Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche má problém prodávat hypersport 918 Spyder

Ačkoli Porsche přijímá objednávky na 918 Spyder už hodně dlouho, stále zůstává významná část z celkově plánovaných 918 aut bez budoucího majitele.
Zpět na článek
3. 6. 2013 13:08
3. 6. 2013 17:36
3. 6. 2013 18:30
3. 6. 2013 18:36
3. 6. 2013 18:42
3. 6. 2013 18:53
3. 6. 2013 19:00
4. 6. 2013 00:18
4. 6. 2013 00:33
4. 6. 2013 08:21
4. 6. 2013 15:38
3. 6. 2013 19:26
3. 6. 2013 19:41
3. 6. 2013 20:13
4. 6. 2013 00:18
4. 6. 2013 08:51
4. 6. 2013 11:05
4. 6. 2013 13:20
4. 6. 2013 13:43
4. 6. 2013 14:53
4. 6. 2013 15:36
4. 6. 2013 15:41
4. 6. 2013 17:27
4. 6. 2013 09:19
3. 6. 2013 21:23
Avatar - KANKUNEN
3. 6. 2013 12:50
Je to přirozené
Výrobce GAZíků nemá image na to, aby mohli prodávat supersport ve velkém. Tak jako nemá VW image na Phaeton, Citroen na C6 a Fiat na větší auto než je Punto.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Magister
3. 6. 2013 13:47
Re: Je to přirozené
Přesně tak.... Porsche sice vydělává na Panamerách a Cayenech, nicméně ztratilo punc vyjímečnosti....
3. 6. 2013 23:37
Re: Je to přirozené
Ale kde že. Měli problém prodat i Carreru GT. Proto také dělají mnohem menší sérii 918. Pořád se myslím prodává lépe než zmíněná Carrera. V téhle kategorii zkrátka Porsche moc jméno nemá. Stejně tak třeba Alfa měla problémy s 8C, jestli si dobře pamatuji.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 00:15
Re: Je to přirozené
Carrera GT byla jednoznačně "zajímavější", ale i ona měla svá "ale" - i velmi zkušený řidič byl "jemně na rozpacích"
Prostě Porsche 911 (a jeho "klony") určitě ANO, supersport od Porsche (není ŠPATNÁ volba, ale asi možná spíš) NEee? :-|
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 17:56
Re: Je to přirozené
Možná bude příčina jinde - LaFerrari a McLaren P1 prostě "zaujaly" VÍCe.. ;-)
(a může být že spojení s VW těm NEJ"náročnějším" fanouškům značky ne tak úplně "voní" :-)
..a tenhle trh není "neomezený"
Souhlasila bych že s PHAETONem udělal VW až "absurdní" krok (nikdy nic takového nevyráběl + je tu audi A8), ale s FIATem a už vůbec ne CITROËNem ten kdo jen trošičku zná (auto)historii NEmůže souhlasit.. ;-)

[odkaz] 164 kW bylo před 20ti lety (v něčem co bylo jako dnešní... řekněme BMW 135i Coupe) opradu HODNĚ a bylo to SUPER autí(čko :yes: :-)

[odkaz] Zrovna tak v době kdy končili Beatles byl Citroën SM s motorem V6 2.7 od malé italské firmy v jeho majetku (nějaké Maserati) C6kou v době kdy většina z nás (diskutujících) ještě nebyla na světě a ti co byli tou dobou "moc rozumu nepobrali" ;-)

PS: Nevím jestli to (náhodou) nebyly LEPŠÍ "autočasy" než jsou dnes :-)
PPS: Já DNES plánovat supersport, také nemám Porsche 918 na prvním místě (byť v době 1. presentace vypadal DOST zajímavě..
3. 6. 2013 23:01
Re: Je to přirozené
image dneska maj ale jinou. I když se bude Francouz za historii těch značek bít, tak jsou to dneska masovky bez výraznějšího puncu exkluzivity.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 00:23
Re: Je to přirozené
Já bych tohle řekla po přesednutí z ("mého") Citroën C5 V6 Bi-turbo do (třeba) VW Passat (že je to "masovka bez výraznějšího puncu exkluzivity" ;-)
...ale máte pravdu že VĚTŠINA lidí to vidí (asi) JINAK :-|
4. 6. 2013 09:34
Re: Je to přirozené
A uvidí. Z Citroenu se má stát "ta levná" značka PSA.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 15:05
Re: Je to přirozené
No pak budeme asi porovnávat s DS - ale teď je srovnání (současný) Passat (současná) C5 celkem JEDNODUCHÉ (jeden z nich je "masovka bez výraznějšího puncu exkluzivity ;-)
4. 6. 2013 15:49
Re: Je to přirozené
Exkluzivita a mainstreamová střední třída ? >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 17:27
Re: Je to přirozené
No VW (přece) "vyhlásil" že příští Passat bude větší luxusnější atd., ale uvidíme "jak ho (v reálu) pojmou" (konstrukčně i cenově, prostě "celkově") - rohodně "hlásí" že Passat "půjde VÝŠ" :-)
...což ale stále NIC NEmění na "současném porovnání" - jeden je "masovka bez výraznějšího puncu exklusivity" ;-)
4. 6. 2013 20:56
Re: Je to přirozené
a druhý je to samé
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 22:30
Re: Je to přirozené
To (naštěstí) NENí.. ;-)
..ani použitou technikou, ani kvalitou materiálů v interiéru :-)
Avatar - KANKUNEN
3. 6. 2013 12:58
Přehazování článků
To se hned tak nevidí, úmyslně vytvářet chaos hned na první straně. To musel vymyslet někdo placený konkurencí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
3. 6. 2013 13:05
ze by Audi...?
...ale vratim sa este k skreslenym informaciam o "nezaujme" o najnovsi hypersport:
v kuloaroch sa uz objavili informacie, ze uz ostava len cca 100 ks neprerozdelenych 918-ek...
tak neviem, pravda je mozno niekde uprostred, toto mi ale pripada ako klasicky boj "zvysok sveta - kontra "koncern" " - ze Anglani aj Italiani su uspesny, ale Nemcuri niesu... :-!
ale tito Nemcuri uspesny su !!! :

[odkaz]

Wolfgang Durheimer - clovek, ktory ma momentalne dost co povedat k tomu CO a KEDY sa pusti do vyroby sa vyjadril, ze tento projekt je v nejakej tej "fazi" vyvoja, a ze ked Audi vypusti podobne auto do predaja, bude to Najlepsi "Ultrasport" !!!
- zrovna to slovo ULTRA - je cim dalej tim priznacnejsie, pre cim dalej tim viac Audin, a buducnost to len potvrdi - hovori sa totizto o dalsom "pakete" k novym modelom - "ULTRA" - a ako kazdemu doslo, jedna sa o paket, znizujuci hmotnost aut, a teda zvysujuci aj sportovy akcent ;-)
pre mna, kedze uz bolo potvrdene Audi RS6 Plus (to zn. 600+ PS) - este potvrdit verziu SEDAN, plus paket ULTRA :yes: - a mam na co setrit :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 18:21
Re: ze by Audi...?
Ehm 600+ PS? ;-)
A víte že to je (už) docela HODNĚ? :-)
Pro to (TAKOVÝ výkon) bych už asi volila JINÉ chassis (nic proti A6 - s 230ti kW Bi-Tdi "dobré" :yes: ;-)
3. 6. 2013 13:08
mainstream
z Porsche se stal postupem casu mainstream, od SUV k dieselu, od doby kdy nasadili Diesel tak také Porsche nevidim jako nejakou výjimečnou znacku, ale radim si ji po bok znacek jako Audi, BMW, Mercedes, tedy rozhodne ne znacka kam bych sel kupovat něco výjimečného :-)

ale oto ze se všechny 918 prodaj bych strach opravdu nemel :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
3. 6. 2013 13:50
Re: mainstream
No tak v Affalterbachu třeba vyrábí vyjímečná auta - SLS AMG (GT, Black series). A chystá se nový čistě jejich vůz SLC.
3. 6. 2013 13:22
Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Ten řekl, že je to sice velmi impresivní ukázka moderních technologií, ale že jako produkt se jedná o kravinu. Celé auto je vytvářeno z ultralehkých materiálů, aby pak byly dovnitř umístěny těžké elektrobaterie. Celý tento koncept je stupidní a hraje na trh ekologií zaujatých kupců, což není zrovna častý jev.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Magister
3. 6. 2013 13:51
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
:yes:
Avatar - flyboyeda
3. 6. 2013 13:55
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Souhlasím a navíc když se člověk podívá na Carreru GT,tak spyder 918 není plnohodnotným nástupcem,za to může ta slavná pošahaná EU,ničí suverenitu jednotlivých států a ničí trhy,kdyby mohlo porsche postavit plnohodnotného nástupce Carrera GT,mohlo to vypadat jinak
3. 6. 2013 13:59
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Jak EU omezila Porsche, že 918 není (nemohlo být) plnohodnotný nástupce GT ?
Avatar - flyboyeda
3. 6. 2013 14:08
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Nebýt EU tak se Porsche na nějaké těžké elektorbaterie vykašle
Avatar - Magister
3. 6. 2013 14:10
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Eu neurčuje baterky do supersportu...
3. 6. 2013 14:33
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Jak/čím EU nařídila Porsche, že musí použít baterie ?
Avatar - flyboyeda
3. 6. 2013 15:54
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Tak nějak musí snížit CO2 a spotřebu a na to jsou těžké baterie
3. 6. 2013 17:09
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Vzhledem k tomu, že vesele pokračují s GT3, připravují Turbo, prý GT2 a to bez omezení produkce počtem kusů, tak těch "pár" 918 by do limitů vměstnali.
3. 6. 2013 23:50
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Porsche prostě takhle vidí budoucnost sportovních aut ( 8-s ) a je to předzvěst nástupu hybridních 911 a spol. Podle mne v tom dost hraje roli špatná zkušenost z Carrery GT. I konvenční 918 je velmi povedené auto, ale prodeje by pravděpodobně nijak závratné neměla. Je to škoda, protože Porsche tahle auta umí.
4. 6. 2013 08:48
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Ano, jistě. Vidím to (bohužel) také tak.
Avatar - Magister
3. 6. 2013 14:10
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Taky myslím, že tu horuješ na nesprávném písečku. Jinde normálně supersporty vznikají...
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 18:24
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
..navíc "na poslední chvíli" zvyšovali výkon - aby byl vůbec "konkurenceschopný", to je v této třídě (asi) NE"odpustitelné" = to NEpůsobí (vůbec) dobře..
3. 6. 2013 23:59
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Neřekl bych neodpustitelné. To auto vyvíjí příliš dlouho. Což samo o sobě není špatné, je to asi nejdéle vyvíjené Porsche (násobně oproti konvenčním sporťákům), ale problém je, že se o něm hodně dlouho ví. Asi se mi to jen zdá, ale přijde mi to jak věčnost.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 00:11
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Mám úplně stejný POCIT! Že je "slibované" DLOUHO a kdysi se mi ty první snímky/info líbily, dnes je tu LaFerrari nebo McLaren P1 (a pak další "malí" výrobci) a Porsche 918 se chtě nechtě "propadá" (minimálně) na 3. místo - no a kdo by chtěl...
4. 6. 2013 00:33
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Tak mne po pravdě neoslovuje ani jedno. To by 918 musela vyhodit hybridní systém, pak by tu šance byla. A to ne pro nějakou zaujatost vůči hybridům, ale prostě mi nic neříkají.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 15:06
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Ona ta (výkonová) "pomoc" elektromotoru ale JE znát! ;-)
5. 6. 2013 18:02
Re: Stačí si poslechnout jízdní dojmy Chrise Harrise
Jenže mým cílem není být nejrychlejší. A pokud bych si něco takového měl koupit na leštění, tak si ho nechám vyhotovit jako řez. Bude tak mnohem zajímavější. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2013 14:06
Bubliňák
Pokud to tak je, tak se není až tak moc čemu divit. Porsche, ať chce, nebo ne, má trademark 911ky a tak o něm lidé i smýšlí. A Porsche to jen živí tím, že ať udělá cokoliv, furt tam ten odkaz na 911 cpe. U supersportu to sice lze pochopit, ale to auto je nezajímavý pro petrolheady, dost drahý pro "ekology", pár kupců na blízkém a dálném východě, pár za oceánem a tím to hasne. Raději bych si pořídil olítanou XJ220, Aventador a Škodovku na LPG, než tohle.
Rozbalit vlákno
2
3. 6. 2013 14:39
Re: Bubliňák
Problém vidím v tom, kde ta 918 je. V partě těchto elektrosupersportů jsou LaF a P1 nepochybně sofistikovanější. Pak je zde rodina konvenčních supersportů, které nabízejí konvenční pohon s nějakou tou tu více tu méně technologickou vychytávkou a můžeme klidně začít u prakticky končící R8, přes 458 a Aventador a končit u Koenigseggu a Pagani. Ta 918 mi tam přijde tak napůl cesty. ;-\
3. 6. 2013 14:45
Kdo se diví?
Porsche již ztratilo punc výjimečnosti a jedinečnosti, kterou dříve mělo. Na silnicích se prohání mraky Cayenne, Panamer, již to není značka, za kterou by se lidé ohlédli, vždyť prodává více než 100k aut ročně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
3. 6. 2013 15:07
Re: Kdo se diví?
Kdyz Porsche vznika takto, tak aby tu vyjimecnost neztratilo. [odkaz] Z ho... bic neupletes ;-)
Kdyz vidim Panameru, reknu si aspon "Porsche se 4 dverma, divny ale aspon to vypada jak 911"
Porsche za 3-4 melouny dobry, ale za 18????
Avatar - WalterWhite
3. 6. 2013 15:10
Kde sa stala chyba ?
Podla mňa je problém najmä dizajn.
Aj napriek tomu že v porovnaní s konkurenciou je 918 technicky OK zráža ho dizajn . Auto pôsobí veľmi športovo ( motošport) čo podtrhujú fotky zo závodnými číslami . Tieto autá končia vo vyhrievaných garážach zakryté plachtou a z času na čas sa nechyjú vyvetrať pri nejakej tej extra príležitosti . Porsche 918 nemá ten ľúbivý vzhľad LaFerrari ani nie je ufom ako na kolesách ako P1 ... je to "len" okruhový špeciál* bez emócie.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
3. 6. 2013 15:16
Re: Kde sa stala chyba ?
Takto preci vyjimecna auta nedopadaj
[odkaz]
Avatar - Choochoo
3. 6. 2013 15:16
Re: Kde sa stala chyba ?
Asi se to tak prezentujeproto, aby bylo videt, ze je to uber sportak. Aby tam tech 18 melounu bylo videt oproti 911. Jinak by to bylo hned okoukany. S tim cislem mas asi pravdu, prachas chce bejt videt v luxusni kare a ne v nejaky rally kare ;-)
Avatar - WalterWhite
3. 6. 2013 15:43
Re: Kde sa stala chyba ?
Jeremy C. si robí strandu že najľahšia práca na svete je dizajnér u Porsche ale vydno nie je to pravda . Spraviť dizajn áut od Boxter cez sedan po SUV tak aby to bolo stále trošku ikonické Porsche 911 je veľmi ťažké a ako vydno tu pri 918 je to aj veľmi zvezujúce .
Ferrari je tradičná značka ale hlavu si neláme s tradíciami pri dizajne až na tradične červenú farbu >:D
3. 6. 2013 16:34
Re: Kde sa stala chyba ?
Tradiční barva Ferrari je žlutá . Podle žlutého pole šťítu na kterém se vzpíná kůň ;-)
Avatar - CHerokee
3. 6. 2013 17:37
Re: Kde sa stala chyba ?
Myslím, že červená je tradičnější a to jak v motosportu (formule), tak podle prodaných vozů...
3. 6. 2013 18:31
Re: Kde sa stala chyba ?
Červená je barva italských sportovních aut, Ferrari je opravdu žluté. :-) Ale v zásadě máš pravdu.
3. 6. 2013 23:08
Re: Kde sa stala chyba ?
ale takový murcielago spíš ve žlutý :-)
Avatar - wladyk
3. 6. 2013 17:36
To se divím
Já mám zase problém vymyslet kde na něj vzít. >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2013 18:30
...
Je to "jednoduchý".
Když přišlo Enzo, zapomněl jsem na F50. Po představení LaFerrari, po Enzu už ani nevzdechnu.
Zato když přišli s 918, začal jsem chtít tu Carreru GT ještě víc. :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bubáq
3. 6. 2013 18:42
Re: ...
Ne, že bych na Carreru GT měl (prachy), ale z hlediska cílové zákaznické skupiny byla rozhodně lépe zacílená, než tahle "nijaká" 918. 918 by mohla cíit tak akorát na zákazníky Lotusu, ale ti zase nepotřebují baterky :-) ....
Avatar - CHerokee
3. 6. 2013 18:53
Re: ...
S tím se nedá než souhlasit...
3. 6. 2013 19:00
Re: ...
Taky si myslím... :-)
Hlavně CGT mi přijde vizuálně mnohem hezčí.
4. 6. 2013 00:18
Re: ...
Tak já pořád ještě nezapomněl na F40. A Carrera GT mi ji v některých ohledech připomíná. Nedoceněné auto.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 00:33
Re: ...
Nejste (na "místní diskutující" - bez urážky!) moc "daleko"? (v minulosti? ;-)
PS: Jinak ale NAPROSTO SOUHLASím :yes: :-)
(F40 možná "přeběhlo dobu" úplně NEJVÍC ze všech "Supercars" - jeho ZÁVODNÍ "základ" byl opravdu "znát" - je možné že s něčím podobným se už NIKDY NEsetkáme..
4. 6. 2013 08:21
Re: ...
F40 jsem z výčtu vynechal, protože je to pořád ještě moje nejoblíbenější auto. Na druhou stranu je to skoro veterán - co bych ale dal za možnost se v ní projet. :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 15:38
Re: ...
To zrovna NENí "snadno splnitelné" přání.. ;-)
3. 6. 2013 18:58
Ještě jsou volné kusy?
Tak si jdu hned zítra jednu 918 objednat. Doufám po této zprávě nebude nával a ještě se na mě dostane.
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2013 19:26
918
Pokud já bych čistě teoreticky hledal auto v této kategorii, tak bych Porsche bral ... radši než předražený Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 19:41
Re: 918
Tím "předražený Fiat" myslíte LaFerrari s motorem V12 6262 cm3 disponující výkonem 963 PS a 900 Nm? :-)
PS: Myslím že Ferrari i McLaren jsou (tentokrát) prostě LEPŠÍ
Avatar - AUDIRS6
3. 6. 2013 20:13
Re: 918
...to je zatial len vec Tvojho nazoru...
este nikdo relevantne neporovnal ani LaF a P1, nieto este s P918...
ked bude toto porovnanie cierne na bielom, alebo aspon budu k disp. casy z Nordschleife...potom mozeme spekulovat..zatial je to len fakt teoretizovanie nad clankami, doplnene o neuplne tech. parametre P918...takze tak.
Uvidiime ;-)
PS: a kedze Ferrari na Nordschleife nechodi testovat...
to by musel byt faaaakt nejakyy jo sakra testovaci tym - mozno aj internacionalny, aby sa im to podarilo - zobrat tam vsetky 3 a ukazat ako sa veci maju ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2013 00:18
Re: 918
Tak SCHVÁLNĚ - jestli jen "mého" ;-)
Avatar - AUDIRS6
4. 6. 2013 11:05
Re: 918
len sa jej tam nadalej cpi...uz ti budu coskoro len nohy trcat >:-[]
4. 6. 2013 13:20
Re: 918
To opravdu nepíši proto, abych se Kylie zavděčil a jestli sleduješ diskuze tak občas narazíš na naše vzájemné "výstupy" podle kterých by ti mohlo být jasné, že si navzájem zadarmo opravdu nepochlebujeme. Prostě si jen myslím, že zde má Kylie pravdu. Směješ se jen sám sobě.
Avatar - AUDIRS6
4. 6. 2013 13:43
Re: 918
ved v poho... ber to iba ako taky vystrel slepym nabojom ;-)
ja som sa jej tiez uz parkrat zavdacil...obcas si to vynimocne aj zasluzi ;-)
tentoraz by som ale hodnotenie nechal fakt na kompetentnych, totizto je sanca blizka az rovna NULE, ze sa niekto z nas bude mat sancu previezt co i len 1 z tychto 3 skvostov...
s vacsinou aut, ktore sa tu bezne prepieraju na diskusiach, mam moznost mat aj osobne skusenosti...kdezto tu - :-! ...
ked by som to ale mal zhodnotit na zaklade znamych faktov a obrazkov - potom ano - zatial to na papieri vyzera lepsie pre P1 a LaF...ta nadvaha Porsche je fakt vyrazna :-! , uvidime, ako to dopadne s casom na Norschleife ;-)
Co sa tyka dizajnu - tam je to este subjektivnejsie - ano - Porsche z nich vypada "najobycajnejsie" - ale to je tym, ze je to proste Nemec.
Talian musi vypadat vzrusujucejsie - a aj vypada, Anglican by mal byt asi "elegantnejsi" - tam je to uz na polemiku - skor mi pripada tak "vulgarnejsie" - proste az mooc VRRRR - ak vies c tym myslim ;-) - ale aj moderne. :yes:
Porsche spolieha na svoju uz existujucu klientelu, aj ked si myslym, ze vela zakaznikov by uvitala, keby ten hybridny system, nebol tak moc zamerany na spotrebu - lebo o to im islo az moc. - keby isli cestou komkurencie...urcite by ta hmotnost bola konkurencieschopna...
hmm, ale ked Porsche chce byt najzelensi "hypersport"... :-! -- uvidime, ako to cele dopadne... ;-)
4. 6. 2013 14:53
Re: 918
Jak už jsem někde psal, ta 918 mi přijde "mezi" klasickými supersporty (rozuměj konvenční) a laboratořemi v podobě P1 a LaF. Nikde jsem nezaznamenal, že by u Porsche pracovali s aktivní aerodynamikou, jako Mac a Ferrari. U McLarenu je vidět, že chtěli i možnost čistě elektrického pohou => váha +, ale vedle toho aerodynamika vypadá dle dostupných údajů jako top na trhu. Na druhou stranu u Ferrari použili elektropohon jen jako doplněk pro zlepšení dynamiky, resp. překlenutí slabiny atmosférického motoru (nízké a střední otáčky) a díky tomu se mohli soustředit na špičkový výkon spalovacího motoru. To je parádní. U Porsche mne mrzí, že nešli do aplikace svého setrvačníku, se kterým už mají poměrně hodně zkušeností. Z testu který jsem četl to vypadá na hodně efektivní řešení.
4. 6. 2013 15:41
Re: 918
Teď mne tak napadá, že když u nás dvou nastane shoda, musí to být na 100%, takže 918 "nemá šanci". >:D ;-)
Avatar - Magister
4. 6. 2013 09:19
Re: 918
Souhlasím s Kylie také... ale jinak samozřejmě by srovnávačka byla zajímavá.
Avatar - WalterWhite
3. 6. 2013 20:55
Kliatba superšportov Porsche
Predčasný koniec Porsche Carrera GT
04.05.2006 / jp

Dňa šiesteho mája automobilka Porsche skompletizuje posledný superšportiak Carrera GT. Tento prestížny model nesplnil marketingové plány značky napriek tomu, že získal viacero ocenení odborných porôt.

Dopyt trhu pokryl len 1 270 exemplárov z pôvodne ohlásenej 1 500-kusovej limitovanej edície.

Porsche Carrera GT poháňa v strede umiestnený 5,7-litrový vidlicový desaťvalec (450 kW/612 k). Dosahuje maximálnu rýchlosť 330 km/h a z pokoja na stovku akceleruje za 3,9 sekundy. Cena 450-tisíc eur.

Automobilka Porsche teraz vkladá nádeje do vývoja štvordverového športového kupé Panamera. Vyrábať sa bude v Lipsku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sargis
3. 6. 2013 21:33
Re: Kliatba superšportov Porsche
Tak tak, niektore nedocenene auta sa stanu legendou az ked je po nich....skoda, ze sa caka na dobu, kedy bude legendou aj konstrukcia V12...
3. 6. 2013 21:23
Vaha auta
Problemem Porsche je jeho vaha. Oproti slibum ma o 300 kolo vice.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2013 07:39
Jednoduchý...
P918 nevypadá prostě nijak vyjímečně. Nemá ani supersportovní ladnost LaF, ani technicistní zjev jako P1...navíc prozatím neporáží oba konkurenty alespoň v tabulkách.
Zcela jednoznačně přišlo v pro něj nejhorší dobu, nicméně si myslím, že se ve finále prodá.
Jen Porsche podle mýho přejde nadlouho chuť na výrobu podobnýho auta.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2013 09:28
Re: Jednoduchý...
Porsche prostě vypadá takto [odkaz]
4. 6. 2013 10:21
Re: Jednoduchý...
Také bych řekl, že je nakonec prodají. A to je pokrok oproti předchůdci. Že v podobné sféře nemají silné jméno, není nic, co by Porsche nevědělo. U Carrery GT myslím lákali na 50 letou podporu.