no celkom som sa pobavil :-) predpokladám, že frantíci len skúšajú nachytať nejakých nezorientovaných (či skôr dezorientovaných? >:D ) zákazníkov. myslím si, že čoskoro sa zobudia do reality a ceny pôjdu výrazne nadol ;-)
inak sa mi nové clio celkom páči. je také, aké má auto v tejto triede byť. pekné, pohľadné, hravé, šmrncovné... len tá cena...
ceny musia ist dole...ved terajsie clio patri medzi najlacnejsie auta v segmente a v podstate ho kupis za polovicu tejto ceny noveho clia v taliansku.....pezot s 1.2VTi 5D stoji 10 000 eur, ak by clio s porovnatelnym motorom stalo co i len o tisicku viac tak si vacsina zakaznikov rozmysli ci uz nekupit vacsie auto.....ta cena je tak o minimalne 2500 eur prestrelena
V Taliansku či Nemecku sú auta stále o 2-3 tis.€ drahšie takže o u nás to bude 100% lacnejšie . Napr. VW Jetta v nemecku stojí okolo od 20-22tis. € a u nás sa dá kúpiť už za 15 tis. €
Taketo zrovnanie nema vobec ziaden zmysel, pretoze je sakra velky rozdiel medzi autom predavanym v Nemecku, a na Slovensku. Moze to byt rovnaky typ, model, aj stupen vybavy sa moze volat rovnako, ale stale to nie su rovnake auta...
Clio bude stát i ve Francii dle oficiálního ceníku od 13 700,-. I v Německu bude asi cena podobná (zatím jsou jen neofic. info). Je to stejná cena za kterou se tam prodává Ceed, i30 nebo budoucí Rapid. Je to celkem logické, že cena je stejná jako u o třídu větších lowendových modelů. Takové je realita.
omyl, AUTOBILD:
Der Kleinwagen ist mit 75-PS-Benziner in der Basisausattung "Expression" ab 12.800 Euro zu haben. Zum Vergleich: Der günstigste VW Polo Trendline (60 PS) kostet als Fünftürer 13.210 Euro, für einen Opel Corsa 1.2 Selection (70 PS) werden 12.565 Euro fällig. Über dem 75 PS starken Clio 1.2 16V rangieren die Turbobenziner und -Diesel mit jeweils 90 PS, deren Preise allerdings noch nicht feststehen.
Po tvojej editácii príspevku je to už podobnejšie... No ceny v Nemecku sú už zverejnené samotným Renaultom.
Cena u nás bude určitě jiná, už pro to, že u nás se všeobecně nabízejí auta se sociálnější výbavou v základu právě pro nižší základní cenu. Jinak nové Clio má pro mě design na jedničku a vypadá dospěleji a ne tak zšenštile jako 208ma.
Už mi to nedá, toľko prchkých a zbytočných príspevkov, v prvom rade povrchných, písané to tu bolo milionkrát, kto nevie, v akých cenových hladinách sa pohybujú automobily rôznych kategórií v iných krajinách nielen na západ od nás, nech si to radšej zistí, než je tu za blbca píšuce horeuvedené drísty o nepredajnosti...
Ceny v Nemecku: [odkaz]
Polo v ITA: [odkaz]
A ešte jeden OT (kvôli tomu zum Polo Preis...) [odkaz]
Kto dá do strednej výbavy navigáciu a do najvyššej kožený paket? Kožený volant je pre mňa jedna z najzákladnejších položiek, bez toho auto vydržím šoférovať akurát tak na parkovisku :-)
Místo klasického dotykového multimediálního systému s navigací si navíc můžeš dát i R-link - tablet s navigací TOMTOM-Live, aplikace v Renault store, internet,.... s hlasovým ovládáním. To nenajdeš ani u aut vyšších tříd.
.... to je neskutečně šmrncovní dělo. Tohle kdyby vyrobil koncern, tak neřeknu půl slova a jen ryk se bude ozývati: Bravoooo vw.... takhle Vive le Renault.... Fakt nejkrásnější auto ve své třídě. :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Opravdu velmi, ale velmi povedené. Pokud taková bude i kvalita (o čemž podle posledních velmi kvalitních Renaultech-2008-2012) nepochybuji, tak auto evropsky nebude mít konkurenci. Polo bude snad v polovině cyklu, Fabia naskočí do nového kabátu, ale na Clio si myslím nebude mít jak designově, tak co se týče kvality.
Mnozí při zveřejnění této ceny omdlévají, jiní si klepou na čelo a nechápou, vždyť u nás za tohle koupí pořádnej kočár i30 se všemi možnými udělátky typu atmosferický motor a výbava trikolóra 8-s
Jenže ono to Clio nebude nijak ochuzené na výbavě a především - pro Němce je stále mnohem dostupnější Cilo za tuhle cenu, jako současné Clio s českou cenou pro Čecha... 8-s
Ale není proč se znepokojovat, u nás opět spadne cena na limit rentability a hlavně - máme možnost sponzorovat státní Cassy a podobné výhodné projekty, IZIP, opencard, D47, Buštěhrad, TOP09 atd. >:-[]
Jsem rád, že je v nabídce 1.2 55 kW. Už jsem se bál, že všecko v Cliu bude přímovstřikové turbo s VVT, naštěstí ne, takže si to můžou koupit i ti, kteří nebudou chtít dělat zadarmo testery novinek. Uvítal bych i původní nepřímovstřikový 1.2 TCe 100 76 kW, v tom motoru je vše, co umí Renault udělat spolehlivé, tj běžný řadový čtyřválec 16V a jednoduché lehké turbo s wastegate a není tam nic z toho, co Renaultu jaksi moc nejde, např. časté problémy s přesuvníky u variabilního časování ventilů.
.... to je neskutečně odporná křapka. Tohle kdyby vyrobil koncern, tak neřeknu půl slova a jen ryk se bude ozývati: Fůůůůůůj VW.... takhle slyšíme Vive le Renault.... Fakt nejhnusnější auto ve své třídě.
Snad si nemyslíš, že Polo s motorem TSI je nějaká výhra? Žádný Frankofil nejsem, ale že by TCe měly podobné problémy jsem neslyšel. 1.2 TCe si prý slušně poradí i s Mégane. Kdo chce jistotu, volí japonskou přímovstřikovou atmosféru, myslím, že pro Clio bude 1.2 TCe ideál, když se 1.6 16V už v nové generaci nabízet nebude. Do 0,9 TCe bych nešel, tyto objemy "á la motorka" ve mně důvěru nevyvolávají. Ne, vlastně promiň, ty bys do malého agilního hb typu Pola nacpal 1.6 TDI, to by byla "výhra." :no:
1,2 TCe první generace z Clia se 74 kW opravdu problémy nemělo, navíc si s autem hravě poradilo. Totéž platí pro 1,4 TCe třeba z Meganu nebo Scénicu s 96 kW. Ale to byly oba jiné motory, bez přímého vstřikování, vlastně jen oturbené starší atmoséry. Proto taky jak 1,2 TCe nebo 1,4 Tce až tak úsporné nebyly a při plném využití výkonu si řekli o více. Nový 1,2 TCe v Meganu je komplet nový motor, má variabilní časování sacích i výfukových ventilů a přímý vstřik. Proto se aktuálně nedá oproti 1,2 TCe přestavět na LPG (to byla docela zajímavá kombinace). Taky je podstatně kultivovanější a řekl bych, že je ale méně dravý než starší generace, dokonale maskuje rychlost. Celé to podporují delší převody. Ale hodnocení spolehlivosti bych zatím vynechal, v ČR je jich zatím max. pár desítek kusů, v evropě pár stovek, takže uvidíme. Pokud by se ale podařilo udržet to, co předvedl 1,2 TCe a 1,4 TCe, tak je to paráda a TSI je proti nim nespolehlivý motor.
Presne tak. Keby na cinskych autach (nemyslim tie totalne design-copy) boli loga EU premiovych znaciek, tak by zasa vzdychali blahom. A keby na niektorych EU premiovych modeloch boli loga cinskych automobiliek, tak by to ofrflali az pod zem.