Vedle Volkswagenu během ledna klesly americké prodeje také Toyotě nebo Fordu. Důvodem je hlavně sněhová bouře, kvůli níž zákazníci řešili jiné problémy než nákup nového auta.
krome všech nevyhod s emisema ma naftovy auto i jednu jedinou - ale velkou - vyhodu, kterou by americane urcite ocenili během soucasnych snehovych bouří - naftu z nadrze auta by mohli precerpat do kamen a trochu se tak ohrat
to sice jo
otázka je, jestli to je dobrej napad
aby ty kamna nevyletely kominem
navíc benzin ma na objem mensi vyhrevnost nez nafta, tak by ses tolik neohral
to je i jeden z důvodu, proc ma benznovy auto vyssi spotrebu
to mas samozrejme pravdu, ale vzhledem k tomu, jak EU sili ohledne CO2, mel by byt benzin zatizen o 10% nižší spotrebni dani nez nafta v prepoctu na objem, protože spalenim 1 litr nafty vznikne o 10% vic CO2 nez spalenim 1 litru benzinu
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
nafta rozhodne není skoro 2x drazsi jak pises
plus o cca 10% levnejsi nez dyzl
coz odpovida tomu, ze v USA není benzin umele znevyhodnen vyssi spotrebni proti nafte jako v EU
inak ja tomu januarovemu prepadu chrysleru 200 vobec nerozumiem.... pred rokom v januari vyse 14 tisic kuskov.... a tento rok v januari len nieco cez 5 tisic.... pritom to auto cely minuly rok predajne rastlo .... a je stale vcelku nove a neokukane este aj dnes .... co sa s nim zrazu deje ... viem ze ma skoncit bez nastupcu ale nechce sa mi verit ze by za tieto slabe januarove cisla mohli serdzove plany a prognozy ... lebo zakaznici taketo veci zvacsa pri kupe auta neriesia co kto kedy povie
lexus v januari uz je v amerike pred vw ako pozeram .... sila.... a co sa tyka fiatu.... jeho povedal by som "dost symbolicke" predaje v amerike zacinaju uz tiez viditelne klesat .... bolo jasne ze 500L tam nemoze uspiet a mala f500 zazrak uz tiez nespravi... ma tam serdzo tiez o com premyslat .. ten nedavny prichod fiatu do ameriky s 500kou a 500L sa veru moc nevydaril ... cakal som ovela viac
Ten propad byl už v prosinci a Dart měl loni propad ve většině roku.
FCA sedny neumí a pokud pohřbí Dart a 200, zbyde jim akorát duo Charger/300 což je dílo Mercedesu a Cerberusu.
Hodně smutný a to Chrysler měl špičkové sedany v 90. let, co se prodalo jen Stratusů (Cirrus/Breeze), Sebringů, Avengerů, Concorde(vision, intrepid), 300m, LHS (new yorker), Neonů a 300C/charger......
A ted maj 4 ušmudlaný sedany, z nich dva sou aktuálně propadáky a třetí nic moc (300C). Jo a pak se mě tu smáli když sem Fiat krtizoval.
Podívej se na nabídku GM a podívej se jak šel v Lednu Nahoru Buick, všechny modely nárůst. A Bucik je v USA přímá konkurence značky Chrysler.
A kolik modelů má buick a kolik Chrysler.
mali prist s niecim co vyzera americky a ponukne aj adekvatne motory v danom trhovom prostredi ( to vravim stale ) .. europske manazerske kravataky s dizlami tam proste nikdy frcat nebudu... amerika je iny svet.. nerozumiem .. tak velka znacka .. v podstate svetovy automobilovy gigant akym vw urcite je a napriek tomu to stale pochopit nechcu a nedokazu ze to co v ich podani frci v eu v amerike nikdy frcat nebude
keby boli vo vw len kusok flexibilni a pruzni uz davno tam maju aspon jedno velke SUV alebo pickupy site na mieru americanom..... taki japonci a korejci uz davno zistili co tam frci a dokazu sa velmi sikovne prisposobit akemukolvek trhu sveta .... vw ale ide hlavou proti muru ( uvidime co je silnejsie ) .... a v amerike je s tymto svojim pristupom na najlepsej ceste ako tam definitivne skoncit .. bude to velka hanba ak ho tam tento rok v predajoch uz sunda aj drahy a premiovy lexus ... uz v roku 2015 to lexusu takmer vyslo
ale ty výsledky FCA nejsou vůbec špatné. ;-) Jistě, ty napíšeš Dart, 200, atd... Ale FCA roste nejrychleji ze všech významných hráčů a to dlouhodobě. ;-)
Chrysler ztráta, Alfa i fiat v USA ztráta, roste Jeep (i když wrangler v lednu taky pokles) , RAMu už dochází dech, 5% je nic moc a nečekaně se zvedlo Dodge no.
Všechno díky suv a truckům, osobáky krom Chargeru propadák, minivany už melou z posledního dechu a krom Journey už FCA nic nemá.
A to co má úspěch vytvořil krom Renegade, přelepených Ducat a obludy Cherokee všechno Mercedes a Cerberus, naopak produkty FCA až na ty 4 auty propadák. Blbý co, žít už 7 let z práce někoho jiného a vydávat to za svůj úspěch
S přihlédnutím k tomu, jaké hysterii VW čelil v poslední době, ty prodeje nejsou zas tak špatné....mnozí předpovídali totální kolaps VW US sales...ale k tomu nedošlo.... :-!