Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští BMW 5 se inspiruje konceptem Gran Lusso Coupé

Fanoušci konceptu z dílny BMW a studia Pininfarina se dočkají některých jeho prvků v sériové výrobě. Pod kapotou příští řady 5 budou pracovat i tříválce.
Zpět na článek
3. 12. 2013 09:33
3. 12. 2013 13:24
3. 12. 2013 13:26
3. 12. 2013 13:32
3. 12. 2013 14:02
3. 12. 2013 14:06
3. 12. 2013 14:14
3. 12. 2013 13:55
3. 12. 2013 20:57
3. 12. 2013 09:33
To jsou fakt *
Rvát do pětkové řady tři válce... Už v trojkové řadě se mi to jeví jako šílenost... :no:
V podstatě hází do koše to, co tvoří hodnotu jejich značky.
Rozbalit vlákno
56
3. 12. 2013 10:02
Re: To jsou fakt *
Týmto nám chce BMW povedať, že je mu prednejšia hodnota akcií ako hodnota v očiach nadšencov. :-) Ako povedal Gordon Gekko: "Greed is good,greed is right, greed works". Len treba veriť v to, že im ten trh ukáže že si to nežiada. :-)
3. 12. 2013 10:29
Re: To jsou fakt *
Tím si právě nejsem jistý. Obávám se, že se najde mnoho těch, kteří to koupí a v podstatě to bude velká pozvánka pro tyhle motory v dané kategorii napříč automobilkami ;-\ .
3. 12. 2013 10:35
Re: To jsou fakt *
Je to přesně tak,jak říkáš! Nicméně je to hodně krátkozraké a jako takové cesta do pekel!

Protože ve skutečnosti prodeje všech prestižních značek jsou přímo závislé na hodnotě značky v očích nadšenců... ;-)

BMW dnes těží z toho, co tady dokázali jejich manageři a konstruktéři v 70tých, 80tých a 90tých letech...

Doufejme, že budou mít z čeho těžit za 20 let ;-)
3. 12. 2013 11:06
Re: To jsou fakt *
Su k takymto krokom predsa tlaceni nezmyselnou legislativou "zhora" a ina cesta k splnaniu emisnych limitov za vyrobcu asi nevedie. Radsej nech predavaju aj 3-valce a zachovaju 8-valce ako keby mali byt vo vsetkych modeloch iba oturbene 4-valce.
3. 12. 2013 11:54
Re: To jsou fakt *
Já bych byl raději, kdyby konečně začali pořádně lobbovat. Cash na to automobilky mají a zdá se mi neuvěřitelné, že s tím doposud nebyli schopni nic udělat. Mercedes, VW, BMW a spol., to už je slušná síla. Páky by taky našli. Všichni eurokomisaři sedlají jejich vozy a pod 6 válců nejde nikdo..
3. 12. 2013 14:57
Re: To jsou fakt *
V tomto s Vami uplne suhlasim, no som presvedceny, ze tam urcite nejake snahy zo strany automobiliek prebiehaju - nikto ale asi nechce rozohrat okolo toho velke divadlo (napr. ako Mercedes s R134 - tu to museli zabalit do nebezpecnosti novej nahradzajucej zmesi), aby potom vyzeral v mediach ako znacka, ktora ide proti "ekologickejsim" vozidlam a technickemu pokroku v smere obmedzovania produkcie skodlivych spalin, pokial je tento "pokrok" stanoveny novymi limitmi mozny - ak sa bude moct planovany trojvalec vykonnostne zrovnavat so sucasnym najslabsim stvorvalcom...
Na druhej strane o tom trojvalci citame uz prinajmensom treti rok a stale neprichadza, preto sa radsej nechajme prekvapit ako to nakoniec dopadne.
3. 12. 2013 11:13
Re: To jsou fakt *
Nesouhlasím. Pro image BMW je samozřejmě velmi důležitá i jeho historie, tedy i ty 70té, 80té a 90té roky. Ale to by samo o sobě nestačilo. BMW dnes těží především z toho, že má široké portfolio špičkových modelů. To je podstatné.

Sama historie ti žádné prodeje neudělá. Zaniklých a umírajících značek se slavnou historií ze 70tých, 80tých a 90tých let tu máme dost. (AR, Lancia, Saab).

Jinak o 3válci v 5er mám taky pochybnosti, ale nechme se překvapit.
3. 12. 2013 12:40
Re: To jsou fakt *
A to je prave ta zlata era BMW, kdy na trh prichazeli s naprosto fantastickymi modely a kdy se sportovnost snoubila s luxusem a technologiemi. Vlastne ja jsem se nikdy moc o BMW nezajimal, nejvice jsem srdcem tihl k Mercedesu, ale sedel jsem v mnoha vozech zminenych dekad a vse je proste jine, je v tom citi poctivost a snad i zapal pro vec.
Ja jsem shodou nahod sedel na jedne hospodske lavici s technikem od BMW, ktery uz dvacet let opravuje tyto vozy. Na rovinu mi rekl, ze soucasne BMW by si nekoupil. Ze tam je proste citit jista degradace na puvodni hodnoty.
Jenz stejne tak i ja, jako nesmirny fanousek Mercedesu, bych si nove ecko taky nekoupil. Vlastne mi v autosalonu stacilo sednout do e class a po male chvili bylo rozhodnuto.
Chci tim rict, ze u BMW bude zalezet na tom, aby tento motor jen obohatil dolni spektrum nabidky a aby zustaly i silne R6 motory. Aby neztratili zakazniky egoisty (ted to kupodivu nemyslim nijak negativne) musi pak trivalce jasne a viditelne odlisit od modelu s sesti a vice valci (koncovky vyfuku apod)
4. 12. 2013 14:48
Re: To jsou fakt *
Co se ti nezdálo na interiéru Éčka?
3. 12. 2013 12:12
Re: To jsou fakt *
A co jsi cekal? Ze budou delat auta pro nadsence a oberou se o pripadny zisk? To nemuzes ocekavat od masove automobilky. Kazdy model co vyrabi je jen prostredek k uspokojeni akcionaru.
A i kdyby vyrobili treba supersport na bazi modelu M1 a i kdyby tento model byl ztratovy, je to vlastne jen marketingovy nastroj, ktery pak v dalsich modelech vytvori nove prodeje.
Auto pro nadsence vyrabene nadsenci asi skutecne existuje, ale nemuzes ho ulovit ve vodach standardnich velkoseriovych automobilek.

K motoru jako takovemu. Jsou proste lidi, kterym je pohonna jednotka zcela lhostejna. A nejen lidi, hlavne firmy. Dostatecne reprezentativni pohodlny vuz s premiovymi technologiemi a trivalcem pod kapotou? Zcela urcite bych si ho dokazal predstavit. Mne na motoru nezalezi, jde mi o to, jestli je dostatecne silny a pruzny v beznem provozu. Na zavodeni mam totiz zcela jine auto. ;-)
3. 12. 2013 12:18
Re: To jsou fakt *
No, já si prostě myslím, že vůz s tříválcem není reprezentativní v dané kategorii.
Dobře rozumím tomu, že akciová společnost je tady primárně pro to, aby vyplácela dividendu. Jen si nemyslím, že tady tento krok povede k vyšší dividendě. Resp. povede, ale spíš u konkurence. Když by to udělali ještě o třídu výš, tak by to pocítili dvojnásob.
Dostatečně silný a pružný v běžném provozu je tříválec v P107 (to beze srandy). Úsporná je zase nafta.
3. 12. 2013 12:30
Re: To jsou fakt *
Naprosto chapu i tvuj pohled na vec. U nas v rodine jsme si nyni vymenili auta, ja jezdim jen s A3 a manzelka jen s 5er. Kdyz jsem to rekl kamaradovi, ani mi nechtel verit. Porad jen opakoval neco o tom, ze na silnici se pak ostatni nedivaji na me s takovym respektem, kdyz jedu (byt premiovou) nizsi stredni. Z toho vyplyvaji dve veci. Ne kazdy si potrebuje dokazovat na silnici premiovou a tridni prevahu a ne kazdemu zalezi na tom co ma pod kapotou (coz je pripad me manzelky, ktera proste nepozna jestli veze deti do skoly trivalcem nebo osmivalcem).
Je jasne, ze pak odpada takove to pratelske povidani o autech ve stylu "ty vole petka, co tam mas vole za motor vole, nejmin trista vole kobyl vole, ne?" Jenze o tom to neni, a jak psal webpaja, bude tam vyber a urcite si egocentriste i ekologiste prijdou na sve.
3. 12. 2013 12:48
Re: To jsou fakt *
No, já mluvil a celou dobu mluvím o reprezentativnosti ve smyslu např. obchodním, před sousedem se reprezentuje jenom *. Osobně je mi naprosto ukradené, co si na cestě okolí o mě myslí.
A v tomhle smyslu "obchodním" si podle mě prostě BMW dalo vlastní gól, viz můj příspěvek o Omegách.
Jinak, Vaše recenze sleduji, osobně bych v těch dvou konkrétních variantách dal asi taky přednost A3 (ikdyž jsem teda nikdy nebyl velký fanda Audi).
Na tom celém mě pak nejvíc mrzí, že BMW je schopno vypustit do světa dva tak rozdílné vozy, protože většina Vámi popisovaných nedostatků se mi nikdy neobjevila, nebo jsem je tedy aspoň nikdy neregistroval.
3. 12. 2013 12:55
Re: To jsou fakt *
Aha, uz chapu. Tedy jako znacka BMW a jak se vymezuje (jakou pozici zastava) vuci sve prime konkurenci.
A mym vozem se krome importera zacina zabyvat i vyrobce. Dokonce si me pozvali do Mnichova. Spise me prekvapuje pohled uzivatele, ktery tyto problemy nema. Pokud by v petce byla citit na kazdem milimetru snaha o maximalni peclivost vyroby, pak bych byl vydesen, kdyby se objevil tak vysoky pocet (i kdyz uprimne receno zcela minoritnich) zavad. Tady po dukladnem prozkoumani vozu jsem to proste chapal jako prirozeny dusledek rezignace vyrobce na spickovou kvalitu zpracovani.
3. 12. 2013 13:07
Re: To jsou fakt *
Tyto problémy nemám, bohužel, jste jediný, s kým můžu srovnávat, nikoho jiného osobně neznám a na internetu jsem nehledal, až jsem náhodou tady narazil na Vaše zkušenosti. S 535d jsem jezdil opravdu krátce na to, abych mohl činit jakékoliv závěry. Ale moje stávající 5 vůbec nevybočuje z toho, na co jsem zvyklý. Dost jsem najezdil i s Ečkem a XFkem a nesleduji tam nějaké kvalitativní skoky. Nemám potřebu adorace - srdce patří jiné automobilce, dnes již bohužel patřící pod křídla VW.
Přiznám se, že je tomu dávno, co jsem četl Vaši recenzi, ale dodnes si vybavím ostrý spoj nebo roh na blinkru :))) to mi tehdy docela vyrazilo dech, protože jsem v první chvíli nevěděl, jestli tohle pouze nevnímám :-) tak jsem šel hned zkoumat, a můj případ to teda naštěstí není. Ani to vrzání a zdánlivé stáří.
3. 12. 2013 13:14
Re: To jsou fakt *
Meli bychom prestat. Zase to pak bude na me, ze do kazde diskuze taham me auto. :-)
Uprimne Vam tedy preji spoustu stastnych kilometru. ;-)
3. 12. 2013 13:16
Re: To jsou fakt *
Adorace u většiny pro nás pracovního náčiní je samozřejmě nesmysl. Z hlediska šestiválců v týhle třídě mám svůj žebříček, u čtyřválců taky, jen pořadí je přehozený. Vybíral jsem pocitově a nelituju, přesto by mě nenapadlo svojí volbu obhajovat ;-)
Avatar - hijack
3. 12. 2013 11:25
Re: To jsou fakt *
Co je prim pre BMW? nadcasova technika, vynimocne jazdne vlastnosti a spickove motory..ak bude musiet prist radikalny krok co sa tyka motorov tak kto je povolanejsi nez mnichov? 3 valec? Ak bude mat rovnaky alebo lepsi vykon ako sucasne stvorvalce tak preco nie..motory su uz dnes tak odizolovane ze v patke mas problem z kabiny rozoznat co ti vlastne vpredu hra..so skusenosti som bol prekvapeny ako dobre ide 520d po vyskusani 530d. Nie je to porovnatelna dynamika kedze je tam velky vykonovy skok ale v prenose a celkovo v plavnosti jazdy v nicom nezaostaval..nezatracoval by som BMW za to ze idu udavat smer..
3. 12. 2013 11:52
Re: To jsou fakt *
Směr určitě, ale jaký? :-) Já tady nesnižuji kvality motoru v 520d. Ale myslím si, že si BMW zakládá na "sportovnosti". Pochopím, že narvou tříválec do 1er, to nemá s klasickým BMW nic společného. Ale nepochopím, byť jen teoretickou možnost, že dají tříválec do automobilu vyšší střední třídy, který prodávají jako "agresivního predátora". Pokud chce člověk tři válce pod kapotu 5er, tak podle mě především nechce 5er. Jsem rád, že to nepotkalo stávající generaci, a upřímně říkám, že kdyby ano, tak bych si tu pětku prostě nekoupil. Už jen z principu.
3. 12. 2013 12:20
Re: To jsou fakt *
Mozna trochu neskromne si myslim ze motor v 520d je to nejlepsi mozne reseni vyberu pohonne jednotky pro auto, ktere denne pouzivam pro bezne jizdy, zarizovani veci mezi mesty nebo blizkymi staty. Spotreba je famozni a dynamika na parametry motoru sameho a auta jako takoveho je skutecne nadprumerna. Vlastne kdyby mi nekdo nabidl ctyrvalec a sestivalec vedle sebe za stejnou cenu a ctyrvalec by mel treba strop z alcantary navic, tak urcite vezmu ctyrvalec. Ostatne pokud jedu na dalnici, tak stejne nepoznam ani nahodou jestlu je tam dieselovy ctyrvalec anebo benzinovy dvanactivalec (pri ustalene stotricitce ten motor stejne neuslysite).
Ale zase chapu lidi, kteri proste musi mit minimalne sestivalec, aby uspokojovali sami sebe, ze maji poradny chlapacky motor.
3. 12. 2013 12:34
Re: To jsou fakt *
No, to se vůbec nepřu, já jsem se k 520d vždycky vyjadřoval pochvalně. Jen si nemyslím, že by přítomnost šesti a více válců byla primárně potřebou sebeuspokojení ve Vámi psaném smyslu. Ty rozdíly tam znát jsou, zejména pak ve vztahu k 535d.
Sice možná není znát rozdíl při ustálené rychlosti mezi naftou/benzínem/počtem válců. Ale jen a jen tehdy. I při akceleraci na 90km/h nebo při předjíždění jsou ty rozdíly citelné, jak výkonově, tak projevem. Já jsem jezdil krátce s 535d, nazvat ten projev hrubým, to je sice blbost, protože je to velice kultivované (zejména při porovnání s vozy nižších tříd), ale rozdíl tam je, a rozhodně bych to při porovnání s motorem benzínovým nenazýval projevem příjemným.
3. 12. 2013 12:46
Re: To jsou fakt *
A ja se zase nepru, ze projevy vsech jmenovanych motoru jsou zcela odlisne. Je jasne, ze pokud bychom nebrali finance ale vubec v potaz, tak jezdim v M5 , protoze i v zakonnych limitech je to sluchovy a pocitovy orgasmus, ale realita je proste jina. Ba i najezdy v inzeratech prodavanych supersportu jsou nizke. Ja sam si vice nez dobre uvedomuju, co s sebou nese vykonny motor a neni to prijemne utratit za tyden treba patnact tisic jen za palivo.
3. 12. 2013 11:53
Re: To jsou fakt *
Stále zůstanou R4, R6 a zřejmě i V8 pro M5...nemusíš tříválec kupovat.
3. 12. 2013 11:56
Re: To jsou fakt *
No to zůstanou. Dokonce i V12 pro 7er.
Ale některé věci jsou prostě nepatřičné. Třeba Omegy s quartzem.
3. 12. 2013 12:14
Re: To jsou fakt *
Omegy s quartzem >:D to je vlastne taky zajimavy pohled na vec :yes:
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:13
Re: To jsou fakt *
Jo, a nejlegračnější jsou tací, co si koupí omegy s quartzem a pak otravují hodináře, aby jim to vytunil na mechaniku. ;-)
3. 12. 2013 13:17
Re: To jsou fakt *
Anebo taci, kteri si ty omegy jako vazni zajemci pujci domu a pak je vrati obchodnikovi zpatky do vitriny ;-)
3. 12. 2013 13:20
Re: To jsou fakt *
Jasně, máš na výběr a bereš jen jedny hodinky na určitej účel :-)
3. 12. 2013 13:21
Re: To jsou fakt *
Kdyz se potom netvarim na internetu jako nejvetsi zijici znalec hodinek na svete, tak zcela urcite. :-)
3. 12. 2013 13:24
Re: To jsou fakt *
Nejvíc se tváří jako znalci katalogoví prolízači, dát dokupy vlastní dojmy na auto je trochu jiná story ;-)
3. 12. 2013 13:31
Re: To jsou fakt *
Auto? Nebavime se nahodou o hodinkach a naprosto smesnych lidech, kteri si jen pujcuji jednotlive modely domu a pak je vraci, aby mohli vypadat jako znalci?
Je to samosebou jen hypoteticka diskuze, takovi lide, kteri zesmesnuji ostatni, ze maji ve svych omegach levnejsi strojek snad ani neexistujou. Stejne tak neexistujou lide, kteri zpochybnuji u ostatnich to, jestli jejich omegy jsou prave, falesne nebo dokonce pouzite. ;-)
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:40
Re: To jsou fakt *
Znalec se pozná podle toho, že má o tom, o čem píše povědomí, nejlépe vlastní zkušenost. Pokud jde o auta, není moc jiných možností, jak si udělat přehled, než si auto půjčit a pak vrátit, nebo snad nevracet?? >:D Směšný je naopak ten, kdo se vypisuje o obecném stavu na základě vlastní zkušenosti z jednoho kusu. A pokud jde o posměch, dobře víš, že se nesměju té 20d, ale těm kecům o dostatku výkonu a nepotřebě důstojnější motorizace, které jsi tu xkrát vedl, aby ses nakonec ukecnul, že sis to nechal načipovat. Tomu se říká nekonzistentnost postoje a názorů, docela tě to charakterizuje.
A ty narážky na moji garáž >:D jistě, jen se utěšuj tím, že moje auta jsou třeba nějaké ojetiny ze třetí ruky, anebo že vlastně žádné auto ani nemám. ;-)
3. 12. 2013 13:54
Re: To jsou fakt *
Nic jsi nepochopil. ;-) To nebyla narazka na Tvou garaz, predpokladam ze tam budou skvosty s modrobilou vrtuli. To byla narazka na webpaju, ktery zpochybnoval fakt, ze jsem si auto koupil jako nove. Mozna ze mu neslo do hlavy, jak je mozne mit tolik problemu s autem z vyroby.
A co se tyce toho cipovani, myslis ze to bylo z duvodu, ze jsem pocitoval zoufaly nedostatek vykonu? Opet se pletes, jen jsem to proste zahrnul do objednavky nekolika dalsich veci (svitici listy, kovove pedaly). Byla to nabidka BMW a ja jsem tam proste zaskrtnul tuto polozku, prislo mi zajimave mit za nejakych tisic euro vice vykonu.
Tak hloupy opravdu nejsem, abych se domnival ze patnact koni navic z toho auta udela raketu.
Takze s temi nekonzistentnimi nazory se mylis. Na druhou stranu, nazory se mohou menit. Ja kdyz jsem poznal, jak vlastne je petka vyrobena, tak jsem si mel strach pomyslet jen naznakem na moznou nehodu. Uplne jsem si predstavoval, jak mi nebouchnou bagy "protoze jsme tam zapomneli nasadit ten konektor" nebo jak se mi utrhnou pasy. No vidis a dnes si to nemyslim. Proste nazory se meni.
A obecny nazor je obecny nazor. Ty mas s bigsoulem a dalsimi bmw fanousky nazor, ze je vse v pripade tohoto vyrobce v poradku. Ja s dalsimi padesati jinymi uzivateli petky mame odlisny nazor. Tak jakym pravem vydavas pak sva tvrzeni jako obecnou pravdu? A po milionte, ja nepeclivost zpracovani nehodnotim podle jednoho konkretniho kusu. Staci zajit do autosalonu BMW a podivat se trochu dukladneji na jakykoliv jejich model.
3. 12. 2013 13:57
Re: To jsou fakt *
A já jsem zrovna se svojí garáží spokojenej. Vybral jsem si co jsem chtěl a pokud by mě to někdo dával s takovými problémy, který jsi indikoval ty, tak mu to omlátím o hlavu nejdřív já a pak i pravděpodobně právník.
3. 12. 2013 14:01
Re: To jsou fakt *
Tak ja jsem tak s petkou uz nyni spokojenej. Ostatne napsat hodnoceni spokojenosti v recenzi na 7 bodu z deseti neni tak malo. Mam petku rad, akorat ji musim nektere veci odpustit. Je to takovy pristup, ktery maji alfiste.
Avatar - HitmanPB
3. 12. 2013 22:59
Re: To jsou fakt *
píšeš vlastne za mňa, ja som to už pri ňom vzdal... :yes:

ad tvoja garáž - je tvoja - a nie svokrova (u Stealth01)...
Je jedno aké auto máš, ale či k nemu niečo cítiš a či si si vlastne vedomy toho, čo máš.

To u Stealth01 neplatí.
Mne to už pripadá, že musí prispieť, aby sa ukázal, aký je znalec.
A som rád, že nie som jediný, ktorý si všimol, že pletie piate cez deviate a krížom cez diskusie si totálne odporuje.

Vykašli sa na neho a nereaguj na tie jeho kecy, šetri si zdravie ;-)
5. 12. 2013 09:16
Re: To jsou fakt *
To máš vlastně jedno. Kdybys přečetl diskuzi, tak bys pochopil, že přiznávám, že nejsem znalec a že mám omezené znalosti. To jsem napsal a to nemůžeš vyvrátit.
A vůbec jsem se nezajímal kdo má co v garáži, jenom mě jinde v diskuzi webpaja pochybovačně osočil, že kdoví, jestli jsem si to auto nekoupil už ojeté (jakoby nestačilo se podívat na počítač kilometrů na fotkách u mé recenze).
Těším se, až jednou vzejde nová vlna diskutujících, kteří nebudou zesměšňovat jiné značky, budou k nim mít úctu a respekt k lidské práci. Ty to bohužel nejsi a nebudeš, protože nevidíš dál, než na kapotu svého modrobílého vlhkého snu. Pokud někdo jen trochu kritizuje BMW, tak ho hodíme do koše k bláznům typu Adama Nováka a Kia World. Jak jednoduché. Já Ti něco povím... kdybych tady vynášel modrobílou vrtuli do oblak, tak budu určitě znalec, protože vím, že BMW jsou nejlepší auta na světě. Když to ale nedělám, protože chci být objektivní, tak si ve svých názorech odporuji.
Pokud budeš večer ona...vat nad vrtulí doma v posteli, tak je to OK, ale hlavně své nadřazené chování neukazuj na silnici. Kromě uhrovitých puberťáků se nikdo za BMW dneska už neotočí. Tuctová značka na silnicích, nic zvláštního (platí pochopitelně i o Audi a MB).
3. 12. 2013 13:43
Re: To jsou fakt *
Zcela hypoteticky...to co se půjčí by se mělo i vracet. ;-) Platí u hodinek, peněz i aut. To co koupíš se logicky již nevrací.
Pak je samozřejmě blbý, když máš odřenej koženej řemínek na hodinkách už v prodejně a přesto je vezmeš :-)
3. 12. 2013 13:57
Re: To jsou fakt *
Ano. Nebo mozna presneji, kdyz si prevezmes takove hodinky a az ve tme zjistis, ze jim chybi flouororescencni vrstva na rucickach. To je daleko vystiznejsi nez Tvuj prvni prispevek.
Ale tak hlavne ze vsechno zname a u vseho jsme byli, ne? >:D
3. 12. 2013 13:58
Re: To jsou fakt *
Ono to spíš vypadá na obráceně, nejdřív ve tmě a pak na světle. ;-)
3. 12. 2013 14:02
Re: To jsou fakt *
Presne. Naprosto presne. V tech zarivkach autosalonu jsem to proste nevidel. Poprve az za dva dny, kdy konecne v sychravem dubnu vysvitlo slunce.
3. 12. 2013 14:05
Re: To jsou fakt *
Já ti to přece nerozporuju, ťuklýho hliníkovýho vnitřního prahu u manželčinýho auta si poprvý až v ranním slunci všiml na srazu až WL.
Přestože to bylo téměř čtvrt roku od koupě, objednali na svý náklady novej.
3. 12. 2013 14:09
Re: To jsou fakt *
U me po roce objednali vsechny listy nove. Akorat jsem jim tenkrat rekl, ze neco jsem mohl zpusobit sam, proto jsme se dohodli, ze naklady budou ze 70% hradit oni jako servis a ja 30 procent. Byla to ma nabidka, asi by to nakonec udelali i s plnymi naklady.
3. 12. 2013 14:17
Re: To jsou fakt *
Jasný, přesto to beru jako fatální selhání práce prodejce. I kvůli tomu, že se ke mě ve stávajícím servisu začali se změnou vedení chovat velice korektně, jsem ve finále ani o přestupu mezi značkama moc neuvažoval.
A to přesto, že jezdím servisovat přes celou republiku. Vrtuli bych bral asi jedině z Vestce.
3. 12. 2013 14:22
Re: To jsou fakt *
Ve Vestci jsem byl taky. Nevim, pusobilo to na me, ze jsem tam spise na obtiz. Tenkrat jsem tam prohlizel vozy a kdyz ani po case nikdo neprisel a prodejce sedel u sveho stolu, tak jsem se obratil a odesel. Tento tyden mam schuzku s lidmi z vedeni od importera BMW a budu se s nimi domlouvat na zaruce pro mou petku.
3. 12. 2013 14:24
Re: To jsou fakt *
Nezbývá než držet palec.
3. 12. 2013 20:49
Re: To jsou fakt *
Vrtule z Vestce :yes:
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:26
Re: To jsou fakt *
Tvářit se na internetu je... logický nonsens. Skrze to co, píšeš, můžeš být jinými za někoho považován, v tvém případě např. za člověka, který se moc neorientuje a svou omezenou zkušenost vydává za obecnou pravdu. ;-)
3. 12. 2013 13:32
Re: To jsou fakt *
Skvele. Mame tady obecnou pravdu. Tak jo, obecna pravdo, uznavam ze tvarit se na internetu nejde, stejne ale nejde vsechno brat uplne doslova.
A mezi nami. Ja mam omezene zkusenosti a znalosti, ale poznat kvalitu od fuserstvi umim i se svym znalostnim omezenim. :-)
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:42
Re: To jsou fakt *
Aneb všichni jsou blázni jen já jsem letadlo... a navíc stealth. >:D ;-)
3. 12. 2013 13:58
Re: To jsou fakt *
Ale jo. Uznavam, to bylo od Tebe vtipne. >:D Jsem docela rad, ze se dokazes postuchovat s davkou recese a nejen me kritizovat za kazdou napsanou vetu ;-) :yes:
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 14:09
Re: To jsou fakt *
O.K., dnes už bolo dosť "pošťuchování". ;-)
3. 12. 2013 13:17
Re: To jsou fakt *
Díky bohu jsem nikdy nepotkal/nezažil >:D
3. 12. 2013 12:14
Re: To jsou fakt *
Tak o co jde? ;-)
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:24
motory
Pro mně je v této třídě neakceptovatelný už čtyřválec, nevím, proč bych se měl durdit zrovna u tříválce, míň kultivovaný chod než čtyřválec mít nebude (zejména v dýzlu), tak v čem je problém, resp. problém stavěný tak, že čtyřválec je o.k. a tříválec konec světa. Zásadní informace je v tom, že šesti nebo osmiválec se bude dělat dále a víc standardního kupce vyšší střední nemusí zajímat.

Co kvituju na informacích o příští sedmičce, potažmo pětce je zaměření se na konstrukci podvozku a karoserie, resp. redukce váhy. Oproti naprosto konvenčnímu postupu v efkové generaci má géčková přinést kombinaci oceli, hliníku a karbonu, což je proinženýrský přístup, bmw má vynikat lehkou stavbou, perfektním rozložením hmotnosti a z toho čerpající obratnosti. To je podstatné, to ovlivňuje jízdní projev, pokud nebude mít tuto genetickou výbavu, pak přichází o historický odkaz, plky o motorech jsou jen plky, byly tu trojky s dýchavičnými dýzl čtyřválci, pětky s tímtéž v šestiválci, ikonická M3 je čtyřválec, ano R6 je legenda, ale ne obecná bmw motorizace. Takže dolů s váhou, doladit přechod na elektriku, zejména u řízení a akt. podvozku, a bmw může zpět na výsluní. F10 je velmi dobrá, ale v tom, v čem má být bmw jiné od audi či MB, je... stejná. A to je málo. ;-)
Rozbalit vlákno
7
3. 12. 2013 13:26
Re: motory
Jedna velmi důležitá věc...předpokládám, že u G řady budou standartní 18" kola. Je důležitý, aby i s nima a většíma umělo BMW pracovat bez pardonu.
Avatar - Dinar
3. 12. 2013 13:32
Re: motory
Myšlenku, že by snad bmw opustilo standard runflatů jsem už já, opustil, podle mně sice největší minela za posl. dekádu, ale globálně mají ohlas pozitivní. Naštěstí je to jen guma a to nejmenší, co se dá změnit.
3. 12. 2013 14:02
Re: motory
Á propós gumy...letos jsem nesáhl dobře. Nechal jsem se po x-letech zlákat na změnu a vím, že nadlouho opět naposled ;-)
3. 12. 2013 14:06
Re: motory
Ajajaj. Nahore nekdo psal, ze vybira dobre a sve volby nelituje >:D Tak rychle za pravnikem a hod jim to na hlavu >:-[]

Ne ted chvili vazne. Co se stalo? Jako pneumatiky mas na mysli? Ja mam na zimu non-rft Goodyear ultragrip 8 (myslim) a jsem zatim spokojen.
3. 12. 2013 14:14
Re: motory
S pneu je to spíš o srovnání vzhkledem ke zkušenostem. Nic fatálního, co by se dalo kromě konstatování lepší/horší udělat.

Léta jezdím na Michelinech letní i zimní. Letos mě pneuguru doporučil, že testovali Nokiany a jsou na sněhu a ledu fantastický. Pravda je taková, že v režimu pod +3°C fungujou bezvadně, problém je u vyšších teplot, kdy jsou jako bláto. Jedná se o řadu WR A3...takže nemůžu doporučit.
Michelin a předtím třeba i GY nebo Conti zvládaly i přechodný počasí podstatně líp. Na druhou stranu alepsoň drží obvyklý vlastnosti auta. Třeba letní Pirellky mi udělaly z auta nedotáčivej kočár.
3. 12. 2013 13:55
Re: motory
Tohle je hodně dobré :yes: A poučné :yes:
3. 12. 2013 20:57
Re: motory
Možná mohli u BMW dát k tomu tříválci historku o tom, že vznikl rozpůlením šestiválce, pak by se to možná vstřebalo veseleji >:D
3. 12. 2013 19:21
Design dle Mégane?
Chtěl bych se zeptat zdejších odborníků na BMW, zda jim náhodou ta kapota nepřipomíná tu z Mégana. Já toho Renaulta možná vidím všude, tak se mně moc věřit nedá. Ale možná si současný šéfdesignér studia Pininfarina něco od Renaultu odnesl. Design Mégana je jeho práce.
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2013 21:00
Re: Design dle Mégane?
Samo, meďour má z rencka motor, bawor zase kapotu.
Slyšel jsem, že v Rollsu budou z méganu sedadla a do Escalade prej montujou renaultí potah na strop.
Rencek jede :yes: