Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Polestar láká na svůj druhý model. Bude to elektrický fastback za cenu Tesly

Jestliže první model osamostatněné sportovní divize Volva je hybrid, druhý už bude elektromobilem.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2019 13:02
Tu cenu jste vzali kde?
První kusy elektromobilů Tesla Model 3 se k evropským zákazníkům v Německu dostanou zřejmě už v únoru 2019. Cena tam bude začínat na €57 900 vč. 19% DPH pro Long Range verzi se dvěma elektromotory. Performance verze bude za €68 600. V přepočtu se tedy díváme na zhruba 1,5 mil. Kč, resp. 1,8 mil. Kč.
Rozbalit vlákno
4
4. 1. 2019 17:42
Re: Tu cenu jste vzali kde?
Nemluvilo se původně o milionu?
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 20:23
Re: Tu cenu jste vzali kde?
Tady vidím cenu od 36t. USD. [odkaz]
Nakolik je reálné tuto verzi dostat, je druhá věc.
4. 1. 2019 21:45
Re: Tu cenu jste vzali kde?
Cena v odkaze je 44k, tych 36k je po uplatneni statnych kompenzacii a obe su bez dani, teda nieco ako u nas bez DPH.
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 22:01
Re: Tu cenu jste vzali kde?
:yes:
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2019 13:15
To vymývání mozků elektrikou a násilné zvýhodňování je
proti přírodě. Co tak napřed vyvinout pořádnou baterku a pak teprve stavět EV. Kolik peněz se promrhá na dotování nedokonalých výrobků, namísto aby se použily tam, kde by skutečně pomohly. Jen vzpomeňte na zákaz žárovek, kolik bylo zbytečně vyrobeno nedokonalých LEDžárovek, které špatně svítily a nevydržely ani půl roku. I bez zásahu politických odpadlíku z Bruselu by se LEDky prosadily v pravý čas.
Rozbalit vlákno
2
4. 1. 2019 19:43
Re: To vymývání mozků elektrikou a násilné zvýhodňování je
Kdyby nedošlo k zákazu klasických žárovek tak ty vyspělé ledky nemame dodnes..
4. 1. 2019 20:15
Re: To vymývání mozků elektrikou a násilné zvýhodňování je
Kupoval jsem ledky dávno předtím než nějaký zákaz platil. Ovšem jen tam kde to mělo smysl.
4. 1. 2019 14:31
Nabíjení se nebude dělat v žádných powerbankách aní rychlona
Ale bude vytvořen standardizovaný kastlík, kam bude možno vložit náhradní baterie nebo elektrocentrálu na benzín. Auta budou mít baterie jen na dojezd 150 km a když pojedou dál, tak si půjčí na benzínce náhradní baterii. Tu následně přečerpají za jízdy do vnitřních akumulátorů a vrátí na jiné pumpě. Tím pádem elektromobily budou lehčí, levnější a budou méně ztrácet na ceně.
Proč nejsou vhodné rychlonabíječky a powerbanky?
Rychlonabíječky by po většinu času byly nevyužité a způsobovaly by nárazové přetížení sítě.
Powerbanky zase obsahují stejné množství akumulátorů jako náhradní akumulátory na pumpách, ale v součtu celkové množství baterií v autech a powerbankách by bylo dvojnásobné.
Naproti tomu záložní baterie na pumpách by se nabíjely nočním proudem, nepotřebovaly by žádné služby nonstop. A obíhaly by, svážely by se podobně jako vozíky v hypermarktech.
Je to jednoduché. Evropská unie nakáže, aby ve všech elekromobilech byl normalizovaný kastlík na náhradní baterii (nebo 2) i se systémem přečerpávání energie. Nikdo nebude muset čekat ani jezdit dál než k nejbližší pumpě, i celkový počet vyrobených baterií bude nižší. Takže to půjde zavést velice rychle.
Tam kde by to nevyhovovalo nebo při jízdě na dovolenou do ciziny, by si půjčili benzínovou elektrocentrálu a byli by nezávislí na dobíjení.
Rozbalit vlákno
3
4. 1. 2019 17:37
Re: Nabíjení se nebude dělat v žádných powerbankách aní rych
Pokud by se baterie vešla do kastlíku mohlo by to fungovat. Zatím ale baterie zabírají půlku auta a to i ty celkem malé kapacitou. takže musí být napevno zabudovány do konstrukce

Možná to přijde až EU nakáže podstatné zvýšení měrné kapacity nebo jiný vynález ...
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 20:28
Re: Nabíjení se nebude dělat v žádných powerbankách aní rych
A jak jsi na to přišel? Našels křišťálovou kouli? Nebo jsi jen zapomněl napsat "takhle si to představuji"?
4. 1. 2019 23:52
Re: Nabíjení se nebude dělat v žádných powerbankách aní rych
To řešení s "benzínovou elektrocentrálou" je fakt vtipné. Dávám přednost benzinovému motoru přímo v autě, což je asi tak 50x jednodušší a levnější řešení téhož problému! >:D
4. 1. 2019 15:05
A co elektromobily na dlouhé trasy?
I ty by byla řešené podobně. Napevno by měly baterie na 1/3 dojezdu a vyndávací baterie na 2/3 dojezdu. Majitel by vyndávací baterie mohl nechat na několik hodin u nabiječky a mezitím by si objel, co potřebuje. Tím pádem by ani nemusel bydlet v domě s nabíječkou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
4. 1. 2019 17:54
Re: A co elektromobily na dlouhé trasy?
mluvíš potenciálně o 4 000 000 vyměňovacích baterií jen v ČR, ale i kdyby to bylo jen milion kdo to zaplatí, ty baterie nejsou zadarmo. ?
4. 1. 2019 23:53
Re: A co elektromobily na dlouhé trasy?
Přesně. Organizačně takřka neproveditelné a ekonomicky (i ekologicky) sebevražené řešení. :'-(
4. 1. 2019 17:42
Není to Tesla
Není to Tesla, to se líbit nebude.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
4. 1. 2019 19:11
CD umírají, lidé kupují stále víc vinyl
CD = elektrovozně
Vinyl = vozy se spalovacími motory

Na konkurenčním webu:
BMW elektrovozům nevěří …

:-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
1
4. 1. 2019 23:55
Re: CD umírají, lidé kupují stále víc vinyl
Elektrovozům věří jen pomatení euromarxisté, naivní ekologisté a firmy, které by se na nich rádi napakovaly! 8-s
4. 1. 2019 20:36
Tesla vs Volvo
Alespoň menší konkurenční boj co stáhne možná i cenu trochu dolů
Rozbalit vlákno
0