Diskuse

První elektrické Ferrari je na prodej

7.1.2018

Ferrari 308 GTS má ve své standardní podobě před zadní nápravou napříč uložen vidlicový osmiválec, ale tento konkrétní exemplář se místo něj pyšní trojicí elektromotorů a je aktuálně na prodej.

 

  • 02 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 07.01.  19:14

    zajimavej pocin

    skoda ze podobne stroje se v EU na znacky dostavaj tak slozite
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 07.01.  19:25

      « Re: zajimavej pocin

      Ja takomuto niecomu hovorim svatokradez. A to nic proti EV.
      • 00 Reagovat !

        foto wladyk

        wladyk 07.01.  20:51

        « Re: Re: zajimavej pocin

        Tomu kdo takhle znehodnotí a pošpiní klasiku usekat pazoury. Hlavně, že ten dobytek nezapomněl na černá kola. Z větší dálky to vypadá jako "plecháče" bez poklic. Snad už ta přiblblá "móda" brzy pomine. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto TGreat

          TGreat 08.01.  07:43

          « Re: Re: Re: zajimavej pocin

          Takže radši nechat shnít na vrakáči? Tenhle přístup alá český památkáři moc nechápu. A že má hnusný kola, no jo no, ale to je otázka vkusu a hlavně to není nevratná úprava. Takže proč ne.
          • 10 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 08.01.  11:00

            « Re: Re: Re: zajimavej pocin

            No jo to je fakt. Vrakáče jsou plný 308 GTS >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto TGreat

              TGreat 08.01.  11:32

              « Re: Re: Re: Re: zajimavej pocin

              Stejně tak jako jsou prodejny náhradních dílů plný nových motorů pro 308 GTS.... Vzhledem k tomu jak to auto po požáru vypadalo, silně pochybuju, že by se motor dal zachránit. Takže buď na ND, nebo jiný motor a motor dělá Ferrari. A to si myslím, že je lepší toaster než třeba motor z Fiera...
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 08.01.  10:06

        « Re: zajimavej pocin

        ty ses taky svatokradez, to auto zachranili a kdyby z toho neudelali BEV, zrejme by to auto skoncilo na dily ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 08.01.  13:20

          « Re: Re: zajimavej pocin

          Ale no tak, Ferrari na baterky u mňa nie je Ferrari :-) Ja viem, že v budúcnosti aj také bude, ale takto ? Z klasiky? Tá prestavba tiež nebola zadara, takže zohnať hoc aj iný motor by hádam nebol až taký problém.
          • 00 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 08.01.  19:16

            « Re: Re: Re: zajimavej pocin

            videl jsi ty fotky auta pred renovaci? jen o nobvem motoru to fakt nebylo, takto poskozene starsi sportaky se vetsinou rozeberou na dily a co se da zuzitkovat se nasledne zuzitkuje pri renovaci jinych aut, protoze renovace toho auta by mohla stat o mnoho vic nrez jaka by nasledne byla cena toho auta, dela se to tak u vetsiny aut co prosli pozarem a je moznost ze byl narusenej ram auta, tady se ale delal znova i zadni ram presne pro potreby elektricke zastavby, takze se mohlo renovovat

            308 GTS neni nijak zavratne cennej model, aby stalo zato ho dostat z ohoreleho do veteranskeho stavu, rekneme ze ho koupili za 10-15 tisic dolaru, pak by ho zrenovovali za 120-130 tisic dolaru a nasledne by v lepsim pripade nekde na drazbe dostali tak 130-140 tisic dolaru kde by 20% cinil poplatek drazby, tazke by prodelali v lepsim pripade tak 20 tisic dolaru, v horsim tak 50 tisic

            [odkaz]

            renovoval jsem kdysi Taunuse GT, takze trosku vim o cem je uskali renovace vraku na nalesteneho veterana, u auta co proslo pozarem bych se do renovace proste nepoustel, nosne casti muzou bej ve stavu kdy to bude jen obri ztrata financi
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 09.01.  09:08

              « Re: Re: Re: Re: zajimavej pocin

              :-) Myslím že sa zhodneme na tom, že sa nezhodneme >:D
              Pri renovácii veterána vždy záleží na tom, čo je v pláne potom s tým autom ďalej. Ak ho chceš pre seba tak sa snažíš ho zrenovovať do pôvodného stavu s minimom nových dielov. Ak ho chceš na kšeft, teda následne predať a zarobiť, potom je postup jasne iný.
              Jedna vec je renovovať Taunusa a iná vec Ferrari (akékoľvek). Ak bol u tohto konkrétneho auta narušený rám, museli ho opravovať, nahrádzať tak či tak. Jediný rozdiel oproti prestavbe na elektro vidím v cene motora, kedy batery pack a motor zrejme budú lacnejšia varianta a takto majú unikátne elektro Ferrari, ktoré ale žiadny pravoverný fanúšik značky nemôže akceptovať.
  • 21 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 07.01.  19:52

    Tady mi to smysl dává,

    kdyby někdo vykuchal původní motor a nacpal tam místo něj elektrárnu, tak bych prskal. Ale pokud se tím zachránilo vyhořelý auto, za mě dobrý.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Netflix zveřejnil teaser video k třetí sérii sci-fi retro seriálu Stranger Things. Odhalil v něm názvy epizod,…

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu: Odškodné až stovky tisíc!

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu:…

Devět pacientů, u nichž v minulých dnech po operaci v soukromé Nemocnici Frýdlant došlo k otravě krve, by mělo…

 

iSport.cz

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i novým hávem aplikace

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i…

Už v úterý vychází v deníku Sport nové číslo magazínu Superlife! Hlavním tématem je velký rozhovor se Šárkou…

Luxusní stáje rostou u O2 areny. Koním staví i sprchy s teplou vodou

Luxusní stáje rostou u O2 areny. Koním staví i…

Pořadatelé parkurové soutěže Global Champions Prague PlayOffs 2018 svádějí boj s časem. Po florbalovém…

 

Reflex.cz

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek je překvapující. Podívejte se na jedinečné snímky

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek…

Geert Weggen je nizozemský fotograf zabývající se dokumentováním přírody. Za posledních šest let se však jeho…

Politizace práce tajných služeb. Co horšího si přát?

Politizace práce tajných služeb. Co horšího si přát?

Kontrarozvědce BIS se její výroční zprávou podařilo na týden rozvířit vody nikoliv ve zpravodajské komunitě, jak…