Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault chce nabízet stejně kvalitní auta jako Toyota

Standardy kvality v automobilce Renault jsou mnohem přísnější než dříve. Výrobce se inspiroval především japonskou úrovní kvality.
Zpět na článek
6. 2. 2015 17:04
6. 2. 2015 17:21
6. 2. 2015 17:42
6. 2. 2015 18:12
6. 2. 2015 19:02
6. 2. 2015 19:09
6. 2. 2015 21:43
7. 2. 2015 12:54
7. 2. 2015 13:21
6. 2. 2015 20:12
6. 2. 2015 21:51
9. 2. 2015 11:18
6. 2. 2015 19:22
6. 2. 2015 19:48
6. 2. 2015 19:56
6. 2. 2015 20:03
6. 2. 2015 20:06
6. 2. 2015 20:12
6. 2. 2015 20:18
6. 2. 2015 20:20
6. 2. 2015 20:33
6. 2. 2015 20:26
6. 2. 2015 22:10
6. 2. 2015 20:18
6. 2. 2015 21:07
6. 2. 2015 17:38
6. 2. 2015 17:54
6. 2. 2015 19:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 2. 2015 21:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 2. 2015 19:02
6. 2. 2015 20:44
6. 2. 2015 22:26
6. 2. 2015 22:43
7. 2. 2015 08:19
7. 2. 2015 22:00
6. 2. 2015 17:04
Ada
Divím se že tu ještě není Ada s nějakým duležitým sdělením...
Rozbalit vlákno
24
6. 2. 2015 17:21
Re: Ada
Renault už kvalitní je dávno několik let zpět,kdo ho má pochopí :yes:
6. 2. 2015 17:42
Re: Ada
No ne tak docela... ;-) Kazdopadne jedna vec je fakt a sice, ze kvalit Toyoty muze dosahnout docela rychle. Kvalita Toyoty je uz dnes spise vykrikem z bilboardu, realita je bohuzel daleko za ocekavanim. Je to ale v tomto globalnim svete celkem logicke, ze kdyz zlobi na Citroenu nejaky dil napr. od Siemensu, ze ten samy dil bude zlobit i v Toyote...
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 19:02
Re: Ada
Tak ten problém potkával hlavně jak píšete yarise vyrobéné ve francii z motorem 1.33 VVTi 63 kw a většinu se motor nepotkal což u TSI bylo většinou, ale vyřešili to celkem rychle , a jak já říkám každá automobilka občas udělá nějákou tu chybu spíš jde pak o to jak se k ní postaví :-) .Ale zas aby jsme francouzům nekřivdili takovej 2.0 HDI je jeden z nejlepších dieselů :-)
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 21:43
Re: Ada
hele, nic ve zlem, nemel si u posledniho prispevku trochu upito? 1) co to znamena, ze se "nepotka motor"? 2) mohl bys trochu ozrejmit, co se skryva pod pojmem "potkat ventily"? ... ja si dovedu snadno predstavit, ze pri pretrzenem nebo preskocenem rozvodovem remenu se potka pist s ventilem, ale dost dobre si nedovedu predstavit jak muze dojit k potkani ventilu mezi sebou.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 13:21
Re: Ada
no DOHC rozvod, to neni specialita jenom Toyoty, nicmene to dava smysl, sice pri pretrzenem remenu se mi obe vacky zastavi, ale v dynamice pohybu je mozne kdeco. trosku se mi jeste nezda, ze by ten spalovaci prostor byl tak velky, ze by byl vyloucen kontakt s pistem, zaroven tak maly, aby mi do sebe mohly mlatit ventily, ale pravda, nevidel jsem to.
6. 2. 2015 20:12
Re: Ada
Ty retezy a napinaky jsou Made in Italy a kolecka China a Hungary a problem dle zdeleni VW byl v tom, ze nekalibrovali razici stroj na clanky retezu pravidelne po urcitem pocku kusu. Asi italska manana, ale to je vyjadreni jenom jedne strany, takze obraz neni uplny.
6. 2. 2015 21:51
Re: Ada
tohle je obycejna lez koncernu VW. skutecnost je takova, ze jeden nejmenovany dodavatel retezu odmitl nabidnout tenky rozvodovy retez podle prani automobilky, protoze rekl, ze je pevnostne poddimenzovany. jiny vyrobce ho dodal, na prani koncernu. nasledky zname, pravdu koncern nesdeli. nejvetsi potiz pokud vim byla v doslova odflaknute konstrukci napinaku. ten se principialne musel drive nebo pozdeji znicit. razy do nenapnuteho retezu zpusobovaly jeho vetsi namahani, coz retezu skodilo. chybejici vedeni retezu kolem ozubenych kol umoznovalo nabrani zubem cep nenapnuteho retezu, coz mohlo vest k jeho okamzitemu pretrzeni. pokud je mi znamo, retez lepsi neni, pouze napinak a oplechovani kol. jenom tyto drobne upravy vyrazne zvysuji zivotnost retezu. nicmene 100% to neni.
9. 2. 2015 11:18
Re: Ada
Nevim, jestli je novy retez lepsi, ale je jiny (co u napinaku potvrdit nemuzu, protoze vypada stejne), ma jine usporadani clanku a vypada robustneji.
6. 2. 2015 19:22
Re: Ada
Ve spolehlivosti problém nebude. v té už teď Renault patří mezi absolutní špičku. Teď už jen doladit ty barevné kombinace, přepínání tempomatu, ovládání rádia, konfiguraci sedadel a podobné drobnosti.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 19:48
Re: Ada
tempomat a rádio nemyslíš vážně, že ne!?!
6. 2. 2015 19:56
Re: Ada
Myslím. Je o tom i tento článek.
"....Názory na tyto prvky se totiž v mnoha ohledech liší v závislosti na daném trhu. „Chceme lépe porozumět tomu, co chce indický, ruský, německý nebo francouzský zákazník a jak řešit tyto potřeby tak, aby vozy byly naprosto v souladu s očekáváním zákazníků, jakmile se začnou prodávat,“ říká Prevel......."
Nejde tedy o to, jestli je ovládání rádia či tempomatu dobré nebo špatné. Jde o to se smířit s tím, že některá řešení prostě např. v Německu neprotlačíš. Proto je asi lepší dělat vše klasicky, i když je to třeba horší řešení.
6. 2. 2015 20:06
Re: Ada
Třeba tak, že to dáš na volant. Neříkám, že je to tak lepší, ale v Renaultu už asi přišli na to, že některá řešení nemá cenu prosazovat. Jak už jsem psal, o tom je tento článek.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:12
Re: Ada
Člověče já u Renaultu tempomat vždy ovládal na volantu. O čem to mluvíš? U různých Renaultů jsem tisíce kilometrů pro jeho obsluhu jinam nesahal. Pro jeho snadnou obsluhu jsem ho používal i v obci. Např. u VW či AR jsem vždy musel šmátrat někde na přebytečnou páčku kdesi z dohledu pod volantem. Tudíž jsem ho raději nepoužíval ani na dlouhé cesty, bylo to nebezpečné.
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:20
Re: Ada
K čemu ? A pak ten bordel tlačítek co je v citroenu bych na volantu rozhodně nechtěl....
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 20:26
Re: Ada
Mně nemusíš nic vysvětlovat. Někdy může být pragmatické i horší řešení. Hlavně když je zákazník spokojený.
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 22:10
Re: Ada
Fuj, s tim běž někam.... Renaultí radio pod volantem je to nejlepší a zaplatil bych si za to nejradši u každé automobilky. Tohle by se měl naučit spíš Ford s jeho složitostmi...
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2015 20:18
Re: Ada
Mohli by nabídnout dvě varianty. Nechce se mi zvykat si na tu parodii na ovládání auta v podání Němců.
6. 2. 2015 21:07
Re: Ada
Problem je ze Renaul by iba chcel... je to taky sen ktory sa nemoze nikdy splnit, ale som rad ze nestracaju zmysel pre humor >:D :yes:
Avatar - maros
6. 2. 2015 17:38
Snahu chválím
.. doufám, že nezůstane jen u slov. Situace už byla neudržitelná a bylo třeba si přiznat, že to byli a stále ještě jsou šroty.

Rád bych připomněl, že jsem na tuto skutečnost upozorňoval už dávno. Byl jsem tu často terčem napadání pro Francouzkými fanatiky(Gilgit, Ronault). Tak teď to máte oficiálně :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 18:57
Re: Snahu chválím
Co máš pořád s těmi komunisty? 8-s
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 19:52
Re: Snahu chválím
Jak je petrumr úchylný s citroenem od míšy, tak s komunisty má pravdu :-)
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:21
Re: Snahu chválím
máš u mě malé bezvýznamné PLUS ;-)
6. 2. 2015 22:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 23:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2015 20:19
Re: Snahu chválím
Ty jsi český č-u-r-á-k... fakt.
6. 2. 2015 23:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 19:14
Re: Snahu chválím
Co tady máš oficiálně?Tobě to zase ta tvoje hlavička jen trochu nepobírá.
6. 2. 2015 17:54
...
Nedávno tu byl úplně shodný článek, jen mluvili o Volkswagenu. A pak se ukázalo, že redaktor akorát neumí anglicky. No všichni se notně nasmáli.

A tady to bude podobné. Spíš než o poruchy a měkčený plasty půjde o TQM a DMAIC. Kvalita je dneska kdeco...
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2015 18:44
Mentalitu nezmenia
Francúzi majú vždy také bojové heslá o kvalite, ale úprimne, ten kto sa nimi spolupracoval vie, že ich mentalita je najväčší súper. ppm, ppb to sú také ich špeciality pre Excel a nástenky. Ich cieľom je najnižšia cena a nikoho nezaujíma v akýchpodmienkach sa to robí. Proste Francúz nikdy nebude Japonec.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 2. 2015 19:04
Re: Mentalitu nezmenia
Suhlas - do istej miery.

Ale pozri sa na to inak - japonske auta si drzia vysoku kvalitu bez ohladu na miesto vyroby. Priklad. Auris, ktory nie je Made in Japan niekolkokrat po sebe obsadil druhu priecku v TUV - za Priusom.

Honda, Nissan aj Toyota produkuju kvalitne a spolahlive auta aj v Britanii. Zober si ale trebars BMW, ktore v Britanii montuje Mini, alebo napr. Opel/Vauxhall.

Mini v mnohom nadvazuje na britsku tradiciu vyroby poruchovych aut.

Ide o to, ako auto navrhnes a ako sa ti podari vstepit hodnoty firmy aj na tu najnizsiu uroven vyroby.

Ak vedia Turci vyrobit kvalitny Auris, predo nedokazu Turci v Nemecku vyrobit rovnako kvalitny Opel?
6. 2. 2015 19:23
Re: Mentalitu nezmenia
Myslel som skôr kvalitu subdodávateľov. Po európskych žiadajú všelijaké certifikáty kvality a v Číne, severnej Afrike a Indií na to ser*.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:46
Re: Mentalitu nezmenia
Kvalitní Auris z Turecka jsem neviděl a věř, že mi jich pár rukama prošlo...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 2. 2015 21:35
Re: Mentalitu nezmenia
No, sudiac podla urovne tvojich prispevkov, je uplne jedno co ti prejde cez ruky...

...pokazi sa vsetko.
6. 2. 2015 19:44
Re: Mentalitu nezmenia
úplne súhlasím s časťou o Francúzoch a spolupráca s nimi je katastrofa. Ale zas Renault už nie je klasická FR firma. Ako majiteľ 2 Renaultov musím povedať, že za 10 rokov a cca 300tis. km boli 2 problémy.

Pre všetkých odporúčam toto video (55min), kde aj toto objasňuje Carlos Ghosn (aj stav v Nissane): www.youtube.com/watch?…
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 19:50
Re: Mentalitu nezmenia
japonec až nakonec! tedy hned skoro - před korejce >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 20:31
Re: Mentalitu nezmenia
mna by zaujimalo kedy bude renault ponukat svoje produkty aj v USA a kanade ... kde su korejci a japonci uz davno zabehnute a uznavane znacky ....
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:34
Re: Mentalitu nezmenia
NISSAN, říká ti to něco ?
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 20:37
Re: Mentalitu nezmenia
no ja sa bavim o znacke renault... japonsky nissan tam ma uspech.... ale renaulty tam nikde nevidim
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:40
Re: Mentalitu nezmenia
Takže o koncernu nevíš nic....
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 20:44
Re: Mentalitu nezmenia
no ja sa stale bavim o znacke renault...... mna zaujima kedy bude moznost kupit si auto znacky renault v usa....
6. 2. 2015 20:52
Re: Mentalitu nezmenia
hnidopich ;-) a tvoja casta otazka akoze ked tam bude tak poletis z vychodu do usa aby si si ho kupil? >:D a predstav si ze v neakom muzeu som uz videl renauta konkretne alpinu a110 bude mat niekedy kia neaku hodnotu pre zberatela? pochybujem
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:55
Re: Mentalitu nezmenia
Renault byl přítomný v USA v době kdy o Hyundai a Kia tam nevěděl ani korejský veterán. To že tam dnes koncern využívá jiného brandu než Renault je jen marketingové rozhodnutí...Hyundai a Kia platí v USA za šunty. Nissan za alternativního japonce k Toyotě.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 21:00
Re: Mentalitu nezmenia
ved ked zvazis fakt ... ono ani by tam renault nemal co poslat za velku mladu .... ich lagunu a koleos nechcu ani domaci europania ( ani vlastni francuzi ) .... tak co by s nou uz robili amici to je tiez pravda...
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 21:01
Re: Mentalitu nezmenia
o tom se s tebou přít nebudu ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 21:10
Re: Mentalitu nezmenia
kadjar a ecpace by kludne mohli uspiet aj v usa

a beninove motory by mohol ponuknut nissan

taky korejsky sportage nam ukazal ze uspech v eu nemusi automaticky znamenat neuspech v usa ;-) ... na svete existuje par podarenych aut.... ktore slapu takmer vsade
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 22:18
Re: Mentalitu nezmenia
Laguna je strašně nedoceněná a myslím, že ji evropský zákazník zcela nepochopil. Dnes už je bohužel přestárlá babička z pohledu konkurence, ale při uvedení nabídla nevídané možnosti, jako silné dvoulitrové dízly, na svou dobu vynikající kabinu ( i dnes třeba před takovou Oktavií se styděť nemusí) a hlavně 4control systém, který auto jízdně pasoval na konkurenci prémiových kousků alá BMW.

Nebudu nikomu nutit její vzhled, nebo velikost (na konkurenci ztrácela prostorem), ale i dle testů měla více než solidní spolehlivost a jízdní vlastnosti (4 control) hodný vrcholu střední třídy .

Bohužel ji zabila příšerná pověst dle mne nejkrásnějšího Renaultu poslední doby, Laguny II.
9. 2. 2015 12:44
Re: Mentalitu nezmenia
u mna ju zabilo to, ze je to malicke auto. Ale vtedy aj 407 ponukala malo vn. priestoru.
508 je uz na tom lepsie a vsadim boty, ze aj nova laguna bude ovela vacsia. Ak nie, tak to mozu rovno zabalit, kedze 8ckovy pasat sa dost vydaril, mondeo sice moc nie, ale ani to nepokaslali a renault s lagunou posledne husle hrat urcite nechce.
6. 2. 2015 23:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 20:39
Re: Mentalitu nezmenia
a napoak to co sa predava v usa je mi ukradnute nech je to co chce teda az na vynimky ako tundtra alebo titan ;-) mna by zaujimalo kedy kia bude v f1 >:-[] >:-[] >:-[]
6. 2. 2015 23:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 23:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 21:16
Re: Mentalitu nezmenia
Problem je ze Renaul by iba chcel... je to taky sen ktory sa nemoze nikdy splnit, ale som rad ze nestracaju zmysel pre humor >:D :yes:
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 22:31
Re: Mentalitu nezmenia
Alespoň se na ty auta dá koukat :-! >:D
Avatar - Well-being
6. 2. 2015 19:02
To,
že Renault chce, ještě neznamená že to tak bude ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2015 19:14
Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
A už dosáhli stavu, že jejich výrobky jsou zdaleka největší křápy na trhu >:-[]
Kdepak asi udělali francouzští soudruzi chybu? >:D >:D >:D

Zrovna včera mi technik u Mitsubishi sám od sebe říkal: to máte velké štěstí, že v tom voze máte motor 2.0 TDI PD. Kdybyste věděl, jak vypadají francouzské diesely po 220 tis. km...
Rozbalit vlákno
11
6. 2. 2015 20:16
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
Hele to je ten 2.0TDI PD za ktery se stydi i vyrobce?
[odkaz]
Avatar - petrumr
6. 2. 2015 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 20:34
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
no to asi nie to je len ada 20 rokov pozadu este stale ma vidiny r19 >:-[] aj ked je pravda ze zrovna psa nie je moja oblubena stajna :-)
2.0tdi v mitshu je jeden z tych lepsich ale stale by som to za stastie nenazival >:D
6. 2. 2015 23:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 00:07
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
Ale dalo mu to práce Vás předběhout...
7. 2. 2015 00:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 18:28
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
Úroveň Vašeho příspěvku odpovídá výšce vaší inteligence přímo úměrně.
7. 2. 2015 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 19:00
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
Podle sebe soudím tebe? S Váma si pánbůh velkou práci nedal. Děkujte mu, máte alespoň jednodušší život. Blahoslavení chudí duchem.
7. 2. 2015 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2015 12:46
Re: Rendlíci kvalitu zlepšují už 20 let!
ako? Maju este povodne turbo, vstreky, dvojhmotu, EGR, DPF ? Ano, o tom moze 2lier pd snivat.
Ak neveris chod priamo na renault forum, mas tam vlakno, kde pisu skusenosti, kedy menili vstreky, turbo atd....prve problemy prichadzaju az po 200 000 a to tam nie je jediny, co by sa stazoval, ze musel komplet vymenit DPF(maximalne nejake cidla)
6. 2. 2015 19:24
Už se jim to povedlo
Nový Renault je stejně spolehlivý jako deset let stará Toyota.... Tak, co blázní kurňa?
Rozbalit vlákno
24
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:24
Re: Už se jim to povedlo
Dobrý joke! Ovšem pokud jsi jezdil tehdá Toyoty současného stáří deset let, tzn. r.v. 2005, tak ty se ßraly už na výjezdu z fabriky....Aurisshit!
6. 2. 2015 20:36
Re: Už se jim to povedlo
ee - jezdil jsem toyotu avensis 85kW diesel - začal se sejřit setrvák až ve 190tisících - do té doby jen jedno ložisko předního kola za 2200 - ve 176tisích. byla to evropanka.....
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 20:41
Re: Už se jim to povedlo
hmm, tak přes výše přizané čést tvé věrnosti ;-)
6. 2. 2015 21:12
Re: Už se jim to povedlo
Budu delat, že nechápu. Cena s výměnou za jednohmotu cca 28 tisic vc spojky a prace plus oleje etc. Pak sla do světa. Nejvěrnější jsem subaru a benzinu. Takže daily je teď stary benal opel signum. A taky na nej nemohu rict křivé slovo. Narozdil od znameho, který ma diamant.. Scenic 1.9 dci. A to je peklo, kolik toho do toho nasypal. Toypatrila k mym nejoblíbenějším autum. Nebudu ji proto hanet. Zato renault patri k vdecnemu tematu kamarádů se servisem. Nemaji duvod si vymyslet. Jen to delaji. Oni jsou radi, pac je renaulty slušně živí... Z jejich pohledu... Vic renaultu...
6. 2. 2015 21:35
Re: Už se jim to povedlo
Je to problem toho ake Renaulty sa vozia do ciech a na slovensko. V poslednom case vidim hromady Meganov II a pred par rokmi boli v mode Laguny II 2.2dci. Ja som tym ludom vravel kupte si nieco novsie, 2.0dci a pod. ale nie... cena!!! Jazdene renaulty so stocenymi kilometrami si kupuju ludia co nemaju prachy a potom nadavaju a mali by pritom na seba.
Iny servis sa poskytuje na zapade sefovmu S Classe Mercedesu a iny (ziaden) zamestnancovmu Megane. Znamy pracoval v holandsku a v Megane III sa olej nemenil, len sa dolieval, ved po skonceni leasingu sa auto preda do vychodnej europy!
Ja som kupoval 3 renaulty ako nove, a vsetky sluzia, (MII 1.5dci ma takmer 400.000km a MIII 1.6dci ma 105.000) maju male servisne naklady, vzdy dojdu kam treba a najlepsiu spotrebu.
6. 2. 2015 21:46
Re: Už se jim to povedlo
To je otázka. Na 1,5 dci. Ve 20 tis alternator. Znova ve 28 tis. Pak menena nejaka deska elektroniky, diky které odchazel. Auto vzdy nepojizdne. Pak, co se pamatuju, dva vstriky v cca stovce a pak ve 130 tp nestartovalo skrz kartu. Mel to od nova. Ale ty altiky a deska sly na zaruku. To je priklad jeho zeny s cliem, nebo kyho. Malej renault...
7. 2. 2015 00:12
Re: Už se jim to povedlo
Kolik let zpátky to bylo? 1.5 DCi, 81 kW a 100 tkm bez nejmenšího problému. Kamarádův kamarád a jeho kamaráda žena to asi za volantem moc neumějí...
7. 2. 2015 12:22
Re: Už se jim to povedlo
no tolik kw ani náhodou. Tak přesná informace - tedy od něj - Clio - rok 2002 - a mělo to prý kolem 50 kW - Drahuše s tím cukala po městě a do satelitu....
7. 2. 2015 18:32
Re: Už se jim to povedlo
A proč to vytahujete až teď? Jistě je Vám známo, že Renault šel s kvalitou rapidně nahoru. A brát jezděnku z té doby? Proboha proč? Dnes jsou příklady jako ten Váš už irelevantní. Já jsem uvedl vlastní současnou zkušenost.
7. 2. 2015 19:35
Re: Už se jim to povedlo
a proč ne? je to příklad z blízkého okolí. Bavíme se o spolehlivosti aut. Vždyt Vám nikdo nebrání koupit si renault. Nebo ano?
7. 2. 2015 12:38
Re: Už se jim to povedlo
Pracujem v IT vo Viedni a mam kolegov co jazdia na VW. Na Tourane 1.6TDI dva roky starom jednemu minuly tyzden menili vsetky vstrekovace, po 50 tis km. Tankuje len na BP a OMV kvalitnu rakusku naftu. Inak medzi kolegami co maju u nas VW koluje vtip, ze vzdy ked sa im v aute nieco rosype tak VW servis povie ze tento problem este nemali, ze je prvy a pritom ten problem ma kazdy jeden.
Avatar - moreczech
6. 2. 2015 21:38
Re: Už se jim to povedlo
odpovědí na jejich pohled je matematika....Renaultů je zde registrováno asi pětadvacetkrát více jak toyot...
6. 2. 2015 22:10
Re: Už se jim to povedlo
Tak rohlíků z hypŕče se také prodá násobně vice, jak pletynek od machra pekaře...
6. 2. 2015 20:46
Re: Už se jim to povedlo
kamaratova akurat potrebuje vstreky turbo a tlmice pri najazde cca 220tkm ale kupoval ju z druhej ruky takze ....riesit splahlivost jazdenky je hlupost to svoju chybu dokazu ospravedlnovat akurat maros a jemu podobny
Avatar - Katikakus
6. 2. 2015 20:50
Re: Už se jim to povedlo
Ja v te dobe sedlal Avensise 2.2D4D a az na zaneseny vstrikovace diky "kvalitni" ceske nafte absolutne zadny problem. A vstrikovace Toyota vymenila na vlastni naklady. Podotykam, ze tankovano vyhradne u Shell. Od te doby ale uz u Shell netankuji.
Avatar - dal
6. 2. 2015 21:18
Re: Už se jim to povedlo
To já jsem u Accenta CRDi dělal do 200 tis.km jen brzdy, jinak vše původní! Takže ta tvoje Toyota není žádný zázrak!
6. 2. 2015 21:25
Re: Už se jim to povedlo
Jj accent... To je ten kombik, ve kterém odtahnu rodinu krizem krážem evropou a mista jak v autobuse?
Avatar - dal
6. 2. 2015 21:34
Re: Už se jim to povedlo
No a to jsou další plusové body, protože čím menší auto, tí je větší snaha šetřit a navíc se u těch malých aut nepočítá s tak velkým nájezdem jako u těch větších! >:D
6. 2. 2015 21:47
Re: Už se jim to povedlo
To je možné. Ale občas nekam vyrazi.m a potrebuji větší prostor...
6. 2. 2015 23:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 12:23
Re: Už se jim to povedlo
ano - spolknul jsem prášek v podobě diamantu.....Počkej..........áááááá to je blaho.....renault je nejlepší značka na světě. Renault, Renault, Renault.........už je to mnohem lepší......díky........
7. 2. 2015 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 19:44
Re: Už se jim to povedlo
tak to se omlouvám - viděl jsem to pod sebou.
7. 2. 2015 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2015 20:44
Jsou všude
Dobře tam ta zašátkovaná muslimka montuje bombu pod nápravu :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - romgator
6. 2. 2015 22:08
Re: Jsou všude
Budoucnost Evropy, časem si zvykneme. Allahu akbar nebo tak nějak.
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 22:26
Spolehlivost
Nedá mi než rozvířit tyto fámy alespoň jednou zkušeností z vlastní garáže.

Budeme-li brát nájezd auta 200 tis. km, což je takový zde braný referenční bod poruch, tak tu(nebo v mém okolí) slýchávám od majitelů (exmajitelů) různých automobilů problémy typu turbo/vstřiky/spojka/řetěz/převodovka/el… u všech značek od Škodovek (se slavným 1.9TDI) přes prémiovky až po Hondy či Mazdy.

Měl sem dle statistik nejhorší model Renaultu, který vyrobil za posledních 20 let, Renault Laguna II DCi grandtour. Auto jsem opouštěl při 200 tisících km a předával v naprosto skvělém stavu po STK (které prošlo bez zaváhání). Z těch závažnějších poruch mne potkalo pouze turbo. Jinak jsem měnil oleje, občas žárovka, jednou čidlo dveří a někdy to vrzalo v interiéru.... Tak jak to je s tou spolehlivostí? Na autě jsem najel cca 80 tisíc km za 3 roky.

Nebude to spíš tím, jak se o auto staráte?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2015 22:40
Re: Spolehlivost
suhlas.... vela zalezi od toho ako sa o auto staras... kde s tym jazdis a podobne.... je rozdiel kupit dizel a jazdit s tym denne 20km daleko mimo mesta do prace a spat.. a rozdiel je kupit dizel a jazdit s tym len 5km po meste a dusit to kazdy den v zapche .... takisto je rozdiel ci sa o auto seriozne staras .... alebo vady objavujes az vtedy ked uz suchas vyfuk po zemi..... vsetko je o pristupe.... niekomu funguje laguna 10 rokov v pohode a niekto ma uz po 3-4 rokoch luxusne bmw na odstrel... to mas jak s detmi a hrackami... niektorym detom hracky vydrzia cele roky a niektore ich znicia za dva dni .... bavim sa o tych istych hrackach...

PS: zle auta totiz uz dnes nie su..... za to soferov flakacov pribuda.... ktori si myslia ze auta jazdia same a bez udrzby
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 23:58
Re: Spolehlivost
Tak, nebudu řikat, že Laguna II byla spolehliva, jako Toyota, ale ten můj kus nemel nic extra, oproti většině >:D
Avatar - Emel
6. 2. 2015 22:43
Re: Spolehlivost
Horší je to s různou elektronikou, která není životně důležitá - tak namátkou: panel klimy nesvítí, při otevření dveří se někdy nerozsvítí světýlka, čtečka karty funguje jen při zatlačení na kartu správným způsobem, výjimečně stávkuje impulsní stahování okna řidiče, jednou ze dvou karet nejde auto odemknout (zamknout i nastartovat jo), akustické varování při rozsvícených světlech nefunguje. Všeobecně proklínané měření tlaku v pneu kupodivu funguje bezvadně :-) .

Panel klimy stojí asi 20t...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2015 23:56
Re: Spolehlivost
S tímhle co píšeš jsem se za život s Lagunou nestekal a to jsem měl i integrovanou navigaci, která fungovala pořád >:D Je fakt, že klimu jsem měl maunální, ale ostatní "blbosti" fungovaly >:D
7. 2. 2015 07:26
Re: Spolehlivost
Já věřím že všechny automobilky se snaží, ale za vidinou zisku a úspor pak ty auta nejsou takové jak by jsme chtěli. Ať je to kterákoli značka a cenová relace, jezdím s renaulty už 10 let, benzín Renault 5 - 1 kontakt zoxidovaný ve světle který jsem vyčistil a vše ok. Renault thalia pouze prasklá žárovka v posvícení tachometru a ted Fluence zatím 2,5roku nic. Myslím že super a budu nadále s renaultem pokračovat :yes:
7. 2. 2015 08:19
Re: Spolehlivost
Nebol by som si celkom isty s vyhlaseniami sudruhov od Renaultu: [odkaz]
7. 2. 2015 10:24
Re: Spolehlivost
Taky se už kvůli tomu do Británie vozí Dustery z Rumunska a ne z Indie.
7. 2. 2015 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 22:00
Re: Spolehlivost
asi bych je nenazval psychopaty, to je trochu tvrdy vyraz, ale jinak plny souhlas... mne to pripada, ze jsou tu zejmena spartansti a banikovsti ultras, kteri cekaji na jakoukoliv zaminku toho druheho zcela zlikvidovat, jak v politickych debatach. osobne si myslim, ze o tom by to byt nemelo, sam se ale casto necham strhnout davem, protoze je to obcas celkem legrace ;-)
7. 2. 2015 12:28
Re: Spolehlivost
já ti určitě minus nedám. Máš pravdu, že hodně člověk ovlivní tím, jak se o to stará. A ber to jako mou nezkušenost s Renaultem. Byť tedy to jsou auta krásná a sám jsem kdysi o laguně uvažoval, ale skončil jsem u Toyoty - tehdy. Je to možná tím, že jich je jako housek na krámě a tudíž ty chyby se k člověku dostanou tak nějak častěji. A pokud jde o nakakávky ve stylu - že to nenastartuje, tak to samozřejmě člověk ještě víc rozmázne, než například vypadlý panel klimatizace ze štěftů...Ale protože jsem jeden čas byl okouzlen Navarou, tak jsem se pídil po motoru, který to mělo - 2,5ka od Renaultu - a tedy, jak bych to........ Každé fabrice se občas něco nepovede.... Ale tohle... Renault umí krásná auta, ale bohužel znám víc lidí, kteří jsou z něj po nějaké době - a jak psal někdo výše - hlavně u ojetin, páč si to pořizují právě ojeté - rozpačití. U nových aut toho bude málo(i když jak jsem popisoval výše - taky se zadaří..)
7. 2. 2015 17:13
Re: Spolehlivost
Renault otevřeně přiznal, že se mu začátek tisíciletí nepovedl. Docela se z toho vyhrabal a dnes je ve spolehlivosti mezi absolutní špičkou. Všímá si toho pořád víc lidí a potvrzují to všemožné statistiky. Jen u těch starších ojetin je třeba počítat s tím, že problém může přijít.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 08:39
slogan ma za ulohu bud nalakat alebo rozostvat
Tak tento rozhodne rozostvat diskuterov. On je taky zamerne, potrebuju kliky. Ono vec sa ma tak, že teraz poďme všetci do renaultu, ved musíme udrzat národ v tom, že vw je nepremozitelny. Vysmievajme sa, spochybnujme, upozornujme na staré chyby. Apropo staré chyby, prečo nebol v roku 2005 (s v podstate kontinualne až do roku 2007) na týchto stránkách seriál o korupcii, podplacani, aférách s prostitutkami vsade vo svete a týkal sa top predstavitelov vw, ak sa dobre pamatam, obvineny bol aj šéf personalistov škoda? No to je jednoduché, to sa nesmie, je to zakázané napriek potenciálu prekonat prvých 10 000 prispevkov v priebehu prvých 10 min. Zato sa moze predhodit článok o kvalite Renaultu, tam si Adolf a kol. s.r.o. ponadavaju, zhyzdia a to ide.Doplnenie: minusky utesene narastaju, zatal som do živého , žeby ste boli pokrytci?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
7. 2. 2015 09:13
To by bylo super
Mám hodně dobrých zkušeností s Renaulty a musím napsat, že příčinou těch nejvážnějších poruch, kdy zůstaly stát 3 Renault dodávky byly kuny.

Nejvíce najezdil Trafic L1 H2- 300.000 km. Problémy nastaly až při 250.000 km a to u věcí kolem nafty- 1 vstřik a čerpadlo a nakonec jsem musel vyměnit převodovku, ale to spíš kvůli pohodlí, protože jeden stupeň začal zlobit. Nyní auto bojuje někde na Ukrajině.

Druhý Trafic a Master 120.000 km a 220.000 km bez problémů, jen jako u všech tří dodávek přehryzané kabely a hadičky od kun.

Absolutní překvapení a spokojenost byla s Dacia Logan Van 1,5 dCi. Kamarád jí má dodnes a dosud žádné technické problémy. Já na ní najezdil asi 17.000 km, on přidal dalších 80.000 km. Auto s nosností 800 kg má spotřebu kolem 5 litrů.

Avantime 120.000 km a výměna předního ložiska s nábojem a dvě cívky.

Renaulty, které vlastnil táta: 12, 18, 18 Turbo, 21 Nevada, Laguna I., Laguna II., Vel Satis opět bez vážných problémů.

Nyní mám již šestou Toyotu Prius a o spokojenosti snad ani nemusím psát. To auto člověka donutí myslet jinak. A když se tak trochu zasním- Avantime s hybridním ústrojím od Toyoty, to už bych asi nic víc v životě nepotřeboval ;-)
Rozbalit vlákno
3
Re: To by bylo super
To snad ne Renault s hybridním ústrojím, to je snad pro muže, kteří chodí na pilates.
7. 2. 2015 12:30
Re: To by bylo super
kuny nepočítej jako chybu auta.... Za ně auto nemůže. Ale k tomu Vanu od Dacie - a nerezne mu to? Protože ve firmě jich pár máme a musím říct, že po cca dvou až třech letech je to u některých dost tragédie....A tím nemyslím spodek, ale normálně plechařina - zadní dveře, prahy ....
Avatar - Dylan McKay
7. 2. 2015 12:55
Re: To by bylo super
Já bych ty kuny jako chybu auta počítal. Je to nebo byl to totiž problém renaultů. Dokonce v Německu jsem četl žebříček značek, které nejvíc "chutnají" kunám. Renault byl na prvním místě...
Na rez u Dacie si nestěžoval tak nevím.
8. 2. 2015 10:40
Bodovací systém -
Jen technická - z čisté zvědavosti - jak je možné, že se během cca 30 minut stane z 25 pozitivních jedenáct? Asi kvůli tomu nezhubnu - ale to se v neděli ráno takhle přihlásí během pár minut a odkliknou to do minusu? Jestli jsem nějak urazil redaktory, co mají diamanty, tak doufám, že nedostanu Baňku. ;-)
Rozbalit vlákno
0