Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
49
/
80
Prohlédnout znovu
Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
Poprvé za volantem Lexusu LC: Luxusní kupé nás hodně překvapilo!
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Digitální budíky nemají takové spektrum nastavení jako třeba v konkurenčních audi
|
acz
Lexus LC
|
acz
Zpracování interiéru si zaslouží jedničku, komplikované ovládání multimédií pomocí dotykové plošky už ne. Manipulace s kurzorem je zbytečně komplikovaná a pomalá. Nepomáhá ani složitost vnitřního menu.
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Luxusní interiér dotvářejí také pohodlná a rozměrná sedadla, která navíc zaslouží pochvalu i za slušnou oporu tělu při dynamičtějším projíždění zatáček
|
acz
Lexus LC
|
acz
Jízdní režimy nastavujeme pomocí „rohu“ na boku kapličky přístrojů. Módy Eco a Comfort doplňuje ještě Sport S s výraznějším zvukem motoru a Sport S+, jenž přidává i tvrdší podvozek.
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Hybridní variantu poznáte prakticky jen dle nápisů a modře podbarveného loga
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Atmosférickému osmiválci 5.0 se 477 koňmi v nízkých otáčkách chybí „drajv“ podobný přeplňovaným jednotkám. Linearitou a spotřebou je ovšem trumfne.
|
acz
lLexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
Lexus LC
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc