Peugeot si pro domácí autosalon připravila rovnou trojici konceptů, které spojuje jméno a design, ale rozděluje způsob pohonu a počet stop, které vytvářejí.
Neprožívej to tolik, je to jenom koncept, možná pouze designové cvičení. Mám vážné pochyby, že by to někdy uvidělo, byť jen v omezené sérii, výrobu.
Ošetřit měď, aby tak rychle neoxidovala, ale přesto také lze.
Kdyby se to ale v ČR čistě náhodou vyskytlo, asi by majitel neřešil leštění, ale řešil by chybějící díly které jsou z mědi. (Pro méně chápavé nebo unavené : po zastavení na veřejnosti a opuštění auta budou v okamžení tam, kde jsou všechny měděné okapy.) :-! >:D ;-\
Frantici jsou na hlavu, ale ze jsou takhle na hlavu, to jsem necekal.
Karbonove sasi a medene blatniky 8-s
Med je tezka, mekka a i kdyz nepujde asi o cistou med ale nejakou bronzovou slitinu, je to porad napytel.
A zmena barvy ? Pokud nekdo lesti medeny lustr, tak asi vi jaka to je zabava.. zdrapane, flekate a hnusne uz po mesici na ovzdusi. Co s tim udela SO2 a spinava voda je snad kazdemu jasne.. odporne cerno hnedo zelene mapy...
O palubni desce ze starejch novin u auta v cenne pres 3 mega (odhad) se snad nema cenu bavit. Tohle navrhli zhuleni magori pro dalsi zhulene magory...
tak ja by som platenu strechu priznam sa prijal u maleho kabria typu 208 skor ako pevnu sklapatelnu, predsa len ked to ma byt kabrio nech to je prave male kabrio :yes: nechajme sa prekvapit :yes:
Tiež by sa mi páčil Citroen DS4 Cabrio v štýle DS3 Cabrio/Fiat 500C/Citroen 2CV. :yes:
Alebo konkurent pre Renault Wind, Citroen DS3 coupé a cabrio/Peugeot 208 coupé a cabriolet