Novinky
proti přírodě. Co tak napřed vyvinout pořádnou baterku a pak teprve stavět EV. Kolik peněz se promrhá na dotování nedokonalých výrobků, namísto aby se použily tam, kde by skutečně pomohly. Jen vzpomeňte na zákaz žárovek, kolik bylo zbytečně vyrobeno nedokonalých LEDžárovek, které špatně svítily a nevydržely ani půl roku. I bez zásahu politických odpadlíku z Bruselu by se LEDky prosadily v pravý čas.
Ale bude vytvořen standardizovaný kastlík, kam bude možno vložit náhradní baterie nebo elektrocentrálu na benzín. Auta budou mít baterie jen na dojezd 150 km a když pojedou dál, tak si půjčí na benzínce náhradní baterii. Tu následně přečerpají za jízdy do vnitřních akumulátorů a vrátí na jiné pumpě. Tím pádem elektromobily budou lehčí, levnější a budou méně ztrácet na ceně.
Proč nejsou vhodné rychlonabíječky a powerbanky?
Rychlonabíječky by po většinu času byly nevyužité a způsobovaly by nárazové přetížení sítě.
Powerbanky zase obsahují stejné množství akumulátorů jako náhradní akumulátory na pumpách, ale v součtu celkové množství baterií v autech a powerbankách by bylo dvojnásobné.
Naproti tomu záložní baterie na pumpách by se nabíjely nočním proudem, nepotřebovaly by žádné služby nonstop. A obíhaly by, svážely by se podobně jako vozíky v hypermarktech.
Je to jednoduché. Evropská unie nakáže, aby ve všech elekromobilech byl normalizovaný kastlík na náhradní baterii (nebo 2) i se systémem přečerpávání energie. Nikdo nebude muset čekat ani jezdit dál než k nejbližší pumpě, i celkový počet vyrobených baterií bude nižší. Takže to půjde zavést velice rychle.
Tam kde by to nevyhovovalo nebo při jízdě na dovolenou do ciziny, by si půjčili benzínovou elektrocentrálu a byli by nezávislí na dobíjení.
Proč nejsou vhodné rychlonabíječky a powerbanky?
Rychlonabíječky by po většinu času byly nevyužité a způsobovaly by nárazové přetížení sítě.
Powerbanky zase obsahují stejné množství akumulátorů jako náhradní akumulátory na pumpách, ale v součtu celkové množství baterií v autech a powerbankách by bylo dvojnásobné.
Naproti tomu záložní baterie na pumpách by se nabíjely nočním proudem, nepotřebovaly by žádné služby nonstop. A obíhaly by, svážely by se podobně jako vozíky v hypermarktech.
Je to jednoduché. Evropská unie nakáže, aby ve všech elekromobilech byl normalizovaný kastlík na náhradní baterii (nebo 2) i se systémem přečerpávání energie. Nikdo nebude muset čekat ani jezdit dál než k nejbližší pumpě, i celkový počet vyrobených baterií bude nižší. Takže to půjde zavést velice rychle.
Tam kde by to nevyhovovalo nebo při jízdě na dovolenou do ciziny, by si půjčili benzínovou elektrocentrálu a byli by nezávislí na dobíjení.
Pokud by se baterie vešla do kastlíku mohlo by to fungovat. Zatím ale baterie zabírají půlku auta a to i ty celkem malé kapacitou. takže musí být napevno zabudovány do konstrukce
Možná to přijde až EU nakáže podstatné zvýšení měrné kapacity nebo jiný vynález ...
Možná to přijde až EU nakáže podstatné zvýšení měrné kapacity nebo jiný vynález ...
A jak jsi na to přišel? Našels křišťálovou kouli? Nebo jsi jen zapomněl napsat "takhle si to představuji"?
I ty by byla řešené podobně. Napevno by měly baterie na 1/3 dojezdu a vyndávací baterie na 2/3 dojezdu. Majitel by vyndávací baterie mohl nechat na několik hodin u nabiječky a mezitím by si objel, co potřebuje. Tím pádem by ani nemusel bydlet v domě s nabíječkou.
CD = elektrovozně
Vinyl = vozy se spalovacími motory
Na konkurenčním webu😒br /> BMW elektrovozům nevěří …
:-! :-! :-! :-! :-!
Vinyl = vozy se spalovacími motory
Na konkurenčním webu😒br /> BMW elektrovozům nevěří …
:-! :-! :-! :-! :-!
Nakolik je reálné tuto verzi dostat, je druhá věc.