Puristické Porsche 911R se má představit již velmi brzy a očekává se, že premiéra novinky s atmosférickým motorem se odehraje právě na březnovém autosalonu v Ženevě.
Jen si říkám, proč tomu neříkají GTS. I když tam byl recept trochu jiný, pořád to měla být nejlepší Carrera na silnice. R ve mně vyvolává dojem, že to vevnitř nebude mít ani kliky. Jinak atmosféra, manuál, elegantní karoserie Carrery, pokud možno v širším provedení, to si nechám líbit.
Ano, bez klimy, bez klik, prostě erko, taková slabší GT3, ale purističtější, páč manuál. GTS jsou bezesporu nejlepší varianty Porsche napříč modely, jsem zvědav, co se stane s GTS variantou po faceliftu.
Čekám, že zachovají recept, tedy S s power kitem (možná 331 kW), větším rozchodem, extra výbavou (podvozek, výfuk atp.), interiérem v základu v Alcantaře, trochu jiným naladěním.
Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. :-) Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >:D Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. :-)