ako vidis - ano.
keby teda aspon doslovne : ze "s" ;-) - ale oni budu "proti" ;-)
no uvidime, ako to bude vypadat o rok - ale myslim si, ze ten naskok, ktory aktualne Audi vo vyvoji tychto placiek ma sa neda zmazat hned pri prvom starte...
budu sice nove pravidla, neidem ich tu pisat vsetky, ale take najzasadnejsie:
min. hmotnost LMP1 - akt. 915kg, 2014 -850 kg, max. sirka monopostu 200 / 190 cm, sirka pneu 14"/12" (to je fakt sirka!!!) a zmensenie ich priemeru - celkovo to bude guma rozmeru aktualnych LMP2 ...
tak uvidime ;-)
Otázkou je jestli se bude skutečně závodit , nebo jestli o vítězi rozhodne Koncern VW
respektive Koncern by mohl rozhodnout, kdo bude mít lepší vůz a kdo bude mít lepší vůz vyhraje, není tam i Bentley v Le Mans ?
Bentley předalo štafetu Audi. A Audi teď nejspíš předá štafetu Porsche. Je škoda, že si Ulrich Baretzky nesplní svůj cíl, tedy návrat k závodění s benzínovými jednotkami.
Původně chtělo Audi také vyvíjet benzín hybrid na sezónu 2014, protože benzín je podle jejich názoru schopen diesel bez problémů porazit. Ale jejich vývoj nebyl koncernem povolen a místo toho nastupuje Porsche. Takže to vidím spíše na střídání stráží, 2014 bude poslední sezóna Audi ve WEC a nastoupí éra Porsche. Podle toho co popisovalo Audi když ještě vedlo tyto úvahy o benalu, by benzín/hybrid měl začít okamžitě a bez problémů vítězit. Dokonce si myslím, že pokud se Porsche bude v testech dařit, tak Audi sezónu 2014 odpíská, pouze v případě, že by Porsche mělo nějaké problémy (což nepředpokládám, času na vyladění mají hafo) tak by bylo Audi v "rezervě".
Tak to vidím podobně,že by v Le mans Porsche nahradilo Audi, Porsche byla vždy víc sportovnější značka než Audi,tak mi to příjde logické, dojem sportovní značky Porsche trochu kazí Cayenne a Panorama,ale 911 a Caymany jsou sportovní, možná by vstup Porsche do Le Mans mohl nějak souviset s chystanou novou generací R8,kterou bude mít na starosti právě Porsche a Audi, závodí v Le Mans Bentley?
R8 by měla opět sdílet střeva s Lamborghini, tedy s nástupcem Gallarda. K integraci by mělo dojít až v další generaci, to se bavíme tak o 2020. Audi je s vývojem příliš daleko. Navíc Porsche ji nemá hotovou, znamenalo by to odložení výměny R8/ Gallarda někam k 2016+.
Edit: "téměř přesně rok", to je tedy formulace. >:D
Jak jsem řekl, to by mělo platit až pro třetí generaci. Platforma pro novou R8 byla v pokročilém stádiu vývoje, když přehodili vývoj sportovních aut na Porsche. Na žádné stávající platformě Porsche postavit nejdou a čekání na novou, kterou by Porsche vyvíjelo od základů, je dost nepravděpodobné. U Audi se vyjádřili ve smyslu, že není čas měnit R8 podle specifikací Porsche. Na vývoji se podílí i Lamborghini, protože pod jejich hlavičkou probíhá dost vývoje lehkých materiálů.
dostava novej vyznam, tyhle maskovaci mozaiky jsou dnes tim nejlepsim co si mzue grafik prat pokud chce z fotek udelat model za pomoci nejakeho 3D generatoru, daj se tim krasne odchytat presne body pro generaci modelu >:D
jako takoveto maskovani chápu u civilních aut aby se ne uplne zmarila premiéra, ale u zavodaku? vzdyt pro konkurenci nebude prislis slozite ty tvary odvodit, 2-3 fotografove nekde pobliz trati a maj tolik matrialu ze by z toho udelali kopii 1:1 a obslehli i zvuk >:D