Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 4007: Nové ceny na českém trhu začínají na 679.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (53)
Dovozce vozů Peugeot snížil od 1. ledna 2009 ceny svého SUV 4007 o 109.100,-Kč.

V nabídce jsou nyní tři verze. Zážehový motor 2,4 MIVEC původem od Mitsubishi tvoří základ nabídky. Jeho cena klesla na necelých 680 tisíc korun. Je dostupný pouze s jedním stupněm výbavy - Confort Pack - který obsahuje 6 airbagů, ESP, tempomat, kompletní elektrickou výbavu, automatickou klimatizaci nebo rádio s CD a MP3 přehrávačem. Turbodiesel se stejnou výbavou pořídíte nyní za 789.900,-Kč. V obou případech jde o pětimístné verze.

Dva vyšší stupně výbavy - Premium a Premium Pack - jsou standardně sedmimístné. U té první dostanete mj. hliníková kola místo plechových, volant a hlavici řadicí páky potažené kůží, hliníkové střešní lišty nebo přední mlhové světlomety. Otevírá se také cesta k lepším audio systémům a navigacím, které do základního provedení zážehového motoru vůbec Peugeot nenabízí.

Xenonové světlomety, rádio s CD měničem, zadní parkovací asistent nebo 18palcová kola jsou standardem až ve výbavě Premium Pack.

Peugeot nenabízí verze s pohonem 4x2, ačkoli mateřský výrobce Outlander s tímto znakem náprav v nabídce má, což umožnilo snížit jeho cenu až k 623 tisícům korun.

Pouze v nabídce francouzské značky je turbodiesel se šestistupňovým automatem, za který dáte navíc 50 tisíc korun.

Peugeot žádá za verzi N1 příplatek 20 až 22 tisíc (podle verze), za metalický lak zaplatíte 14 tisíc korun.

Peugeot 4007 - Nové ceny od 1.1.2009 na českém trhu
Motor2,4 MIVEC2,2 HDI2,2 HDI AT
Zdvihový objem [cm3]236021792179
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]125/6000115/4000115/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]232/4100380/2000380/2000
Max. rychlost [km/h]190200200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,29,99,9
Komb. spotřeba [l/100 km]9,47,27,3
Cena Confort Pack [Kč]679.900,-789.900,--
Cena Premium [Kč]-859.900,-909.900,-
Cena Premium Pack [Kč]-939.900,-989.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (53)
7. 1. 2009 13:08
Re: Originál je vždy jenom jeden...
no jo, někdo si koupí Oktávku a bude tvrdit, že když je to na stejným podvozku jako A3 tak je to hotová prémiovka, někdo legální a oficiální spolupráci nazve plagiátem... ;-\
Avatar - Hammunasakra
7. 1. 2009 11:20
Re: Originál je vždy jenom jeden...
Samozřejmě že to NENí plagiát :-)
To byly jen takové slovní "hrátky", navíc je "možnost", že by možná snad (asi záleží na prodejích) dovnitř, na přední nápravu, pod tím předním velkým kusem plechu co se dá zdvihnout, dorazil i vznětový šestiválec (s automatem) - to by "zajímavé" býti mohlo ;-)
7. 1. 2009 09:26
Re: Originál je vždy jenom jeden...
nechci dělat machry, ale není náhodou plagiát něco na styl krádeže. Asi něco jako když rákosníci vyrobí přesnou kopii X5 a dají tomu jméno, které ani neumím vyslovit, natož napsat?

Když se 2 fabriky domluví, že 1. dá podvozek a 2. motory tak se tomu říká spolupráce. Určitě tyhle Pežé a Citróny nepovažuji za plagiáty Myšáka. ;-)
6. 1. 2009 22:25
Re: Cross
Dneska je nabídka téměř nekonečná... Co člověk "potřebuje" je jenom otázka preferencí, peněz a těch... potřeb.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2009 21:51
Re: Cross
Souhlas ;-)
Ale mne tahle kategorie stejně příliš "nebere" (tedy zítra bych do ulic raději Subaru Forester vyjale, ale jinak spíše něco "jiného" u auta "hledám/preferuji").
PS: Já bych vlastně možná mezi Freelanderem a 4007 a Outlander a C-Crosser a Rav a já nevím co zrovna ten Forester volila - kdybych musela/potřebovala - něco takového :-)