turbobenzinov a hybridov by odklon od dizla nikoho uz asi neprekvapil ( dizle preziju podla mna len v nejakych ozajstnych velkych SUVeckach a offroadoch ).... naopak tento krok povazujem v mensom crosse za velmi rozumny .. tu dizle ozaj ale ozaj netreba a do mesta uz vobec ... a som rad ze konecne uz na to automobilky prichadzaju... :yes:
a na novy benzinovy pripadne hybridny juke sa uz teraz moc tesim... ak ozaj bude bez dizla tak ma moje sympatie uz teraz ;-)
Aha, takže pokud bych teoreticky si koupil Juke a najel bych ročně 50 tis km (což na takový nájezd si tento mini crossover nikdo nekoupí), tak s benzínem mne náklady vyjdou stejně jako s naftou?? No, už se těším, na auto s vysokým valivým a aerodinamickým odporem to bude pomalu zázrak .... :-)
Vysoký valivý a aerodynamický odpor bude na papíře překonán hybridním soustrojím od Mitsubishi které v reálu nefunguje ... a prodává se pouze v Nizozemí kde jsou extrémně výhodně nastaveny pobídky pro hybridy
Jasne, ak si ho necháš 3 roky a rozdiel v spotrebe bude 1-1,5l tak to máš presne 150tis. km kde pri rozdiele cca 3.000 EUR budeš na nule .. Aj teraz tam má iba jeden diesel.
Reálne:
Honda CH-R: bez dízlu
Kia NIRO: bez dízlu
Nissan Juke: bez dízlu
Ty WOE ty jsi myslitel ..................... začátek konce.
Tak například začátek konce říše římské trval asi 300 let a říše východořímská vydržela až do 11 století tedy ještě o 600 let déle
Toto je trend vacsinou japonskych automobiliek. Konstrukterske spicky Mercedesu,BMW, Roveru, Volva,VW a inych maju opacny nazor. Tieto automobilky mienia v najblizsich rokoch investovat do vyvoja naftovych motorov miliardy €.Myslite si, ze by to robili v pripade, ze by naftove motory nemali potencial?
Cas ukaze ako sa to cele vyvinie.
Toto je trend vacsinou japonskych automobiliek. Konstrukterske spicky Mercedesu,BMW, Roveru, Volva,VW a inych maju opacny nazor.
Cas ukaze ako sa to cele vyvinie.