Peugeot si pro domácí autosalon připravila rovnou trojici konceptů, které spojuje jméno a design, ale rozděluje způsob pohonu a počet stop, které vytvářejí.
Tiež by sa mi páčil Citroen DS4 Cabrio v štýle DS3 Cabrio/Fiat 500C/Citroen 2CV. :yes:
Alebo konkurent pre Renault Wind, Citroen DS3 coupé a cabrio/Peugeot 208 coupé a cabriolet
tak ja by som platenu strechu priznam sa prijal u maleho kabria typu 208 skor ako pevnu sklapatelnu, predsa len ked to ma byt kabrio nech to je prave male kabrio :yes: nechajme sa prekvapit :yes:
Frantici jsou na hlavu, ale ze jsou takhle na hlavu, to jsem necekal.
Karbonove sasi a medene blatniky 8-s
Med je tezka, mekka a i kdyz nepujde asi o cistou med ale nejakou bronzovou slitinu, je to porad napytel.
A zmena barvy ? Pokud nekdo lesti medeny lustr, tak asi vi jaka to je zabava.. zdrapane, flekate a hnusne uz po mesici na ovzdusi. Co s tim udela SO2 a spinava voda je snad kazdemu jasne.. odporne cerno hnedo zelene mapy...
O palubni desce ze starejch novin u auta v cenne pres 3 mega (odhad) se snad nema cenu bavit. Tohle navrhli zhuleni magori pro dalsi zhulene magory...
Neprožívej to tolik, je to jenom koncept, možná pouze designové cvičení. Mám vážné pochyby, že by to někdy uvidělo, byť jen v omezené sérii, výrobu.
Ošetřit měď, aby tak rychle neoxidovala, ale přesto také lze.
Kdyby se to ale v ČR čistě náhodou vyskytlo, asi by majitel neřešil leštění, ale řešil by chybějící díly které jsou z mědi. (Pro méně chápavé nebo unavené : po zastavení na veřejnosti a opuštění auta budou v okamžení tam, kde jsou všechny měděné okapy.) :-! >:D ;-\