Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Macan oficiálně: Pro začátek se třemi motory

Všechny tři dostupné motory jsou standardně kombinovány s pohonem všech kol a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.
Zpět na článek
20. 11. 2013 09:51
20. 11. 2013 10:03
20. 11. 2013 18:37
20. 11. 2013 10:35
20. 11. 2013 17:39
20. 11. 2013 10:45
20. 11. 2013 12:30
20. 11. 2013 12:40
20. 11. 2013 13:15
20. 11. 2013 15:04
20. 11. 2013 16:51
20. 11. 2013 21:33
20. 11. 2013 17:33
20. 11. 2013 21:34
20. 11. 2013 17:31
20. 11. 2013 21:35
21. 11. 2013 01:09
21. 11. 2013 12:21
21. 11. 2013 08:09
20. 11. 2013 17:30
20. 11. 2013 20:15
21. 11. 2013 01:10
21. 11. 2013 08:49
21. 11. 2013 09:51
20. 11. 2013 14:49
20. 11. 2013 16:36
20. 11. 2013 18:43
21. 11. 2013 09:52
21. 11. 2013 09:54
20. 11. 2013 09:51
Jméno
Opravdu to budou v Česku prodávat pod jménem Macan?
Rozbalit vlákno
3
20. 11. 2013 10:03
Re: Jméno
Ne, speciálně pro nás to přejmenují na "čechoméra".
Avatar - eliot
20. 11. 2013 18:37
Re: Jméno
Ano, vždyť - "The name of a new Porsche has to fit with the brand, sound good in very many languages and dialects and evoke positive associations." >:-[]
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2013 22:07
Re: Jméno
A to ještě, že jsem se tu neregistroval v době, kdy se ještě mluvilo o Cajunu, nebo jak se tomu mělo nadávat. Mohl jsem mít takový nick... :-! :-)
20. 11. 2013 09:57
Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Co je to, prosím, za blábol:

" rychlým zrychlením, obratností a přesným zrychlením." ?

Mezi budíky uprostřed je pak otáčkoměr, ne tachometr...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
20. 11. 2013 10:08
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
TO NIC, TO JEN RYCHLE A PŘESNĚ ZRYCHLENÍ AUTOŘI NA AUTOBLESK.CZ, lehce zběsile píšící kraviny typu: "zážehový motor postavený na vznětovém principu" ...
20. 11. 2013 10:10
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
>:D

Mimochodem ty budíky:

[odkaz]

Fajne místo pro řidiče... :yes:
20. 11. 2013 10:28
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Díky za upozornění, už je to opraveno. Zrychlení byl bohužel můj překlep, tachometr mělo špatně v tiskové zprávě samo Porsche...
20. 11. 2013 10:56
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Jestli ta zpráva byla anglicky, tak je možné, že výrazem "tachymeter" nebo "tachometer" mysleli otáčkoměr, rychloměr pak uvádějí jako "speedometer".
20. 11. 2013 11:01
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
:-) A proto je lepší se tachometru vyhnout.
20. 11. 2013 12:31
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Přesně :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:38
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
...myslíš, takovéto kulaté s ručičkama? >:D vůbec nechápu, proč tolik budíků... když stačí jeden, max dva... a to buď hodiny nebo tachoš a hodiny.... >:D
20. 11. 2013 19:07
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Tak on stačí i provázek s uzlíkama a přesýpací hodiny >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 19:17
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
8-s >:D
20. 11. 2013 10:58
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Byla ta zpráva v angličtině, nebo němčině? Protože v angličtině je tachometr otáčkoměr. V češtině a němčině je to rychloměr. Doslova je tachometr měřič rychlosti. Což teoreticky může být i ten otáčkoměr, protože udává rychlost otáčení.
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:39
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Na ACZ jedině v Mongolštíně...jak tomu v poslední době je :-!
20. 11. 2013 11:10
Re: Rychlý, rychlejší, nejrychlejší...
Také jsem na to koukal. Logicky tam mělo být přesným řízením. Co jiného přesného by mohlo Porsche vyzdvihovat. :-)
20. 11. 2013 10:35
dizajn
Pekny moderny zadok. Nemuseli sa bat trochu modernosti ani v prednych partiach, ktore vyzeraju dost klasicky a na niektorych fotkach celok posobi trochu nesurode.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:39
Re: dizajn
...ten předek je SUV signatura pro Porsche....
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 10:45
Looks good...
58000 € za základ (lampáše, pružiny atď.)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 11:03
spredu je to cisty Cayenne
ako cez kopirak ani nema zmysel hadzat fotky, uplne to iste

chlapcom akosi dosly napady zrejme a teraz budu tento predok prezuzlavat a zvejkat dalsich 15 rokov a cpat do kazdeho auta, dobra finta ale mna to neohuruje
Rozbalit vlákno
27
20. 11. 2013 11:07
Re: spredu je to cisty Cayenne
Čekal jsi snad něco jiného?
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 11:09
Re: spredu je to cisty Cayenne
no cakal som ze to bude viac originalne kedze sa jedna o porsche a nie o daciu

RR sport od velkeho RR rozoznas spredu v pohode bez problemov ale pozri si macan vs cayenne, ziadny rozdiel,
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 11:28
Re: spredu je to cisty Cayenne
Na porsche sa vačšinou dívaš zozadu! ;-)
A tam je rozdiel markantný. A našťastie je to zmena k lepšiemu.
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 11:39
Re: spredu je to cisty Cayenne
to ma byt akoze rozumna odpoved?

neblazni, dam ti zmrzlinu a kornutok ti dam z plasteliny a ked sa ti nepaci tak poviem ze ved zmrzlinu vacsinou lizes a kornutok sa predsa neje , no vidis a sme doma
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 11:50
Re: spredu je to cisty Cayenne
Pred reakciou na nejaký komentár sa najprv zamysli...
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 11:39
Re: spredu je to cisty Cayenne
No ne když bude v dieslu >:-[]
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 11:56
Re: spredu je to cisty Cayenne
To hej, Diesel S nie je nič extra - na Porsche. A ešte to "zabijú" 4-valcami. 8-s

Ale ruku na srdce, čo by iní dali za 190kW - niektorí "Kaktusi" nezvládajú ani 88kW.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 12:01
Re: spredu je to cisty Cayenne
Znám 190kW z ML 350 BlueTEC a samozřejmě to stačí, ale tohle je sakra Porsche. Navíc když tu je BMW X3 ve verzi Alpina XD3 který ze stejnýho objemu umí 257 kW a 700 Nm
Je mi jasný že se dočkáme i 4válcovýho 2.0 TDi ale to radši komentovat nebudu, stejně by z toho byly samý *** >:-[]
Avatar - Katikakus
20. 11. 2013 14:36
Re: spredu je to cisty Cayenne
Koukám, že ten výprask pod M3 jsi ještě nerozdýchal, snoope. >:-[]
A zjevně ti dodnes ani nedošlo co se ti tam několik lidí snažilo vysvětlit a sice, že o těch 88kW vůbec nešlo. 8-s :no:
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 14:57
Re: spredu je to cisty Cayenne
>:D >:D
Bolo to naopak, Kaktuse!

Gate sú už suché?! Z tých neskutočných 88kW, z ktorých si si cvrkol! >:D
Avatar - Katikakus
20. 11. 2013 15:10
Re: spredu je to cisty Cayenne
To vis ze jo, bylo to naopak: [odkaz] >:D

A tys z diskuse odtahl jako zpraskany pes, snoope... >:-[]
Avatar - Snooob
20. 11. 2013 16:16
Re: spredu je to cisty Cayenne
Dik, za odkaz do diskusie, kde všetci pochopili!

Teda okrem Kaktusa, vodiča-teoretika (aka bychara), pre ktorého je papierové zrýchlenie z 0 na 100kmh najdôležitejšia veličina >:D >:D :no:
Avatar - Katikakus
20. 11. 2013 16:54
Re: spredu je to cisty Cayenne
Snoope, akorat ze v te diskusi to bylo ty, proti vsem ostatnim. Proto taky ten odkaz. Nebo ani tos nepochopil? 8-s :no:

Placat tady muzes pate pres devate, to co se tam odehralo, ani kdo z diskuse vysel jako teoretik-neznalek ale nezmenis. Kdyz chces lhat, musis mit v rukou lepsi karty... :-!
20. 11. 2013 19:24
Re: spredu je to cisty Cayenne
No, tak jste si dokázali, kdo vejš dočůral...a teď něco k autu, jo?
Avatar - šmoula nešika
20. 11. 2013 22:03
Re: spredu je to cisty Cayenne
Njn, po víc jak roce na auto.cz bych si dovolil podotknout, že se ti dva nemají moc co závidět. Takový zředěný jossajelito... Sem tam rozumný názor a tak, často ovšem trapné narážky a neznalost základů. Tedy to platí především pro Kaktuse.
Avatar - Sumi2000
21. 11. 2013 00:08
Re: spredu je to cisty Cayenne
:-) :yes:
Avatar - white label
21. 11. 2013 01:08
Re: spredu je to cisty Cayenne
Bohužel máš v tomto případě docela pravdu...
21. 11. 2013 08:15
Re: spredu je to cisty Cayenne
:yes:
20. 11. 2013 11:46
Re: spredu je to cisty Cayenne
Na základě čeho jsi své očekávání založil? Mně bylo jasné, že zepředu to bude nanejvýš evoluce současného designu (řekněme předek Cayenne doplněný o nějaké prvky ze Sport Turisma) a vzadu hlavně nová světla. Třeba nová interpretace tvaru, který jsme už viděli, aby sedl proporcím SUV. Navíc předky na mulách moc nemaskovali. Zadek ano. Přední partie jsou také signatura Porsche. Celkem jim trvalo, než našli tvar, který funguje. Nelze očekávat, že ho hned opustí. Je to Porsche. Nemá historii revolučních designů, které v další generaci hodí do koše. Takže mi přijde zvláštní se podivovat nad podobným předkem.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 11:37
Re: spredu je to cisty Cayenne
Jo, tahle nabídka motorů mi neštimuje. Čekal sem víc vod dieslu, tohle je zklamání a rozdíl mezi S a Turbem bych čekal taky větší >:-[]
20. 11. 2013 11:50
Re: spredu je to cisty Cayenne
Také mi nesedí. Ale o tom jsme se bavili už jinde. Alespoň jsem měl pravdu v tom, že ten benzín je S, ne základ. Navíc jsem si teď všiml převodovky. Je škoda, že použili dvouspojku.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 11:57
Re: spredu je to cisty Cayenne
Tu dvojspojku používá i původní originál Q3 takže to mě až tak nepřekvapilo. Věřim že to je odladěnim Porsche, ale tam někde dole to prostě bylo a je Audi ;-)
Rozhodně jsem od motorů čekal trochu víc a od dieslu hodně víc. V době kdy Alpina ze stejnýho objemu dává 257 kW a 700 Nm je tohle jako vrchol nabídky Porsche zklamání
20. 11. 2013 12:24
Re: spredu je to cisty Cayenne
Q3 s tímhle autem nemá nic společného. Převodovka je PDK (která verze, nevím), ne DL501 (S tronic). Nebo DQ500/ DQ250, kdybys trval na Q3. Dvouspojka a terén nejdou dohromady. I Q5 má ZF 8HP (hlavně díky tomu, že se benzíny prodávají v EU minimálně a nevyplatí se jim tedy dělat i verzi s dvouspojkou, takže tu prodávají "US verzi" s HDM).

400 koní mi nepřijde na Turbo špatné. Cayenne Turbo má 500, nějaký odstup tam být musí. Nečekal jsem, že bude S tak blízko (tím spíš, když jsou oba motory přeplňované). Ve světle výkonu S mohli Turbo trochu přifouknout. Ale ne o moc, musí si držet odstup od Cayenne.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 12:28
Re: spredu je to cisty Cayenne
Jo sorry, chtěl sem napsat 5 ale nějak se mi tam napsalo 3 :-)
A s těma motorama sem jen citoval přímo tebe z minulý diskuze >:-[]
Protože to vidim stejně :-)
20. 11. 2013 12:34
Re: spredu je to cisty Cayenne
Kdybych si měl dál zaspekulovat. Panamera Turbo (S) dostala navíc 20 koní při faceliftu. Tedy i Cayenne by mohl jít na 520/ 570. Pak by Macan Turbo mohl mít klidně 420.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 12:37
Re: spredu je to cisty Cayenne
Jo :-)
Otázka je nafta. Po zklamání v podobě 190 kW vrcholu asi přijde masový 2.0 TDi což na muj žaludek bude asi už moc >:-[]
20. 11. 2013 12:18
Re: spredu je to cisty Cayenne
Takže si Macana nekoupíš a radši ještě 7 let podržíš Feldu, jo?
20. 11. 2013 12:29
Nepěkný, nepěknější, nejnepěknější...
Ty jo... jak to ti pánové dělají, že se jim daří vymýšlet tato jedičná SUV... jedno lepší než druhé. :-|

I když technicky bude vše asi v pořádku... :-!
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2013 12:30
SUV-KLASSE
Málokdy se člověku při psaní příspěvku třesou prsty. Přiznávám též, že mi však nyní nevibrují jen palce...

Cayenne musí macanovi závidět čistotu a krásu zádě. Samotný Macan pak je doslovným zhmotněním všech přirozených, neúchylných motoristických snů. Zde, jako nikde jinde, platí známá věta: Macana buďto máš v garáži, nebo po něm toužíš. Jiná varianta vlastně neexistuje...

Tak je něco ke kritice? Nic. Nic... nic.

Dokonalá krása, dokonalá síla, dokonalá... touha.

BRAVO PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 12:31
Re: SUV-KLASSE
Ke kritice je minimálně vo ničem naftovej motor naftovej motor naftovej motor ;-)
A to radši nemyslim na do budoucna jistě neVWyhnutelný Porsche Macan 2.0 TDi >:-[]
20. 11. 2013 12:40
Re: SUV-KLASSE
Porsche a nafta to je desny spojeni, obcas parkuju vedle krasne bile Panamery, ale kdykoli ji slisim jak ji pan nastartuje, tak si jen povzdechnu "to je odpornej zvuk dieselu" vevnitr to bude naramne utlumene, ale zvenku to tomu autu zvukove faaakt neslusi
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 12:43
Re: SUV-KLASSE
No mě tam vadí jednak taky to spojení nafta a Porsche, ale hlavně to že značka jako Porsche hraje v dieslech až druhou ligu. I takovej Land Rover je dneska stejnýho objemu výkonnější. To je hodně smutný :no: 8-s
20. 11. 2013 13:15
Re: SUV-KLASSE
Panamera má 221 kW třílitr (pořád s jedním turbodmychadlem). Nevím, proč se rozhodli použít verzi z A8.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2013 13:54
Re: SUV-KLASSE
No myslim že eště nemá, nebo už se prodává? ;-)
Možná to udělaj stejně jako s Panamerou že silnější nafta přijde až časem třeba s faceliftem, ale jinak to taky nechápu a považuju to ze strany Porsche za chybu
20. 11. 2013 15:04
Re: SUV-KLASSE
Už se prodává. Měli ji na salónu, když jsem si šel pro faceliftovanou Panameru S (tedy s tím novým šestiválcem).
20. 11. 2013 15:21
Re: SUV-KLASSE
to čučím, jak to jezdí? >:D
20. 11. 2013 16:51
Re: SUV-KLASSE
Pro ujasnění, nekupoval jsem ji. Jede jak se na 420 koní sluší, jak z praku. :-) Pocitově rychlejší než GTS, ale GTS to samozřejmě není.
20. 11. 2013 20:26
Re: SUV-KLASSE
já už chtěl začít závidět :-)
20. 11. 2013 21:33
Re: SUV-KLASSE
Já celkem závidím i tak >:D Chodit přebírat Porsche a mít možnost ho provětrat... Ani by mě snad nevadilo, že není moje >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:33
Re: SUV-KLASSE
...dopředu, dozádu.... >:D >:D >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2013 14:07
Re: SUV-KLASSE
kupovat panameru v diesli? nepochopim

aky to paradox ze najpredavanejsim autom od porsche nie je sportiak ale SUV a nie je to ani benzin pod kapotou ale diesel, zvlastny to svet

kazdopadne dieslove porsche by som nechcel ani za polovicnu cenu, bez urazky a SUV uz vobec, ved je to traparna na kolesach

jednoznacne by som bral RR sport alebo velky RR , voci nim je zabacke porsche uplne malicke bezmocne jak v dizajne tak v terene a charizme, bez sance, RR proste drti :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:31
Re: SUV-KLASSE
Kdykoliv čtu, že někdo sliší, tak bych raději přiložil nos k té naftové Panameře....
Avatar - Andromeda
20. 11. 2013 21:35
Re: SUV-KLASSE
>:-[] Na komoru ...
Avatar - white label
21. 11. 2013 01:16
Re: SUV-KLASSE
Ten diesel v Panameře musí mít (dokonce hned po startu) "slišitelně" měkký chod... ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2013 12:21
Re: SUV-KLASSE
....mno,,,... >:D >:D zabils :yes:
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 17:30
Re: SUV-KLASSE
...konečně čerstvý vítr z končin, jež dlouho objímal puch tlejícího bahna.... :-) ;-) :yes:

K Macanovi.... Ano, GTI, je to přesně tak, jak jsi to pár slovy vystihl. Z mého pohledu Macan má něco, co Cayenne chybí... a to je lehkost, grif, lajna. Macan je dokonalý. A asi se, z mého pohledu, nejvíce přiblížil k myšlence Porsche. Lehký, nápadně nenápadný a nenápadně nápadný.

Bravo GTI, Bravo Porsche, Goooo Macan! :yes: :-!
20. 11. 2013 20:15
Re: SUV-KLASSE
BRAVO Ji/Ri :yes: :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2013 01:10
Re: SUV-KLASSE
;-) :yes: Děkuji, Il Maestro :yes:
Avatar - lexi
21. 11. 2013 08:49
Re: SUV-KLASSE
Naprosto souhlasím. Čekal jsem na tohle auto dva roky a jsem nadšen a rád, že jsem odložil koupě nového vozu. Tohle je pro mne láska na první pohled a objednání už nic nestojí v cestě .
Avatar - hijack
20. 11. 2013 14:49
S vs. Turbo
cenovy rozdiel 15k a hodnoty ako zrychlenie a top speed sa uz velmi nelisia..bohuzial najpredavanejsim modelom bude diesel S..osobne by som siel do verzie S..hoci nazov turbo ked kazde z nich je turbo je v tomto pripade trochu zarazajuci
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
20. 11. 2013 16:36
paci sa
urcite krajsi ako cayenne,krasny volant,prekvapive riesenie zadnych svetiel....

toto na tyzden,a novy jaguar ftype coupe na vikend >:-[]
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2013 18:43
JDE TO I BEZ...
... designera. Zmensime Cayenne a je to. Nic, co by zde uz nebylo. Nic, za cim by se clovek mel otocit.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 19:19
Re: JDE TO I BEZ...
..to jako že je velký ... Marian a bude malý ... marianek? >:D >:D >:D
Avatar - white label
21. 11. 2013 01:30
Re: JDE TO I BEZ...
Balada o "pomazaném" mariankovi

Opět zde do toho dětinsky buší,
jako by nevěděl copak se sluší,
a přitom kdekdo tu dávno už tuší,
že není malý jen tělem, ale i duší.
21. 11. 2013 09:52
Re: JDE TO I BEZ...
:yes: :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2013 12:23
Re: JDE TO I BEZ...
>:D asi ho picnu navečír kuší >:D :yes:
20. 11. 2013 19:21
Re: JDE TO I BEZ...
A jde to i bez marihuanka.
Nic, co by člověk měl číst.
Avatar - Ji/Ri
20. 11. 2013 19:30
Re: JDE TO I BEZ...
MalýHulanek? >:D neboli čadil podstolní?
20. 11. 2013 20:23
Re: JDE TO I BEZ...
Tak ted zkuste trosku objektivne, aniz by doslo k hodnoceni osoby, ktera je autorem toho prispevku, je to mensi a ma trosku jinej zadek, ale jinak je to minicayenne...
A to nijak nehodnotim kvalitu auta, nebo napad udelat mensi SUV, jen konstatuju, ze je skoro stejny jako Cayenne...
Avatar - Jaros71
20. 11. 2013 20:55
Re: JDE TO I BEZ...
Je to malý Cayenne..to je zřejmé. ;-)
Ale to se dalo čekat a výsledek je OK. :yes:
21. 11. 2013 07:23
Re: JDE TO I BEZ...
Klasika zde. Cim mene rozumu, tim vice narazek na autora diskuzniho prispevku, ktery se prave tomu, postradajicimu potrebny pocet mozkovych zavitu, nelibi.
Bez Labila, Navtecha (nebo jak si vlastne ted prave rika) a podobnych by tady ani nebyla legrace.
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2013 12:26
Re: JDE TO I BEZ...
Brouku, jsi u Porsche ne v garáži, kde z žigulů bouchaj fluidy.... pokud nerozumíš, tak se na to téma pobav s někým, kdo do této skupiny spadá, kdo prémii jezdí a pod. A začni třeba zrovna u Tebou jmenovaných ...Labilů... myslím, že by se ti labilno teprve udělalo.... howkh a peace >:D :-!
21. 11. 2013 07:47
Re: JDE TO I BEZ...
Tak jo, když chceš, tak to dáme objektivně.
Macan vypadá jako menší Cayenne - to je opravdu šok.
Vzhledem k faktu, že jak Cayenne, tak Panamera, tak Boxter, tak Cayman mají odkazovat liniemi a tvarovými detaily na Porscheho ikonický model 911, může něco jiného očekávat jen příslovečný prosťáček.
Opravdu nejde "jen zmenšit" Cayenne bez designéra, právě udělat auto, které se jasně odkazuje na jiný model automobilky, ale nezmršit ho, a vyvarovat se chyb, udělaných u vzoru, je podstatně náročnější úkol, než nakreslit auto zcela nové.
U MB, BMW, VW, Audi i Porsche by o tom designéři mohli popsat stohy papíru, stejně jako designéři Corvette, nebo Viperu a X dalších, jež byli postaveni před podobný úkol.
Ale pak přijde marihuanek (alias MazdaGJ, Gilgit, LambaX a kdoví jak ještě), kterej je Lee Iacocca junior a napíše takovou kravinu.
Co pak čekáš za reakce?
21. 11. 2013 07:37
Re: JDE TO I BEZ...
Čadil podStodolní? :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2013 12:28
Re: JDE TO I BEZ...
...ano...neboli skrytý flétnista >:D stejně jako cvrček se s housličkama skrývá v rohu tak i Marianek hledá skrýš, by se nerušeně věnovati mohl hře na flétny a klarinety >:D >:-[]
Avatar - white label
21. 11. 2013 20:01
Re: JDE TO I BEZ...
Já bych ho příští rok pozval, pokud by připlul na kajaku, měl by vše grátis, ale co by v nekuřáckém baru celou dobu dělal??? :-O
Avatar - white label
20. 11. 2013 22:35
Re: JDE TO I BEZ...
Naštěstí jsou i lidé, kteří si primárně podobná auta nekupují v naději, že se "za nimi" někdo otočí k vůli autu ve kterém zrovna sedí, ale to ty zjevně nemůžeš pochopit...
Avatar - Sumi2000
21. 11. 2013 00:10
Re: JDE TO I BEZ...
:yes: Ono to totiž bude také skvěle jezdit...na SUV. ;-)
Nevypadá vůbec zle. Což se u Porsche dalo čekat.
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2013 20:03
Mírné zklamání
Zadek na mě působí tak nějak barokně, čekal jsem trochu agresivnější, záživnější tvary. jinak snad není moc co dodat, Porsche Cayenne mini.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
21. 11. 2013 00:26
Chtělo by to více technických informací
o pohonu všech kol, pokud jsem to pochopil dobře tak vyhodili původní Torsen používaný Q5 a použili Haldex s preferencí zadní nápravy.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2013 00:48
Re: Chtělo by to více technických informací
To sou jen zbožný přání fandů Porsche. Technika zůstala normální Audi Q5 s lepšim odladěnim, bohužel v kombinaci s horšim dieslem. Některý koncernový praktiky nechápu :no:
Avatar - Ham.
21. 11. 2013 01:03
Re: Chtělo by to více technických informací
Torsen tam není, jak je přesně zapojená lamelová spojka a jak to funguje nevím, proto jsem psal příspěvek. Takže rozdíl proti Q5 tam je. Jestli je vyhození Torsenu dobře nebo špatně těžko soudit.

Porsche Traction Management (PTM) inklusive elektronisch geregelter Lammellenkupplung, automatischen Bremsdifferenzial (ABD) und Antriebsschlupfregelung (ASR). Bei dem Allradsystem wird die Hinterachse permanent angetrieben, die Vorderachse je nach Sperrgrad der Lamellenkupplung zugeschaltet. (viz stránky Porsche)
:-)
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2013 01:45
Re: Chtělo by to více technických informací
Tak sem se rychle mrknul a Autocar tvrdí že normálně zůstal Torsen [odkaz] jinde to co ty [odkaz] tak uvidíme, snad pustěj nějaký bližší info. S naftou to rozhodně podělali a 2.0 TDi kterej dorazí v druhý vlně motorů to asi nezlepší >:D >:-[]
Avatar - Ham.
21. 11. 2013 18:21
Re: Chtělo by to více technických informací
Autocar evidentně netuší, která bije.
21. 11. 2013 12:07
Re: Chtělo by to více technických informací
Osobně bych byl radši, kdyby tam nechali systém Audi (než tam mít něco ala Haldex). Ale už od začátku se mluví o tom, že si tam Porsche strčí svůj vlastní. O uzávěrkách bohužel nic nepadlo. A nakonec ani Audi nepoužívá v Q5 TorSen. Před lety přešli na CGD. V něm sice spojky jsou, ale je mechanický, ne elektronicky řízený.