Tohle je dospívající evoque, ne mladý vogue. Vypadá krásně, jen ta záď, chybí mi hranatá vystouplá hrana zavazadelníku a ty 2 výfuky 8-s to je jak z fordu kuga
ty plácačky jsou teda ohavný:-( ale jinak jako nouzovka pro děcka budiž. stejně jsem ještě neviděl auto s třetí plnohodnotnou řadou na sezení /pokud to teda není VAN typu Viano/
Interier jak cumel, krásná řadící páka, předek nádherný, zadek není marný. Výfuky ála Kuga, jak již kolega positivemind řekl snad nemůže být trefnější.
I tak je to krasavec, největší radost mám z diety. Ze svých zkušeností vím, že i předchozí generace s 2.7 TDV6 s pouhými 140kW jela opravdu dostatečně, takže nyní je jasná a nejlepší volba jakýkoli V6 diesel. Benzin do tohoto vozu... opravdu jen pro Justina Biebra...
Náhodou, s tou benzínovou V8 s tím můžeš jet i na Kamčatku :-). Interiér je skoro perfektní a v té cihlové je k sežrání, fakt povedené auto. Jen tam mohli dát ten novej devítikvalt ;-)
ZF8HP vkutku JE (ta vůbec) NEJ"špičkovější záležitost" :yes::-)
PS: Dokonce "špičkovější" než ZF9HP - která sem "s první modernizací" (určitě) NEpříjde (vzhledem k tomu že jde o převodovku určenou pro vozy s motorem uloženým "příčně"
evoque, sport aj velky range ..... totalne auticka bez chybicky a jasne na spici v triede :yes:
mne sa osobne najviac paci evoque.... tam mu tento typ dizajnu akosi sedi najviac... cim je to auto uz vacsie tym mu uz viac sedi konzervativnejsi styl...
Je hezký ze předu ,z boku,z vrchu,ale ten zadek se mi nelíbí,klasický range,má hezčí zadek,mě se evoque nelíbí,takže tím že je jeho záď podobná s evoque u mě víc ztrácí než získává,asi bych šel do stock Range dá se sním do lesa i na silnici,stímhle jenom na silnici a jenom kvalitní
Myslím, že to je úplně jedno ;-) Ať je to překapotovaná Discovery 3 nebo klasickej Range Rover, tak v terénu to stejně bude bezkonkurenční :-) Jako všechny Range Rovery vyjma Evoqua.
diskuse se stáčí kolem terénu,ale tohle auto není o terénu,ale o vzhledu a image,prostě s tou zadnicí se nesrovnám fakt je odporná možná ještě horší než zadnice Jenifer Lopes a to už je co říct
Zvenku bez překvapení, což je dobře i špatně, dobře v základních tvarech, ty jsou prostě range, špatně v detailech, trochu moc levného cukrkandlu, jak denní svícení, tak hlavně zadní nárazník, levně vyhlížející plast a ty koncovky... Ale celkový dojem tyhle detaily přetlačí, jakkoliv je to škoda, i dámičkovský evoque dělá v detailech dospělejší dojem. Vnitřek o.k., kvituju velmi velmi velmi nový volič automatu, pro mně jeden z velkých plusů, teď už se stačí srovnat se s otiskodisplayem a je vymalováno. Technika na výši, adapt. podvozek, váha, výborné motorizace, ZF skříň. Uvidíme jak bude jezdit a jaký bude v reálu kufr, každopádně pro mně žhavý kandidát na následníka akt. xpětky. :-):yes:
Pěkný zabiják x5ky (té aktuální, co bude kdo ví...). U medvědů to už bude horší, ale i tak si to své příznivce najde a myslím, že jich nebude zrovna málo. :-)
No jo, mě jedna letem prověřená japonská technologie jen tak z ničeho nic odpojila palubku ;-). Sice jsem tam "budíky" měl, ale ani jeden nic nedělal... Může se stát cokoliv, počítač usoudí.... S počítači je někdy opravdu sranda. I s těmi léty prověřenými....
Samozřejmě, že jo. V kolika s-class selhal displej, je na trhu od roku 2007? Neříkám, že se to nemůže stát, říkám, že šance je extrémně malá. Nebo ty víš věci lépe než Land Rover a tak bys tam ten displej nedal protože by se mohl rozbít? :-)
U kolika aut se splašil počítač, který snímá plynový pedál, rozděluje brzdnou sílu,... a ten potom řídí chod motoru? A to už ho mají auta od 90. let minulého století.
Jinak chybička se samozřejmě může vloudit, o tom žádná.
Není to kritická komponenta. Selhání tě nezabije, jen je nepříjemné. Ale neřekl bych, že je extrémně malá. Mají omezenou životnost a jednoho dne prostě odejdou.
A nyní si už vybere opravdu každý, milovník silnice i "offroadu". Nevím jak to Tata s LRaJ dělá, ale zkrátka to umí. Nové téměř všechny řady (a sakra atraktivní), k tomu široká a velmi zajímavá nabídka moderních motorů. Design je věc subjektivní (u mne jednoznačně :yes:), ale prostě čas nezastavíme a je potřeba držet krok s dobou. A že se trefili a tahle kombinace přinese své ovoce (či cash back ;-) ) - o tom můžeme diskutovat, někdo nemusí souhlasit, ale to je tak vše co s tím můžeme udělat (jak by řekl klasik). Přeji všem "angličanům" ať jim ten tah na bránu vydrží co nejdéle.
dizajnovo nadherne,dynamicke,jedine mierne vyhrady su k zadnej casti (svetla,koncovky vyfuku),ale vsetko ostatne to drti.... bral by som to okamzite.
inak na videach na of.stranke je vidiet aj klasicky set budikov v tubusoch,ze by boli ako priplatkove vybavenie? >:D urcite radsej klasiku a multifunkcny displej medzi dvoma ukazovatelmi,ako jeden velky displej.
pacia sa mi sedadla,pacia sa mi aj jednodielne piate dvere.
super,teraz uz iba vyhrat nejaku loteriu... :-|
V poslednej dobe mám pocit, že m viac než plastické operácie pozadí u žien, budú v kurze úpravy pozadí automobilov. Napr. u spomínaného RRs zadný podnárazník s širšou kontrastnou plochou a dospeláckymi koncovkami výfuku. U Octavie zadné dvere bez trojuholníkov a svet by bol dokonalý :-):-):-)
Mě se líbí, exteriér mi spíše přijde jako taková urbanizovaná verze, ale protože RRS jsem viděl častěji ve městě, tak mi to nepřijde jako krok vedle. U špionážních fotek jsem si nebyl jistý, ale teď bych spíš byl za. A pokud jde o předek, tak ten RR vůbec nemuseli dělat a použít tento s jinou mřížkou a jíným dílem nárazníku,