Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
1
/
8
Prohlédnout znovu
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
|
acz
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
|
acz
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
|
acz
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Elzbieta Bienkowska
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava