena (kupodivu i spotřeba není až tak "hrozná", jak někteří "strašili").
PS: Jestli se něco "zásadního" nestane/nezmění, asi C5 a jeho následovníkům "věrná" zůstanu :-)
6. 1. 2009 13:11
Re: Není nad to ...
tak spotřeba je vec velice důležitá v našich končinách, akorát že ti lidé jakoby v souvislosti s ní někdy neuvažovali.

Když jezdím furt po měste tak si přece nekoupím 6válec v benzinu jenom proto, že v bazaru byl za super cenu. To se pak není co divit, že to člověka sežere i s peněženkou.

Naopak když někdo jako Vy jezdí hodně dálnice a dlouhé tratě (samozrejmě nějak rozumně, při průměrné rychlosti 200km bude spotřeba taky hrozná) tak je takový motor ideální. Táta má taky v služebním Superbu 2.8V6 a dálkové tratě jezdí asi o 1.5 litru víc jak já se svojí 1.4. Akorát že mě ten motor celou cestu řve a jedu na vrcholu možností, on si jede piánko, klídek a pohoda.

Ale je to každého volba.
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:30
Re: Není nad to ...
Kuko neres spotrebu ( naklady )auto a financni narocnost manzelky- oboje dvoje jsou ztratove polozky- jde jen o to jestli mas na to koule tahle investovat cas a penize
6. 1. 2009 13:52
Re: Není nad to ...
já spotřebu nereším, prostě když někam jet potřebuju tak holt jedu. A jestli mám na okresce 5.5 nebo na dálnici 8.0 je mi putna (to se nám to machruje při takových cenách benzinu co >:D )

spíš ten čas, toho se mi nedostává, nemáš nějaký za dobrou cenu na prodej? >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:54
Re: Není nad to ...
Taky bych nejaky potreboval koupit :no:
5. 1. 2009 18:50
Re: Není nad to ...
Koukám, že si, co se týká aut, pěkně rozumíš s holkama :-) No, vidím, že tohle ti tu scházelo >:D Ovšem pozor, kuko, jedna sukně na diskuzi je horší než pytel rozsypanejch hřebíků na silnici, ale jak tohle ti mám vysvětlit, viď ;-) Hlavně se tu chovej galantně k dámám a slušně ke kolegům, aby ti tu Kylie nakonec nemusela veřejně přistřihnout to tvý turbo... 8-s >:D

P.S. Bristol... hargot nevyrábí friťáky?
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2009 19:09
Re: Žádné obavy ...
... já raději a mnohem více kalhotové kostýmky nosím ;-)
PS: Ano, a právě TUTO "fritézu" značky Bristol bych ve své kuchyňce zaparkovanou chtěla míti :-)
5. 1. 2009 21:24
Re: Žádné obavy ...
To chápu, není nad to, když se za sebe žena v kuchyni nemusí stydět. Za tohle velká pochvala Kylie. Ale pozor, máme tu kolegu, kterej tě upeče i na moka lžičce, mrkni se zde na blogy.

Coco by jistě za ten kalhotovej kostým zvedla palce. No... pokud to není z nutnosti, volil bych spíše sukni, a lehce nad koleno, tedy pokud je jemné a kostnaté. Hladkou sukni, co zvýrazní fantastickou siluetu a odhalí podkolenní jamku. Vídíš, já tu psal, že jedna baba na diskuzi je horší, než pytel hřebíků na silnici... a je to tady.
Avatar - Hammunasakra
5. 1. 2009 22:09
Re: Ano, souhlasím ..
... "dítko/produkt" čichového orgánu paní Coco "oceňuji/respektuji/uznávám" .. již dlouhé roky :-)
Nějaká sukénka by se jistě také našla ... černá, hladká, skvělý materiál Prada, lehce nad kolena ..
PS: Chlap co holčičku "upeče i na moka lžičce"? Neříkejte! Tak to nebyly jen báje a pověsti? Neuvěřitelné! On nějaký takový opravdu existuje? Tak sem s ním! >:-[]
PPS: Jinak, já jsem anděl .. to ale časem poznáte sám ;-)
Nebude nějaká odpověď na mercedesí písmenka a číslíčka?
Můj Brumla, můj miláček, má stejné v označení stejnou číslovku, jako jeden z produktů paní Coco, který mi tak vyhovuje ;-)
Pěkný den
6. 1. 2009 09:24
Re: Ano, souhlasím ..
ano, rozumím si s dámama (s Kylie už jsem nějakou tu diskuzi na jiném fóru svedl, takže jinak než dáma s velkým D jí označit nemůžu ;-) ). Ono totiž i některé dáma vidí svět aut reálněji než někteří zdejší diskutéři >:-[]

Problém s galantností nemám, dokonce ani vůči pánům, takže žádné turbo (které mimochodem taky nemám >:D ) se přistřihovat nebude muset.

PS. Bristol kdysi vyráběl i letadla. Je to prostě vidět, že kdo zvládne letadla, zvládne i dobrá auta ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 11:32
Re: Ano, souhlasím ..
Nenarazis nahodou na Subaru a Saaba- posleedni Saab co jsem mel moznost ridit mne tedy zklamal Kuko nevyslovne 9-3 Turbo X ti radim nebrat- navic poprve jsem jel v Saabu kde neco skripalo :no:
6. 1. 2009 11:48
Re: Ano, souhlasím ..
chytrý kluk :yes:

hmm, myslel jsem na Saab, ale vlastně máš pravdu, jsi moc moc chytrý, Fuji Industries taky fušujou do letadýlek

No jo, Turbo X asi fakt nevemu, jaksi na ní nemám >:D

Ale byl jsem se projet s 9-3SportCombi 1.9TiD, myslím že výbava Vector, s automatem a bylo to velice příjemné. Plasty tam sice onanovače nevzruší jako v novém Golfu, ale nic tam neskřípělo. Dokonce ani ten nafťák zhrubo od rychlosti 80km a víc nebylo skoro vůbec slyšet.

Jinak s tím vrzáním plastů jsem někde četl od jednoho mechanika co dělá v autorizovaném servisu zajimavý postřeh - psal, že jedem modelový rok byl fakt nějak blbě udělaný a furt tam něco vrzalo a skřípalo, pak to ale jakoby mávnutím čarovného proutku ustalo a byl klid. Možná ta limitka Turbo X byla dělaná nějak jinak a proto zase vrže...
Ale projet by se s ní teda neodmítl. Jaký se di zdál ten motor? Zatím jsem na něj četl celkem rozporuplné reakce.
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 12:54
Re: Ano, souhlasím ..
Motor byl spojen s automatem takze nic moc dojem- ten automat je treba proti tomu od BMW desne pomaly a takovy hrubsi. Motor mne uchvatil je fakt povedeny- ale nekoupil bych si ho- kdyz Saaba tak 2,0T- ubersportovni verze Svedi neumi ( jak T5/T6/R u Volva tak Aero/Viggen/ Turbo X) proste proste podle mne neni to prave orechove Jo na rovine to je demon ale v zatackach to zas tak super kara neni. Saab v nafte- upalit te- kdyz Sved tak jenom v benzinu.
6. 1. 2009 13:04
Re: Ano, souhlasím ..
no jo, benzin je benzin, ale kdyby byl benzin za stejnou cenu jako tehnle dechťák (mluvím teď o ojetinách), tak bych se asi dlouho dlouho rozhodoval. Je fakt dobrej, a jeho vylepšená verze 1.9TTiD s tím druhým turbem bude asi taky celkem hustá.

Mně přijdou "silné" (nechci používat slovo sportovní, V70 nebo 9-5 přece nebude sportovní ani kdyby zítra na stromech začali růst stodolarovky) celkem v poho. Takové decentní, nenápadné pohodlné káry, které když potrebuješ, tak mají výkonovou rezervu k dispozici. Samozřejmě na dálnici. Na vymetání okresech jsou HH a ne nějaký kombík vyšší střední ;-)

Jinak ten automat se mi zdál taky kapánek nejistý a jakoby spomalený, ale když si představím každodenní martýrium v kolonách do Prahy, asi bych mu tohle bez problémů odpustil.
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:08
Re: Ano, souhlasím ..
Jenomze problem je ze tyhle verze jsou stavene jako prave sportovni
6. 1. 2009 13:19
Re: Ano, souhlasím ..
sportovní nesportovní. To je taková módní vlna. Myslím, že se z toho v poslední době skutečně stala jen prázdná fráze bez obsahu - sportovní verze má Fiat 500 a Audi RS6 Avant taky. Všechny SUV jsou vlastně taky sportovní. Už chybí jen Dacia Logan LCV SportEdition.... ;-\

chápu kam s tím míříš, a určitě máš i pravdu, německá trojka má v tomto směru určitě náskok.
Mně je prostě jen bližší mít oproti sériovce lehce upraveného Viggena ne R-ko, které nebudí zbytečnou pozornost a vědět co máš pod kapotou, než si koupit HTP-čko na lízačku a pak na to namontovat RS-kové spojlery z vrakoviště, křídlo z vyřazeného Migu21 a kola nejlépe 20 palcové...

Ale proti gustu.... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:23
Re: Ano, souhlasím ..
Ted nutim Pierrovi S60 D5 a nejak se mu do ni nechce klucikovi :-!
6. 1. 2009 13:28
Re: Ano, souhlasím ..
se mu divíš, už se těší na nové Auto Emoción >:D

S60 ja krasavice, i po tolika letech, je to moje druhé nejoblíbenější volvo, o chlup hezčí je už jenom V70 první generace ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:32
Re: Ano, souhlasím ..
Bacha nejhezci Volvo je jasne S80 - idelani motorizace 2,5T a obstojne rozsirena zakladni vybava ;-)
6. 1. 2009 13:55
Re: Ano, souhlasím ..
myslím novou nebo starou?

vlastně je to jedno, protože V70 první generace je nejhezčí a basta! :-!

co si představuješ pod obstojně rozšířenou základní výbavou? Prsatou bloncku jako Pierro? >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
6. 1. 2009 13:58
Re: Ano, souhlasím ..
Novou- vyhrivane sedacky, alarm, el sklopne zrcatka a hlavove operky, bixenony, dest. sensor, bluetooth, park. asistent- to vsechno mne v aute bohate staci. Mou bloncku zahlednes spis za volantem X6 ;-)
6. 1. 2009 14:45
Re: Ano, souhlasím ..
a klimu tam nemáš? ani manuální? >:-[]

teda, kromě toho co jsi vyjmenoval, už fakt nevím co jiného by ještě v káře mělo být? Snad už jenom HUD alá BMW a to jejich infra snímámí ale to už je fakt spíš hračička abychom se nenudili
4. 1. 2009 22:11
Re: Ano, souhlasím ..
Před léty jsem se rozhodoval, jakého že si koupím taky džípa - nakonec jsem se rozhodl pro J E E P. Bohužel má jednu nevýhodu - způsobuje závislost. Existují auta, co jsou lepší na silnici, některá zase v terénu, jiná jsou úspornější, nebo výkonnější. JEEP je ideální kompromis všeho dohromady - momentálně se nevyrábí jiné auto, za které bych džípa vyměnil. Tak si tady klidně testujte džíp 4007.
4. 1. 2009 17:17
3 motorizace?
Díval jsem se i na stránky Peugeotu a opravdu je k dispozici jen motor 2,4 a 2,2. Takže jestli dobře počítám tak jsou to dvě motorizace. Pouze 2,2 je k dispozici i s automatickou převodovkou ;-)

Jinak v 4007 je pěkné svezení, sice jen krátká projížďka, ale jen samé klady. Oproti tomu například Tiguan byl neskutečně tvrdý a nerovnosti bych u něj čekal lépe utlumené
Rozbalit vlákno
0
4. 1. 2009 17:41
Peugeot
Jezdil jsem s identických Citronem, není to špatné, ale abych za něho dal 1 milion - to tedy nejsem blázen. Překvapilo mě velmi nejisté řízení při zapnuté pouze předokolce, když ze zaplo 4x4 řízení bylo strmější a přesnější. Motory 2,0 TDI od VW opravdu kupují jen blázni, stačí se podívat na statistiky poruchovosti!!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
5. 1. 2009 23:14
Re: Peugeot
"Motory 2,0 TDI od VW opravdu kupují jen blázni, stačí se podívat na statistiky poruchovosti!!!"

Bez si koupit rendlika, brepto.
6. 1. 2009 09:29
Re: Peugeot
no vidíš že dokážeš vypotit i něco rozumného! :yes: :-!
Avatar - Ham.
6. 1. 2009 19:23
Originál je vždy jenom jeden...
a to je Mitsubishi Outlander, pežů 4007 i C Crosser jsou pouhé plagiáty.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 20:13
Re: Originál je vždy jenom jeden...
NEZNAMENÁ "plagiát" něco trochu "jiného" :-)
A jak je to třeba s jetta a octavia a audi 3 a toledo agolf a leon a ... Jak to tedy je? ;-)
PS: A "original" Outlander tam "ze msty" ten 2.2 HDi dává?
PPS: A to jsem slyšela, že tedy ty samé "plagiátornosti" si prý dělá i jaguar s citroën a land roverem a volvem a mazdou a fordem a peugeotem a to prý dokonce s NĚKOLIKA motory ... si představte!
A tyto "nekalé" praktiky se prý i v Kolín provozují! ;-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2009 20:35
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Plagiát jest částečné zcizení duševního výplodu, který znám jest jako výsledek prvotnější práce duševní nějaké osoby druhé. I možno plagiovati vynález, plod umělecký, slovesný, výzkum technický, vědecký a pod. Název pochodí od star. Římanův. A všechny tyto znaky P4007 i C-C mají splňovati. Jest za samozřejmé, že octavia či leon stejné plagiaty golfu jsou. No a co, nic více jsem hlásati nehodlal.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 20:39
Re: Originál je vždy jenom jeden...
"Auuč"! To bylo ale pěkně vznostně hezky staročesky napsáno :-)
PS: Vy (trochu) pravdu míti, ale konkrétně ten/onen C-Crosser a Outback trochu "jinak" na silnici působí (ne "líp", ne "hůř, jen "jinak") - tak to třeba maličko i "smysl" má .. (a pokud já vím, STEJNĚ to "funguje" i v audio/video technice a v ledničkách i myčkách a kuchyňských přístrojích a .. a tak dál :-|, ale "dá" se s tím žít, řekla bych já :-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2009 21:07
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Na silnicí působí zcela totožně protože mají stejný skelet i podvozek, sdílejí stejné motory a vnitřní rozměry jsou na milimatry stejné což ani jinak při stejném skeletu nejde. Ta trocha jiných plastů na palubní desce či čumáku a jinak zprohýbaných povrchových plechů může upoutat jen neznalé obecenstvo. Nikomu nevnucuji aby plagiaty nekupoval ale originál mám vždy raději protože jeho koupí vlastně podporuji chytré hlavy které umí něco postavit/vymyslet, koupí plagiátu podporuji pouze tlupy darmožroutů z obchodních oddělení příslušných automobilek kteří ještě nikdy nic nevymysleli.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 21:11
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Částečně určitě souhlasím (darmožrouti z obchodních odd.), plasty na palubce mne věru NEzajímají (nebo spíše - jsou v pořadí "důležitosti" někde mezi 48. a 53. místem při výběru vozu), trochu "jiné" je to s tlumiči/pružinami, které jsou v tomto případě "jiné" - to už "nějaký" smysl má a "smysl" bych viděla i v použití toho 2.2 HDi (škoda že ne verze Biturbo), to tedy Outlanderu VELMi prospělo, řekla bych já :-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2009 21:22
Re: Originál je vždy jenom jeden...
No pokud by někdo chtěl něco po Francouzsku houpavějšího tak bych to neřešil jinými tlumiči ale jiným originálem, třeba LandRover Freelander je velmi dobrá alternativa.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 21:29
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Trošičku zkušeností s tím "houpáním" mám (něco slabě přes čtvrt miblionu kilometrů ;-) ) a "něco" do sebe to má ... (ach kdeže ty časy GS a DS a SM jsou :-) )
Freelander - do terénu ano (tam bude lepší), na silnice ne (tam je horší), do servisu jednoznačně (tedy pokud tam rád jezdíte - tam má posledních docela už dost let Land (Range) Rover takovou "bolístku") - tedy jestli slečna na recepci v servisu je vaše "favoritka" - jinak toho Rovera raději nee :-)
PS: Ale ten motor od Citroën Land Roveru "sluší" (škoda že to "obchodní odd." nedovolilo "plnou" - Biturbo verzi použít)
Avatar - Ham.
6. 1. 2009 21:49
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Houpání je OK ale náklonost jen k jedné značce není nejprozíravější. Ta DS je špica, jedno z nejlepších aut která kdy byla vůbec vyráběna, mě by se vešla do historické top ten. Zato GS a SM je trošku úlet to bych tedy nemusel.
7. 1. 2009 09:26
Re: Originál je vždy jenom jeden...
nechci dělat machry, ale není náhodou plagiát něco na styl krádeže. Asi něco jako když rákosníci vyrobí přesnou kopii X5 a dají tomu jméno, které ani neumím vyslovit, natož napsat?

Když se 2 fabriky domluví, že 1. dá podvozek a 2. motory tak se tomu říká spolupráce. Určitě tyhle Pežé a Citróny nepovažuji za plagiáty Myšáka. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 1. 2009 11:20
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Samozřejmě že to NENí plagiát :-)
To byly jen takové slovní "hrátky", navíc je "možnost", že by možná snad (asi záleží na prodejích) dovnitř, na přední nápravu, pod tím předním velkým kusem plechu co se dá zdvihnout, dorazil i vznětový šestiválec (s automatem) - to by "zajímavé" býti mohlo ;-)
7. 1. 2009 13:08
Re: Originál je vždy jenom jeden...
no jo, někdo si koupí Oktávku a bude tvrdit, že když je to na stejným podvozku jako A3 tak je to hotová prémiovka, někdo legální a oficiální spolupráci nazve plagiátem... ;-\
6. 1. 2009 20:43
Cross
Peugeot a Citroen bude v tabulkách prodejnosti u této kategorie plnit pouze kategorii "ostatní".
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 21:14
Re: Cross
Bezesporu určitě naprosto souhlasím - ano. To ale NEznamená, že MUSí být nejhorší - já osobně bych asi "vypustila" Peugeot (špatně mu dopadl test světlometů) a "porovnala/projela" bych si ty dva zbývající (a možná by "vyhrál", ten "méně" prodávaný - navíc do něj asi/možná po "přestěhování" výroby do europe "přibude" snad i šestiválec 3.0 HDi - to by se mi už málem "líbilo") :-)
6. 1. 2009 21:47
Re: Cross
Netvrdím, že bude nejhorší, ale pořád bude jen ve stínu "prémie" (tady jsem záměrně použil uvozovky) a těch automobilek, co je u nich tato kategorie tradicí a v neposlední řadě i tou cenou.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 21:51
Re: Cross
Souhlas ;-)
Ale mne tahle kategorie stejně příliš "nebere" (tedy zítra bych do ulic raději Subaru Forester vyjale, ale jinak spíše něco "jiného" u auta "hledám/preferuji").
PS: Já bych vlastně možná mezi Freelanderem a 4007 a Outlander a C-Crosser a Rav a já nevím co zrovna ten Forester volila - kdybych musela/potřebovala - něco takového :-)
6. 1. 2009 22:25
Re: Cross
Dneska je nabídka téměř nekonečná... Co člověk "potřebuje" je jenom otázka preferencí, peněz a těch... potřeb.