Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje koncernu Volkswagen vzrostly za 11 měsíců o 1 %

Koncernu Volkswagen se sice v listopadu prodeje vozů propadly o 16,5 %, avšak za prvních 11 měsíců je vývoj prodeje stále v černých číslech.
Zpět na článek
14. 12. 2008 13:12
neregistrovaný "RayBan"
14. 12. 2008 14:04
14. 12. 2008 14:10
14. 12. 2008 15:33
14. 12. 2008 14:44
14. 12. 2008 17:25
14. 12. 2008 18:25
14. 12. 2008 18:37
14. 12. 2008 19:22
14. 12. 2008 20:19
14. 12. 2008 20:37
14. 12. 2008 22:35
14. 12. 2008 22:38
14. 12. 2008 23:00
14. 12. 2008 23:21
14. 12. 2008 23:34
14. 12. 2008 23:43
14. 12. 2008 23:45
15. 12. 2008 00:09
15. 12. 2008 00:12
15. 12. 2008 00:16
15. 12. 2008 00:29
15. 12. 2008 00:31
15. 12. 2008 00:34
15. 12. 2008 00:20
15. 12. 2008 00:30
15. 12. 2008 00:29
15. 12. 2008 00:30
15. 12. 2008 00:35
15. 12. 2008 00:51
15. 12. 2008 00:19
15. 12. 2008 00:29
15. 12. 2008 00:30
15. 12. 2008 00:33
15. 12. 2008 00:35
15. 12. 2008 00:49
15. 12. 2008 00:50
15. 12. 2008 00:35
15. 12. 2008 00:48
14. 12. 2008 23:46
14. 12. 2008 22:50
neregistrovaný "Milý stydlín"
14. 12. 2008 23:17
15. 12. 2008 00:06
14. 12. 2008 23:48
neregistrovaný "Tony84"
15. 12. 2008 00:11
neregistrovaný "RayBan"
14. 12. 2008 13:12
PR článek letos tisící a prvý ...
Všichni si teď sednuli na zadek a oněměli nad tou zprávou, je to tak správně ?
Rozbalit vlákno
2
14. 12. 2008 14:00
Re: PR článek letos tisící a prvý ...
Ty ne, ty se posadíš az zítra. Budou tu výsledky Buraga...
14. 12. 2008 16:27
Re: PR článek letos tisící a prvý ...
Nebrec ;-)
14. 12. 2008 14:04
velmi dobré
Super výsledek v porovnání s jinými konkurenčními výrobci. Podstatný však je i fakt, že je VW nejziskovějším výrobcem tohoto roku mezi výrobci spotřebních automobilů. Kde jsou časy, kdy každý mluvil o tom jak si musí brát němci vzor z japonska? Pravda je, že je zachránilo právě to, že nejsou závislí na USA jako ostatní velcí hráči...
Rozbalit vlákno
2
14. 12. 2008 14:10
Re: velmi dobré
Tak možná nejsou úplně závislí od USA, ale minimálně pro prémiovou trojku je to hodně významný trh, a stráty jsou pomalu citelné i pro ně ;-\
14. 12. 2008 15:33
Re: velmi dobré
Nevím jaký jsi četl článek, ale v tomto se o žádném jiném výrobci nezmiňují. :-!
14. 12. 2008 14:44
PROCENTO ÚSPĚCHU
Nastává těžká doba, pro ty nejlepší, pro ty kolem i pro... tebe. Pokud se do jisté míry oprávněně domníváš, že hůř už být nemůže, měl by ses připravit na to, že všechno na světě je relativní.

Ale zpět k autům. Koukám že Čína je VWeliká... jo jo, zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut. Ano, takový je Volkswagen - pro všechny evropská jednička, pro mnohé jednička i v garáži. Jen namátkou - GOLF GTI 2.0 TFSI DSG, antracit, osmnáctky Dunlop, superklima... nebo TIGI s off paketem, či 300 koní v Apoštolovi. A co takhle ROCCO, tvůj ostrý bratr. Že se ti motá hlava? Jo, to chápu, supermainstream naživo je ve světě, kde ve stínech snů skomírá tvá odvaha, tím pravým démantem touhy...

P.S. Někdo shání přímluvu u Ježíška a touží po silném partnerovi, někdo pod stromečky naděluje svá fantastická auta. Ale takový je sVWět, od nepaměti v něm vítězí silní, lepší... VWýborní.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
31
Avatar - T613
14. 12. 2008 16:19
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
"Někdo shání přímluvu u Ježíška a touží po silném partnerovi" Někdo shání přímluvu v parlamentu, aby jej někdo jiný nekoupil :yes:
14. 12. 2008 16:42
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Akcie VW uz Nemecka vlada davno vastni ze ;-) Tak ze Obama muze nakupovat take minimalne socialnich 20%. >:D >:D

Vase reci nemaji daleko do propagandy v nacistickem Nemecku

:no: :no: :'-(
Avatar - T613
14. 12. 2008 17:23
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
jde vidět, že když si to nepřečteš v letáku, tak nejsi schopen nic pochopit. Kdo tady mluví o státních akciích ve VW? Chlapče chce to studenou sprchu a froté ručníky.
14. 12. 2008 17:24
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Na toho by nezabraly ani elektrošoky... >:D
Avatar - WinDiesel
14. 12. 2008 18:32
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Mno, s tím 1% růstu budou asi těžko navyšovat prodeje na dvojnásobek dnešních čísel, jak se ještě nedávno velkohubě dušovali... Ouvej... :-|
14. 12. 2008 19:24
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Nebudou muset, na světové prvenství v půlce dalšího desetiletí budou stačit čisla jiná.
14. 12. 2008 21:21
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
>:D >:D >:D Fantasto
14. 12. 2008 21:50
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Smula. Uz nejste dozorci v koncentráku "nacku"!! :no:
14. 12. 2008 21:48
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Myslim ze chapu velmi dobre hlavne fasisticke narazky "silní, lepší" pana "nacka" GTi-ho, i nackove meli kupu posluhovacu jako jsi ty.

To na slusnem serveru nema co delat, administrator ma asi zase dovolenou. >:D

Ad prodej VW, 1% muze byt take jen statisticka cbyba >:D

Porsche koupilo co? Ano VW.
Avatar - T613
14. 12. 2008 22:44
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
No chlapče jde vidět, žes ještě hloupější než jsem si myslel. Ale mám času dost, a na tebe je očividně třeba mluvit jako na malé dítě.
Kdopak brání převzetí VW firmou Porsche? No německý stát. Tak snad už si větu "Někdo shání přímluvu v parlamentu, aby jej někdo jiný nekoupil" dokážeš prolouskat i s tvou ubohou inteligencí. Zlatý Matelko.
15. 12. 2008 00:02
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
No pokud vim tak nemecky stat u VW jen zabranil dokoupenim akcii. Ale kupu akcii Porsche uz ma.

Pointa ale je, ze nemecky stat v podstate brani svuj podil v VW proti "trhu". Coz vam najednou pride ok. A jinde z toho mate srandu.

Opravdu velka inteligence.... >:D
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:08
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Ty si fakt spadlý výtah to snad není ani možný >:D
Ty ani nedokážeš pochopit, že předhazuji GTIMu fakt, že VW dříve nebo později koupí jiná automobilka? Co máš mezi ušima?
15. 12. 2008 00:16
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Jak jsi na to prisel? Prave ze nekoupi.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:24
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
A proč si jej nekoupí? Protože někdo loboval v německém parlamentu, aby zabránili převzetí. Boože můj
15. 12. 2008 00:46
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
A ty vis kdo to byl ne >:D Kdo by asi mohl lobovat proti? Co samotna vlada? ;-)
Avatar - T613
15. 12. 2008 09:47
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Božže tys fakt Deadlift >:D
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 12. 2008 19:07
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Sorry ty jsi uplně vylízaný. Nekoukej tolik na tv chlapče.
14. 12. 2008 16:51
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
"Ale takový je sVWět, od nepaměti v něm vítězí silní, lepší... VWýborní."

Koukam ze uz citujes i z teorie " arijske rasy" od Josepha Goebbelse
:no: :no: :no:

BRAVWO GTI

:no: :no:
14. 12. 2008 17:31
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Chápu, že máš z výsledů své modrooválné modly pěnu u huby, přesto ti v zájmu objektivity doporučuji - chovej se tu alespoň jako žák zvláštní školy. Je tu o tobě, Lifte, známo, žes intelektuálně velmi skromný, tak si to tu ještě nezhoršuj těmi svými primitivnostmi.

P.S. Zkus něco napsat například o Fordu. Tvé slzy si z monitoru pak setřu sám... :-!
14. 12. 2008 21:37
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
A ty se nechovej jako ubohy fasista, ktery ostatnim rika co maji a nemaji, "nacku" !!!!!

Tvoje teorie "Survival of the fittest - Das VW" je opravdu uboha !!!! Mozna uz i trestna!!!! :no: :no: :no:
14. 12. 2008 22:33
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Velmi zbrzdi svou primitivní hlavu. Tohle bahno realizuj ve své oblíbené hospodě, zde na to nikdo není zvědavý :no:
14. 12. 2008 23:32
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Nech si tu svoji fasistickou doktriny. Tak na ni nejsem zvedavy!
Avatar - T613
14. 12. 2008 22:54
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
nezapomeň si nastudovat Darwina a teorii evoluce. To s nacismem nemá nic společného. Přežijí jen ti lepší ;-)
14. 12. 2008 23:22
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Ze nema. >:D >:D
Tak to mas velke mezery ve vzdelani, nastuduj si s "nackem GTi" co je "Survival of the fittest" a sociální darwinismus nebo eugenika, ty pseudointelektuale z Koprivnice. ;-)

PS: "Darwin sám důsledky této úvahy (např. eugeniku "Přežijí jen ti lepší" jak hloupe rikas) výslovně odmítl, lidská solidarita totiž podle něho účinky přírodního výběru do značné míry ruší".

Smula Tatro co, studovat by jsi mel sam a hodne! ;-)
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:30
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Ty hlavně srovnáváš zákony produktů s lidstvím. Takže opět totálně mimo ;-)
A hádej proč zde místo nás nejsou neandrtálci nebo jiné vývojové větve člověka? Obstáli jsme v evoluci, oni ne. Byli jsme lepší. Tvá teze o lidské solidaritě platí jen v této době. Nebo jsi snad zasahoval do přírodního výběru během jurského období? Zajímavé ;-)
14. 12. 2008 23:45
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Mimo? Mimo, je jen ten co zije dusevne jeste v jurskeho obdobi >:D A ma mysleni jako ta opice ktera s nim jak zduraznujes prohrala evoluci. I kdyz u nekterych Homo sapiens mela a ma i ta opice porad "mirne navrch" >:D >:D >:D >:D

Ano zijeme v teto dobe, opravdu velky objev Tatro.

Produkty porad jeste delaji lide, alespon ja je jeste porad za tim vidim.

Vase skupina lidi uz asi vidi jen ty produkty xy-te evoluce. Bohuzel.
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:56
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Já nevím jak ty, ale já jsem do teď myslel, že evoluce je teorie o vývoji života na Zemi. Tedy od prvního jednobuněčného organismu až do teď. Ale jak se zdá ona se evoluce týká jen této doby. Zajímavé! Ale člověk se od tebe má stále co učit.
Edit: který produkt se nejlíp prodává? Asi ten který je nejsilnější v marketingu, ceně, a hodnotě.
15. 12. 2008 00:12
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Ale i tu miru a rychlost evoluce ovlivnuje hodne veci jako ten prodej. Zjednoduseni nereresi ani to co se nejlepe prodava natoz vyvoj lidstva, jinak by byl vsude zebricek prodejnosti uplne stejny, a vsichni by jsme davno byly ariskeho puvodu.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:27
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Přirozeného vlivu druhů se týkají snad právě ty vnější podmínky. Ty snad určují čemu se má co přizpůsobit. Takže zase vyhrají jen ti nejúspěšnější. A tak je to i z produkty.
15. 12. 2008 00:58
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
To je jen idealismus, evoluce = vyvoj nemusi byt zakonite jen do plusu, ale i do minusu, podminky se meni, meritka hodnot se take meni. Definice nejuspesnejsiho se take meni, podle toho kam lidstvo smeruje.
Avatar - T613
15. 12. 2008 09:48
Re: PROCENTO ÚSPĚCHU
Nejúspěšnější nemusí znamenat nejlepší. Nejúspěšnější jsou ti, kteří přežijí nebo jsou nejrozšířenější.
14. 12. 2008 17:10
Cina vs Japonsko
Japonsko nema takove uspechy v Cine jen z jednoho duvodu, Cinena maji radi Japonce jako Francouz miluje Nemce. Vyrobek stim nema nic spolecneho.
Rozbalit vlákno
23
14. 12. 2008 17:25
Re: Cina vs Japonsko
V tom právě tkví ten TTT obchodní problém. Z něho samozřejmě dokonale těží ostatní, nejúspěšněji VW.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 18:01
Re: Cina vs Japonsko
Len sa chcem spýtať, Ty vieš koľko áut predala Toyota v Číne za rovnaké obdobie? Hoď sem pls číslo, nech to nie je len prázdna propaganda!
Avatar - jurajos
14. 12. 2008 18:18
Re: Cina vs Japonsko
Zbytočne papuluješ. Tu sa na fakty podporené suchými číslami nehrá. 8-s >:-[] ;-)
Mimochodom, máš SZ.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 18:46
Re: Cina vs Japonsko
Ja už som taký upapuľovaný :-)
Odpísal som ;-)
14. 12. 2008 18:25
Re: Cina vs Japonsko
Žádná hluchá propaganda. Někde tu čísla najdeš v diskuzích, už jsme to tu probírali, Japonsko nemá v Číně náruč otevřenou, tak to bohužel je. Nejúspěšnějším dovozcem (výrobcem) je tam Volkswagen.

Podívej se sem - [odkaz]
14. 12. 2008 18:33
Re: Cina vs Japonsko
Podily na trhu v Cine 2005:

Toyota prodava od roku 1960 a ma 3.5% trhu v Cine 13% v USA a 40% v Japonsku.
GM prodal v roce 2005 – 650 000 unit
VW prodal v roce 2005 – 500 000 unit
Toyota v roce 2005 – 179 000 unit
14. 12. 2008 18:37
Re: Cina vs Japonsko
Jo, tohle toyota asi těžce nese.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 18:48
Re: Cina vs Japonsko
Tak rok 2005, hmmm. Aj ja som bol vtedy niekde inde, ako je tam Toyota aktálne nájdeš nižšie.
14. 12. 2008 19:01
Re: Cina vs Japonsko
GM okolo 479,427 unit 2007
VW okolo 910, 491 unit patri tam vsechny znacky co jsou pod VW 2007
Toyota okolo 450 000 unit 2007

Muzes nekde naji drobne odchylky, tak mi nepis zpet, ze jsem se nekde spletl o plus minus 00.000 unit.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:11
Re: Cina vs Japonsko
Nekontrolujem to, ale som bez výhrad, zrejme to tak bude. Len teraz som pozrel na údajný 3,5% podiel Toyoty v Číne (2005) a to asi pravda nebude, inak tí chlapci spravili majstrovký skok za 2 roky...
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:06
Re: Cina vs Japonsko
Poznáš ma, z mojej strany je to jasná provokácia do bitky ;-)

Takže - aktálne údaje za 1-11/2008 nemám, ale pár prikladám faktov podľa the China Association of Automobile Manufacturers:
- za 1-9/2008 predala Toyota 407.427 áut, t.j. nárast 34% oproti rovnakému obdobiu minulého roka
- čím predbehla aj GM, minuloročného leadra trhu (čiže majú prepad aj v Číne... :-( )
- VW Group mal nárast 11% na 753.450 áut
- najväčší podiel na trhu majú Japonci s 31%-ným podielom na trhu a dvojnásobným rastom oproti nemeckým automobilkám, ktoré tam predávajú takmer výhradne prostredníctvom lokálnych výrobcov, ktorým dodali technológiu, know-how, toto som zvedavý, kedy sa obráti proti Európe :-(

GTI - nič proti rastu VW nemám, ale takticky a fakticky hodiť vedľa seba "zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut", to zaváňa "objektivitou" jak remeň, nezabudni hneď za tým hodiť koľko predáva celosvetovo Toyota... A ešte nedávno si sa dosť oháňal výhradne Európou a zrazu sú Ti dobrí aj mandarínci? ;-)
14. 12. 2008 19:22
Re: Cina vs Japonsko
Musíš si k těm číslům vzít také globus, Ondore... Čísla jsou jasná - takřka přespolní (a současně světová) automobilka tam prodá půl miliónu. Nějaký exot z EVWropy tam udává levou rukou takřka milión. A o to jde. Tedy věta o tíživém dědictví minulosti platí v tomto kontextu dokonale. Všechno ostatní je než tvé podvečerní slovní tango.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:38
Re: Cina vs Japonsko
Slovní tango, aké milé od majstra slovného tanca a hrátok s písmenkami >:D

Nikde nespochybňujem úspech VW v Číne a dedičstvo minulosti Japíkov, ale na to aké zlé sú vzťahy je ich prvenstvo na trhu možno až šokujúce. Asi ako keby boli Nemci najviac predávaní vo Francúzku, to keď sa stane, to tu len bude zábava >:-[]
14. 12. 2008 19:24
Re: Cina vs Japonsko
Podil trhu Toyoty v Cine: 3.5% 2005

Podil trhu japonskych vurobcu automobilu, kterych je asi 9-10 japonskych znacek: To je VELKY ROZDIL.
14. 12. 2008 19:30
Re: Cina vs Japonsko
Toyota Motor (including the Toyota and Lexus brands) gained 10.2% market share in China's passenger car segment from January to June, up by 0.6% percentage point year on year, larger than GM's 9.1% but smaller than Volkswagen's 18%.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:34
Re: Cina vs Japonsko
Vidím, že si ma predbehol, ale pointa o obrovskom skoku tu zostáva...
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:44
Re: Cina vs Japonsko
A sakra, keď som hľadal potvrdenie Tvojich slov, našiel som tú tlačovú správu - s nadpisom "Toyota gains 2nd-biggest market share in China". To je dosť neúspech, Ti poviem... ;-) :-!
14. 12. 2008 19:55
Re: Cina vs Japonsko
Tady nejde u nejaky prehnany rust, vse je o planovani, managementtu a neudelat chybu v nesledujicich letech. Ale uvedomsi, ze velikost neni vse kvalita a jmeno jsou rozhodujici. Je jednoduche jit nahoru, ale udrzet se tam to je umeni.

GM byl rady let ci generaci No.1 a za jakou cenu .... Ted breci je nakolenou... a ikdyby nebyl ja nechci auto od vyrobce jez preplaci sve zamestnance 3-4 $ nahodinu oproti konkurenci, ma vlastnich 7 triskovych letadel pro sve papalase a jejich vyrobky se nevyrovnaji japonskym ci Evropskym v kvalite.
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 19:33
Re: Cina vs Japonsko
Sorry, nenapísal som aktuálny podiel Toyoty, je to tuším 11%. A skok z 3,5% na 11% za 2 a kúsok roka, to je sen, kamaráde, to mi ver!
14. 12. 2008 19:47
Re: Cina vs Japonsko
Vem si, ze tento obrovsky boom se odehrava u vetsiny zdravych vyrobcu at je to Toyota ci VW. Trh v tu dobu nebyl obsazen - Cina - Indie - Rusko. A hrac ktery dokazal dat nejzajimavejsi paletu a postavit nejrychleji a ekonomicteji tovarny a prisernou logistickou podporu si trha z kolace sve % podilu.

To je jako kdyz vidis smesne procentualni podily nejakych vyrobcu, kteri nemeli na uzemi CZ autosalony (mnozstvi ci kvalitu + servis)jako napriklad Huinday ci Kia a po roce ci dvou vidis ze maji x% desitek procent narust trzeb, ano maji ale v minulem roce zacinali od piky.
14. 12. 2008 19:56
Re: Cina vs Japonsko
Musim jit. Dobro noc ;-)
Avatar - Ondore
14. 12. 2008 20:02
Re: Cina vs Japonsko
Niet čo dodať, každý by si želal rast a podiel na trhu, aký predvádzajú VW a Toyota, ale dosiahnu to len najlepší - alebo najnudnejší? ;-)
Avatar - DRBNUTY
14. 12. 2008 19:56
A toto ste uz poculi?
AUTO: Francúzi a Taliani uvažujú nad spojením Fiatu a PSA Peugeot Citroën
Francúzsko a Taliansko uvažujú nad prípadným spojením automobiliek Fiat a PSA Peugeot Citroën. Informoval o tom dnes taliansky denník Milano Finanza. Správa vyšla pár dní po tom, ako výkonný riaditeľ Fiatu Sergio Marchionne povedal, že ak má talianska automobilka túto finančnú krízu prežiť, musí si nájsť partnera.

Okrem toho očakáva, že automobilový priemysel sa do dvoch rokov skonsoliduje a na trhu ostane iba šesť najsilnejších hráčov. Podľa denníka, ktorý sa odvolal na zdroje blízke úradu premiéra Silvia Berlusconiho, o prípadnom spojení francúzskej a talianskej firmy rokovali aj Berlusconi a francúzsky prezident Nicolas Sarkozy. Dá sa očakávať, že o tejto téme sa bude rokovať aj v stredu 17. decembra, keď sa s Berlusconim stretne John Elkann, šéf holdingovej spoločnosti IFI, ktorá je najväčším akcionárom Fiatu.

Podľa analytikov by fúzia Peugeotu a Fiatu mala z komerčného hľadiska zmysel, keďže obe firmy majú dobrú pozíciu vo výrobe malých áut. Automobilky vyrobili v minulom roku spolu 6,2 milióna áut, čo je približne toľko ako nemecký Volkswagen či francúzsky Renault-Nissan. V prípade fúzie by táto produkcia zaradila Fiat-Peugeot-Citroën na 4. miesto na svete za Toyotu, GM a Ford Mazdu na spoločný stupienok so spomínanými VW a Renault-Nissan.
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2008 19:59
V Číně se prodalo nejvíc VW a sežrali tam nejvíc psů
Ach jo, tak nevím, je ten VW tak dobrej, že ho tam berou všema deseti? V Africe zase frčej Toyoty a 20let starý motory Opel :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 20:19
OT: Silnice 38
Dneska se to tady ještě rozjede, takže využiju situace a poprosím ty zkušené diamantové, zlaté a platinové kovboje od volantu o radu. Teď se totiž láme chleba, kdo jen žvartlá a kdo zná prach a v současných měsících břečku našich cest. Avšak k věci.

Nezná někdo silnici 38, přesněji úsek z Jihlavy do Nymburku? Mám do toho města cestu ve středu a přemýšlím, jestli se vydat po D1 až do Práglu nebo to střihnout z Jihlavy přes Havlíčkův Brod, Čáslav, Kutnou Horu a Kolín do Nymburku.

P.S: Abych nezapomněl, bravwo VW >:-[]
Rozbalit vlákno
59
14. 12. 2008 20:37
Re: OT: Silnice 38
...klidně to střihni, je to v klidu a rozhodně výrazně rychlejší...
14. 12. 2008 21:21
Re: OT: Silnice 38
Jeď do Prahy, aspoň uvidíš velký město! >:D
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 21:36
Re: OT: Silnice 38
Prosím Tě, nechal jsem doma příručku Vesničan ve městě, nepučil bys mi ji, zastavil bych se u Tebe v okolí Vlašimi cestou >:D
15. 12. 2008 00:12
Re: OT: Silnice 38
Ráno jedu do Brna, stav se na Moravskym. Namaluju ti mapu Prahy hřebíkem na auto ;-)
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:19
Re: OT: Silnice 38
V Brně budu až večer, takže se pak ozvi. Navíc nevím, na co by mi byla mapa Praglu na tvém autě >:-[] Mapu Prahy nepotřebuju, tu už docela dobře znám ;-)
15. 12. 2008 00:26
Re: OT: Silnice 38
No, to už radši vypadnu, nemam rezervu a vometáků je tam dost a dost i tak ;-)
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:41
Re: OT: Silnice 38
U Moraváku mám spíš zkušenosti z dopraváky. Nedávno mi tam sebrali jeden bod 8-s Tak snad někdy příště ;-)
14. 12. 2008 22:35
Re: OT: Silnice 38
>:D >:D >:D
14. 12. 2008 22:38
Re: OT: Silnice 38
Koukám, že tě rodiče pustili poprvé mimo kuchyň >:D Ronaulte, klid, ty zimáky se na déjedna vztahujou jenom na auta, ve sněhulích to zvládneš s přehledem tak za 14 hodin, akorát pozor na ten stoupák před Jesenicí, nezapomeň cepín >:D
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 22:55
Re: OT: Silnice 38
Je mi to jasné, na služební cestu ve čtyřech v Superbu do Paříže nejezdím, to máš pravdu >:D >:D >:D Nicméně v táhlém dlouhém ať již před Jesenicí či kdekoliv (koukám, že jsi se zatím moc daleko od matky měst nedostal) ti v tvé Fabii HTP bez problému ten cepín zapíchnu do rekta ani nebudeš vědět jak >:D
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:00
Re: OT: Silnice 38
Se zeleným ďáblem by ten cepín zapíchl tobě do rekta, aby jsi ho v dlouhém táhlém vytáhl nahoru ;-)
14. 12. 2008 23:21
Re: OT: Silnice 38
Retky nekouřím >:D fabii (žel) nemám, v Superbu jsem jel, ovšem ne do Paříže, ale - jednou až budeš mít školu za sebou bych ti přál, abys měl na to do té Paříže jet na vlastní náklady a vlastním autem... Uvidíš, co ti to dá práce... ;-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 23:34
Re: OT: Silnice 38
Na vlastní náklady jsem již jel i o něco dále, neměj péči ;-) "Žel" nemáš Fabii? Tak to bys měl na ní pomalu povýšit, tedy bez rozmyslu, přece při výběru auto nepřemýšlíš ;-)
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:34
Re: OT: Silnice 38
Nesrovnávej svůj života studenta se svým vlastním. Dneska už soukromé výstřelky vysokoškoláka dotuje málokterý rodič. Pozdravuj babičku ;-)
14. 12. 2008 23:43
Re: OT: Silnice 38
Pozdravoval bych, ale nevím, kde tvá babička bydlí.

P.S. Už žel babičku nemám... často však na obě babičky vzpomínám. Dokonce vím, jak jim voněly ruce, když mi, coby malému klukovi dělaly na čelo před spaním křížek... Už mě čeká jenom ten křížek poslední... Važ si křížků od babiček...
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:45
Re: OT: Silnice 38
Já si jich vážím. Ale ty važ slova, než něco řekneš. Dneska na co si vysokoškolák nevydělá nemá. Dle tvého chování jsi ty peníze fasoval. Ale dneska už nejsou sedmdesátá léta
Avatar - jurajos
14. 12. 2008 23:55
Re: OT: Silnice 38
Za všetkých (dnes už bývalích)študentov... :yes:
15. 12. 2008 00:09
Re: OT: Silnice 38
Je to naopak, tehdy jsme to měli jednodušší o to, že jsme mohli dělat krátké brigády. Na těch pár piv se vydělalo hravě. Dnes myslím, že bez výrazné podpory rodičů (cca 5 tisíc měsíčně) by si student VŠ ani neškrt´.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:12
Re: OT: Silnice 38
Myslet znamená hov.. vědět. Pamatuj si to
15. 12. 2008 00:16
Re: OT: Silnice 38
Tak napíši, že vím, že bez té rodičovské dotace kolem pěti tisíc, by si ani neškrt´.
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:21
Re: OT: Silnice 38
:-O Pokud platí heslo "podle sebe soudím tebe", tak sis evidentně své studium užil jako něčí mazánek. ;-)
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:29
Re: OT: Silnice 38
Prosím tebe, tvé domněnky o životě vysokoškoláka jsou vcelku úsměvné :-)
15. 12. 2008 00:31
Re: OT: Silnice 38
Pozdravuj rektora... ;-)
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:34
Re: OT: Silnice 38
nemám problém ;-)
Avatar - jurajos
15. 12. 2008 00:16
Re: OT: Silnice 38
Ty máš o dnešných študentoch zaujímavé názory. Pýtať svojho času od rodičov 5 litrov na mesiac tak mi poradia nech sa balím a končím so školou. Tento názor pri spomienkach na 12 a 24-ky ktoré som odmakal, nedokážem v kontexte s Tvojou osobou nikam zaradiť. 8-s
15. 12. 2008 00:20
Re: OT: Silnice 38
Akého svojho času? Dnes, juraji, dnes, pokud máš vysokoškláka, nezbyde ti, než mu těch pět táců dát.
Avatar - jurajos
15. 12. 2008 00:23
Re: OT: Silnice 38
Zase tak dávno to nebolo a aj o polovici som si mohol nechať iba zdať. Ak takto fungujú Tvoje deti tak fajn, ale pochybujem že je to vec bežná.
15. 12. 2008 00:30
Re: OT: Silnice 38
Zcela běžná.
Avatar - jurajos
15. 12. 2008 00:38
Re: OT: Silnice 38
Tak teraz si ma presvedčil. :yes:
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:29
Re: OT: Silnice 38
Ne, vysokoškolákovi nezbyde než jít makat
15. 12. 2008 00:30
Re: OT: Silnice 38
Přečti si dole Ronaulta.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:35
Re: OT: Silnice 38
A zajdi si mezi vysokoškoláky. Neuškodí ti to ;-)
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:35
Re: OT: Silnice 38
Nepřekrucuj to, co píšu k obrazu svému. Tady nejsi v soudní síni a nejsi v práci ;-)
15. 12. 2008 00:51
Re: OT: Silnice 38
:-) Nepřekrucuji, jen akcentuji, žes potvrdil dotaci od rodičů v mnou odhadované výši.
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:54
Re: OT: Silnice 38
A zároveň si vyškrtl to, že tento rok ano, minulý ne, stejně jako daleko menší příjem mé drahé polovičky. Ono když se něco nehodí, tak se vyškrtne. Jak jinak ;-) Chápu, bydlím s třema právníkama >:D
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:16
Re: OT: Silnice 38
Šmarjá, ty už musíš mít buď děcka dvacet let mimo studia, nebo nestudovaly případně jsi je rozmazloval. Nicméně rád bych byl Tebou rozmazlovaný přídělem tolika peněz.

Brigád je dost, víc než dost. Od doplňování regálů v Makru (chraň Bůh, těm lidem, co do toho jdou, se upřímně divím) až po slušné výdělky u různých společností zabývajících se marketingem.

Podpora je sice základ, ale dá se to zvládnout i za méně.
15. 12. 2008 00:19
Re: OT: Silnice 38
To, že brigádničíš je správné. Chlast, gumy, muzika, tak to má byt. Vedle toho (nebydlíš-li u rodičů ale na koleji či v podnájmu) těch cca 5 tisíc potřebuješ jako koza drbání, to mi neříkej.
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:27
Re: OT: Silnice 38
Já tu pětku zhruba dostávám, loni jsem nedostával a zvládal jsem to bez problémů. Má drahá dostává 3,500. Je to skromnější, ale od toho jsou brigády. Taky je to obor od oboru. U toho mého času nazbyt není, ale u některých se to dá. Jeden spolužák dokonce studuje a živí dítě a manželku, od rodičů 0 Kč. ;-)
15. 12. 2008 00:29
Re: OT: Silnice 38
:yes: Snad si to zde Tatra přečte.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:30
Re: OT: Silnice 38
Já si Ronaulta čtu každý den, když se sním bavím jinde. >:D
15. 12. 2008 00:33
Re: OT: Silnice 38
No, tak dnes ses tu dozvěděl jak náročné je studium.
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:35
Re: OT: Silnice 38
Já to vím, o to strach neměj >:D
15. 12. 2008 00:49
Re: OT: Silnice 38
Nemám strach. Jen vím, co to stojí.
15. 12. 2008 00:50
Re: OT: Silnice 38
Abychom si rozuměli, píši o denním studiu VŠ, žádnej skorobc a podobný nesmysly.
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:33
Re: OT: Silnice 38
Ty by sis to měl přečíst celé a ne jen první větu ;-)
Avatar - T613
15. 12. 2008 00:35
Re: OT: Silnice 38
Co chceš od právníka? Ti maj odjakživa blbou paměť >:D
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:37
Re: OT: Silnice 38
Oni nemaj špatnou paměť, oni jsou od překrucování faktů a lhaní placení ;-)
15. 12. 2008 00:48
Re: OT: Silnice 38
No no. Já to celé čet´.
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:49
Re: OT: Silnice 38
Druhou věcí je to, co jsi z toho použil ;-) >:D
15. 12. 2008 14:28
Re: OT: Silnice 38
No a já tu pětku teda nedostavam, dostaval jsem zkraje, ale radeji jsem si vydelal, clovek si tech penez vazi vice. Dnesni moznosti se pro vysokoskolaky nejsou omezene nastesti jen CR, takze kdo chce, muze mit vic nez hezke penize+zazitky az za roh. a co se tyka mych kamaradu, nevim o nikom, kdo by 5 dostaval
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 23:45
Re: OT: Silnice 38
Je to tak, do Nymburku taky pracovně... :-|
Avatar - T613
14. 12. 2008 23:46
Re: OT: Silnice 38
se ti aspoň nezkrátí žíly >:D
Avatar - Ronault.
15. 12. 2008 00:07
Re: OT: Silnice 38
Spíš mám strach, že budu mít po tomhle žíly křečové, játra kamenné a plíce změklé >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
14. 12. 2008 22:50
Re: OT: Silnice 38
Je celkem v pohodě, jen by místy snesla nový povrch. Rozhodně rychlejší než jet přes Prahu.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 22:57
Re: OT: Silnice 38
Díky. Ono povrch D1 taky není zrovna sametový... 8-s
14. 12. 2008 23:17
Re: OT: Silnice 38
No... >:D dát tu na stydlína, to vyžaduje přímo sebevražednou odvahu... Jinak dějedna má výjimku - crossky offky a esuvečka jezdí vnější pruhy, běžná osobní havěť může valit celou cestu prý pruh vnitřní, jinak musíš mít sebou náhradní tlumiče.

P.S. Na stydlína pozor, ten zabloudil i ve stromu diskuze... a nejednou >:D ;-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2008 23:50
Re: OT: Silnice 38
Koukám, že mě chceš mervomocí vylákat do Práglu... Co jen máš za lubem? >:D Na prostatu Ti ale nic nepředepíšu, s tím nepočítej, ani když mě pozveš >:D
15. 12. 2008 00:06
Re: OT: Silnice 38
>:D :yes:
15. 12. 2008 09:51
Re: OT: Silnice 38
Kolinaci tudy jezdi do Jihlavy, tak proc by jihlavaci tudy nemohli jet do Kolina. Hlavne nezapomen v Koline odbocit na Podebrady, jinak do ty Prahy dojedes stejne.
neregistrovaný "Tony84"
14. 12. 2008 23:48
a co jako?
hmm to je opravdu "úspěch" 1% růstu za 11 měsíců... tohle má většina neamerických značek taky.
spíše to podstatní je že má - 12% za listopad ale to je už jedno že??? >:D
bože bože bože...

někdy mám pocit že ten auto.cz VW platí. no GTIho určitě...
Rozbalit vlákno
1