Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
massaraks
1
Opravdu to budou v Česku prodávat pod jménem Macan?
MariAchi
5
Ne, speciálně pro nás to přejmenují na "čechoméra".
eliot
3
Ano, vždyť - "The name of a new Porsche has to fit with the brand, sound good in very many languages and dialects and evoke positive associations." >😒]
šmoula nešika
0
A to ještě, že jsem se tu neregistroval v době, kdy se ještě mluvilo o Cajunu, nebo jak se tomu mělo nadávat. Mohl jsem mít takový nick... :-! 😄
MariAchi
Co je to, prosím, za blábol😒br />
" rychlým zrychlením, obratností a přesným zrychlením." ?
Mezi budíky uprostřed je pak otáčkoměr, ne tachometr...
" rychlým zrychlením, obratností a přesným zrychlením." ?
Mezi budíky uprostřed je pak otáčkoměr, ne tachometr...
TO NIC, TO JEN RYCHLE A PŘESNĚ ZRYCHLENÍ AUTOŘI NA AUTOBLESK.CZ, lehce zběsile píšící kraviny typu: "zážehový motor postavený na vznětovém principu" ...
Díky za upozornění, už je to opraveno. Zrychlení byl bohužel můj překlep, tachometr mělo špatně v tiskové zprávě samo Porsche...
Jestli ta zpráva byla anglicky, tak je možné, že výrazem "tachymeter" nebo "tachometer" mysleli otáčkoměr, rychloměr pak uvádějí jako "speedometer".
😄 A proto je lepší se tachometru vyhnout.
Byla ta zpráva v angličtině, nebo němčině? Protože v angličtině je tachometr otáčkoměr. V češtině a němčině je to rychloměr. Doslova je tachometr měřič rychlosti. Což teoreticky může být i ten otáčkoměr, protože udává rychlost otáčení.
Také jsem na to koukal. Logicky tam mělo být přesným řízením. Co jiného přesného by mohlo Porsche vyzdvihovat. 😄
Elixir
Pekny moderny zadok. Nemuseli sa bat trochu modernosti ani v prednych partiach, ktore vyzeraju dost klasicky a na niektorych fotkach celok posobi trochu nesurode.
3_diamanty
ako cez kopirak ani nema zmysel hadzat fotky, uplne to iste
chlapcom akosi dosly napady zrejme a teraz budu tento predok prezuzlavat a zvejkat dalsich 15 rokov a cpat do kazdeho auta, dobra finta ale mna to neohuruje
chlapcom akosi dosly napady zrejme a teraz budu tento predok prezuzlavat a zvejkat dalsich 15 rokov a cpat do kazdeho auta, dobra finta ale mna to neohuruje
Čekal jsi snad něco jiného?
no cakal som ze to bude viac originalne kedze sa jedna o porsche a nie o daciu
RR sport od velkeho RR rozoznas spredu v pohode bez problemov ale pozri si macan vs cayenne, ziadny rozdiel,
RR sport od velkeho RR rozoznas spredu v pohode bez problemov ale pozri si macan vs cayenne, ziadny rozdiel,
Na porsche sa vačšinou dívaš zozadu! 😉
A tam je rozdiel markantný. A našťastie je to zmena k lepšiemu.
A tam je rozdiel markantný. A našťastie je to zmena k lepšiemu.
to ma byt akoze rozumna odpoved?
neblazni, dam ti zmrzlinu a kornutok ti dam z plasteliny a ked sa ti nepaci tak poviem ze ved zmrzlinu vacsinou lizes a kornutok sa predsa neje , no vidis a sme doma
neblazni, dam ti zmrzlinu a kornutok ti dam z plasteliny a ked sa ti nepaci tak poviem ze ved zmrzlinu vacsinou lizes a kornutok sa predsa neje , no vidis a sme doma
No ne když bude v dieslu >😒]
To hej, Diesel S nie je nič extra - na Porsche. A ešte to "zabijú" 4-valcami. 8-s
Ale ruku na srdce, čo by iní dali za 190kW - niektorí "Kaktusi" nezvládajú ani 88kW.
Ale ruku na srdce, čo by iní dali za 190kW - niektorí "Kaktusi" nezvládajú ani 88kW.
Znám 190kW z ML 350 BlueTEC a samozřejmě to stačí, ale tohle je sakra Porsche. Navíc když tu je BMW X3 ve verzi Alpina 😁3 který ze stejnýho objemu umí 257 kW a 700 Nm
Je mi jasný že se dočkáme i 4válcovýho 2.0 TDi ale to radši komentovat nebudu, stejně by z toho byly samý *** >😒]
Je mi jasný že se dočkáme i 4válcovýho 2.0 TDi ale to radši komentovat nebudu, stejně by z toho byly samý *** >😒]
Koukám, že ten výprask pod M3 jsi ještě nerozdýchal, snoope. >😒]
A zjevně ti dodnes ani nedošlo co se ti tam několik lidí snažilo vysvětlit a sice, že o těch 88kW vůbec nešlo. 8-s :no:
A zjevně ti dodnes ani nedošlo co se ti tam několik lidí snažilo vysvětlit a sice, že o těch 88kW vůbec nešlo. 8-s :no:
>😁 >😁
Bolo to naopak, Kaktuse!
Gate sú už suché?! Z tých neskutočných 88kW, z ktorých si si cvrkol! >😁
Bolo to naopak, Kaktuse!
Gate sú už suché?! Z tých neskutočných 88kW, z ktorých si si cvrkol! >😁
To vis ze jo, bylo to naopak: [odkaz] >😁
A tys z diskuse odtahl jako zpraskany pes, snoope... >😒]
A tys z diskuse odtahl jako zpraskany pes, snoope... >😒]
Dik, za odkaz do diskusie, kde všetci pochopili!
Teda okrem Kaktusa, vodiča-teoretika (aka bychara), pre ktorého je papierové zrýchlenie z 0 na 100kmh najdôležitejšia veličina >😁 >😁 :no:
Teda okrem Kaktusa, vodiča-teoretika (aka bychara), pre ktorého je papierové zrýchlenie z 0 na 100kmh najdôležitejšia veličina >😁 >😁 :no:
Snoope, akorat ze v te diskusi to bylo ty, proti vsem ostatnim. Proto taky ten odkaz. Nebo ani tos nepochopil? 8-s :no😒br />
Placat tady muzes pate pres devate, to co se tam odehralo, ani kdo z diskuse vysel jako teoretik-neznalek ale nezmenis. Kdyz chces lhat, musis mit v rukou lepsi karty... :-!
Placat tady muzes pate pres devate, to co se tam odehralo, ani kdo z diskuse vysel jako teoretik-neznalek ale nezmenis. Kdyz chces lhat, musis mit v rukou lepsi karty... :-!
No, tak jste si dokázali, kdo vejš dočůral...a teď něco k autu, jo?
Njn, po víc jak roce na auto.cz bych si dovolil podotknout, že se ti dva nemají moc co závidět. Takový zředěný jossajelito... Sem tam rozumný názor a tak, často ovšem trapné narážky a neznalost základů. Tedy to platí především pro Kaktuse.
Na základě čeho jsi své očekávání založil? Mně bylo jasné, že zepředu to bude nanejvýš evoluce současného designu (řekněme předek Cayenne doplněný o nějaké prvky ze Sport Turisma) a vzadu hlavně nová světla. Třeba nová interpretace tvaru, který jsme už viděli, aby sedl proporcím SUV. Navíc předky na mulách moc nemaskovali. Zadek ano. Přední partie jsou také signatura Porsche. Celkem jim trvalo, než našli tvar, který funguje. Nelze očekávat, že ho hned opustí. Je to Porsche. Nemá historii revolučních designů, které v další generaci hodí do koše. Takže mi přijde zvláštní se podivovat nad podobným předkem.
Jo, tahle nabídka motorů mi neštimuje. Čekal sem víc vod dieslu, tohle je zklamání a rozdíl mezi S a Turbem bych čekal taky větší >😒]
Také mi nesedí. Ale o tom jsme se bavili už jinde. Alespoň jsem měl pravdu v tom, že ten benzín je S, ne základ. Navíc jsem si teď všiml převodovky. Je škoda, že použili dvouspojku.
Tu dvojspojku používá i původní originál Q3 takže to mě až tak nepřekvapilo. Věřim že to je odladěnim Porsche, ale tam někde dole to prostě bylo a je Audi 😉
Rozhodně jsem od motorů čekal trochu víc a od dieslu hodně víc. V době kdy Alpina ze stejnýho objemu dává 257 kW a 700 Nm je tohle jako vrchol nabídky Porsche zklamání
Rozhodně jsem od motorů čekal trochu víc a od dieslu hodně víc. V době kdy Alpina ze stejnýho objemu dává 257 kW a 700 Nm je tohle jako vrchol nabídky Porsche zklamání
Q3 s tímhle autem nemá nic společného. Převodovka je PDK (která verze, nevím), ne DL501 (S tronic). Nebo DQ500/ DQ250, kdybys trval na Q3. Dvouspojka a terén nejdou dohromady. I Q5 má ZF 8HP (hlavně díky tomu, že se benzíny prodávají v EU minimálně a nevyplatí se jim tedy dělat i verzi s dvouspojkou, takže tu prodávají "US verzi" s HDM).
400 koní mi nepřijde na Turbo špatné. Cayenne Turbo má 500, nějaký odstup tam být musí. Nečekal jsem, že bude S tak blízko (tím spíš, když jsou oba motory přeplňované). Ve světle výkonu S mohli Turbo trochu přifouknout. Ale ne o moc, musí si držet odstup od Cayenne.
400 koní mi nepřijde na Turbo špatné. Cayenne Turbo má 500, nějaký odstup tam být musí. Nečekal jsem, že bude S tak blízko (tím spíš, když jsou oba motory přeplňované). Ve světle výkonu S mohli Turbo trochu přifouknout. Ale ne o moc, musí si držet odstup od Cayenne.
Jo sorry, chtěl sem napsat 5 ale nějak se mi tam napsalo 3 😄
A s těma motorama sem jen citoval přímo tebe z minulý diskuze >😒]
Protože to vidim stejně 😄
A s těma motorama sem jen citoval přímo tebe z minulý diskuze >😒]
Protože to vidim stejně 😄
Kdybych si měl dál zaspekulovat. Panamera Turbo (S) dostala navíc 20 koní při faceliftu. Tedy i Cayenne by mohl jít na 520/ 570. Pak by Macan Turbo mohl mít klidně 420.
Jo 😄
Otázka je nafta. Po zklamání v podobě 190 kW vrcholu asi přijde masový 2.0 TDi což na muj žaludek bude asi už moc >😒]
Otázka je nafta. Po zklamání v podobě 190 kW vrcholu asi přijde masový 2.0 TDi což na muj žaludek bude asi už moc >😒]
Kvasoň
Ty jo... jak to ti pánové dělají, že se jim daří vymýšlet tato jedičná SUV... jedno lepší než druhé. 😐
I když technicky bude vše asi v pořádku... :-!
I když technicky bude vše asi v pořádku... :-!
GTI
Málokdy se člověku při psaní příspěvku třesou prsty. Přiznávám též, že mi však nyní nevibrují jen palce...
Cayenne musí macanovi závidět čistotu a krásu zádě. Samotný Macan pak je doslovným zhmotněním všech přirozených, neúchylných motoristických snů. Zde, jako nikde jinde, platí známá věta: Macana buďto máš v garáži, nebo po něm toužíš. Jiná varianta vlastně neexistuje...
Tak je něco ke kritice? Nic. Nic... nic.
Dokonalá krása, dokonalá síla, dokonalá... touha.
BRAVO PORSCHE :yes: :-!
Cayenne musí macanovi závidět čistotu a krásu zádě. Samotný Macan pak je doslovným zhmotněním všech přirozených, neúchylných motoristických snů. Zde, jako nikde jinde, platí známá věta: Macana buďto máš v garáži, nebo po něm toužíš. Jiná varianta vlastně neexistuje...
Tak je něco ke kritice? Nic. Nic... nic.
Dokonalá krása, dokonalá síla, dokonalá... touha.
BRAVO PORSCHE :yes: :-!
Ke kritice je minimálně vo ničem naftovej motor naftovej motor naftovej motor 😉
A to radši nemyslim na do budoucna jistě neVWyhnutelný Porsche Macan 2.0 TDi >😒]
A to radši nemyslim na do budoucna jistě neVWyhnutelný Porsche Macan 2.0 TDi >😒]
Porsche a nafta to je desny spojeni, obcas parkuju vedle krasne bile Panamery, ale kdykoli ji slisim jak ji pan nastartuje, tak si jen povzdechnu "to je odpornej zvuk dieselu" vevnitr to bude naramne utlumene, ale zvenku to tomu autu zvukove faaakt neslusi
No mě tam vadí jednak taky to spojení nafta a Porsche, ale hlavně to že značka jako Porsche hraje v dieslech až druhou ligu. I takovej Land Rover je dneska stejnýho objemu výkonnější. To je hodně smutný :no: 8-s
Panamera má 221 kW třílitr (pořád s jedním turbodmychadlem). Nevím, proč se rozhodli použít verzi z A8.
No myslim že eště nemá, nebo už se prodává? 😉
Možná to udělaj stejně jako s Panamerou že silnější nafta přijde až časem třeba s faceliftem, ale jinak to taky nechápu a považuju to ze strany Porsche za chybu
Možná to udělaj stejně jako s Panamerou že silnější nafta přijde až časem třeba s faceliftem, ale jinak to taky nechápu a považuju to ze strany Porsche za chybu
Už se prodává. Měli ji na salónu, když jsem si šel pro faceliftovanou Panameru S (tedy s tím novým šestiválcem).
to čučím, jak to jezdí? >😁
Pro ujasnění, nekupoval jsem ji. Jede jak se na 420 koní sluší, jak z praku. 😄 Pocitově rychlejší než GTS, ale GTS to samozřejmě není.
kupovat panameru v diesli? nepochopim
aky to paradox ze najpredavanejsim autom od porsche nie je sportiak ale SUV a nie je to ani benzin pod kapotou ale diesel, zvlastny to svet
kazdopadne dieslove porsche by som nechcel ani za polovicnu cenu, bez urazky a SUV uz vobec, ved je to traparna na kolesach
jednoznacne by som bral RR sport alebo velky RR , voci nim je zabacke porsche uplne malicke bezmocne jak v dizajne tak v terene a charizme, bez sance, RR proste drti :yes: :yes: :yes:
aky to paradox ze najpredavanejsim autom od porsche nie je sportiak ale SUV a nie je to ani benzin pod kapotou ale diesel, zvlastny to svet
kazdopadne dieslove porsche by som nechcel ani za polovicnu cenu, bez urazky a SUV uz vobec, ved je to traparna na kolesach
jednoznacne by som bral RR sport alebo velky RR , voci nim je zabacke porsche uplne malicke bezmocne jak v dizajne tak v terene a charizme, bez sance, RR proste drti :yes: :yes: :yes:
...konečně čerstvý vítr z končin, jež dlouho objímal puch tlejícího bahna.... 😄 😉 :yes😒br />
K Macanovi.... Ano, GTI, je to přesně tak, jak jsi to pár slovy vystihl. Z mého pohledu Macan má něco, co Cayenne chybí... a to je lehkost, grif, lajna. Macan je dokonalý. A asi se, z mého pohledu, nejvíce přiblížil k myšlence Porsche. Lehký, nápadně nenápadný a nenápadně nápadný.
Bravo GTI, Bravo Porsche, Goooo Macan! :yes: :-!
K Macanovi.... Ano, GTI, je to přesně tak, jak jsi to pár slovy vystihl. Z mého pohledu Macan má něco, co Cayenne chybí... a to je lehkost, grif, lajna. Macan je dokonalý. A asi se, z mého pohledu, nejvíce přiblížil k myšlence Porsche. Lehký, nápadně nenápadný a nenápadně nápadný.
Bravo GTI, Bravo Porsche, Goooo Macan! :yes: :-!
hijack
cenovy rozdiel 15k a hodnoty ako zrychlenie a top speed sa uz velmi nelisia..bohuzial najpredavanejsim modelom bude diesel S..osobne by som siel do verzie S..hoci nazov turbo ked kazde z nich je turbo je v tomto pripade trochu zarazajuci
salamoon
urcite krajsi ako cayenne,krasny volant,prekvapive riesenie zadnych svetiel....
toto na tyzden,a novy jaguar ftype coupe na vikend >😒]
toto na tyzden,a novy jaguar ftype coupe na vikend >😒]
marianek
... designera. Zmensime Cayenne a je to. Nic, co by zde uz nebylo. Nic, za cim by se clovek mel otocit.
..to jako že je velký ... Marian a bude malý ... marianek? >😁 >😁 >😁
A jde to i bez marihuanka.
Nic, co by člověk měl číst.
Nic, co by člověk měl číst.
MalýHulanek? >😁 neboli čadil podstolní?
Tak ted zkuste trosku objektivne, aniz by doslo k hodnoceni osoby, ktera je autorem toho prispevku, je to mensi a ma trosku jinej zadek, ale jinak je to minicayenne...
A to nijak nehodnotim kvalitu auta, nebo napad udelat mensi SUV, jen konstatuju, ze je skoro stejny jako Cayenne...
A to nijak nehodnotim kvalitu auta, nebo napad udelat mensi SUV, jen konstatuju, ze je skoro stejny jako Cayenne...
Klasika zde. Cim mene rozumu, tim vice narazek na autora diskuzniho prispevku, ktery se prave tomu, postradajicimu potrebny pocet mozkovych zavitu, nelibi.
Bez Labila, Navtecha (nebo jak si vlastne ted prave rika) a podobnych by tady ani nebyla legrace.
Bez Labila, Navtecha (nebo jak si vlastne ted prave rika) a podobnych by tady ani nebyla legrace.
Brouku, jsi u Porsche ne v garáži, kde z žigulů bouchaj fluidy.... pokud nerozumíš, tak se na to téma pobav s někým, kdo do této skupiny spadá, kdo prémii jezdí a pod. A začni třeba zrovna u Tebou jmenovaných ...Labilů... myslím, že by se ti labilno teprve udělalo.... howkh a peace >😁 :-!
Tak jo, když chceš, tak to dáme objektivně.
Macan vypadá jako menší Cayenne - to je opravdu šok.
Vzhledem k faktu, že jak Cayenne, tak Panamera, tak Boxter, tak Cayman mají odkazovat liniemi a tvarovými detaily na Porscheho ikonický model 911, může něco jiného očekávat jen příslovečný prosťáček.
Opravdu nejde "jen zmenšit" Cayenne bez designéra, právě udělat auto, které se jasně odkazuje na jiný model automobilky, ale nezmršit ho, a vyvarovat se chyb, udělaných u vzoru, je podstatně náročnější úkol, než nakreslit auto zcela nové.
U MB, BMW, VW, Audi i Porsche by o tom designéři mohli popsat stohy papíru, stejně jako designéři Corvette, nebo Viperu a X dalších, jež byli postaveni před podobný úkol.
Ale pak přijde marihuanek (alias MazdaGJ, Gilgit, LambaX a kdoví jak ještě), kterej je Lee Iacocca junior a napíše takovou kravinu.
Co pak čekáš za reakce?
Macan vypadá jako menší Cayenne - to je opravdu šok.
Vzhledem k faktu, že jak Cayenne, tak Panamera, tak Boxter, tak Cayman mají odkazovat liniemi a tvarovými detaily na Porscheho ikonický model 911, může něco jiného očekávat jen příslovečný prosťáček.
Opravdu nejde "jen zmenšit" Cayenne bez designéra, právě udělat auto, které se jasně odkazuje na jiný model automobilky, ale nezmršit ho, a vyvarovat se chyb, udělaných u vzoru, je podstatně náročnější úkol, než nakreslit auto zcela nové.
U MB, BMW, VW, Audi i Porsche by o tom designéři mohli popsat stohy papíru, stejně jako designéři Corvette, nebo Viperu a X dalších, jež byli postaveni před podobný úkol.
Ale pak přijde marihuanek (alias MazdaGJ, Gilgit, LambaX a kdoví jak ještě), kterej je Lee Iacocca junior a napíše takovou kravinu.
Co pak čekáš za reakce?
Čadil podStodolní? 😄
...ano...neboli skrytý flétnista >😁 stejně jako cvrček se s housličkama skrývá v rohu tak i Marianek hledá skrýš, by se nerušeně věnovati mohl hře na flétny a klarinety >😁 >😒]
Já bych ho příští rok pozval, pokud by připlul na kajaku, měl by vše grátis, ale co by v nekuřáckém baru celou dobu dělal??? 😲
Naštěstí jsou i lidé, kteří si primárně podobná auta nekupují v naději, že se "za nimi" někdo otočí k vůli autu ve kterém zrovna sedí, ale to ty zjevně nemůžeš pochopit...
:yes: Ono to totiž bude také skvěle jezdit...na SUV. 😉
Nevypadá vůbec zle. Což se u Porsche dalo čekat.
Nevypadá vůbec zle. Což se u Porsche dalo čekat.
twistedTSD
Zadek na mě působí tak nějak barokně, čekal jsem trochu agresivnější, záživnější tvary. jinak snad není moc co dodat, Porsche Cayenne mini.
Ham.
o pohonu všech kol, pokud jsem to pochopil dobře tak vyhodili původní Torsen používaný Q5 a použili Haldex s preferencí zadní nápravy.
To sou jen zbožný přání fandů Porsche. Technika zůstala normální Audi Q5 s lepšim odladěnim, bohužel v kombinaci s horšim dieslem. Některý koncernový praktiky nechápu :no:
Torsen tam není, jak je přesně zapojená lamelová spojka a jak to funguje nevím, proto jsem psal příspěvek. Takže rozdíl proti Q5 tam je. Jestli je vyhození Torsenu dobře nebo špatně těžko soudit.
Porsche Traction Management (PTM) inklusive elektronisch geregelter Lammellenkupplung, automatischen Bremsdifferenzial (ABD) und Antriebsschlupfregelung (ASR). Bei dem Allradsystem wird die Hinterachse permanent angetrieben, die Vorderachse je nach Sperrgrad der Lamellenkupplung zugeschaltet. (viz stránky Porsche)
😄
Porsche Traction Management (PTM) inklusive elektronisch geregelter Lammellenkupplung, automatischen Bremsdifferenzial (ABD) und Antriebsschlupfregelung (ASR). Bei dem Allradsystem wird die Hinterachse permanent angetrieben, die Vorderachse je nach Sperrgrad der Lamellenkupplung zugeschaltet. (viz stránky Porsche)
😄
Osobně bych byl radši, kdyby tam nechali systém Audi (než tam mít něco ala Haldex). Ale už od začátku se mluví o tom, že si tam Porsche strčí svůj vlastní. O uzávěrkách bohužel nic nepadlo. A nakonec ani Audi nepoužívá v Q5 TorSen. Před lety přešli na CGD. V něm sice spojky jsou, ale je mechanický, ne elektronicky řízený.