Novinky
To se hned tak nevidí, úmyslně vytvářet chaos hned na první straně. To musel vymyslet někdo placený konkurencí.
...ale vratim sa este k skreslenym informaciam o "nezaujme" o najnovsi hypersport😒br />
v kuloaroch sa uz objavili informacie, ze uz ostava len cca 100 ks neprerozdelenych 918-ek...
tak neviem, pravda je mozno niekde uprostred, toto mi ale pripada ako klasicky boj "zvysok sveta - kontra "koncern" " - ze Anglani aj Italiani su uspesny, ale Nemcuri niesu... :-!
ale tito Nemcuri uspesny su !!! 😒br />
[odkaz]
Wolfgang Durheimer - clovek, ktory ma momentalne dost co povedat k tomu CO a KEDY sa pusti do vyroby sa vyjadril, ze tento projekt je v nejakej tej "fazi" vyvoja, a ze ked Audi vypusti podobne auto do predaja, bude to Najlepsi "Ultrasport" !!!
- zrovna to slovo ULTRA - je cim dalej tim priznacnejsie, pre cim dalej tim viac Audin, a buducnost to len potvrdi - hovori sa totizto o dalsom "pakete" k novym modelom - "ULTRA" - a ako kazdemu doslo, jedna sa o paket, znizujuci hmotnost aut, a teda zvysujuci aj sportovy akcent 😉
pre mna, kedze uz bolo potvrdene Audi RS6 Plus (to zn. 600+ PS) - este potvrdit verziu SEDAN, plus paket ULTRA :yes: - a mam na co setrit 😄
tak neviem, pravda je mozno niekde uprostred, toto mi ale pripada ako klasicky boj "zvysok sveta - kontra "koncern" " - ze Anglani aj Italiani su uspesny, ale Nemcuri niesu... :-!
ale tito Nemcuri uspesny su !!! 😒br />
[odkaz]
Wolfgang Durheimer - clovek, ktory ma momentalne dost co povedat k tomu CO a KEDY sa pusti do vyroby sa vyjadril, ze tento projekt je v nejakej tej "fazi" vyvoja, a ze ked Audi vypusti podobne auto do predaja, bude to Najlepsi "Ultrasport" !!!
- zrovna to slovo ULTRA - je cim dalej tim priznacnejsie, pre cim dalej tim viac Audin, a buducnost to len potvrdi - hovori sa totizto o dalsom "pakete" k novym modelom - "ULTRA" - a ako kazdemu doslo, jedna sa o paket, znizujuci hmotnost aut, a teda zvysujuci aj sportovy akcent 😉
pre mna, kedze uz bolo potvrdene Audi RS6 Plus (to zn. 600+ PS) - este potvrdit verziu SEDAN, plus paket ULTRA :yes: - a mam na co setrit 😄
z Porsche se stal postupem casu mainstream, od SUV k dieselu, od doby kdy nasadili Diesel tak také Porsche nevidim jako nejakou výjimečnou znacku, ale radim si ji po bok znacek jako Audi, BMW, Mercedes, tedy rozhodne ne znacka kam bych sel kupovat něco výjimečného 😄
ale oto ze se všechny 918 prodaj bych strach opravdu nemel 😄
ale oto ze se všechny 918 prodaj bych strach opravdu nemel 😄
Ten řekl, že je to sice velmi impresivní ukázka moderních technologií, ale že jako produkt se jedná o kravinu. Celé auto je vytvářeno z ultralehkých materiálů, aby pak byly dovnitř umístěny těžké elektrobaterie. Celý tento koncept je stupidní a hraje na trh ekologií zaujatých kupců, což není zrovna častý jev.
Souhlasím a navíc když se člověk podívá na Carreru GT,tak spyder 918 není plnohodnotným nástupcem,za to může ta slavná pošahaná EU,ničí suverenitu jednotlivých států a ničí trhy,kdyby mohlo porsche postavit plnohodnotného nástupce Carrera GT,mohlo to vypadat jinak
Jak EU omezila Porsche, že 918 není (nemohlo být) plnohodnotný nástupce GT ?
Nebýt EU tak se Porsche na nějaké těžké elektorbaterie vykašle
Tak nějak musí snížit CO2 a spotřebu a na to jsou těžké baterie
Vzhledem k tomu, že vesele pokračují s GT3, připravují Turbo, prý GT2 a to bez omezení produkce počtem kusů, tak těch "pár" 918 by do limitů vměstnali.
Porsche prostě takhle vidí budoucnost sportovních aut ( 8-s ) a je to předzvěst nástupu hybridních 911 a spol. Podle mne v tom dost hraje roli špatná zkušenost z Carrery GT. I konvenční 918 je velmi povedené auto, ale prodeje by pravděpodobně nijak závratné neměla. Je to škoda, protože Porsche tahle auta umí.
..navíc "na poslední chvíli" zvyšovali výkon - aby byl vůbec "konkurenceschopný", to je v této třídě (asi) NE"odpustitelné" = to NEpůsobí (vůbec) dobře..
Neřekl bych neodpustitelné. To auto vyvíjí příliš dlouho. Což samo o sobě není špatné, je to asi nejdéle vyvíjené Porsche (násobně oproti konvenčním sporťákům), ale problém je, že se o něm hodně dlouho ví. Asi se mi to jen zdá, ale přijde mi to jak věčnost.
Mám úplně stejný POCIT! Že je "slibované" DLOUHO a kdysi se mi ty první snímky/info líbily, dnes je tu LaFerrari nebo McLaren P1 (a pak další "malí" výrobci) a Porsche 918 se chtě nechtě "propadá" (minimálně) na 3. místo - no a kdo by chtěl...
Tak mne po pravdě neoslovuje ani jedno. To by 918 musela vyhodit hybridní systém, pak by tu šance byla. A to ne pro nějakou zaujatost vůči hybridům, ale prostě mi nic neříkají.
Pokud to tak je, tak se není až tak moc čemu divit. Porsche, ať chce, nebo ne, má trademark 911ky a tak o něm lidé i smýšlí. A Porsche to jen živí tím, že ať udělá cokoliv, furt tam ten odkaz na 911 cpe. U supersportu to sice lze pochopit, ale to auto je nezajímavý pro petrolheady, dost drahý pro "ekology", pár kupců na blízkém a dálném východě, pár za oceánem a tím to hasne. Raději bych si pořídil olítanou XJ220, Aventador a Škodovku na LPG, než tohle.
Problém vidím v tom, kde ta 918 je. V partě těchto elektrosupersportů jsou LaF a P1 nepochybně sofistikovanější. Pak je zde rodina konvenčních supersportů, které nabízejí konvenční pohon s nějakou tou tu více tu méně technologickou vychytávkou a můžeme klidně začít u prakticky končící R8, přes 458 a Aventador a končit u Koenigseggu a Pagani. Ta 918 mi tam přijde tak napůl cesty. ;-\
Porsche již ztratilo punc výjimečnosti a jedinečnosti, kterou dříve mělo. Na silnicích se prohání mraky Cayenne, Panamer, již to není značka, za kterou by se lidé ohlédli, vždyť prodává více než 100k aut ročně.
Podla mňa je problém najmä dizajn.
Aj napriek tomu že v porovnaní s konkurenciou je 918 technicky OK zráža ho dizajn . Auto pôsobí veľmi športovo ( motošport) čo podtrhujú fotky zo závodnými číslami . Tieto autá končia vo vyhrievaných garážach zakryté plachtou a z času na čas sa nechyjú vyvetrať pri nejakej tej extra príležitosti . Porsche 918 nemá ten ľúbivý vzhľad LaFerrari ani nie je ufom ako na kolesách ako P1 ... je to "len" okruhový špeciál* bez emócie.
Aj napriek tomu že v porovnaní s konkurenciou je 918 technicky OK zráža ho dizajn . Auto pôsobí veľmi športovo ( motošport) čo podtrhujú fotky zo závodnými číslami . Tieto autá končia vo vyhrievaných garážach zakryté plachtou a z času na čas sa nechyjú vyvetrať pri nejakej tej extra príležitosti . Porsche 918 nemá ten ľúbivý vzhľad LaFerrari ani nie je ufom ako na kolesách ako P1 ... je to "len" okruhový špeciál* bez emócie.
Asi se to tak prezentujeproto, aby bylo videt, ze je to uber sportak. Aby tam tech 18 melounu bylo videt oproti 911. Jinak by to bylo hned okoukany. S tim cislem mas asi pravdu, prachas chce bejt videt v luxusni kare a ne v nejaky rally kare 😉
Jeremy C. si robí strandu že najľahšia práca na svete je dizajnér u Porsche ale vydno nie je to pravda . Spraviť dizajn áut od Boxter cez sedan po SUV tak aby to bolo stále trošku ikonické Porsche 911 je veľmi ťažké a ako vydno tu pri 918 je to aj veľmi zvezujúce .
Ferrari je tradičná značka ale hlavu si neláme s tradíciami pri dizajne až na tradične červenú farbu >😁
Ferrari je tradičná značka ale hlavu si neláme s tradíciami pri dizajne až na tradične červenú farbu >😁
Tradiční barva Ferrari je žlutá . Podle žlutého pole šťítu na kterém se vzpíná kůň 😉
Je to "jednoduchý".
Když přišlo Enzo, zapomněl jsem na F50. Po představení LaFerrari, po Enzu už ani nevzdechnu.
Zato když přišli s 918, začal jsem chtít tu Carreru GT ještě víc. 😄
Když přišlo Enzo, zapomněl jsem na F50. Po představení LaFerrari, po Enzu už ani nevzdechnu.
Zato když přišli s 918, začal jsem chtít tu Carreru GT ještě víc. 😄
Ne, že bych na Carreru GT měl (prachy), ale z hlediska cílové zákaznické skupiny byla rozhodně lépe zacílená, než tahle "nijaká" 918. 918 by mohla cíit tak akorát na zákazníky Lotusu, ale ti zase nepotřebují baterky 😄 ....
Tak já pořád ještě nezapomněl na F40. A Carrera GT mi ji v některých ohledech připomíná. Nedoceněné auto.
Nejste (na "místní diskutující" - bez urážky!) moc "daleko"? (v minulosti? 😉
PS: Jinak ale NAPROSTO SOUHLASím :yes: 😄
(F40 možná "přeběhlo dobu" úplně NEJVÍC ze všech "Supercars" - jeho ZÁVODNÍ "základ" byl opravdu "znát" - je možné že s něčím podobným se už NIKDY NEsetkáme..
PS: Jinak ale NAPROSTO SOUHLASím :yes: 😄
(F40 možná "přeběhlo dobu" úplně NEJVÍC ze všech "Supercars" - jeho ZÁVODNÍ "základ" byl opravdu "znát" - je možné že s něčím podobným se už NIKDY NEsetkáme..
Tak si jdu hned zítra jednu 918 objednat. Doufám po této zprávě nebude nával a ještě se na mě dostane.
Pokud já bych čistě teoreticky hledal auto v této kategorii, tak bych Porsche bral ... radši než předražený Fiat :yes:
Tím "předražený Fiat" myslíte LaFerrari s motorem V12 6262 cm3 disponující výkonem 963 PS a 900 Nm? 😄
PS: Myslím že Ferrari i McLaren jsou (tentokrát) prostě LEPŠÍ
PS: Myslím že Ferrari i McLaren jsou (tentokrát) prostě LEPŠÍ
...to je zatial len vec Tvojho nazoru...
este nikdo relevantne neporovnal ani LaF a P1, nieto este s P918...
ked bude toto porovnanie cierne na bielom, alebo aspon budu k disp. casy z Nordschleife...potom mozeme spekulovat..zatial je to len fakt teoretizovanie nad clankami, doplnene o neuplne tech. parametre P918...takze tak.
Uvidiime 😉
PS: a kedze Ferrari na Nordschleife nechodi testovat...
to by musel byt faaaakt nejakyy jo sakra testovaci tym - mozno aj internacionalny, aby sa im to podarilo - zobrat tam vsetky 3 a ukazat ako sa veci maju 😉
este nikdo relevantne neporovnal ani LaF a P1, nieto este s P918...
ked bude toto porovnanie cierne na bielom, alebo aspon budu k disp. casy z Nordschleife...potom mozeme spekulovat..zatial je to len fakt teoretizovanie nad clankami, doplnene o neuplne tech. parametre P918...takze tak.
Uvidiime 😉
PS: a kedze Ferrari na Nordschleife nechodi testovat...
to by musel byt faaaakt nejakyy jo sakra testovaci tym - mozno aj internacionalny, aby sa im to podarilo - zobrat tam vsetky 3 a ukazat ako sa veci maju 😉
Souhlasím s Kylie.
len sa jej tam nadalej cpi...uz ti budu coskoro len nohy trcat >😒]
To opravdu nepíši proto, abych se Kylie zavděčil a jestli sleduješ diskuze tak občas narazíš na naše vzájemné "výstupy" podle kterých by ti mohlo být jasné, že si navzájem zadarmo opravdu nepochlebujeme. Prostě si jen myslím, že zde má Kylie pravdu. Směješ se jen sám sobě.
ved v poho... ber to iba ako taky vystrel slepym nabojom 😉
ja som sa jej tiez uz parkrat zavdacil...obcas si to vynimocne aj zasluzi 😉
tentoraz by som ale hodnotenie nechal fakt na kompetentnych, totizto je sanca blizka az rovna NULE, ze sa niekto z nas bude mat sancu previezt co i len 1 z tychto 3 skvostov...
s vacsinou aut, ktore sa tu bezne prepieraju na diskusiach, mam moznost mat aj osobne skusenosti...kdezto tu - :-! ...
ked by som to ale mal zhodnotit na zaklade znamych faktov a obrazkov - potom ano - zatial to na papieri vyzera lepsie pre P1 a LaF...ta nadvaha Porsche je fakt vyrazna :-! , uvidime, ako to dopadne s casom na Norschleife 😉
Co sa tyka dizajnu - tam je to este subjektivnejsie - ano - Porsche z nich vypada "najobycajnejsie" - ale to je tym, ze je to proste Nemec.
Talian musi vypadat vzrusujucejsie - a aj vypada, Anglican by mal byt asi "elegantnejsi" - tam je to uz na polemiku - skor mi pripada tak "vulgarnejsie" - proste az mooc VRRRR - ak vies c tym myslim 😉 - ale aj moderne. :yes:
Porsche spolieha na svoju uz existujucu klientelu, aj ked si myslym, ze vela zakaznikov by uvitala, keby ten hybridny system, nebol tak moc zamerany na spotrebu - lebo o to im islo az moc. - keby isli cestou komkurencie...urcite by ta hmotnost bola konkurencieschopna...
hmm, ale ked Porsche chce byt najzelensi "hypersport"... :-! -- uvidime, ako to cele dopadne... 😉
ja som sa jej tiez uz parkrat zavdacil...obcas si to vynimocne aj zasluzi 😉
tentoraz by som ale hodnotenie nechal fakt na kompetentnych, totizto je sanca blizka az rovna NULE, ze sa niekto z nas bude mat sancu previezt co i len 1 z tychto 3 skvostov...
s vacsinou aut, ktore sa tu bezne prepieraju na diskusiach, mam moznost mat aj osobne skusenosti...kdezto tu - :-! ...
ked by som to ale mal zhodnotit na zaklade znamych faktov a obrazkov - potom ano - zatial to na papieri vyzera lepsie pre P1 a LaF...ta nadvaha Porsche je fakt vyrazna :-! , uvidime, ako to dopadne s casom na Norschleife 😉
Co sa tyka dizajnu - tam je to este subjektivnejsie - ano - Porsche z nich vypada "najobycajnejsie" - ale to je tym, ze je to proste Nemec.
Talian musi vypadat vzrusujucejsie - a aj vypada, Anglican by mal byt asi "elegantnejsi" - tam je to uz na polemiku - skor mi pripada tak "vulgarnejsie" - proste az mooc VRRRR - ak vies c tym myslim 😉 - ale aj moderne. :yes:
Porsche spolieha na svoju uz existujucu klientelu, aj ked si myslym, ze vela zakaznikov by uvitala, keby ten hybridny system, nebol tak moc zamerany na spotrebu - lebo o to im islo az moc. - keby isli cestou komkurencie...urcite by ta hmotnost bola konkurencieschopna...
hmm, ale ked Porsche chce byt najzelensi "hypersport"... :-! -- uvidime, ako to cele dopadne... 😉
Jak už jsem někde psal, ta 918 mi přijde "mezi" klasickými supersporty (rozuměj konvenční) a laboratořemi v podobě P1 a LaF. Nikde jsem nezaznamenal, že by u Porsche pracovali s aktivní aerodynamikou, jako Mac a Ferrari. U McLarenu je vidět, že chtěli i možnost čistě elektrického pohou => váha +, ale vedle toho aerodynamika vypadá dle dostupných údajů jako top na trhu. Na druhou stranu u Ferrari použili elektropohon jen jako doplněk pro zlepšení dynamiky, resp. překlenutí slabiny atmosférického motoru (nízké a střední otáčky) a díky tomu se mohli soustředit na špičkový výkon spalovacího motoru. To je parádní. U Porsche mne mrzí, že nešli do aplikace svého setrvačníku, se kterým už mají poměrně hodně zkušeností. Z testu který jsem četl to vypadá na hodně efektivní řešení.
Predčasný koniec Porsche Carrera GT
04.05.2006 / jp
Dňa šiesteho mája automobilka Porsche skompletizuje posledný superšportiak Carrera GT. Tento prestížny model nesplnil marketingové plány značky napriek tomu, že získal viacero ocenení odborných porôt.
Dopyt trhu pokryl len 1 270 exemplárov z pôvodne ohlásenej 1 500-kusovej limitovanej edície.
Porsche Carrera GT poháňa v strede umiestnený 5,7-litrový vidlicový desaťvalec (450 kW/612 k). Dosahuje maximálnu rýchlosť 330 km/h a z pokoja na stovku akceleruje za 3,9 sekundy. Cena 450-tisíc eur.
Automobilka Porsche teraz vkladá nádeje do vývoja štvordverového športového kupé Panamera. Vyrábať sa bude v Lipsku.
04.05.2006 / jp
Dňa šiesteho mája automobilka Porsche skompletizuje posledný superšportiak Carrera GT. Tento prestížny model nesplnil marketingové plány značky napriek tomu, že získal viacero ocenení odborných porôt.
Dopyt trhu pokryl len 1 270 exemplárov z pôvodne ohlásenej 1 500-kusovej limitovanej edície.
Porsche Carrera GT poháňa v strede umiestnený 5,7-litrový vidlicový desaťvalec (450 kW/612 k). Dosahuje maximálnu rýchlosť 330 km/h a z pokoja na stovku akceleruje za 3,9 sekundy. Cena 450-tisíc eur.
Automobilka Porsche teraz vkladá nádeje do vývoja štvordverového športového kupé Panamera. Vyrábať sa bude v Lipsku.
P918 nevypadá prostě nijak vyjímečně. Nemá ani supersportovní ladnost LaF, ani technicistní zjev jako P1...navíc prozatím neporáží oba konkurenty alespoň v tabulkách.
Zcela jednoznačně přišlo v pro něj nejhorší dobu, nicméně si myslím, že se ve finále prodá.
Jen Porsche podle mýho přejde nadlouho chuť na výrobu podobnýho auta.
Zcela jednoznačně přišlo v pro něj nejhorší dobu, nicméně si myslím, že se ve finále prodá.
Jen Porsche podle mýho přejde nadlouho chuť na výrobu podobnýho auta.
Prostě Porsche 911 (a jeho "klony") určitě ANO, supersport od Porsche (není ŠPATNÁ volba, ale asi možná spíš) NEee? 😐
(a může být že spojení s VW těm NEJ"náročnějším" fanouškům značky ne tak úplně "voní" 😄
..a tenhle trh není "neomezený"
Souhlasila bych že s PHAETONem udělal VW až "absurdní" krok (nikdy nic takového nevyráběl + je tu audi A😄, ale s FIATem a už vůbec ne CITROËNem ten kdo jen trošičku zná (auto)historii NEmůže souhlasit.. 😉
[odkaz] 164 kW bylo před 20ti lety (v něčem co bylo jako dnešní... řekněme BMW 135i Coupe) opradu HODNĚ a bylo to SUPER autí(čko :yes: 😄
[odkaz] Zrovna tak v době kdy končili Beatles byl Citroën SM s motorem V6 2.7 od malé italské firmy v jeho majetku (nějaké Maserati) C6kou v době kdy většina z nás (diskutujících) ještě nebyla na světě a ti co byli tou dobou "moc rozumu nepobrali" 😉
PS: Nevím jestli to (náhodou) nebyly LEPŠÍ "autočasy" než jsou dnes 😄
PPS: Já DNES plánovat supersport, také nemám Porsche 918 na prvním místě (byť v době 1. presentace vypadal DOST zajímavě..
...ale máte pravdu že VĚTŠINA lidí to vidí (asi) JINAK 😐
...což ale stále NIC NEmění na "současném porovnání" - jeden je "masovka bez výraznějšího puncu exklusivity" 😉
..ani použitou technikou, ani kvalitou materiálů v interiéru 😄