Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
1
/
19
Prohlédnout znovu
Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
Nejčerstvější novinku v alternativních pohonech Daimleru tvoří koncept elektrického Canteru
|
acz
Akumulátory verze E-Cell se nacházejí mezi nápravami, motor s chlazením pak pod úzkou budkou
|
acz
Spotřebu elektřiny a stav nabití baterií znázorňují ručičkové ukazatele
|
acz
Canter Eco-Hybrid kombinuje třílitrový turbodiesel o výkonu 92 kW s elektromotorem 35 kW
|
acz
Atego BlueTec hybrid určené pro rozvážku leží těsně pod hranicí 12 tun celkové hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Spojka hybridního Atega se nachází mezi turbodieselem a elektrickým motorem
|
acz
Řidič může na speciálním displeji vidět tok energií v Ategu
|
acz
Econic s pohonem na zemní plyn pomáhá udržovat vzduch ve městech na příznivé úrovni
|
acz
Tahač Econic NGT najde uplatnění zejména na letištích
|
acz
Čtveřice plynových nádrží tahače je chráněná masivním železným rámem
|
acz
Econic v hybridním provedení používá elektrickou složku od Atega
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem