Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA zavře vývojové centrum v Paříži

Francouzský koncern chce uzavřením vývojového centra ušetřit, propouštět zaměstnance ale nebude.
Zpět na článek
23. 5. 2013 12:03
23. 5. 2013 13:06
23. 5. 2013 13:20
23. 5. 2013 13:33
23. 5. 2013 10:50
propouštět zaměstnance ale nebude
"...propouštět zaměstnance ale nebude"
Verim, ze toto vo Francuzsku ani nie je mozne a hrozi za to minimalne ozancenie nepriatel francuzskeho socializmu. PSA to skusa asi tak, ze presidli zamestnanca 500km daleko, co v normalnej krajine by sa ten clovek bud prestahoval alebo by si nasiel inu pracu. Tu to tipujem na strajk ;-)
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2013 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2013 08:42
Re: propouštět zaměstnance ale nebude
A proč by je propouštěli ? To je jako kdyby si nemocný uřízl hlavu. I když, na počítači se bez ní občas psát dá.
Avatar - wladyk
23. 5. 2013 12:03
Logické
To je normální sled událostí. Nedá se dlouho vyrábět se ztrátou. Pokud dělám něco, co lidi nekupují a neumím lepší výrobky za příznivou cenu (samozřejmě v rentabilním množství), tak následuje krach. Za pár let se trh vyprofiluje a zůstanou jen silní výrobci a hromada automobilek zanikne. Je to jediný způsob úspěchu na přesyceném trhu.
Rozbalit vlákno
4
23. 5. 2013 13:06
Re: Logické
no ak by zostal len "silný" VW a zvyšok konkurencie by padol, tak takáto budúcnosť sa mi nepáči.

To budem radšej kupovať konkurenciu, len preto, aby tu nezostal jediný výrobca.
24. 5. 2013 09:33
Re: Logické
Ale nadruhou stranu má přece koncern několik zcela svébytných značek z nichž si můžeš vybrat. >:D
23. 5. 2013 13:33
Re: Logické
PSA nemá problém s odbytem, ale náklady na výrobu jednoho kusu, drahou pracovní sílu ve FR, ...
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2013 14:09
Za poslední roky vyvinuli
akorát velkou tlamu , teď masku co vypadá unirvezální se všechny čínské značky a teď budíky tak, aby je kryl volant. 10 let jim chcípal za studena motor 1,4, ale s tím nic neudělali.
Rozbalit vlákno
0