Ano, vždyť - "The name of a new Porsche has to fit with the brand, sound good in very many languages and dialects and evoke positive associations." >:-[]
TO NIC, TO JEN RYCHLE A PŘESNĚ ZRYCHLENÍ AUTOŘI NA AUTOBLESK.CZ, lehce zběsile píšící kraviny typu: "zážehový motor postavený na vznětovém principu" ...
...myslíš, takovéto kulaté s ručičkama? >:D vůbec nechápu, proč tolik budíků... když stačí jeden, max dva... a to buď hodiny nebo tachoš a hodiny.... >:D
Byla ta zpráva v angličtině, nebo němčině? Protože v angličtině je tachometr otáčkoměr. V češtině a němčině je to rychloměr. Doslova je tachometr měřič rychlosti. Což teoreticky může být i ten otáčkoměr, protože udává rychlost otáčení.
Pekny moderny zadok. Nemuseli sa bat trochu modernosti ani v prednych partiach, ktore vyzeraju dost klasicky a na niektorych fotkach celok posobi trochu nesurode.
ako cez kopirak ani nema zmysel hadzat fotky, uplne to iste
chlapcom akosi dosly napady zrejme a teraz budu tento predok prezuzlavat a zvejkat dalsich 15 rokov a cpat do kazdeho auta, dobra finta ale mna to neohuruje
neblazni, dam ti zmrzlinu a kornutok ti dam z plasteliny a ked sa ti nepaci tak poviem ze ved zmrzlinu vacsinou lizes a kornutok sa predsa neje , no vidis a sme doma
Znám 190kW z ML 350 BlueTEC a samozřejmě to stačí, ale tohle je sakra Porsche. Navíc když tu je BMW X3 ve verzi Alpina XD3 který ze stejnýho objemu umí 257 kW a 700 Nm
Je mi jasný že se dočkáme i 4válcovýho 2.0 TDi ale to radši komentovat nebudu, stejně by z toho byly samý *** >:-[]
Koukám, že ten výprask pod M3 jsi ještě nerozdýchal, snoope. >:-[]
A zjevně ti dodnes ani nedošlo co se ti tam několik lidí snažilo vysvětlit a sice, že o těch 88kW vůbec nešlo. 8-s:no:
Snoope, akorat ze v te diskusi to bylo ty, proti vsem ostatnim. Proto taky ten odkaz. Nebo ani tos nepochopil? 8-s:no:
Placat tady muzes pate pres devate, to co se tam odehralo, ani kdo z diskuse vysel jako teoretik-neznalek ale nezmenis. Kdyz chces lhat, musis mit v rukou lepsi karty... :-!
Njn, po víc jak roce na auto.cz bych si dovolil podotknout, že se ti dva nemají moc co závidět. Takový zředěný jossajelito... Sem tam rozumný názor a tak, často ovšem trapné narážky a neznalost základů. Tedy to platí především pro Kaktuse.
Na základě čeho jsi své očekávání založil? Mně bylo jasné, že zepředu to bude nanejvýš evoluce současného designu (řekněme předek Cayenne doplněný o nějaké prvky ze Sport Turisma) a vzadu hlavně nová světla. Třeba nová interpretace tvaru, který jsme už viděli, aby sedl proporcím SUV. Navíc předky na mulách moc nemaskovali. Zadek ano. Přední partie jsou také signatura Porsche. Celkem jim trvalo, než našli tvar, který funguje. Nelze očekávat, že ho hned opustí. Je to Porsche. Nemá historii revolučních designů, které v další generaci hodí do koše. Takže mi přijde zvláštní se podivovat nad podobným předkem.
Také mi nesedí. Ale o tom jsme se bavili už jinde. Alespoň jsem měl pravdu v tom, že ten benzín je S, ne základ. Navíc jsem si teď všiml převodovky. Je škoda, že použili dvouspojku.
Tu dvojspojku používá i původní originál Q3 takže to mě až tak nepřekvapilo. Věřim že to je odladěnim Porsche, ale tam někde dole to prostě bylo a je Audi ;-)
Rozhodně jsem od motorů čekal trochu víc a od dieslu hodně víc. V době kdy Alpina ze stejnýho objemu dává 257 kW a 700 Nm je tohle jako vrchol nabídky Porsche zklamání
Q3 s tímhle autem nemá nic společného. Převodovka je PDK (která verze, nevím), ne DL501 (S tronic). Nebo DQ500/ DQ250, kdybys trval na Q3. Dvouspojka a terén nejdou dohromady. I Q5 má ZF 8HP (hlavně díky tomu, že se benzíny prodávají v EU minimálně a nevyplatí se jim tedy dělat i verzi s dvouspojkou, takže tu prodávají "US verzi" s HDM).
400 koní mi nepřijde na Turbo špatné. Cayenne Turbo má 500, nějaký odstup tam být musí. Nečekal jsem, že bude S tak blízko (tím spíš, když jsou oba motory přeplňované). Ve světle výkonu S mohli Turbo trochu přifouknout. Ale ne o moc, musí si držet odstup od Cayenne.
Jo sorry, chtěl sem napsat 5 ale nějak se mi tam napsalo 3 :-)
A s těma motorama sem jen citoval přímo tebe z minulý diskuze >:-[]
Protože to vidim stejně :-)
Kdybych si měl dál zaspekulovat. Panamera Turbo (S) dostala navíc 20 koní při faceliftu. Tedy i Cayenne by mohl jít na 520/ 570. Pak by Macan Turbo mohl mít klidně 420.
Málokdy se člověku při psaní příspěvku třesou prsty. Přiznávám též, že mi však nyní nevibrují jen palce...
Cayenne musí macanovi závidět čistotu a krásu zádě. Samotný Macan pak je doslovným zhmotněním všech přirozených, neúchylných motoristických snů. Zde, jako nikde jinde, platí známá věta: Macana buďto máš v garáži, nebo po něm toužíš. Jiná varianta vlastně neexistuje...
Ke kritice je minimálně vo ničem naftovej motor naftovej motor naftovej motor ;-)
A to radši nemyslim na do budoucna jistě neVWyhnutelný Porsche Macan 2.0 TDi >:-[]
Porsche a nafta to je desny spojeni, obcas parkuju vedle krasne bile Panamery, ale kdykoli ji slisim jak ji pan nastartuje, tak si jen povzdechnu "to je odpornej zvuk dieselu" vevnitr to bude naramne utlumene, ale zvenku to tomu autu zvukove faaakt neslusi
No mě tam vadí jednak taky to spojení nafta a Porsche, ale hlavně to že značka jako Porsche hraje v dieslech až druhou ligu. I takovej Land Rover je dneska stejnýho objemu výkonnější. To je hodně smutný :no:8-s
No myslim že eště nemá, nebo už se prodává? ;-)
Možná to udělaj stejně jako s Panamerou že silnější nafta přijde až časem třeba s faceliftem, ale jinak to taky nechápu a považuju to ze strany Porsche za chybu
aky to paradox ze najpredavanejsim autom od porsche nie je sportiak ale SUV a nie je to ani benzin pod kapotou ale diesel, zvlastny to svet
kazdopadne dieslove porsche by som nechcel ani za polovicnu cenu, bez urazky a SUV uz vobec, ved je to traparna na kolesach
jednoznacne by som bral RR sport alebo velky RR , voci nim je zabacke porsche uplne malicke bezmocne jak v dizajne tak v terene a charizme, bez sance, RR proste drti :yes::yes::yes:
...konečně čerstvý vítr z končin, jež dlouho objímal puch tlejícího bahna.... :-);-):yes:
K Macanovi.... Ano, GTI, je to přesně tak, jak jsi to pár slovy vystihl. Z mého pohledu Macan má něco, co Cayenne chybí... a to je lehkost, grif, lajna. Macan je dokonalý. A asi se, z mého pohledu, nejvíce přiblížil k myšlence Porsche. Lehký, nápadně nenápadný a nenápadně nápadný.
Naprosto souhlasím. Čekal jsem na tohle auto dva roky a jsem nadšen a rád, že jsem odložil koupě nového vozu. Tohle je pro mne láska na první pohled a objednání už nic nestojí v cestě .
cenovy rozdiel 15k a hodnoty ako zrychlenie a top speed sa uz velmi nelisia..bohuzial najpredavanejsim modelom bude diesel S..osobne by som siel do verzie S..hoci nazov turbo ked kazde z nich je turbo je v tomto pripade trochu zarazajuci
Tak ted zkuste trosku objektivne, aniz by doslo k hodnoceni osoby, ktera je autorem toho prispevku, je to mensi a ma trosku jinej zadek, ale jinak je to minicayenne...
A to nijak nehodnotim kvalitu auta, nebo napad udelat mensi SUV, jen konstatuju, ze je skoro stejny jako Cayenne...
Klasika zde. Cim mene rozumu, tim vice narazek na autora diskuzniho prispevku, ktery se prave tomu, postradajicimu potrebny pocet mozkovych zavitu, nelibi.
Bez Labila, Navtecha (nebo jak si vlastne ted prave rika) a podobnych by tady ani nebyla legrace.
Brouku, jsi u Porsche ne v garáži, kde z žigulů bouchaj fluidy.... pokud nerozumíš, tak se na to téma pobav s někým, kdo do této skupiny spadá, kdo prémii jezdí a pod. A začni třeba zrovna u Tebou jmenovaných ...Labilů... myslím, že by se ti labilno teprve udělalo.... howkh a peace >:D:-!
Tak jo, když chceš, tak to dáme objektivně.
Macan vypadá jako menší Cayenne - to je opravdu šok.
Vzhledem k faktu, že jak Cayenne, tak Panamera, tak Boxter, tak Cayman mají odkazovat liniemi a tvarovými detaily na Porscheho ikonický model 911, může něco jiného očekávat jen příslovečný prosťáček.
Opravdu nejde "jen zmenšit" Cayenne bez designéra, právě udělat auto, které se jasně odkazuje na jiný model automobilky, ale nezmršit ho, a vyvarovat se chyb, udělaných u vzoru, je podstatně náročnější úkol, než nakreslit auto zcela nové.
U MB, BMW, VW, Audi i Porsche by o tom designéři mohli popsat stohy papíru, stejně jako designéři Corvette, nebo Viperu a X dalších, jež byli postaveni před podobný úkol.
Ale pak přijde marihuanek (alias MazdaGJ, Gilgit, LambaX a kdoví jak ještě), kterej je Lee Iacocca junior a napíše takovou kravinu.
Co pak čekáš za reakce?
...ano...neboli skrytý flétnista >:D stejně jako cvrček se s housličkama skrývá v rohu tak i Marianek hledá skrýš, by se nerušeně věnovati mohl hře na flétny a klarinety >:D >:-[]
Naštěstí jsou i lidé, kteří si primárně podobná auta nekupují v naději, že se "za nimi" někdo otočí k vůli autu ve kterém zrovna sedí, ale to ty zjevně nemůžeš pochopit...
To sou jen zbožný přání fandů Porsche. Technika zůstala normální Audi Q5 s lepšim odladěnim, bohužel v kombinaci s horšim dieslem. Některý koncernový praktiky nechápu :no:
Torsen tam není, jak je přesně zapojená lamelová spojka a jak to funguje nevím, proto jsem psal příspěvek. Takže rozdíl proti Q5 tam je. Jestli je vyhození Torsenu dobře nebo špatně těžko soudit.
Porsche Traction Management (PTM) inklusive elektronisch geregelter Lammellenkupplung, automatischen Bremsdifferenzial (ABD) und Antriebsschlupfregelung (ASR). Bei dem Allradsystem wird die Hinterachse permanent angetrieben, die Vorderachse je nach Sperrgrad der Lamellenkupplung zugeschaltet. (viz stránky Porsche) :-)
Tak sem se rychle mrknul a Autocar tvrdí že normálně zůstal Torsen [odkaz] jinde to co ty [odkaz] tak uvidíme, snad pustěj nějaký bližší info. S naftou to rozhodně podělali a 2.0 TDi kterej dorazí v druhý vlně motorů to asi nezlepší >:D >:-[]
Osobně bych byl radši, kdyby tam nechali systém Audi (než tam mít něco ala Haldex). Ale už od začátku se mluví o tom, že si tam Porsche strčí svůj vlastní. O uzávěrkách bohužel nic nepadlo. A nakonec ani Audi nepoužívá v Q5 TorSen. Před lety přešli na CGD. V něm sice spojky jsou, ale je mechanický, ne elektronicky řízený.